'Ik ben niet bang voor ontslag, vroeger was ik wél bang voor de tandarts'

'Ik ben niet bang voor ontslag, vroeger was ik wél bang voor de tandarts'

zondag 17 december 2017 om 15:46

Alex Pastoor trok na de ontluisterende nederlaag van Sparta tegen Feyenoord (0-7) het boetekleed aan. Van een ontslag is wat hem betreft echter geen sprake.

"Dit is een blamage", erkent Pastoor na afloop op de persconferentie. "Dat onze fans 'schaam je kapot' scanderen, moeten we dragen als kerels. Na de 0-1 was al het vertrouwen weg bij ons, op de eerste drie minuten na ging er echt helemaal niets goed. Dat mogen we elkaar kwalijk nemen. De komende dagen moeten we een pleister gaan plakken op een héél diepe wond."

De positie van Pastoor zal de komende dagen bediscussieerd worden op Het Kasteel. Aan een ontslag denkt de trainer, die met Sparta is afgezakt naar de zeventiende plaats, echter niet. "Ik kan niet verwachten dat men hier na zó'n uitslag, en na dít gedrag op het veld, de polonaise gaat lopen. Dit is mijn eindverantwoording, daar loop ik niet voor weg. Ik ben niet bang voor een ontslag. Vroeger was ik wél bang voor de tandarts, maar met een ontslag ben ik helemaal niet bezig. Daar denk ik niet over na."

Plaats een reactie

BassieN +8721
zondag 17 december 2017 om 16:00
Grappig zeg Alex
Vind ik leuk
Koeroe +3441
zondag 17 december 2017 om 16:22
Goed moment om geintjes te maken ook
Vind ik leuk
zondag 17 december 2017 om 16:01
Dit heet galgenhumor van Alex Pastoor.
Vind ik leuk
Cazzy +649
zondag 17 december 2017 om 16:19
Voor deze grap zou je al moeten ontslagen worden.
[Reactie gewijzigd op zondag 17 december 2017 om 16:19]
Vind ik leuk
zondag 17 december 2017 om 16:32
Is ie ook XD
Vind ik leuk
Ajax! +1635
zondag 17 december 2017 om 16:23
Tja..
[Reactie gewijzigd op zondag 17 december 2017 om 16:23]
Vind ik leuk
zondag 17 december 2017 om 16:33
Daaaag pastoor
Vind ik leuk
poklane +3240
zondag 17 december 2017 om 16:34
En ontslagen hahahahaha
Vind ik leuk
zondag 17 december 2017 om 16:41
Kon ook niet anders.
Vind ik leuk
zondag 17 december 2017 om 16:37
VI meldt dat Pastoor ontslagen is
Vind ik leuk
zondag 17 december 2017 om 16:41
Pleister en diepe wond dat is net als dweilen met de kraan open. Wat een grappenmaker zeg.
Vind ik leuk
zondag 17 december 2017 om 17:05
Dat gebben anderen al voor je gedaan, dag wijsneus!
Vind ik leuk
zondag 17 december 2017 om 17:11
Je kan wel niet bang zijn beste vriend, maar dit betekent dat je OF aan galgenhumor doet ( zoals hier al is geopperd ) OF dat je rond bent met een andere club.
Vind ik leuk
zondag 17 december 2017 om 18:10
Andere club? Welke club trapt er nou in om met deze zichzelf vindende wereld verbeteraar in zee te gaan?
Vind ik leuk
zondag 17 december 2017 om 18:12
Tsja, heb je eigenlijk wel gelijk in. De man leeft in zijn eigen coconnetje.
Vind ik leuk
Voebtal +386
maandag 18 december 2017 om 05:19
Toch ontslagen. Denk dat hij niet veel kan doen met zo een slappe groep.
Vind ik leuk
_AJAX_ +2323
maandag 18 december 2017 om 06:09
Pastoor heeft van z'n ontslag er een blauwe oog ervan over gehouden...
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

'Ik ben niet bang voor ontslag, vroeger was ik wél bang voor de tandarts'