NAC degradeert keeper tot derde keus: Deze hele situatie doet hem pijn

NAC degradeert keeper tot derde keus: "Deze hele situatie doet hem pijn"

zaterdag 16 december 2017 om 08:50

Andries Noppert is van eerste keeper naar derde keus gedegradeerd bij NAC Breda. De 23-jarige doelman heeft het daar zwaar mee, vertelt zijn zaakwaarnemer Johan Hansma.

"Hij is erg teleurgesteld", zegt Hansma in gesprek met de Leeuwarder Courant over de doelman die door NAC wordt weggehouden bij de media. "Deze hele situatie doet hem pijn. Maar Andries is mentaal sterk, een personality. Hij zal er alles aan doen om te slagen als keeper."

"Ik weet dat Jelle ten Rouwelaar (keeperstrainer, red.) vertrouwen in hem heeft, maar de clubleiding van NAC en Vreven hebben dat dus niet", vervolgt Hansma. "Vertrouwen is ontzettend belangrijk voor keepers. Het contract van Andries loopt komende zomer af. Hij wil en moet gaan spelen en staat overal voor open."

Plaats een reactie

Blindsy +2900
zaterdag 16 december 2017 om 08:57
Lekker weggaan bij die Vlaamse indiaan.
Vind ik leuk
zaterdag 16 december 2017 om 09:00
Als Jelle ten Rouwelaar keeperstrainer is van Noppert,blijft hij 3de keeper.
Vind ik leuk
frankn27 +4431
zaterdag 16 december 2017 om 09:01
vandaar dat hij stond te knokken op het veld bij Willem 2... frustratie... heeft hij daar nog een schorsing voor gekregen? hadden ze zo mee kunnen nemen in strafzaak van die andere keeper
Vind ik leuk
zaterdag 16 december 2017 om 09:18
Grappig, volgens was het juist de keeper van willem 2 die met zn armen stond te zwaaien.
Vind ik leuk
zaterdag 16 december 2017 om 09:49
Als je niet alleen de media volgt had je kunne zien dat het idd die lange slungel was die begon met knokken!
Kan hij beter als keepen want als keeper is hij een lachertje
Vind ik leuk
Rich +424
zaterdag 16 december 2017 om 09:44
Zeker willem II suporter?
[Reactie gewijzigd op zaterdag 16 december 2017 om 09:44]
Vind ik leuk
frankn27 +4431
zaterdag 16 december 2017 om 09:45
nope twente.... en heb nac fans in de familie dus gun nac het beste... maar in dat opstootje misdroeg noppert zich evenals branderhorst
Vind ik leuk
zaterdag 16 december 2017 om 09:51
100% gelijk frank! Sterker nog, due idioot begon die knokpartij door met gebalde vuist in te slaan op branderhorst
Vind ik leuk
zaterdag 16 december 2017 om 10:08
'In te slaan, overdrijven is ook een vak he manmanman. Als die idioten van jullie zich gewoon gedragen met die fakkels was er niks aan de hand geweest
Vind ik leuk
zaterdag 16 december 2017 om 10:45
Eens....

Maar dan nog begon die noppert met om zich heen te slaan!
Vind ik leuk
zaterdag 16 december 2017 om 11:43
Noppert begon inderdaad maar hij heeft niemand echt geraakt volgens mij dus uiteindelijk viel het allemaal wel mee. Jammer dat er tijdens het tijdens de wedstrijd zo tam was
Vind ik leuk
frankn27 +4431
zaterdag 16 december 2017 om 11:51
denk dat je van geluk mag spreken dat het tijdens de wedstrijd tam is moet je toch niet aan denken als ze opnieuw zoals bertram gaan voetballen :p
Vind ik leuk
zaterdag 16 december 2017 om 11:56
Ach ja dan gebeurt er wel weer een keer iets, vind het vooral jammer voor onszelf dat hij nu niet meer mag keepen, wat de wereld daarvan vindt interesseert me niet zo heel veel
Vind ik leuk
zaterdag 16 december 2017 om 12:29
Ik heb idd met verbazing gekeken hoe tam het was ja. Slecht voetbal kan maar dat er amper strijd was is eigenlijk ongelooflijk met zo’n wedstrijd!
Van onze kant echt een wanvertoning! En ja, ook na de wedstrijd
Vind ik leuk
zaterdag 16 december 2017 om 12:57
Ja wij waren naar mijn mening voetballend wel wat beter maar we creeerden ook geen kansen op die ene van Vloet na, dus uiteindelijk was 1-1 wel terecht
Vind ik leuk
zaterdag 16 december 2017 om 12:59
Jullie waren voetballend idd beter en ook dat had ik niet verwacht. Zeker niet na de goede pot tegen Heracles.

Laten wemaar hopen dat de return alles heeft wat deze pot niet had.
Vind ik leuk
zaterdag 16 december 2017 om 10:41
Volgens mij ook want die zielige Willem 2 spelers namen het op voor supporters die vuurwerk na de nac spelers gooiden
Vind ik leuk
zaterdag 16 december 2017 om 10:46
En die zielige feyenoord spelers blijven achter hun zielepoten staan die Rome slopen, in weilanden gaan vechten en overal voor ellende zorgen.
Vind ik leuk
zaterdag 16 december 2017 om 10:49
Dat snap ik ook niet
Vind ik leuk
Koeroe +3410
zaterdag 16 december 2017 om 09:11
Opper pannenkoek. De keepers zijn al van een bedenkelijk niveau bij NAC en dan derde keeper zijn. Kan je beter in de 2e divisie gaan spelen voor een leuk bedrag en ook nog er bij kunnen werken.
[Reactie gewijzigd op zaterdag 16 december 2017 om 09:11]
Vind ik leuk
Teo Smith +14766
zaterdag 16 december 2017 om 09:18
Op naar de jupiler.
Vind ik leuk
zaterdag 16 december 2017 om 09:22
Zie dit nac zomaar niet degraderen spelen laatste weken prima voetbal
Vind ik leuk
Filip_FCU +7973
zaterdag 16 december 2017 om 09:33
Artikel gelezen?
Vind ik leuk
zaterdag 16 december 2017 om 09:36
ik weet niet naar welk nac jij hebt gekeken maar ze bakken er helemaal niks van
Vind ik leuk
zaterdag 16 december 2017 om 10:09
Dan heb je zelf niet gekeken, tegen Excelsior W2 en 1e helft Twente was het gewoon prima
Vind ik leuk
mcmodd +13243
zaterdag 16 december 2017 om 09:34
Andries zal komende zomer wel naar een andere club gaan en dan mag hij bewijzen hoe goed hij is. Als Jelle ten Rouwelaar het wel in hem ziet zitten gebruikt hij zijn netwerk om de spelers naar een fatsoenlijke club te brengen. Deze Jelle was altijd een zeer gewaardeerde keeper in Nederland en heeft altijd tegen slectie in Oranje aangezeten. Ik mis die vuurrode kop nog steeds in de doelen van de eredivisie, vind het echt een prachtkerel.
Vind ik leuk
VeeDeeVee +5981
zaterdag 16 december 2017 om 10:24
Logisch toch? Die komt gewoon veel tekort voor de Eredivisie.
Vind ik leuk
zaterdag 16 december 2017 om 12:23
EN VREVEN DAN WORDT OOK TERUG GEZET SOMS
Vind ik leuk
zaterdag 16 december 2017 om 12:40
Die clown Vreven is na dit seizoen toch wel weg.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

NAC degradeert keeper tot derde keus: "Deze hele situatie doet hem pijn"