Van Ginkel had voorkeur voor Amsterdam: 'Hij zei: ik wil blijven en naar Ajax'

    Van Ginkel had voorkeur voor Amsterdam: 'Hij zei: ik wil blijven en naar Ajax'

    zondag 17 december 2017 om 23:15

    'Hogere machten' spelen vaak een rol bij transfers. Rob Jansen, één van de meest succesvolle spelersmakelaars in Nederland, zei dat zondagavond bij talkshow Rondo. Als voorbeeld haalde Jansen de overstap van Marco van Ginkel naar Chelsea in 2013 aan. 

    "We hebben het historische voorbeeld van Van Ginkel", vertelde Jansen aan presentator Jack van Gelder. "Hij breekt door bij Vitesse, een fantastische voetballer. Zijn droom was Ajax, daar wilde hij heen en hij had nog een contract voor één jaar."

    "Ajax had toen net een heel nieuw technisch beleid gekregen. Ze hadden gezegd dat ze nooit meer boven de vijf miljoen zouden uitgeven aan een transfer. Dat was toen even het utopische idee bij Ajax."

    De belangstelling voor de toen nog zeer jonge Van Ginkel kwam op gang. "Chelsea wilde hem hebben en wij - en Marco zelf ook - zeiden: ik wil helemaal niet naar Chelsea. Ik wil hier blijven en naar Ajax. Ajax deed een subliem bod en Vitesse antwoordt met het feit dat zíj dat niet bepalen. Chelsea bepaalde het."

    The Blues hebben Van Ginkel (25) al diverse malen verhuurd. De Oranje-international werd gestald bij AC Milan en Stoke City, alvorens hij in Eindhoven belandde. PSV heeft Van Ginkel inmiddels voor de derde keer gehuurd van PSV. Dit seizoen staat de captain van de Eredivisie-koploper op tien goals. 

    Plaats een reactie

    2cents +47575
    zondag 17 december 2017 om 23:28
    Telkens als je dit verhaal (Van Ginkel wilde naar Ajax maar Chelsea bepaalde) hier opschreef werd je bijna voor gek verklaard uit de Vitesse hoek.

    Toch klopte het precies.
    Vind ik leuk
    Gerro +5411
    zondag 17 december 2017 om 23:39
    Uiteindelijk blijkt dat ze toch allemaal voor Ajax spelen.
    Vind ik leuk
    JCJWZ +12313
    maandag 18 december 2017 om 02:35
    Natuurlijk, iedereen wil het liefste bij Ajax spelen.
    Vind ik leuk
    B. Alrond +1108
    maandag 18 december 2017 om 08:02
    Als ze jong zijn. Maar wijsheid komt met de jaren.
    Vind ik leuk
    Korm +28825
    maandag 18 december 2017 om 08:34
    is ook niet raar toch?
    Vind ik leuk
    Vak-DD +10960
    maandag 18 december 2017 om 06:53
    Het probleem is gewoon dat ajax altijd veel minder voor een speler wil betalen dan het bedrag wat een speler kost. En dus verkoop je zo'n speler niet aan ajax ! Die Jansen wil gewoon even scoren, want als de speler niet naar Chelsea had gewild dan was dat ook niet gebeurd. Maar Jansen en van Ginkel zagen veel geld en dan is de keuze snel gemaakt !
    Vind ik leuk
    2cents +47575
    maandag 18 december 2017 om 07:03
    Zit je nog altijd in de ontkenningsfase jongen?
    Vind ik leuk
    Vak-DD +10960
    maandag 18 december 2017 om 07:05
    En jij noch steeds in de anti Vitesse fase ? Of hebben er nog niet genoeg pro-ajax stukjes deze week op VP gestaan ?
    Vind ik leuk
    2cents +47575
    maandag 18 december 2017 om 07:10
    Anti Vitesse fase? Laat me niet lachen. Vitesse boeit me verder geen reet, het gaat om hoe die transfer destijds tot stand is gekomen en wie er daarbij aan de touwtjes trok.

    Je geld verhaal klopt ook nog eens van geen kant. Chelsea betaalde namelijk niet serieus meer dan het bod van Ajax.
    Vind ik leuk
    Vak-DD +10960
    maandag 18 december 2017 om 07:54
    Dus van Ginkel heeft een pistool op zijn kop gehad en gedwongen te tekenen of zo ? Of heeft meneertje Jansen meer geld verdiend aan deze transfer ? Of is het ook dat Chelsea toch wel wat meer uitstraling heeft dan ajax ? Daarbij heeft ajax in het verleden met Machlas ook een vies spelletje gespeeld, dus zitten ze hier niet echt te wachten om met ajax te onderhandelen.
    Vind ik leuk
    2cents +47575
    maandag 18 december 2017 om 08:38
    Van Ginkel kreeg van Vitesse te horen dat zij het niet bepaalden maar Chelsea. En Chelsea zei: we zetten je je laatste contractjaar bij Vitesse gewoon op de tribune als je keuze is Ajax of blijven.

    Letterlijk geen pistool, maar figuurlijk dus wel.
    Vind ik leuk
    Vak-DD +10960
    maandag 18 december 2017 om 09:24
    Je gelooft die sprookjes toch zelf niet. Daarbij als van Ginkel echt naar ajax had gewild had hij zijn contract niet verlengt en was hij voor niksnaar ajax gegaan. Maar als het grote Chelsea aanklopt dan willen negen van de tien voetballers daar eerder naar toe dan naar ajax ! Daarbij zou toen der tijd Machlas ook naar Arsenal gaan en was Vitesse al zo goed als rond. Maar zijn zaakwaarnemer en ajaxvriend Lerby haalde ham over voor ajax te kiezen, waardoor Vitesse miljoenen misliep. Maar daar hoor ik jou niet over. Je kunt lullen wat je wilt maar het draait allemaal om het geld, geen speler word gedwongen want anders had de KNVB,EUFA of FIFA wel ingegrepen !
    Vind ik leuk
    2cents +47575
    maandag 18 december 2017 om 09:33
    Arsenal had de touwtjes niet in handen bij Vitesse destijds en dan kan een speler dus zelf kiezen.

    In geval van Van Ginkel was dat dus niet zo, maar dat kun jij blijkbaar niet accepteren.

    En zoals ik hierboven al zei, als Van Ginkel had gekozen om z’n laatste contractjaar uit te zitten bij Vitesse zou Chelsea hem op de tribune zetten.
    Vind ik leuk
    Vak-DD +10960
    maandag 18 december 2017 om 09:44
    Hou toch op met zeuren, alsof jouw club heilig is. Er is in Nederland geen één speler die gedwongen word ergens anders te tekenen, hoogstens als een speler niet bijtekent op de bank word gezet. Maar dat gebeurd ook overal.
    Vind ik leuk
    2cents +47575
    maandag 18 december 2017 om 09:54
    Dat gebeurt inderdaad overal, maar dat bepaalt de club dan zelf en niet één of andere club uit een ander land.

    Je ziet het verschil toch wel?
    Vind ik leuk
    Vak-DD +10960
    maandag 18 december 2017 om 09:58
    Onze eigenaar is een vriend van de eigenaar van Chelsea. Vitesse stond er financieel en sportief slecht voor en zo ontstond de samenwerking met Chelsea. Dat wil niet zeggen dat alle huurlingen moeten spelen en ook niet dat alle Vitesse spelers naar een club moeten waar hun ze heen willen hebben. Traoré os toch ook niet gedwongen om voor jullie te spelen ? Daarbij nogmaals Jansen en van Ginkel hebben zelf getekend voor Chelsea, anders zou Jansen een grote klootzak zijn als zaakwaarnemer.
    Vind ik leuk
    2cents +47575
    maandag 18 december 2017 om 10:19
    De eigenaar van Vitesse was een marionet van Abramovich. Niets meer en niets minder.

    En het is ook een feit dat veel grote clubs tegenwoordig boetes opnemen in huurcontracten voor wanneer de speler niet speelt.

    Waarom zou Jansen een grote klootzak zijn?

    Van Ginkel zei tegen Jansen: als ik blijf moet ik op de tribune en dat wil ik niet.
    Wat had Jansen dan moeten zeggen? “Van Ginkel, je moet ballen tonen en bij je punt blijven”?
    Vind ik leuk
    maandag 18 december 2017 om 12:48
    haha een over in Ajax piama er zullen er wel meer tussen zitten.
    Vind ik leuk
    zondag 17 december 2017 om 23:28
    * PSV heeft hem gehuurd van Chelsea.
    Vind ik leuk
    Pvdsluis +2829
    zondag 17 december 2017 om 23:28
    Uiteindelijk is het iedereen zijn droom om bij Ajax de spelen
    Vind ik leuk
    Blijdorp010 +7371
    zondag 17 december 2017 om 23:31
    en toen werd je wakker, is het maandag en moet je weer aan de arbeid. met het besef dat een meerderheid vd voetballers helemaal niet voor jouw club wilt spelen...
    Vind ik leuk
    Pvdsluis +2829
    zondag 17 december 2017 om 23:33
    Haha, zie je nou werkelijk het cynisme niet of heb ik het verkeerd geschreven. Zo ja, wat?
    Vind ik leuk
    Blijdorp010 +7371
    zondag 17 december 2017 om 23:37
    doe er dan ten minste een knipoog achter aangezien de meeste van jouw medesupporters het nog menen ook....vandaar dat ik er blijkbaar met open ogen intrap
    Vind ik leuk
    zondag 17 december 2017 om 23:41
    Pffffff
    Vind ik leuk
    Blijdorp010 +7371
    zondag 17 december 2017 om 23:44
    dan zie ik je naam en dan moet ik ook enorm zuchten....pfffff
    Vind ik leuk
    maandag 18 december 2017 om 01:45
    Hebben ze weer eens een keer gewonnen? Laat ze eerst maar eens proberen twee keer achter elkaar kampioen te worden.
    Vind ik leuk
    zwollie +6474
    maandag 18 december 2017 om 12:22
    Gaat weer18 jaar duren.
    Vind ik leuk
    14forever +7989
    maandag 18 december 2017 om 02:34
    Blijkt toch wel wat anders te.liggen hoor.... En anders doet de geldbuidel ze wel van mening veranderen..
    Vind ik leuk
    zondag 17 december 2017 om 23:37
    Alleen als opstap.. Maar zeker niet om te blijven. Management zijn misbaksels die ik voor geen cent vertrouw. Ik zit liever in brabant bij het betere leven.. Meer familiegevoel. Daarnaast zijn de fans gewoon veel beter. En dat zeg ik als ras geboren Amsterdammer.
    Vind ik leuk
    AFFA +1305
    zondag 17 december 2017 om 23:42
    Maar eerlijk zijn jij was ook de dorpsgek van de buurt toch sjappie.
    Vind ik leuk
    zondag 17 december 2017 om 23:57
    Ja ja tuurlijk zeg jij dat als rasgeboren Amsterdammer, laat me raden geboren en getogen in de Jordaan?
    Vind ik leuk
    JustH +9592
    maandag 18 december 2017 om 02:29
    Zijn niet echt de leukste die weggaan uit Amsterdam
    Vind ik leuk
    14forever +7989
    maandag 18 december 2017 om 02:35
    Elke club in Nederland wordt als opstap gebruikt.....
    Vind ik leuk
    Vak-DD +10960
    maandag 18 december 2017 om 07:58
    En daarom tekende hij toch maar bij Chelsea.
    Vind ik leuk
    Sil95 +9230
    zondag 17 december 2017 om 23:28
    Wie wil er nou niet spelen voor ons aller Ajax?
    Vind ik leuk
    Hammers96 +2116
    zondag 17 december 2017 om 23:31
    Ik!
    Nog liever geen prof dan dat shirt te moeten dragen!
    Vind ik leuk
    MaximaalAFCA +11649
    maandag 18 december 2017 om 00:42
    Hahah pannenkoek.
    Nu een grote bek, maar als ie de kans had gekregen om bij Ajax tonnen te gaan verdienen dan had ie poeslief ‘ja’ gezegd.
    Maar goed, putjesschepper is ook niks mis mee hoor, bijna net zo leuk als profvoetballer......
    Vind ik leuk
    maandag 18 december 2017 om 08:52
    Dan zou ik meteen tekenen en meteen een blessure oplopen,gewoon lekker met frenkie naar de Mac gaan .Voor degene die t lekker vinden , ook nog kans dat Veltvrouw mee naar boven gaat.
    Vind ik leuk
    Blijdorp010 +7371
    zondag 17 december 2017 om 23:33
    immers, guidetti, pelle, en zo kan ik nog wel even doorgaan..
    Vind ik leuk
    stratumseind +135424
    zondag 17 december 2017 om 23:35
    stratumseind.....
    Vind ik leuk
    Ajax! +1598
    zondag 17 december 2017 om 23:36
    Alsof een straat kan voetballen...............
    Vind ik leuk
    Fifagekkie +502
    zondag 17 december 2017 om 23:46
    Alsof Ajax kan voetballen...
    Vind ik leuk
    Ajax! +1598
    zondag 17 december 2017 om 23:52
    En dat zeg je nadat we een geweldige wedstrijd Az - Ajax hebben gezien in een hoog tempo, ja Ajax kan idd voetballen, zoals het Psv voetbal les gaf.......
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    Fifagekkie +502
    maandag 18 december 2017 om 08:48
    Ja want ajax staat bovenaan
    Vind ik leuk
    Ajax! +1598
    maandag 18 december 2017 om 10:22
    Wat een dom antwoord!! Jij bent nog maar een puber denk ik?
    Dus omdat je niet bovenaan staat kan je niet goed voetballen? In een week 5 punten goed gemaakt, praat niet zo dom joh
    Vind ik leuk
    Fifagekkie +502
    maandag 18 december 2017 om 14:13
    Ik zeg niet dat Ajax slecht is omdat het niet bovenaan staat, ik had de intentie om je te vertellen dat PSV beter is in het pakken van punten dan Ajax. Je schreef dat Ajax aan PSV voetballes gaf, dan kunnen wij jullie zeker gaan leren hoe je punten pakt als je niet kan voetballen.
    Vind ik leuk
    Ajax! +1598
    maandag 18 december 2017 om 16:16
    Weer een dom bericht, ons leren hoe je met geluk van PEC en Twente wint? Dit is puntenjournalistiek wat nergens over gaat!
    Vind ik leuk
    #Keizerout +19480
    maandag 18 december 2017 om 00:38
    ehm.. nooit van straatvoetbal gehoord? ;p
    Vind ik leuk
    stratumseind +135424
    zondag 17 december 2017 om 23:34
    rinkeldekinkel kampioen worden doe je met v ginkel
    ik schud ze zo uit de mouw
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    zondag 17 december 2017 om 23:36
    Zo zeg wat een dichter ben jij!
    Vind ik leuk
    stratumseind +135424
    zondag 17 december 2017 om 23:37
    1 van de vele kwaliteiten van mij.....
    Vind ik leuk
    zondag 17 december 2017 om 23:39
    De beste kwaliteit die jij bezit is narcisme, jij vind jezelf wel heel erg speciaal.
    Vind ik leuk
    stratumseind +135424
    zondag 17 december 2017 om 23:41
    nee dat vind ik niet , ik ben dat gewoon....
    Vind ik leuk
    zondag 17 december 2017 om 23:44
    Hahaha sterk
    Vind ik leuk
    Iggy +2758
    maandag 18 december 2017 om 00:23
    Jouw leventje bestaat slechts uit het 24/7 online zijn bij VP. Alles moet wijken voor zoveel mogelijk likes voordat je de pijp uit gaat.
    Vind ik leuk
    Gerro +5411
    zondag 17 december 2017 om 23:48
    Hij heeft net sinterklaas achter de rug vandaar en dit was het enige positieve gedicht wat ie kon bedenken. De rest van de gedichte van straat; Met zoet kum het niet goed,met isimat speelt Ajax ons van de mat,met maher hebben we een geflopte ster,met hendricks word het helemaal niks.En toen is ie maar opgehouden.
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    Hammers96 +2116
    zondag 17 december 2017 om 23:38
    Als je wil weten hoe het niet moet , kijk naar Jeroen Zoet.

    Vind ik leuk
    stratumseind +135424
    zondag 17 december 2017 om 23:43
    Voor de grap van de week ,kijk je naar die 11 van Verbeek.
    Vind ik leuk
    Hammers96 +2116
    zondag 17 december 2017 om 23:45
    PSV zit nu weer in de penarie , aldus de analytici na 27 januari
    Vind ik leuk
    stratumseind +135424
    zondag 17 december 2017 om 23:51
    Het word een mooie lente , degradatie in twente
    Vind ik leuk
    Hammers96 +2116
    zondag 17 december 2017 om 23:53
    Kwaliteit of pech? PSV geeft een voorsprong van 10 punten weg
    Vind ik leuk
    #Keizerout +19480
    maandag 18 december 2017 om 00:40
    Kukeleku derde word je met cocu

    of jepperdejep, de play offs haal je nooit
    als je niet beter dan brenet als linksachter heb
    Vind ik leuk
    Ajax! +1598
    zondag 17 december 2017 om 23:35
    Geen slechte speler, maar vind het verfijnde wat we nu hebben meer bij Ajax passen. En ja, ik snap hem goed;) net als Frenkie en Schuurs voor hun kwam de droom wel uit;)
    Vind ik leuk
    stratumseind +135424
    zondag 17 december 2017 om 23:40
    Hij zal er geen spijt van hebben . Verdient meer dan wat ie bij ajax kan vangen en is in ieder geval een keer landskampioen geworden en de 2e keer is in de maak.
    Vind ik leuk
    zondag 17 december 2017 om 23:41
    Wanneer Van Ginkel naar Ajax was gekomen was Van Ginkel ook kampioen geworden!

    Vind ik leuk
    stratumseind +135424
    zondag 17 december 2017 om 23:42
    wel nee man zit niet te dromen .....dan was het heel anders gelopen
    Vind ik leuk
    zondag 17 december 2017 om 23:44
    Natuurlijk!

    Vind ik leuk
    Gerro +5411
    zondag 17 december 2017 om 23:54
    Ja wel een keer of 2
    Vind ik leuk
    Hammers96 +2116
    zondag 17 december 2017 om 23:44
    Zal niet te vroeg juichen..
    Ajax is voetballend verreweg de beste dit jaar. Kluivert zet stappen dit jaar.
    Bovendien heeft FC Twente ook 4 punten uit zn laatste 2 duels gepakt dus die hijgen ook weer in de nek , PSV moet daar ook nog naar toe
    Vind ik leuk
    Blijdorp010 +7371
    zondag 17 december 2017 om 23:47
    ja jullie voetbalspel is echt van een andere planeet met je verreweg...
    Vind ik leuk
    Hammers96 +2116
    zondag 17 december 2017 om 23:50
    Ik wist dat feyenoorders niet de slimste mensen zijn getuige bamihap en een romeinse fontijn maar denken dat ik ajacied ben maakt me misselijk
    Vind ik leuk
    Blijdorp010 +7371
    zondag 17 december 2017 om 23:53
    blijkbaar juich je er wel voor......en dat als nepsupporter van twente. gadver
    Vind ik leuk
    Hammers96 +2116
    zondag 17 december 2017 om 23:56
    En waaruit blijkt dat?
    Minder achter je pc meer trucjes doen ollie
    Vind ik leuk
    Blijdorp010 +7371
    maandag 18 december 2017 om 06:37
    lees even je post terug waarop ik als eerste reageer...
    Vind ik leuk
    Hammers96 +2116
    maandag 18 december 2017 om 06:53
    Dat ik ajax verreweg de best voetballende ploeg in nederland van dit jaar vindt , heeft helemaal niets te maken met wie ik supporter.
    Vind ik leuk
    Blijdorp010 +7371
    maandag 18 december 2017 om 07:09
    dat je er voor juicht...
    Vind ik leuk
    Hammers96 +2116
    maandag 18 december 2017 om 07:17
    omdat ik denk dat de psv supporters niet te vroeg moeten juichen, juich ik voor Ajax? Jezus het onderwijs in regio Rijnmond is ook niet meer wat het geweest is
    Vind ik leuk
    JustH +9592
    maandag 18 december 2017 om 02:36
    Misschien heeft hammers er gewoon verstand van
    Vind ik leuk
    Fifagekkie +502
    zondag 17 december 2017 om 23:49
    PSV hoeft niemand in z'n nek te hijgen, ze kunnen alleen een scheetje richting plek 2 laten.
    Vind ik leuk
    stratumseind +135424
    zondag 17 december 2017 om 23:54
    Hijgen in de nek ? van wie willem2 voor plaats 15!!??
    Vind ik leuk
    Hammers96 +2116
    zondag 17 december 2017 om 23:59
    Met een knipoog schrijven wordt altijd begrepen op dit soort sites
    Vind ik leuk
    Gerro +5411
    zondag 17 december 2017 om 23:50
    Maar het jaartal is onbekend
    Vind ik leuk
    Gerro +5411
    zondag 17 december 2017 om 23:53
    Het gaat bij hem dus om de poen in plaats van te spelen voor een prachtig legioen!
    Vind ik leuk
    Vak-DD +10960
    maandag 18 december 2017 om 07:01
    Waar niet dan ?
    Vind ik leuk
    Joep Meloen +1215
    zondag 17 december 2017 om 23:51
    van Ginkel slaapt nog steeds in zijn ........Maar nu wordt zo’n opmerking niet meer opgevat als provocatie, maar als waarheid. Bij deze nogmaals bevestigd door Rob Janssen.
    Vind ik leuk
    maandag 18 december 2017 om 01:24
    Kinderen dromen er wel eens van om piloot te worden. Of politieman. Of militair. Maar het verstand komt met de jaren.
    Vind ik leuk
    Vak-DD +10960
    maandag 18 december 2017 om 07:00
    Rob Jansen die dik aan die Chelseadeal heeft verdiend bedoel je ?
    Vind ik leuk
    Max Delius +2727
    maandag 18 december 2017 om 00:14
    Van Ginkel, kind van De Toekomst, opgeleid in de schaduw van de Betonklomp.
    Vind ik leuk
    maandag 18 december 2017 om 01:22
    NL is ook zo klein. Dat alles al snel in de schaduw ligt.

    Volgens mij is hij in een houten klomp geboren.
    Vind ik leuk
    Vak-DD +10960
    zaterdag 30 december 2017 om 04:53
    Sorry hoor maar hij is bij Vitesse opgeleid vanaf zijn tiende.
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    Hansi H +110
    maandag 18 december 2017 om 01:03
    Hier is het moment gekomen dat de Knvb in moet grijpen.
    Het kan niet zo zijn dat een Engelse club bepaalt wat een Nederlandse club moet doen.
    Vind ik leuk
    Vak-DD +10960
    maandag 18 december 2017 om 07:00
    Is ook niet zo, dit is gewoon sensatie.
    Vind ik leuk
    Hansi H +110
    vrijdag 29 december 2017 om 22:51
    Rob Janssen, voetbalmakelaar, vertelde dit op tv:
    "Van Chelsea mocht Vitesse Van Ginkel niet aan Ajax verkopen."

    Vind ik leuk
    Vak-DD +10960
    zaterdag 30 december 2017 om 04:55
    Bepalen ze ook niet, onze eigen eigenaar bepaald wat er gebeurd.
    Vind ik leuk
    maandag 18 december 2017 om 01:20
    Ajax stond er toen financieel helemaal niet goed voor, meneer Jansen. Ajax had niet zoveel te kiezen. Utopisch idee.

    Iedere voetballer heeft zo zijn voorkeur. Iedere journalist en scheidsrechter ook.
    Vind ik leuk
    masterpsv +13220
    maandag 18 december 2017 om 01:28
    En dat is vandaag gebleken Danny makkelie geeft gratis penalty wat misselijk ventje is dat!

    Vind ik leuk
    JustH +9592
    maandag 18 december 2017 om 02:39
    ik citeer v/d Brom....hij moet is leren om zijn handen niet te gebruiken. Hij zag exact hetzelfde als Makkelie
    Eerste helft 3 x
    Vind ik leuk
    Jc 74 +158
    maandag 18 december 2017 om 02:19
    En wij maar ons druk maken over zwarte piet (slavernij cq racisme) terwijl er een normale Nederlandse jongen niet eens zelf mag bepalen wie zijn werkgever wordt.
    Dit ruikt toch aardig naar moderne slavernij en is Van Ginkel een loonslaaf van een Rus.
    Vind ik leuk
    diekertjedap +3824
    maandag 18 december 2017 om 02:47
    mocht jouw baas je willen uitlenen, denk jij dan dat jij ergens heen gaat waar hij niet wil dat je heen gaat?
    Vind ik leuk
    Vak-DD +10960
    maandag 18 december 2017 om 07:02
    Onzin dus, niemand bepaald waar jij heen gaat ! Maar zijn zaakwaarnemer rook meer geld in Engeland, dus dan snap jij de rest wel toch ?
    Vind ik leuk
    diekertjedap +3824
    maandag 18 december 2017 om 02:46
    hij heeft zeker op tijd gehoord dat hij dan eerst een jaar in jong-ajax moest wennen aan het ajax systeem en eieren voor zijn geld gekozen.
    Vind ik leuk
    Dutchman +692
    maandag 18 december 2017 om 04:03
    PSV heeft Van Ginkel inmiddels voor de derde keer gehuurd van PSV. 

    Lekker wakker VP
    Vind ik leuk
    Pds010 +663
    maandag 18 december 2017 om 06:36
    Nu is meneer van Ginkel een melkkoetje van Chelsea die elk jaar een bedrag opleverd met uit eindelijk als kers op de taart een transfer bedrag.
    Vind ik leuk
    Vak-DD +10960
    maandag 18 december 2017 om 06:57
    Heeft hij en zijn zakkenvullende zaakwaarnemer zelf voor gekozen !
    Vind ik leuk
    Vak-DD +10960
    maandag 18 december 2017 om 06:56
    Tuurlijk weer een sterk staaltje Vitesse afzeiken. Die Jansen is gewoon een geldwolf en een huichelaar. Als een speler niet naar een club wil dan gebeurd dat ook niet, je kan iemand niet dwingen. Maar van Ginkel en vooral Jansen zagen dikke eurotekens en wilden gewoon cashen. Dat Vitesse niet meewerkt om een bepalende speler voor een knaak en een krentenbol aan die gierige club uit amsterdam te verkopen is normaal !
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    Kees Bman +3771
    maandag 18 december 2017 om 07:26
    Fr. de Jong wou in eerste instandsie ook naar PSV maar toch gekozen voor het geld (Ajax)
    Vind ik leuk
    Eddy T67 +1200
    maandag 18 december 2017 om 09:02
    Wat een geleuter. Ook lekker interger als je dit over je "klanten" in de openbaarheid gooit als het al zo zijn gegaan.
    Vind ik leuk
    peinke +1760
    maandag 18 december 2017 om 09:10
    De clubs bepalen, dat heb ik die ouwehoer van Jansen horen zeggen. Hij deed overigens ook nog voorkomen alsof het allemaal door die zaakwaarnemers gedaan wordt voor een fooitje en dat er geen enkele invloed is van die zaakwaarnemers, of liever gezegd parasieten in de voetballerij. Hoe kan deze man maar blijven roepen dat hij ooit voortgekomen is uit ,,vakbondsprincipes''. Ga toch weg, engerd! Met dat leuterboek van je wil ik nog niet eens de kachel aansteken. Bang voor een steekvlam!