LIVE-discussie: Utrecht-doelman is vader geworden en ontbreekt tegen Heracles

    LIVE-discussie: Utrecht-doelman is vader geworden en ontbreekt tegen Heracles

    Gepubliceerd: zondag 17 december 2017 om 13:41zo 17-12-2017 om 13:41

    Tegen Heracles Almelo staat niet David Jensen onder de FC Utrecht-lat, maar zomeraanwinst Nick Marsman. Jensen is vader geworden, waardoor Marsman aan zijn eerste Eredivisie-minuten van het seizoen gaat beginnen.

    Marsman kwam afgelopen zomer over van FC Twente, waar hij bij vlagen een zwakke indruk maakte. Utrecht haalde hem binnen als tweede keeper. Marsman maakte tot nu toe drie keer zijn opwachting in Jong FC Utrecht. Voor de rest wijzigt Utrecht-trainer Erik Ten Hag zijn opstelling niet. Ramon Leeuwin ging er afgelopen woensdag tegen VVV-Venlo met een hoofdwond af, maar is fit genoeg om te spelen.

    Heracles Almelo treedt ongewijzigd aan tegen Utrecht. Trainer John Stegeman stuurt dezelfde elf speler het veld in als afgelopen donderdag tegen Sparta (3-2 winst).

    De opstellingen:

    FC Utrecht: Marsman; Klaiber, Van der Maarel, Leeuwin, Janssen, Emanuelson; Van de Streek, Labyad, Strieder, Ayoub; Kerk

    Heracles Almelo: Castro; Breukers, Droste, Wuytens, Baas; Niemeijer, Pelupessy, Monteiro; Kuwas, Vermeij, Peterson

    Plaats een reactie

    MojoRisin +13158
    zondag 17 december 2017 om 13:49
    Hebben ze Marsman gehaald ? Waarom in godsnaam ?
    Vind ik leuk
    Come on Utreg +27363
    zondag 17 december 2017 om 13:57
    Dat snappen er maar weinig..
    [Reactie gewijzigd op zondag 17 december 2017 om 14:55]
    Vind ik leuk
    Dee79 +2387
    zondag 17 december 2017 om 14:10
    Dus het kind is al geboren..dan kun je best ff 2 uurtjes weg.
    Vind ik leuk
    tikkietoe +5457
    zondag 17 december 2017 om 14:15
    Nou, mijn felicitaties aan Jensen voor het vaderschap en aan Marsman voor het krijgen van een kans onder de lat.
    Het is thuis, het is 'maar' Heracles, maar ik had Marsman deze kans nooit durven geven, want vooralsnog toont hij zich geen goede sluitpost.
    Vind ik leuk
    zondag 17 december 2017 om 14:30
    Na de wedstrijd is ie ook nog wel vader hoor....
    Vind ik leuk
    LangeDraak +1645
    zondag 17 december 2017 om 14:42
    iedereen maar klagen over kunstgras. Kijk dan eens even naar die wel in de Galgenwaard....
    Vind ik leuk
    LangeDraak +1645
    zondag 17 december 2017 om 14:43
    wei *
    Vind ik leuk
    elmagico070 +22641
    zondag 17 december 2017 om 16:00
    Wat is die ten hag een zeer irritant mannetje. Staat constant als een mafketel langs de lijn te blèren en te gieren
    Vind ik leuk
    Keizerstad +221
    zondag 17 december 2017 om 16:02
    kalender boven je nest hangen beste David, 2 weekjes later prikken
    en geef ze dan van Jetje, mis je ook geen wedstrijd.

    Feli!
    Vind ik leuk
    tikkietoe +5457
    zondag 17 december 2017 om 16:20
    Marsman kan geen 0 houden. Kost ons de overwinning.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws