NAC degradeert keeper tot derde keus: Deze hele situatie doet hem pijn

    NAC degradeert keeper tot derde keus: "Deze hele situatie doet hem pijn"

    zaterdag 16 december 2017 om 08:50

    Andries Noppert is van eerste keeper naar derde keus gedegradeerd bij NAC Breda. De 23-jarige doelman heeft het daar zwaar mee, vertelt zijn zaakwaarnemer Johan Hansma.

    "Hij is erg teleurgesteld", zegt Hansma in gesprek met de Leeuwarder Courant over de doelman die door NAC wordt weggehouden bij de media. "Deze hele situatie doet hem pijn. Maar Andries is mentaal sterk, een personality. Hij zal er alles aan doen om te slagen als keeper."

    "Ik weet dat Jelle ten Rouwelaar (keeperstrainer, red.) vertrouwen in hem heeft, maar de clubleiding van NAC en Vreven hebben dat dus niet", vervolgt Hansma. "Vertrouwen is ontzettend belangrijk voor keepers. Het contract van Andries loopt komende zomer af. Hij wil en moet gaan spelen en staat overal voor open."

    Plaats een reactie

    Blindsy +10537
    zaterdag 16 december 2017 om 08:57
    Lekker weggaan bij die Vlaamse indiaan.
    Vind ik leuk
    frankn27 +5467
    zaterdag 16 december 2017 om 09:01
    vandaar dat hij stond te knokken op het veld bij Willem 2... frustratie... heeft hij daar nog een schorsing voor gekregen? hadden ze zo mee kunnen nemen in strafzaak van die andere keeper
    Vind ik leuk
    zaterdag 16 december 2017 om 09:18
    Grappig, volgens was het juist de keeper van willem 2 die met zn armen stond te zwaaien.
    Vind ik leuk
    Sooike1208 +3303
    zaterdag 16 december 2017 om 09:49
    Als je niet alleen de media volgt had je kunne zien dat het idd die lange slungel was die begon met knokken!
    Kan hij beter als keepen want als keeper is hij een lachertje
    Vind ik leuk
    Koeroe +12506
    zaterdag 16 december 2017 om 09:11
    Opper pannenkoek. De keepers zijn al van een bedenkelijk niveau bij NAC en dan derde keeper zijn. Kan je beter in de 2e divisie gaan spelen voor een leuk bedrag en ook nog er bij kunnen werken.
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 16 december 2017 om 09:11]
    Vind ik leuk
    Smithsonian +29707
    zaterdag 16 december 2017 om 09:18
    Op naar de jupiler.
    Vind ik leuk
    zaterdag 16 december 2017 om 09:22
    Zie dit nac zomaar niet degraderen spelen laatste weken prima voetbal
    Vind ik leuk
    Filip_FCU +11807
    zaterdag 16 december 2017 om 09:33
    Artikel gelezen?
    Vind ik leuk
    zaterdag 16 december 2017 om 09:36
    ik weet niet naar welk nac jij hebt gekeken maar ze bakken er helemaal niks van
    Vind ik leuk
    zaterdag 16 december 2017 om 10:09
    Dan heb je zelf niet gekeken, tegen Excelsior W2 en 1e helft Twente was het gewoon prima
    Vind ik leuk
    mcmodd +22767
    zaterdag 16 december 2017 om 09:34
    Andries zal komende zomer wel naar een andere club gaan en dan mag hij bewijzen hoe goed hij is. Als Jelle ten Rouwelaar het wel in hem ziet zitten gebruikt hij zijn netwerk om de spelers naar een fatsoenlijke club te brengen. Deze Jelle was altijd een zeer gewaardeerde keeper in Nederland en heeft altijd tegen slectie in Oranje aangezeten. Ik mis die vuurrode kop nog steeds in de doelen van de eredivisie, vind het echt een prachtkerel.
    Vind ik leuk
    VeeDeeVee +13587
    zaterdag 16 december 2017 om 10:24
    Logisch toch? Die komt gewoon veel tekort voor de Eredivisie.
    Vind ik leuk
    freek1958 +118
    zaterdag 16 december 2017 om 12:23
    EN VREVEN DAN WORDT OOK TERUG GEZET SOMS
    Vind ik leuk
    zaterdag 16 december 2017 om 12:40
    Die clown Vreven is na dit seizoen toch wel weg.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    NAC degradeert keeper tot derde keus: "Deze hele situatie doet hem pijn"