'Ik ben niet bang voor ontslag, vroeger was ik wél bang voor de tandarts'

    'Ik ben niet bang voor ontslag, vroeger was ik wél bang voor de tandarts'

    Gepubliceerd: zondag 17 december 2017 om 15:46zo 17-12-2017 om 15:46

    Alex Pastoor trok na de ontluisterende nederlaag van Sparta tegen Feyenoord (0-7) het boetekleed aan. Van een ontslag is wat hem betreft echter geen sprake.

    "Dit is een blamage", erkent Pastoor na afloop op de persconferentie. "Dat onze fans 'schaam je kapot' scanderen, moeten we dragen als kerels. Na de 0-1 was al het vertrouwen weg bij ons, op de eerste drie minuten na ging er echt helemaal niets goed. Dat mogen we elkaar kwalijk nemen. De komende dagen moeten we een pleister gaan plakken op een héél diepe wond."

    De positie van Pastoor zal de komende dagen bediscussieerd worden op Het Kasteel. Aan een ontslag denkt de trainer, die met Sparta is afgezakt naar de zeventiende plaats, echter niet. "Ik kan niet verwachten dat men hier na zó'n uitslag, en na dít gedrag op het veld, de polonaise gaat lopen. Dit is mijn eindverantwoording, daar loop ik niet voor weg. Ik ben niet bang voor een ontslag. Vroeger was ik wél bang voor de tandarts, maar met een ontslag ben ik helemaal niet bezig. Daar denk ik niet over na."

    Plaats een reactie

    BassieN +11072
    zondag 17 december 2017 om 16:00
    Grappig zeg Alex
    Vind ik leuk
    Koeroe +12548
    zondag 17 december 2017 om 16:22
    Goed moment om geintjes te maken ook
    Vind ik leuk
    Cazzy +1784
    zondag 17 december 2017 om 16:19
    Voor deze grap zou je al moeten ontslagen worden.
    [Reactie gewijzigd op zondag 17 december 2017 om 16:19]
    Vind ik leuk
    henkmeijer +3235
    zondag 17 december 2017 om 16:32
    Is ie ook XD
    Vind ik leuk
    Ajax! +1530
    zondag 17 december 2017 om 16:23
    Tja..
    [Reactie gewijzigd op zondag 17 december 2017 om 16:23]
    Vind ik leuk
    LuckyLuksch +12021
    zondag 17 december 2017 om 16:33
    Daaaag pastoor
    Vind ik leuk
    poklane +5168
    zondag 17 december 2017 om 16:34
    En ontslagen hahahahaha
    Vind ik leuk
    elmagico070 +22656
    zondag 17 december 2017 om 16:41
    Kon ook niet anders.
    Vind ik leuk
    elmagico070 +22656
    zondag 17 december 2017 om 16:41
    Pleister en diepe wond dat is net als dweilen met de kraan open. Wat een grappenmaker zeg.
    Vind ik leuk
    zondag 17 december 2017 om 17:11
    Je kan wel niet bang zijn beste vriend, maar dit betekent dat je OF aan galgenhumor doet ( zoals hier al is geopperd ) OF dat je rond bent met een andere club.
    Vind ik leuk
    Voebtal +7622
    maandag 18 december 2017 om 05:19
    Toch ontslagen. Denk dat hij niet veel kan doen met zo een slappe groep.
    Vind ik leuk
    maandag 18 december 2017 om 06:09
    Pastoor heeft van z'n ontslag er een blauwe oog ervan over gehouden...
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws