LIVE-discussie: Cocu kiest opnieuw voor Ramselaar; vraagtekens ADO inzetbaar

LIVE-discussie: Cocu kiest opnieuw voor Ramselaar; vraagtekens ADO inzetbaar

zaterdag 16 december 2017 om 18:40

PSV is na twee keer puntenverlies op rij gebaat bij een zege. Trainer Phillip Cocu wil dat met dezelfde elf spelers bereiken als midweeks tegen FC Groningen (3-3).

Daardoor begint Gaston Pereiro opnieuw op de bank. Bart Ramselaar krijgt de voorkeur op het middenveld, naast Jorrit Hendrix en aanvoerder Marco van Ginkel. Luuk de Jong staat wederom in de punt van de aanval, geflankeerd door Hirving Lozano en Steven Bergwijn.

PSV zag de riante voorsprong op zijn naaste belagers de laatste weken in rap tempo slinken. Eerst werd met 3-0 verloren bij Ajax, waarna het woensdag in de slotfase misging tegen Groningen. De Eindhovenaren kunnen dit weekend echter goede zaken doen, aangezien AZ en Ajax het zondag tegen elkaar opnemen in Alkmaar.

Tegenstander ADO kan een beroep doen op Tom Beugelsdijk en Sheraldo Becker. Achter de naam van zowel de verdediger als de aanvaller stond nog een vraagteken. Beugelsdijk vormt een verdedigingsduo met Thomas Meissner, waardoor Danny Bakker doorschuift naar het middenveld.

De opstellingen

PSV: Zoet; Arias, Isimat, Schwaab, Brenet; Van Ginkel, Hendrix, Ramselaar; Lozano, De Jong, Bergwijn

ADO Den Haag: Zwinkels; Ebuehi, Meissner, Beugelsdijk, Meijers; Bakker, Immers, El Khayati; Becker, Johnsen, Hooi

Plaats een reactie

zaterdag 16 december 2017 om 18:53
Cocu heeft lef, hij durft tegen ADO met maar 4 verdedigers te spelen!
Vind ik leuk
jaja_PSV +21778
zaterdag 16 december 2017 om 18:54
Praat niet over lef en laf als je zelf zo'n grote laffe bek hier opzet.
Vind ik leuk
zaterdag 16 december 2017 om 18:57
Haha!
[Reactie gewijzigd op zaterdag 16 december 2017 om 19:04]
Vind ik leuk
zaterdag 16 december 2017 om 18:58
Nou nou Florian, dit ben ik niet gewend van je.
Vind ik leuk
zaterdag 16 december 2017 om 19:01
Dat kan :D
Vind ik leuk
zaterdag 16 december 2017 om 19:02
Ach ik laat me ook wel eens gaan ;)
Vind ik leuk
zaterdag 16 december 2017 om 19:04
Je hebt gelijk man, al verwijderd!

Succes vanavond!
Vind ik leuk
jaja_PSV +21778
zaterdag 16 december 2017 om 19:11
Nu op de.fiets en naar het stadion. Ik neem een bier erbij.
Vind ik leuk
zaterdag 16 december 2017 om 19:14
Dank je Florian.
Vind ik leuk
zaterdag 16 december 2017 om 19:02
nou nou nou nou nou ik wou net un lekker pilske vatten ivm de naderende feestdagen.....

tja en dan lees je deze reactie van je .... ach ik neem hem toch maar,veul te lekker
Vind ik leuk
zaterdag 16 december 2017 om 19:03
Proost dan maar, Ik neem een wodka!
Vind ik leuk
zaterdag 16 december 2017 om 19:04
hahaha kijk dat klinkt al anders , drank verbroedert ik heb het altijd al gezegd
Vind ik leuk
zaterdag 16 december 2017 om 19:05
Klopt stratum :D
Vind ik leuk
zaterdag 16 december 2017 om 19:05
:D
Vind ik leuk
zaterdag 16 december 2017 om 18:58
De enige laffe hond hier ben jij, jij bent nog erger dan Bien!
Vind ik leuk
cheeks +2212
zaterdag 16 december 2017 om 19:04
Wat ben jij een trieste droplul zeg.
Vind ik leuk
zaterdag 16 december 2017 om 19:28
Dankjewel meid!
Vind ik leuk
yuuup +6198
zaterdag 16 december 2017 om 18:58
Je kunt ook zelf het voortouw nemen en zelf iets minder hatelijke reacties onder Ajax-topics plaatsen.
Vind ik leuk
jaja_PSV +21778
zaterdag 16 december 2017 om 19:07
Gebed zonder end. Heb het geprobeerd na nouri debacle. Dacht dat we wat meer één werden, maar was een illusie.
[Reactie gewijzigd op zaterdag 16 december 2017 om 19:08]
Vind ik leuk
Sil95 +5634
zaterdag 16 december 2017 om 19:58
Een betere wereld begint bij jezelf. Daar hoef je het Nouri debacle niet voor te gebruiken.
Vind ik leuk
Bullet +1513
zaterdag 16 december 2017 om 20:17
bek? hij maakt een grapje die jij niet leuk vindt, jij bent degene die er met een grote mond op reageert.
Vind ik leuk
Spiegel +1917
zaterdag 16 december 2017 om 19:44
Altijd weer die Ajacieden die zo bezig zijn met mijn PSV... nee grapje, vond deze opzich best grappig ;)
Vind ik leuk
Foebele +38727
zaterdag 16 december 2017 om 18:55
El Khayati in de 89e minuut door de benen van Isimat en 1-1.
Vind ik leuk
DrJ +714
zaterdag 16 december 2017 om 18:55
Gewoon weer Luuk erinzetten hoor.
Vind ik leuk
zaterdag 16 december 2017 om 18:56
Come on The Hague laat maar wat lampjes doven daar.
Vind ik leuk
zaterdag 16 december 2017 om 18:57
Gas op tie lolly en bloed op de kicksen. Gaan met die banaan!
Vind ik leuk
Foebele +38727
zaterdag 16 december 2017 om 19:01
Knieschijven over de boarding en groen gele kippen op het veld!
Vind ik leuk
zaterdag 16 december 2017 om 21:22
Waar ben je gebleven, maat?
Vind ik leuk
zaterdag 16 december 2017 om 21:23
Jammer man dit, drie fouten van Kuipers.
Vind ik leuk
zaterdag 16 december 2017 om 21:31
Helaas man. Kut scheids ook.
Het is niet zo dat we zijn weggespeeld en we hadden zeker ook een paar goals moeten maken.
[Reactie gewijzigd op zaterdag 16 december 2017 om 21:32]
Vind ik leuk
zaterdag 16 december 2017 om 19:04
Jongens jongens wat een agressie hier toch allemaal, ik dacht dat vp een vredelievende site was.
Vind ik leuk
zaterdag 16 december 2017 om 19:08
De Ajacieden krijgen opeens een grote mond na zo lang weg geweest te zijn. Hopen dat AZ even een einde eraan maakt. En dan kunnen ze weer lekker op vakantie en niet op VP zijn.
Vind ik leuk
Foebele +38727
zaterdag 16 december 2017 om 19:10
De PSV-ers daarentegen hebben ineens niet meer zo'n grote mond nadat ze weken rond zweefde op een roze wolk. Een roze wolk die uiteindelijk een fata morgana bleek te zijn!
Vind ik leuk
zaterdag 16 december 2017 om 19:09
VP is de site waar vetes worden uitgevochten en het zit vol bannelingen van andere voetbalsites.
Vind ik leuk
zaterdag 16 december 2017 om 19:11
o dan kan ik ook gerust wat losser worden dan??
Vind ik leuk
zaterdag 16 december 2017 om 19:27
Jij mag hier toch alles?
Vind ik leuk
zaterdag 16 december 2017 om 19:28
Was je dat al niet?
Vind ik leuk
zaterdag 16 december 2017 om 19:29
ik hou me hier altijd keurig in.......
Vind ik leuk
zaterdag 16 december 2017 om 19:40
Altijd op het randje of niet?
Vind ik leuk
zaterdag 16 december 2017 om 19:44
altijd keurig op het lijntje.....
Vind ik leuk
zaterdag 16 december 2017 om 19:46
Op het randje aan het lijntje-;)
Vind ik leuk
zaterdag 16 december 2017 om 19:47
lekker toch een lijntje leggen op een paar lekkere billetjes en gaan met die banaan , voetbal is maar bijzaak
Vind ik leuk
Foebele +38727
zaterdag 16 december 2017 om 19:09
Voetbal is oorlog Strat, net was het leuk en gezellig, nu is het weer tijd de messen te slijpen!
Vind ik leuk
zaterdag 16 december 2017 om 19:13
oke dan.....
Vind ik leuk
Filip_FCU +7974
zaterdag 16 december 2017 om 19:21
Snap je gedachtes, iedereen is altijd lovend over jou en er is alleen maar liefde onder jouw reacties ;)
Vind ik leuk
zaterdag 16 december 2017 om 19:22
hahahaha one happy family.......
Vind ik leuk
Jens1999 +7626
zaterdag 16 december 2017 om 19:36
Als jij het agressie vind.... dan ben je maar wat weinig gewend... :p
Vind ik leuk
zaterdag 16 december 2017 om 19:44
ik als pacifist verafschuw geweld
Vind ik leuk
Jens1999 +7626
zaterdag 16 december 2017 om 19:45
Ja hoor... ik geloof nog eerder dat jij van die bier afblijft..... xD
Vind ik leuk
zaterdag 16 december 2017 om 19:46
hahahahahahaha dat gaat niet gebeuren
Vind ik leuk
Jens1999 +7626
zaterdag 16 december 2017 om 19:50
Zonder een beetje agressie is het toch saai....
Vind ik leuk
Jens1999 +7626
zaterdag 16 december 2017 om 19:51
Shit al 1-0 voor PSV......
Vind ik leuk
zaterdag 16 december 2017 om 19:53
2
Vind ik leuk
Jens1999 +7626
zaterdag 16 december 2017 om 19:55
Wat is er opeens met Luuk... :p
Vind ik leuk
zaterdag 16 december 2017 om 20:01
niks zo goed is ie altijd al geweest alleen wist ie het een tijdje goed te verbergen....
Vind ik leuk
zaterdag 16 december 2017 om 19:06
Logische keuze van cocu , bartje deed het goed in groningen
Vind ik leuk
Filip_FCU +7974
zaterdag 16 december 2017 om 19:29
Bartje IS goed
Vind ik leuk
MojoRisin +2563
zaterdag 16 december 2017 om 19:15
Tegen beter weten in, hup ADO !
Vind ik leuk
zaterdag 16 december 2017 om 19:15
@MR.Football/nobody........zie je Tommy doet gewoon mee!!
Vind ik leuk
zaterdag 16 december 2017 om 19:30
Doet niet mee!
Vind ik leuk
zaterdag 16 december 2017 om 19:33
Knie of uit voorzorg bank? Normaal basis natuurlijk.
Vind ik leuk
zaterdag 16 december 2017 om 19:34
Nog last van knie.
Kunnen we zien wat Kuipers in de kuip heeft. Kuipers zou pas na de winterstop weer aansluiten bij de groep, dus dat is wel positief.
[Reactie gewijzigd op zaterdag 16 december 2017 om 19:36]
Vind ik leuk
zaterdag 16 december 2017 om 19:37
Jammer en hoop dat Kuipers wat agressie erin gooit.
Vind ik leuk
zaterdag 16 december 2017 om 19:39
Kunnen we gelijk zien wat ie kan, alleen jammer dat ie niet naast Kanon staat.
Vind ik leuk
zaterdag 16 december 2017 om 19:39
Ja man, hoop dat Meissner vandaag top is.
Vind ik leuk
Foebele +38727
zaterdag 16 december 2017 om 19:19
Fons doet het trouwens prima in Den Haag bij zijn oude cluppie. Die moet daar sowieso hierna nog een jaartje blijven en niet direct ergens anders tekenen als ze interesse zouden tonen na dit seizoen.
Vind ik leuk
zaterdag 16 december 2017 om 19:23
Als de arbitrage een beetje objectief fluit dan gaat ADO Den Haag met minimaal 1 punt (we hopen natuurlijk allemaal 3) naar huis.
Vind ik leuk
zaterdag 16 december 2017 om 19:24
Stand up comedians vinden altijd wel een podium
Vind ik leuk
zaterdag 16 december 2017 om 19:24
Lammers, lammers, lammers
Vind ik leuk
Spiegel +1917
zaterdag 16 december 2017 om 19:52
Voorlopig heeft zijn concurrent er alweer 1 in liggen. Ook is Luuk de Jong zoveel meer dan alleen intikkers.

Excuseer. 2 x
[Reactie gewijzigd op zaterdag 16 december 2017 om 19:52]
Vind ik leuk
zaterdag 16 december 2017 om 21:01
Klopt, hij is ook heel goed in klagen bij de arbitrage, toneelspelen en tegenstanders kaarten aansmeren. Complete voetballer (voor PSV).
Vind ik leuk
Spiegel +1917
zaterdag 16 december 2017 om 23:12
Hahahahahahahahahahahaha dit komt van een Ajacied? Zap jij altijd als Veltman in beeld komt?
Vind ik leuk
zaterdag 16 december 2017 om 19:35
Vanavond is het eindelijk weer eens 11 tegen 11! met kuipers als scheidsrechter! Dus hebben we weer normale kans om te winnen en dat doen we dan ook weer!
Vind ik leuk
zaterdag 16 december 2017 om 19:44
Fc clowns - ADO denhaag 1-2 !!!!
Vind ik leuk
zaterdag 16 december 2017 om 19:48
Teken ik voor:p
Vind ik leuk
zaterdag 16 december 2017 om 20:03
pipo koeien
Vind ik leuk
Foebele +38727
zaterdag 16 december 2017 om 19:45
Nicky Kuipers, neefje van astronaut Andre Kuipers, die gaat dus als een raket als vervanger van Beugie!

EDIT: Nou Nick, zit ik je gewoon helemaal voor niks op te hemelen, je stond erbij en keek er naar.

EDIT 2; Hahahaha godsamme Nick, wat the fuck ben je aan het doen!?

EDIT 3: Nu begrijp ik het, ik haal Bas Kuipers (neef van Andre) en Nicky Kuipers door elkaar, vandaar dat hij er niks van bakt! ;-)
[Reactie gewijzigd op zaterdag 16 december 2017 om 20:00]
Vind ik leuk
Spiegel +1917
zaterdag 16 december 2017 om 23:13
Ik zou dit bericht graag 3 x willen liken, vanwege de 3 geweldige edits!
Vind ik leuk
Spiegel +1917
zaterdag 16 december 2017 om 19:50
Nou jongens, pas maar op, Luuk de Jong komt er weer aan!!!
Vind ik leuk
MojoRisin +2563
zaterdag 16 december 2017 om 19:53
Goede speler die Kuipers..
Vind ik leuk
zaterdag 16 december 2017 om 19:53
Hahaha wat een achterhoede geen beugelsdijk en kanon dan was dit nooit gebeurt
Vind ik leuk
zaterdag 16 december 2017 om 20:09
Kuipers zou pas na de winterstop inzetbaar zijn, hij heeft totaal geen wedstrijdritme. Onze rots in de branding Kanon is er helaas niet bij, anders had je dit zeker niet gehad.
Vind ik leuk
zaterdag 16 december 2017 om 19:54
Godsamme man zonder die knjb die ons tegenwerkt zijn wij ook wel ontzettend goed!
Vind ik leuk
zaterdag 16 december 2017 om 19:55
Onze Luuk jaagt ze ook vanuit alle standen de kruising in , die zijn gewoon niet te houden.

Gelukkig is Real op reis anders waren we hem in de winterstop kwijt.
Vind ik leuk
Foebele +38727
zaterdag 16 december 2017 om 19:57
Twee pareltjes van hoog niveau, Luuk is back!
Vind ik leuk
zaterdag 16 december 2017 om 19:59
die is nooit weggeweest jonguh!!
Vind ik leuk
Foebele +38727
zaterdag 16 december 2017 om 20:02
Luuk is zo goed dat je hem soms gewoon niet ziet! Nee, zonder dollen, hij is voor het team altijd wel belangrijk geweest, maar scoorde gewoon veel te lang veel te weinig goals.
Vind ik leuk
zaterdag 16 december 2017 om 20:54
Snui nog ff lekker door, dan word de wereld nog roze dan die is
Vind ik leuk
derksen +7668
zaterdag 16 december 2017 om 19:58
Goed bezig avarel!
Vind ik leuk
zaterdag 16 december 2017 om 19:59
Luuk is helemaal los :)
Vind ik leuk
zaterdag 16 december 2017 om 20:00
Ik ziet niet te kijken maar zag net al 2-0 voor door Luuk.
Nu vroeg ik me af heeft Luuk 2 x een bal in zijn gezicht gekregen?
Vind ik leuk
zaterdag 16 december 2017 om 20:13
Komt psv goed weg daar.
Vind ik leuk
zaterdag 16 december 2017 om 20:14
2x achterelkaar komt PSV goed weg nu.
[Reactie gewijzigd op zaterdag 16 december 2017 om 20:17]
Vind ik leuk
zaterdag 16 december 2017 om 20:15
Komt PSV goed weg zeg pff
Vind ik leuk
zaterdag 16 december 2017 om 20:16
PSV staat onder druk
Vind ik leuk
zaterdag 16 december 2017 om 20:17
Let maar op wanneer we 2-1 maken gaat het sokken laat ze sws geen 3de maken
Vind ik leuk
zaterdag 16 december 2017 om 20:20
Cadeau kuipers
Vind ik leuk
zaterdag 16 december 2017 om 20:18
Druk op de ketel houden Den Haag daar wordt PSV nerveus van.
Vind ik leuk
zaterdag 16 december 2017 om 20:19
Dit is nooit een penalty
Vind ik leuk
zaterdag 16 december 2017 om 20:20
Is toch geen penalty man Lucky PSV
Vind ik leuk
Dobbel +512
zaterdag 16 december 2017 om 20:23
Hahahaha Lucky PSV... er is contact, er wordt duidelijk even vastgehouden. Kijk je wel?
Vind ik leuk
zaterdag 16 december 2017 om 20:24
Schouderduwtje noem jij effe vasthouden, schele debiel.
[Reactie gewijzigd op zaterdag 16 december 2017 om 20:25]
Vind ik leuk
Dobbel +512
zaterdag 16 december 2017 om 20:26
Bij een schouderduw gebruik je je schouder, en niet je handen. En waarom moet je zo nodig schelden ventje?
Vind ik leuk
zaterdag 16 december 2017 om 20:28
Is een mannen sport in Engeland lachen ze hier om
Vind ik leuk
zaterdag 16 december 2017 om 20:28
Ga weg man veel te makkelijk gegeven en die clown Kuipers helpt handje toe. Laf publiek ook daar man.
Vind ik leuk
zaterdag 16 december 2017 om 20:28
Calimero
Vind ik leuk
zaterdag 16 december 2017 om 20:29
Ok jochie
Vind ik leuk
zaterdag 16 december 2017 om 21:02
Oke calimero
[Reactie gewijzigd op zaterdag 16 december 2017 om 21:02]
Vind ik leuk
zaterdag 16 december 2017 om 21:05
Jij je zin kleuter
Vind ik leuk
Teo Smith +14769
zaterdag 16 december 2017 om 20:22
Go ado!
Vind ik leuk
zaterdag 16 december 2017 om 20:23
Kut scheids
Vind ik leuk
Teo Smith +14769
zaterdag 16 december 2017 om 20:22
Die foto zegt alles haha
Vind ik leuk
zaterdag 16 december 2017 om 20:23
Ja hoor het standaard cadeautje van de arbitrage is weer binnen in Eindhoven. Het is nu alleen nog wachten op de rode naaikaart voor een speler van ADO en de cirkel is weer rond.
Vind ik leuk
zaterdag 16 december 2017 om 20:23
Het is allemaal weer zeer geflatteerd bij de lampies, Ado 75% balbezit en lego kansen en Lucky pisvee haalt bal over de doellijn weg en krijgt pingel voor nop van die laffe Mulder. (ga stoppen en richt je op je eigen supermarkt)
Vind ik leuk
Vp128 +530
zaterdag 16 december 2017 om 20:29
Klopt ook gewoon echt niet chef. Welke pot kijk jij?
Vind ik leuk
zaterdag 16 december 2017 om 20:35
Daar is ie weer!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Onze cappuchonheld met zijn traditionele "pisvee"

Boefje
Vind ik leuk
zaterdag 16 december 2017 om 20:42
Hoop dat die Mexicaan Lozano van bijv. Beugelsdijk een dood schop krijgt en dit seizoen voorlopig niet meer speelt. Speelt vies vals spelletje die Latino. Door halen op de keeper, ik heb er werkelijk geen woorden voor. Klootviool
Vind ik leuk
zaterdag 16 december 2017 om 20:43
wauw met jou ga je niet knikkeren , belhameltje
Vind ik leuk
zaterdag 16 december 2017 om 20:50
jongetjes die verklein woorden gebruiken met tje op het eind zijn 100% nichten,
Vind ik leuk
zaterdag 16 december 2017 om 21:01
"mannen" van "54 jaar????" die met "pisvee" komen zijn tobberts
Vind ik leuk
zondag 17 december 2017 om 08:59
Elke Cazador,75 procent balbezit haha.Man man zit je herhaling 2008 te kijken?droeftoeter
Vind ik leuk
masterpsv +7595
zaterdag 16 december 2017 om 20:56
Rot op hier met je kut reacties.
Vind ik leuk
zaterdag 16 december 2017 om 20:24
Zal wel goed zijn voor het vertrouwen van de spelers dat het zo makkelijk gaat. Hadden ze wel even nodig. Moeten ze gebruik van maken.
Vind ik leuk
zaterdag 16 december 2017 om 20:25
Als ze vandaag geen 3 punten pakken dan zijn het wel een stelletje nietsnutten hoor.
Vind ik leuk
zaterdag 16 december 2017 om 20:44
Zou zeer onterecht zijn met die lafbek thuisfluiter van Mulder, gelijk internationaal af
Vind ik leuk
zondag 17 december 2017 om 00:38
Scheids "mulder"???
Wat een dwaas ben je toch
Vind ik leuk
zaterdag 16 december 2017 om 20:27
Kut Bassie clown wat een kut scheids is dat zeg.
Vind ik leuk
Hyena +21067
zaterdag 16 december 2017 om 20:27
Enge vent die Kuipers.
Vind ik leuk
zaterdag 16 december 2017 om 20:29
Thuisfluiter bah! Hoe bedoel je hij strooit onnodig met kaarten.
Vind ik leuk
zaterdag 16 december 2017 om 20:45
Weet z'n wijf dat die homo is en op de terug weg in enge bosjes duikt
Vind ik leuk
zaterdag 16 december 2017 om 21:03
Calimero!! Huillie huillie
Vind ik leuk
zaterdag 16 december 2017 om 20:27
Krijgt die een gratis tv van Philips die Kuipers kaarten trekker en nog penalty voor niks mannensport deze man word in Engeland uitgelachen sowieso loopt lozano nu door op zwinkels en nog heel geven ook. Want een ... kwal zeg. Vriend van die boeren
Vind ik leuk
zaterdag 16 december 2017 om 20:31
Werkelijk waar onvoorstelbaar dat deze Kuipers internationaal mag fluiten en dit moet onze beste scheidsrechter zijn.
Vind ik leuk
zaterdag 16 december 2017 om 20:31
Verslaggever is ook aanhanger van PSV sjonge jonge alles wat PSV doet is goed en PSV net mindere fase. Den haag had gewoon een goede fase. Rot op man
Vind ik leuk
zaterdag 16 december 2017 om 20:34
Een tegenstander het veld uitgeschopt. De laatste jaren ook eerder regel dan uitzondering in Eindhoven. Zelf heeft PSV nauwelijks geblesseerde spelers maar iedere club die op bezoek is geweest heeft weken daarna nog de ziekenboeg vol. Jammer dat de arbitrage hier weer op alle fronten faalt.
[Reactie gewijzigd op zaterdag 16 december 2017 om 20:36]
Vind ik leuk
zaterdag 16 december 2017 om 20:37
je bent een echte fopneus
Vind ik leuk
zaterdag 16 december 2017 om 20:47
en jij blind, wat een vieze overtreding. te veel pils in je nek??
Vind ik leuk
zaterdag 16 december 2017 om 20:49
ondeugend rakkertje dat je er bent
[Reactie gewijzigd op zaterdag 16 december 2017 om 20:49]
Vind ik leuk
masterpsv +7595
zaterdag 16 december 2017 om 20:54
Huillie huillie ;)
Vind ik leuk
zaterdag 16 december 2017 om 20:34
Is toch een overtreding van lozana expres zn voeten laten hangen.
Ik zweer dit is echt ouderwets een avondje in je kont worden geneukt door de KNJB.
Vind ik leuk
Noudyo. +10905
zaterdag 16 december 2017 om 20:37
Weet je wel waar “KNJB” voor staat?
Vind ik leuk
Foebele +38727
zaterdag 16 december 2017 om 20:39
Kont Neuken Jij Bukken?
Vind ik leuk
zaterdag 16 december 2017 om 20:41
Voor deze ene keer dan KNBB, jij je zin dan nu?
Vind ik leuk
zaterdag 16 december 2017 om 20:38
rustig rustig , buiten 10 minuten hebben jullie weinig te vertellen en staan gruwelijk te schutteren achterin.
Je kan nauwelijks ontevreden zijn met deze ruststand, of het moet zijn dat je 5-2 een mooiere stand vind voor jullie
Vind ik leuk
zaterdag 16 december 2017 om 20:44
Ik vind het een zeer geflatteerde tussenstand en PSV kwam zeker 3x goed weg. Als je ziet hoe die kneus van een scheids overal makkelijk voor fluit en Den Haag benadeelt, dan wordt het idd een lastig verhaal.
Vind ik leuk
zaterdag 16 december 2017 om 20:47
geflatteerd is inderdaad juist , een betere afspiegeling zou de door mij genoemde 5-2 zijn.
Ik weet niet of je het ziet maar die defensie van jullie werd regelmatig voorbij gelopen of ze er niet stonden . Die van ons waren nog vrij slordig qua afwerken.
En ja jullie hebben ook een minuut of 10 prima gespeeld en 2 grote kansen afgedwongen maar een keeper staat er ook niet om vliegen te vangen toch?
Vind ik leuk
zaterdag 16 december 2017 om 20:52
Heb je gelijk in onze verdediging stond ook lucht te happen en zeker de ongelukkige Nick Kuipers die totaal niet in de wedstrijd zit (wat niet heel van vreemd is om dat hij geen wedstrijdritme heeft)

Maar Bassie is toch ook om te huilen als je ziet hoe die fluit?
Vind ik leuk
zaterdag 16 december 2017 om 20:53
pingel is gemakkelijk gegeven inderdaad maar ja , afgelopen woensdag zaten die van ons aan de verkeerde kant van de medaille
Vind ik leuk
zaterdag 16 december 2017 om 21:04
Dit is weer een andere wedstrijd en zo mag je er niet naar kijken, want wij krijgen ook vaak heel makkelijk de penalty's tegen.
Vind ik leuk
zaterdag 16 december 2017 om 21:06
by the way , het is dat ons sjukkie zijn vizier de laatste weken niet op scherp heeft staan anders was de score al veel hoger
Vind ik leuk
zaterdag 16 december 2017 om 21:13
Gaat mij niet meer om de stand maar meer om partijdigheid van de scheids. Wat een stuk verdriet is dat man.
Vind ik leuk
zaterdag 16 december 2017 om 20:37
Kom op ADO het kan nog.
Vind ik leuk
zaterdag 16 december 2017 om 20:39
vroeg begonnen vanmiddag?
Vind ik leuk
zaterdag 16 december 2017 om 20:53
Anders kan je nooit de hele dag doorgaan.
Vind ik leuk
zaterdag 16 december 2017 om 20:57
regelmatig brandstof bij vullen houd het dieseltje draaiende
Vind ik leuk
zaterdag 16 december 2017 om 21:23
Ik vind het ook niet erg om een langzame start te hebben, maar als ik eenmaal op gang ben......
Vind ik leuk
zaterdag 16 december 2017 om 20:37
Easy
Vind ik leuk
zaterdag 16 december 2017 om 20:37
Easy
Vind ik leuk
zaterdag 16 december 2017 om 20:45
Dit kan een mooi weekend worden. PSV is binnen en dan hopen dat VVV voor de eerste keer ooit wint bij Roda. En dan als afsluiting morgen az dat Ajax met 4-1 afslacht
Vind ik leuk
zaterdag 16 december 2017 om 20:49
Medicijnen vergeten vandaag?
Vind ik leuk
zaterdag 16 december 2017 om 20:46
PSV staat verdiend voor maar eerlijk is eerlijk geen penalty en bij 2-0 maak je mis de 2-1 en word het nog spannend
Vind ik leuk
zaterdag 16 december 2017 om 20:48
Dat klinkt tenminste realistisch
Vind ik leuk
zaterdag 16 december 2017 om 20:49
Ben ik ook en tuurlijk kijk uit vanuit een ADO kant maar kom op dit is nooit een penalty hij is 4koppen groter en loopt met ze schouder tegen hem aan
Vind ik leuk
Cappie +5984
zaterdag 16 december 2017 om 20:50
Zo. Gaat het er altijd zo aan toe in de wedstrijdtopics van PSV? Wat een haat zeg. Ongelofelijk.
Vind ik leuk
zaterdag 16 december 2017 om 20:52
Mooie verslaggever wou nog een 2de penalty zo te horen
Vind ik leuk
zaterdag 16 december 2017 om 20:56
Het word tijd voor een rode kaart aan ado zijde anders moeten alle mollen vanavond in hun holletje blijven
Vind ik leuk
Jens1999 +7626
zaterdag 16 december 2017 om 21:00
Alle mollen komen vanavond echt wel online... zelfs Henkie 1971 zal wel komen die al een week onder de grond verstopt zit.... xD .... ik denk zelfs dat objectief1 ook straks wel tijd heeft om te reageren...
Vind ik leuk
zaterdag 16 december 2017 om 21:02
ach dan blijft het nog relatief rustig vanavond
Vind ik leuk
zaterdag 16 december 2017 om 21:06
Aan PSV en Ajax gerelateerde (wedstrijd) topics zijn het afvoerputje van VP en hebben een onweerstaanbare magneetwerking op dégénére's en ander primeurplebs.
Vind ik leuk
zaterdag 16 december 2017 om 21:19
Te zwaar geel voor Arias zegt ie commentator, maar die andere gele kaarten voor Den Haag niet te bestraft.
Vind ik leuk
zaterdag 16 december 2017 om 21:24
Haha en wat zeiden we rooie kaart gaat er komen
Vind ik leuk
zaterdag 16 december 2017 om 21:26
deze overtreding was ook absoluut niet rijp voor geel...........................

pannekoek die meisner bij een 3-0 stand
Vind ik leuk
zaterdag 16 december 2017 om 21:30
Was terecht maar je wist van te voren al dat die er 1 gaaf geven
Vind ik leuk
zaterdag 16 december 2017 om 21:33
tja als je zo oliedom bent dan vraag je er ook om
Vind ik leuk
zaterdag 16 december 2017 om 21:34
Heel dom van Meissner, dit doe je niet wanneer je met 3-0 achter staat en met geel al op zak hebt
Vind ik leuk
zaterdag 16 december 2017 om 21:35
Haha PSV verzuimt door doelsaldo te verhogen. Of ik kijk een andere wedstrijd dan die verslaggever maar in de 2de helft en dan vooral na de rode kaart speelt den haag beter dan PSV?
Vind ik leuk
zaterdag 16 december 2017 om 21:43
Ondanks het verlies vind ik niet dat we weggespeeld zijn en Den Haag heeft in de tweede helft goed stand gehouden en voetballend beter dan PSV.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

LIVE-discussie: Cocu kiest opnieuw voor Ramselaar; vraagtekens ADO inzetbaar