Heb twee jaar geleden mijn excuses aangeboden aan Brands. Die heeft hij aanvaard

"Heb twee jaar geleden mijn excuses aangeboden aan Brands. Die heeft hij aanvaard"

zaterdag 16 december 2017 om 09:33

Zakaria Labyad en PSV hebben geen problemen meer met elkaar. In 2012 forceerde de aanvallende middenvelder, inmiddels spelend voor FC Utrecht, een vertrek bij de Eindhovenaren.

Dat leverde hem dit jaar nog een striemend fluitconcert op van de PSV-fans. "Ik heb twee jaar geleden mijn excuses aangeboden aan Marcel Brands. En die heeft hij ook aanvaard", zegt Labyad in gesprek met de NOS. "Daarna heb ik nog vijf keer tegen PSV gespeeld en hem altijd gegroet. Het conflict tussen PSV en mij is opgelost. Alleen met de supporters heb ik geen contact."

Labyad vertrok in 2012 naar Sporting Portugal, maar slaagde daar niet en zat zelfs een tijdje zonder werk. "Ik had helemaal geen twijfels. Ik kon naar veel mooie clubs uit het buitenland. Maar ik wilde graag terug naar Nederland, omdat ik denk dat ik hier nog niet klaar ben. Die kans kwam toen Utrecht zich in januari meldde."

Plaats een reactie

Sil Meijer +12941
zaterdag 16 december 2017 om 09:39
Hij heeft toch ook nog bij Vitesse gespeeld in de tussen tijd?
Vind ik leuk
Quaresma +2177
zaterdag 16 december 2017 om 09:41
Correct
Vind ik leuk
Sil Meijer +12941
zaterdag 16 december 2017 om 09:43
Gehuurt ofz van Sporting dacht ik?
Vind ik leuk
Sjaakhaak +1994
zaterdag 16 december 2017 om 09:45
Dus als ik het goed begrijp kwam hij na een paar jaar Sporting erachter dat hij nog niet klaar was in Nederland?
Vind ik leuk
jaja_PSV +21801
zaterdag 16 december 2017 om 10:57
PSV is wel klaar met hem.
Labyad kan dan wel een beter contact hebben met Brands, maar ja, die vertrekt wellicht naar Chelsea.
Labyad zal nederig moeten worden, anders gebeurd er vanuit PSV echt niets.
[Reactie gewijzigd op zaterdag 16 december 2017 om 10:58]
Vind ik leuk
zaterdag 16 december 2017 om 11:12
haha nederig. wat een onzin zeg. wat heb je in je hersenen zitten. nederig om bij PSV te gaan voetballen? alsof hij van PSV afhankelijk is. idiote uitspraak dit
Vind ik leuk
psvisch +674
zaterdag 16 december 2017 om 11:50
Van mij mag hij terug komen hoor. Iedereen maakt fouten in zijn leven,en verdient een tweede kans. Als Pereiro volgend seizoen vertrekt dan kan hij mooi die positie overnemen.
Vind ik leuk
Romario9 +6357
zaterdag 16 december 2017 om 14:27
Daar sluit ik me bij aan
Vind ik leuk
52N6E +579
zaterdag 16 december 2017 om 12:10
Laat me niet lachen... wie denkt PSV wel dat ze zijn. Spreek namens jezelf...
Vind ik leuk
rpaulp50 +3975
zaterdag 16 december 2017 om 11:01
Hij zegt dat slim....feitelijk ontdekte Labyad, dat hij nog niet toe was aan het buitenland.
Maar hij zegt dan, brilliant: "ik was nog niet klaar in Nederland".
Perfect verwoordt en het is waar, taal en taalgebruik is mooi gereedschap, hij kan zo advocaat worden.
Vind ik leuk
Sjaakhaak +1994
zaterdag 16 december 2017 om 11:08
Mensen die hierin trappen zou je ook als dom kunnen omschrijven.
Vind ik leuk
zaterdag 16 december 2017 om 12:23
Hij is niet goed genoeg voor het buitenland. Dus met hangende pootjes terug en gelukkig wil een middenmotor in Nederland hem wel hebben. En als het kan, naait hij je een forceert hij een transfer naar trabzonspor, of fc Kutjehugen uit Noorwegen
Vind ik leuk
zaterdag 16 december 2017 om 09:45
Psv moet proberen hem trug te halen echt een goede speler. En wat geweest is is geweest
Vind ik leuk
Jozef +24156
zaterdag 16 december 2017 om 10:33
Ja, hij past wel bij de mentaliteit denk ik.
Vind ik leuk
Objectief +2674
zaterdag 16 december 2017 om 09:46
Kreeg toen terecht de bijnaam Labyrat
Vind ik leuk
pos +5420
zaterdag 16 december 2017 om 09:47
Hij geeft dus zelf al aan enorme fouten te hebben gemaakt in zijn loopbaan. Tja poen poen poen poen.
Vind ik leuk
Teo Smith +14777
zaterdag 16 december 2017 om 09:52
Nederland is wel zijn plafond.
Vind ik leuk
zaterdag 16 december 2017 om 11:30
Nee man. Kan echt het nog wel een tandje hoger.
Vind ik leuk
Teo Smith +14777
zaterdag 16 december 2017 om 14:21
Nope
Vind ik leuk
mcmodd +13295
zaterdag 16 december 2017 om 10:07
Een fijne vent, die Zakkie van ons. Hij was op een leeftijd toen hij vertrok waarop keuzes weleens verkeerd uitvallen. Als hij met zijn huidige vorm bij PSV zou voetballen zou hij beslist een basisplaats hebben. Vergeet en vergeef hem voor wat hij deed en als supporter kan je het niet beter krijgen. Hij is voor elke supporter benaderbaar, tenzij je je raar gaat gedragen in de zin van haat of discriminatie. Ik hoop echt dat hij nog minimaal tot einde seizoen bij ons blijft, en dat weet hij best.
Vind ik leuk
darmianto +8001
zaterdag 16 december 2017 om 10:12
Ik snap de woede van de psv fans, als Labyat dat ook zou doen en zn excuses maakt naar de fans denk ik wel dat hij weer welkom is in Eindhoven, denk dat psv hem goed kan gebruiken
Vind ik leuk
zaterdag 16 december 2017 om 10:33
Helemaal mee eens . Laatst zag ik nog een tv optreden van m waar hij nog steeds om de hete brei heen draaide en nog steeds niet eerlijk was.
Jammer , dat hij destijds een grote sportieve fout heeft gemaakt valt te begrijpen . Het gelieg en zwartmakerij nadien niet .

Jammer dat ie nooit echt openlijk eerlijk is geweest want voetballen kan ie wel en dus een stap hoger als utrecht denk ik ook wel.
Maar in eindhoven zal het m nooit meer worden.
Vind ik leuk
VeeDeeVee +6114
zaterdag 16 december 2017 om 10:22
Wat een rat zeg..
Vind ik leuk
zaterdag 16 december 2017 om 10:44
Je bent gewoon goed bezig Zakaria. Laat je niet te veel afleiden door hetgeen achter je ligt.
Ik geniet van de ontwikkeling die je hebt doorgemaakt, zowel op sportief als op menselijk vlak. Nu nog een mooie transfer naar de top 3. Succes!
Vind ik leuk
zaterdag 16 december 2017 om 10:47
Fantast is overal mislukt in het buitenland
Vind ik leuk
zaterdag 16 december 2017 om 10:53
Waar dacht PSV dat van te betalen?
Vind ik leuk
zaterdag 16 december 2017 om 11:19
Supporters moeten hun mond houden en een speler agrekenn op zijn kwaliteiten. Niet omdat er meer te verdienen viel en hij weg is gegaan. Zo zou je dick advocaat ook zoveel verwijten omdat hij snel weg is al er meer geld te halen valt. Maar dat is natuurlijk een Nedrlander he. Daar kunnen we geen commentaar op hebben. En Labyad een Marokkaan dus gaan we snel met z'n allen oordelen en met de grond gelijk maken. wat zijn de meeste nedetlanders toch hypocriet en laf. allemaal betweters. en doordat iedereen een oordeel heeft klaarstaan is het hele nederrlandse voetbal kapot gegaan. Nu lekker een toontje lager zingen aub. anders wordt de volgende ek en wk een hels karwei.
Vind ik leuk
Vp128 +530
zaterdag 16 december 2017 om 12:54
De slachtoffer rol is je wel bekend zo te zien. Iedereen had commentaar op advocaatje toen hij wéér voor het geld koos. Net als dat er commentaar is op labyad.

Grappig trouwens dan je Nederlanders wegzet als betweters terwijl je hier dit verhaal schrijft.
Vind ik leuk
glenn +906
zaterdag 16 december 2017 om 11:31
hopelijk zijn de grote 3 wat slimmer en nemen hem nooit of te nooit meer binnen, hij heeft laten zien hoe hij in elkaar zit.
Vind ik leuk
zaterdag 16 december 2017 om 12:39
Laat hem maar lekker naar psv gaan voor vijf miljoen. Doet alleen zijn best in grote wedstrijden.
Vind ik leuk
zaterdag 16 december 2017 om 13:41
Labyad, Bakkali, Depay, Locadia etc etc. allemaal mentaal zwakke voetballers uit de koker van de PSV opleiding. Niet aan beginnen dus.
Vind ik leuk
Cookee +5400
zaterdag 16 december 2017 om 17:09
Hij moest ook wel want bij Vitesse ging het ook niet zo florissant.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

"Heb twee jaar geleden mijn excuses aangeboden aan Brands. Die heeft hij aanvaard"