'Kan niet ontkennen dat de irritaties en frustraties wel toenemen'

'Kan niet ontkennen dat de irritaties en frustraties wel toenemen'

zaterdag 16 december 2017 om 18:27

Vitesse wil een crisis buiten de deur houden, maar Henk Fraser onderschrijft dat de situatie zorgelijk is. De trainer beseft in aanloop naar het duel met FC Twente dat drie punten broodnodig zijn.

"Het is echt bikkelen nu. Maar ik ben niet zo snel van slag hoor", zegt Fraser tegen Omroep Gelderland. "Ik kan alleen niet ontkennen dat de irritaties en frustraties door het puntenverlies soms wel toenemen. Wat bij de supporters leeft, leeft ook bij ons. Dat lijkt me ook logisch. En soms maakt dat inderdaad onrustig."

Vitesse won slechts twee van zijn laatste negen competitieduels. "Ik ben vaak niet euforisch als daar wel een reden voor is en aan de andere kant heb ik dat ook niet zo overdreven. Dus ik ben niet zo snel van slag", stelt Fraser, die erkent dat de Arnhemmers wel moeten opkrabbelen. "Het is nu van levensbelang dat we gaan winnen. FC Twente is daarom nu heel erg belangrijk."

"Na de winterstop moeten we er echt staan vind ik. Bij een club als Vitesse hoort steeds meer dat we elke wedstrijd moeten winnen", legt Fraser de lat hoog.

Lees meer over:EredivisieVitesse

Poll

Wat wordt de uitslag bij FC Twente-Vitesse?

(183 stemmen)

Plaats een reactie

zaterdag 16 december 2017 om 18:38
Hopen dat de 3 punten in Enschede blijven vanavond!
Vind ik leuk
zaterdag 16 december 2017 om 18:41
Wel te verwachten
Vind ik leuk
Dicky +7925
zaterdag 16 december 2017 om 18:44
Maak je maar geen zorgen. Daar zorgt onze Fräserlijke trainer wel voor.
Vind ik leuk
1892 +8839
zaterdag 16 december 2017 om 18:54
Fräser,gaat aanvallend spelen.....

5 man in de verdediging....

Dat word prijsschieten voor Vitesse...

Ik gok op....0-6

Pff,hopelijk gaat hij in de winterstop naar Israel.
Vind ik leuk
zaterdag 16 december 2017 om 18:57
5 man achterin,word dus weer een tikkie takkie op eigen helft.
Vind ik leuk
1892 +8839
zaterdag 16 december 2017 om 20:44
Wat een eikel die Fräser.
Matavz en Castaignos zijn aan elkaar gewaagd.
Wat een droeftoeter.
Serero,op de bank.
Geweldig Henkie,ga zo door.sukkel
Vind ik leuk
Dicky +7925
zaterdag 16 december 2017 om 19:09
En dan Stegeman proberen los te weken. Een man met een bescheiden Vitesse verleden, zoons in de jeugd bij Vitesse en iemand die nu al een aantal jaar laat zien dat hij maximaal kan presteren bij een club. Dit is voor mij de ideale trainer voor Vitesse.
Vind ik leuk
1892 +8839
zaterdag 16 december 2017 om 19:27
Eerst maar eens zien of hij weggaat.
Vind ik leuk
zaterdag 16 december 2017 om 19:02
Onze vriend Henkie is niet bang.
5mans verdediging,die is vast wat van plan.
Vind ik leuk
zaterdag 16 december 2017 om 19:05
Jij en je ploeg , moeten er nu staan Henkie.
Dus niet na de winterstop.


Mafkees
Vind ik leuk
zaterdag 16 december 2017 om 18:41
Begin eens met naar voren te spelen ipv tikkie terug.
Vind ik leuk
Dicky +7925
zaterdag 16 december 2017 om 18:49
5 man achterop vandaag. Ik verwacht weer heel veel onnozel gebrei achterin vanavond. Alles minder dan een 3-0 nederlaag is een meevaller vanavond.
Vind ik leuk
mcmodd +13295
zaterdag 16 december 2017 om 20:47
3 tegen een gebreid truitje?
Vind ik leuk
Dicky +7925
zaterdag 16 december 2017 om 18:43
Je wilt winnen. En dus begin je met 5 verdedigers bij de nummer 15 van de Eredivisie. Ongelofelijk deze man. Hij weet het gewoon niet meer. Hij heeft het nooit geweten. De frustraties nemen toe omdat Vitesse supporters van de 23 serieuze wedstrijden er 3 fatsoenlijke hebben gezien. Ik ben net als vele mede supporters nu al klaar met dit seizoen. Vanavond naar de kroeg. Ik verheug mij meer op het bier en de slechte gesprekken die dat oplevert dan die hele kutwedstrijd die ik nu alleen nog maar als excuus aangrijp om naar die kroeg toe te gaan.
Vind ik leuk
zaterdag 16 december 2017 om 19:58
Ik ga ook naar de kroeg en maak me geen zorgen meer over het spel. "Na de winterstop moeten we er echt staan", zegt Fraser. En ik altijd maar denken dat we allang begonnen waren. Zo zie je maar weer, hoe makkelijk een trainer je op het verkeerde been kan zetten. Vanavond en volgende week is het nog voor spek en bonen.

Proost. Op Henk.

Zie net de opstelling. Castaignos mag beginnen (Serero en Matavz op de bank met veel jeugdige spelers, w.o. de zoon van oud-trainer Bosz).
[Reactie gewijzigd op zaterdag 16 december 2017 om 20:06]
Vind ik leuk
Dicky +7925
zaterdag 16 december 2017 om 20:16
Belachelijk. En dan klagen over het publiek. Schande de topscorer en beste speler in de selectie beiden op de bank. Wat een ongelofelijke lul is die Fräser.
Vind ik leuk
zaterdag 16 december 2017 om 19:24
Het helpt niet echt als de onsympathieke miskoop (of is hij een huurling?) irritant tegen de fans gaat doen. Alsof het hun schuld is dat hij het net zo moeilijk kan vinden.
Vind ik leuk
Dicky +7925
zaterdag 16 december 2017 om 19:31
Ik neem aan dat je Castaignos bedoelt. Die is gehuurd. Gelukkig maar. Stel je voor dat je zoiets definitief in de selectie hebt. Nu zijn we er in ieder geval binnen één jaar vanaf.
Vind ik leuk
rpaulp50 +3975
zaterdag 16 december 2017 om 20:39
Prachtige uitspraak: "Bij een club als Vitesse hoort steeds meer dat we elke wedstrijd moeten winnen"
Dat geldt niet voor alle andere club.....
Als je "voor na de winterstop" niets beters te zeggen hebt dan zie ik het somber in voor Vitesse.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

'Kan niet ontkennen dat de irritaties en frustraties wel toenemen'