Heb twee jaar geleden mijn excuses aangeboden aan Brands. Die heeft hij aanvaard

    "Heb twee jaar geleden mijn excuses aangeboden aan Brands. Die heeft hij aanvaard"

    zaterdag 16 december 2017 om 09:33

    Zakaria Labyad en PSV hebben geen problemen meer met elkaar. In 2012 forceerde de aanvallende middenvelder, inmiddels spelend voor FC Utrecht, een vertrek bij de Eindhovenaren.

    Dat leverde hem dit jaar nog een striemend fluitconcert op van de PSV-fans. "Ik heb twee jaar geleden mijn excuses aangeboden aan Marcel Brands. En die heeft hij ook aanvaard", zegt Labyad in gesprek met de NOS. "Daarna heb ik nog vijf keer tegen PSV gespeeld en hem altijd gegroet. Het conflict tussen PSV en mij is opgelost. Alleen met de supporters heb ik geen contact."

    Labyad vertrok in 2012 naar Sporting Portugal, maar slaagde daar niet en zat zelfs een tijdje zonder werk. "Ik had helemaal geen twijfels. Ik kon naar veel mooie clubs uit het buitenland. Maar ik wilde graag terug naar Nederland, omdat ik denk dat ik hier nog niet klaar ben. Die kans kwam toen Utrecht zich in januari meldde."

    Plaats een reactie

    Sil Meijer +13094
    zaterdag 16 december 2017 om 09:39
    Hij heeft toch ook nog bij Vitesse gespeeld in de tussen tijd?
    Vind ik leuk
    Quaresma +5449
    zaterdag 16 december 2017 om 09:41
    Correct
    Vind ik leuk
    Sil Meijer +13094
    zaterdag 16 december 2017 om 09:43
    Gehuurt ofz van Sporting dacht ik?
    Vind ik leuk
    Sjaakhaak +2488
    zaterdag 16 december 2017 om 09:45
    Dus als ik het goed begrijp kwam hij na een paar jaar Sporting erachter dat hij nog niet klaar was in Nederland?
    Vind ik leuk
    jaja_PSV +43384
    zaterdag 16 december 2017 om 10:57
    PSV is wel klaar met hem.
    Labyad kan dan wel een beter contact hebben met Brands, maar ja, die vertrekt wellicht naar Chelsea.
    Labyad zal nederig moeten worden, anders gebeurd er vanuit PSV echt niets.
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 16 december 2017 om 10:58]
    Vind ik leuk
    TRAK123 +107
    zaterdag 16 december 2017 om 11:12
    haha nederig. wat een onzin zeg. wat heb je in je hersenen zitten. nederig om bij PSV te gaan voetballen? alsof hij van PSV afhankelijk is. idiote uitspraak dit
    Vind ik leuk
    psvisch +801
    zaterdag 16 december 2017 om 11:50
    Van mij mag hij terug komen hoor. Iedereen maakt fouten in zijn leven,en verdient een tweede kans. Als Pereiro volgend seizoen vertrekt dan kan hij mooi die positie overnemen.
    Vind ik leuk
    Romario9 +11261
    zaterdag 16 december 2017 om 14:27
    Daar sluit ik me bij aan
    Vind ik leuk
    52N6E +1030
    zaterdag 16 december 2017 om 12:10
    Laat me niet lachen... wie denkt PSV wel dat ze zijn. Spreek namens jezelf...
    Vind ik leuk
    rpaulp50 +9043
    zaterdag 16 december 2017 om 11:01
    Hij zegt dat slim....feitelijk ontdekte Labyad, dat hij nog niet toe was aan het buitenland.
    Maar hij zegt dan, brilliant: "ik was nog niet klaar in Nederland".
    Perfect verwoordt en het is waar, taal en taalgebruik is mooi gereedschap, hij kan zo advocaat worden.
    Vind ik leuk
    Sjaakhaak +2488
    zaterdag 16 december 2017 om 11:08
    Mensen die hierin trappen zou je ook als dom kunnen omschrijven.
    Vind ik leuk
    B. Alrond +1297
    zaterdag 16 december 2017 om 12:23
    Hij is niet goed genoeg voor het buitenland. Dus met hangende pootjes terug en gelukkig wil een middenmotor in Nederland hem wel hebben. En als het kan, naait hij je een forceert hij een transfer naar trabzonspor, of fc Kutjehugen uit Noorwegen
    Vind ik leuk
    Neer Neer +23
    zaterdag 16 december 2017 om 09:45
    Psv moet proberen hem trug te halen echt een goede speler. En wat geweest is is geweest
    Vind ik leuk
    Jozef +36123
    zaterdag 16 december 2017 om 10:33
    Ja, hij past wel bij de mentaliteit denk ik.
    Vind ik leuk
    Objectief +3068
    zaterdag 16 december 2017 om 09:46
    Kreeg toen terecht de bijnaam Labyrat
    Vind ik leuk
    pos +8662
    zaterdag 16 december 2017 om 09:47
    Hij geeft dus zelf al aan enorme fouten te hebben gemaakt in zijn loopbaan. Tja poen poen poen poen.
    Vind ik leuk
    Smithsonian +29883
    zaterdag 16 december 2017 om 09:52
    Nederland is wel zijn plafond.
    Vind ik leuk
    zaterdag 16 december 2017 om 11:30
    Nee man. Kan echt het nog wel een tandje hoger.
    Vind ik leuk
    Smithsonian +29883
    zaterdag 16 december 2017 om 14:21
    Nope
    Vind ik leuk
    mcmodd +22812
    zaterdag 16 december 2017 om 10:07
    Een fijne vent, die Zakkie van ons. Hij was op een leeftijd toen hij vertrok waarop keuzes weleens verkeerd uitvallen. Als hij met zijn huidige vorm bij PSV zou voetballen zou hij beslist een basisplaats hebben. Vergeet en vergeef hem voor wat hij deed en als supporter kan je het niet beter krijgen. Hij is voor elke supporter benaderbaar, tenzij je je raar gaat gedragen in de zin van haat of discriminatie. Ik hoop echt dat hij nog minimaal tot einde seizoen bij ons blijft, en dat weet hij best.
    Vind ik leuk
    darmianto +7809
    zaterdag 16 december 2017 om 10:12
    Ik snap de woede van de psv fans, als Labyat dat ook zou doen en zn excuses maakt naar de fans denk ik wel dat hij weer welkom is in Eindhoven, denk dat psv hem goed kan gebruiken
    Vind ik leuk
    stratumseind +156609
    zaterdag 16 december 2017 om 10:33
    Helemaal mee eens . Laatst zag ik nog een tv optreden van m waar hij nog steeds om de hete brei heen draaide en nog steeds niet eerlijk was.
    Jammer , dat hij destijds een grote sportieve fout heeft gemaakt valt te begrijpen . Het gelieg en zwartmakerij nadien niet .

    Jammer dat ie nooit echt openlijk eerlijk is geweest want voetballen kan ie wel en dus een stap hoger als utrecht denk ik ook wel.
    Maar in eindhoven zal het m nooit meer worden.
    Vind ik leuk
    VeeDeeVee +13626
    zaterdag 16 december 2017 om 10:22
    Wat een rat zeg..
    Vind ik leuk
    Zot Joke +514
    zaterdag 16 december 2017 om 10:44
    Je bent gewoon goed bezig Zakaria. Laat je niet te veel afleiden door hetgeen achter je ligt.
    Ik geniet van de ontwikkeling die je hebt doorgemaakt, zowel op sportief als op menselijk vlak. Nu nog een mooie transfer naar de top 3. Succes!
    Vind ik leuk
    zaterdag 16 december 2017 om 10:47
    Fantast is overal mislukt in het buitenland
    Vind ik leuk
    Kopstootje +8319
    zaterdag 16 december 2017 om 10:53
    Waar dacht PSV dat van te betalen?
    Vind ik leuk
    TRAK123 +107
    zaterdag 16 december 2017 om 11:19
    Supporters moeten hun mond houden en een speler agrekenn op zijn kwaliteiten. Niet omdat er meer te verdienen viel en hij weg is gegaan. Zo zou je dick advocaat ook zoveel verwijten omdat hij snel weg is al er meer geld te halen valt. Maar dat is natuurlijk een Nedrlander he. Daar kunnen we geen commentaar op hebben. En Labyad een Marokkaan dus gaan we snel met z'n allen oordelen en met de grond gelijk maken. wat zijn de meeste nedetlanders toch hypocriet en laf. allemaal betweters. en doordat iedereen een oordeel heeft klaarstaan is het hele nederrlandse voetbal kapot gegaan. Nu lekker een toontje lager zingen aub. anders wordt de volgende ek en wk een hels karwei.
    Vind ik leuk
    Vp128 +635
    zaterdag 16 december 2017 om 12:54
    De slachtoffer rol is je wel bekend zo te zien. Iedereen had commentaar op advocaatje toen hij wéér voor het geld koos. Net als dat er commentaar is op labyad.

    Grappig trouwens dan je Nederlanders wegzet als betweters terwijl je hier dit verhaal schrijft.
    Vind ik leuk
    glenn +1030
    zaterdag 16 december 2017 om 11:31
    hopelijk zijn de grote 3 wat slimmer en nemen hem nooit of te nooit meer binnen, hij heeft laten zien hoe hij in elkaar zit.
    Vind ik leuk
    zaterdag 16 december 2017 om 12:39
    Laat hem maar lekker naar psv gaan voor vijf miljoen. Doet alleen zijn best in grote wedstrijden.
    Vind ik leuk
    Cookee +9987
    zaterdag 16 december 2017 om 17:09
    Hij moest ook wel want bij Vitesse ging het ook niet zo florissant.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    "Heb twee jaar geleden mijn excuses aangeboden aan Brands. Die heeft hij aanvaard"