Goed gevoel PSV'er: 'Belangrijke passes gegeven, maar die gingen er niet in'

Goed gevoel PSV'er: 'Belangrijke passes gegeven, maar die gingen er niet in'

zondag 17 december 2017 om 08:44

Bart Ramselaar moest dit seizoen lang vanaf de bank toekijken, maar stond de voorbije twee duels weer in de basis. De 21-jarige middenvelder kreeg tegen FC Groningen en ADO Den Haag de voorkeur boven Gastón Pereiro.

"Dat is fijn, lekker ritme opdoen", zei Ramselaar na de 3-0 zege op ADO tegen Voetbal Inside. "En hopelijk gaan we toch nog met een goed gevoel de winterstop in. Ik denk dat ik een aantal belangrijke passes heb gegeven, die gingen er niet in. Ik heb veel werk verricht voor de ploeg en aan de bal probeerde ik mijn ding te doen."

Ramselaar heeft een duidelijke taak. "Het voetbal was in de afgelopen wedstrijden niet altijd even goed. Ik probeer veel aan de bal te komen, veel tussen de linies te spelen en de aanvallers aan het werk te zetten", legt hij uit.

Waarom hij nu plots weer een kans krijgt, weet de oud-speler van FC Utrecht niet. "Ik ben een paar keer goed ingevallen. Ik denk dat de trainer mij daarom de kans heeft gegeven. Wat precies de reden is weet ik ook niet, maar ik ben blij dat ik weer speel."

Poll

Verdient Ramselaar een basisplek bij PSV?

(785 stemmen)

Plaats een reactie

zondag 17 december 2017 om 09:01
Bartje is goed bezig . Pereiro is vele malen genialer maar de energie die bart erin gooit is dat wat psv op dit moment meer nodig heeft.
Vind ik leuk
zondag 17 december 2017 om 09:07
Ik moet zeggen dat het ook aanstekelijker werkt voor mij. Liever Bartje die de pollen uit het gras rent, dan Pereiro die 10/15 wedstrijden per seizoen laat zien wat hij kan.
Vind ik leuk
zondag 17 december 2017 om 11:08
Gij het er kiek op maat!
Vind ik leuk
zondag 17 december 2017 om 09:09
En dan hoop ik dat we de Ramselaar te zien krijgen die zijn laatste seizoen bij Utrecht zo goed en veelbelovend was,ik ben ook blij voor Luuk.Nu nog een goede verdediger naast Schwaab en ik heb vertrouwen.
Vind ik leuk
zondag 17 december 2017 om 10:00
Goeie pot gespeeld gisteren.
Vind ik leuk
zondag 17 december 2017 om 10:14
Ramselaar is niet meer dan de zoveelste miskoop van PSV. Zeer matige voetballer die zelfs bij FC Eindhoven nog zou moeten knokken voor een basisplaats.
Vind ik leuk
jaja_PSV +21803
zondag 17 december 2017 om 10:52
Jij bent een misgeboorte.
Wat is erger?
Vind ik leuk
zondag 17 december 2017 om 11:48
Typische reactie van een blinde supporter die de waarheid niet onder ogen kan zien. Ongenuanceerd schelden is zo zwak.
Vind ik leuk
jaja_PSV +21803
zondag 17 december 2017 om 12:27
Nee jouw opmerking is realistisch...Ramselaar is gewoon een goede speler.
Vind ik leuk
zondag 17 december 2017 om 12:08
En jij bent de zoveelste droeftoeter die psv probeert neer te halen? Dat je psv zo haat zal de psv fans alleen maar een goed gevoel geven.
Vind ik leuk
zondag 17 december 2017 om 12:25
De gemiddelde supporter heeft een beetje vreemde manier om dit fijne gevoel te verwoorden maar het doet me goed te lezen dat mijn bescheiden bijdrage in deze mensen gelukkig maakt.
Vind ik leuk
zondag 17 december 2017 om 10:17
Jazeker hij brengt meer dan Pereiro dus laten staan. Hij heeft meer inzet meer entousiasme is meer aanwezig meer drive alleen maar positief! Hup bartje
Vind ik leuk
zondag 17 december 2017 om 13:54
En hard gewerkt dat zie ik graag.
Hard getraind daarom speel je.
En laten we eerlijk zijn perreiro valt een beetje door de mand. Hij speelt op zijn favoriete plek en op het begin na laat hij het niet meer zien.
Hij heeft een mentaal probleem.
Op een een of andere manier is hij veels te gemakzuchtig. Lekker door selecteren als vasthouden aan spelers die het telkens net niet laten zien.
Potentie een topper is leuk maar dan moet het er wel een keer uitkomen.
En zeker na een hele periode al bij de club.
Naar mijn mening lekker verkopen ramselaar doorschuiven en de jeugd de stand in van ramselaar laten worden om te rijpen op het niveau van psv 1.
Wie niet presteerd moet lekker plaatsmaken.
Je moet het in de wedstrijd laten zien zo niet mazzel u bent de zwakste schakel tot ziens.
Vind ik leuk
zondag 17 december 2017 om 20:27
Inderdaad, Pereiro is een technisch begaafdere speler, maar Ramselaar werkt harder voor de ploeg en heeft oog voor zijn medespelers. Als Lozano nou nog even een praatje houdt met Troost, kan het niet mis gaan.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

Goed gevoel PSV'er: 'Belangrijke passes gegeven, maar die gingen er niet in'