VP-voetbalkantine: 'FC Utrecht moet proberen clubloze Ruud Boymans te strikken'

VP-voetbalkantine: 'FC Utrecht moet proberen clubloze Ruud Boymans te strikken'

maandag 18 december 2017 om 17:00

De voetbalkantine is de ideale plek om na de wedstrijd met je vrienden nog even lekker bij te praten en wat te drinken. De VP-voetbalkantine is een offtopic rubriek waar elk onderwerp mag worden besproken.

Stelling 1: 'Vitesse en 'onmogelijke' Fraser moeten in januari uit elkaar'
Stelling 2: 'Kongolo is dé oplossing voor geplaagde achterhoede van Ajax'
Stelling 3: 'FC Utrecht moet proberen clubloze Ruud Boymans te strikken'

Heb je een idee waarmee deze rubriek verbeterd kan worden? Elke suggestie is welkom, van suggesties voor stellingen tot concrete tips voor de verdere invulling. Drop je ideeën daarom gerust in het reactiesysteem!

Plaats een reactie

maandag 18 december 2017 om 11:08
'Onmogelijke' Fraser? Onmogelijke Russische beïnvloeding van het technische beleid!

Ik geef Fraser 100% gelijk dat hij geen trekpop wil zijn van de Russische maffia!
Vind ik leuk
maandag 18 december 2017 om 11:12
Zucht.....hij is dus geen trekpop. Die Rus heeft kritiek op hem en zou dingen graag anders willen zien. Net als de rest van de supporters. Maar zoals Henk zelf zei is hij degene die alles bepaald.
Vind ik leuk
maandag 18 december 2017 om 11:12
Dat heb je zelf verzonnen Max?
Of heeft mama dat getypt voor je?
Vind ik leuk
maandag 18 december 2017 om 14:20
Omdat hij een mening geeft waar jij het niet mee eens bent ga je meteen allemaal van die onzin er op gooien.Het kan prima dat iemand een andere mening heeft toch, nu gaat het over vitesse en ben je meteen op je pik getrapt. best sneu.
Vind ik leuk
maandag 18 december 2017 om 11:14
Fraser wist gewoon waar ie begon.
Wie betaalt, die bepaalt.

Fraser moet zijn plek kennen en zich niet gedragen als een toptrainer die als gunst een provincieclubje in Arnhem komt trainen. Hij moet die Russen op zn blote knietjes bedanken voor een geweldige selectie met een geweldig salaris waarmee ie in de subtop van Nederland hoort te spelen.

Fraser heeft een hele grote mond, gedraagt zich stoer. Maar als trainer heeft ie weinig inhoud buiten zijn praatjes. Zal zijn spelers hier en daar geweldig kunnen motiveren, maar tactisch heb ik geen enkel hoogstandje gezien. Buiten dan hoe hij zijn selectie vorig jaar perfect kon positioneren tegen Feyenoord en hen het kampioenschap kado deed.

Fraser is een flapdrol en ongeschikt voor het trainersgilde. Vitesse verdient veel en veel beter.
[Reactie gewijzigd op maandag 18 december 2017 om 11:15]
Vind ik leuk
maandag 18 december 2017 om 14:18
Ze waren toen wel slecht, maar daar doe je Feyenoord ook te kort. Ze hebben vaak zat punten laten liggen en dat ze dan toevallig winnen van een oud-Feyenoorder is toeval. Ze hebben toch ook dik verloren van het kleine broertje.
Vind ik leuk
maandag 18 december 2017 om 15:46
Misschien Dick als alternatief die doet alles voor roebels.
Krijg je meteen Gullit er bij
Vind ik leuk
maandag 18 december 2017 om 11:16
VP EDIT: provocatie
[Reactie gewijzigd op maandag 18 december 2017 om 18:27]
Vind ik leuk
maandag 18 december 2017 om 11:41
Mijn hemel, als dit het niveau is van Vitesse supporters, snap ik Fraser helemaal.
Vind ik leuk
defons +1386
maandag 18 december 2017 om 18:23
Tja max moet je volkomen gelijk geven .

Altijd als er een mening gegeven word over Vitesse krijg je alles naar je hoofd geslingerd erg triest volk.

Maar ja ze zijn ook niet erg verwend want ze zijn fan van een club waarvan niemand weet of het een Nederlandse club is of een buitenlandse club is die alleen maar in Nederland voetbalt

kan een maand duren een jaar misschien wat langer maar ooit gaat het volkomen verkeerd in Arnhem alles draait om de russen owee als die er mee stoppen.
Vind ik leuk
maandag 18 december 2017 om 20:21
Defons droeftoeter,over buitenlanders gesproken.
Bij Utrecht zijn er alleen Marokkaantjes.
Vind ik leuk
defons +1386
dinsdag 19 december 2017 om 00:17
Zo en jij noemt zich einstein
Vind ik leuk
dinsdag 19 december 2017 om 06:32
Jij kunt goed lezen defons,maar er staat ook junior.
Ik ben dus ook heel klein,en moet zo naar kleuterschool.
Zelfs daar zijn veel Marokkaantjes.Net als bij jouw clubUtrecht.
Ik vraag mij af of Utrecht NL is of Marokkaans.
Vind ik leuk
defons +1386
dinsdag 19 december 2017 om 11:18
Deze jongens zijn allemaal geboren en getogen in Nederland En hoe jij die jongens neerzet met de term Marokkaantjes vind ik een beetje respectloos tegen deze mensen .

Maar als je tegen Marokkanen ben vecht dat dan in de politiek uit je praat als wilders.
Vind ik leuk
dinsdag 19 december 2017 om 11:36
Wat jij vind defons,ach ik laat het maar zo.Ik zei het nog netjes,normaal noem ik ze bontkraagjes.
Dus zeik niet zo eenzame droeftoeter
Vind ik leuk
dinsdag 19 december 2017 om 11:42
De opvoeding hebben ze in ieder geval niet van Nederlanders Defons...
Kijk vanavond maar weer naar Opsporing Verzocht.
9 van de 10 zaken gaat over bontkraagjes.
Wat een slijmbak ben jij defons
Vind ik leuk
defons +1386
dinsdag 19 december 2017 om 11:44
Waarom een slijmbak omdat ik geen racist ben nou het moet niet gekker worden hier jij blijft je naam wel eer aan doen
Vind ik leuk
dinsdag 19 december 2017 om 14:04
Klopt
Vind ik leuk
maandag 18 december 2017 om 11:18
Max,is onze nieuwe Djambo.
Die heeft volgens mij een ban gekregen.
Applaus voor jezelf Max.
Misschien krijg je er likes voor,kun je op school stoer doen tegenover je vriendjes.
Vind ik leuk
maandag 18 december 2017 om 11:22
Wat hebben die malle Vitesse supporters toch met school? Ongelukkige schooltijd gehad?

Ik niet. Ontzettend leuke schooltijd en studententijd gehad!
Vind ik leuk
1892 +8839
maandag 18 december 2017 om 11:30
Dat komt omdat jij onzin typt Max.
Als je gisteren gekeken had naar studio voetbal,dan had je het geweten.Hij heeft voor 95% plezier bij Vitesse.GEEN invloeden van Chelsea.Maar je mocht waarschijnlijk niet kijken van papa.
Was te laat voor school kinderen.
Vind ik leuk
1892 +8839
maandag 18 december 2017 om 11:11
100% mee eens:Henkie opzouten!!!
Vind ik leuk
maandag 18 december 2017 om 11:11
Mee eens. Geen houden meer aan als een trainer aangeeft het eigenlijk niet meer te zien zitten.
Vind ik leuk
maandag 18 december 2017 om 11:12
gelukkig,plaats vrij voor bosz
Vind ik leuk
1892 +8839
maandag 18 december 2017 om 11:14
Zijn al gesprekken geweest met Bosz.
Maar dat zijn geruchten.
Vind ik leuk
maandag 18 december 2017 om 11:15
Probleem ligt niet alleen bij ‘De Russen’. Een laffe speelstijl begint in dit geval toch echt bij de trainer. De lafheid spatte er al direct na zijn aanstelling vanaf, ook in de bekerfinale die bij gods gratie gewonnen werd. Saai en laf voetbal was eerder regel dan uitzondering en werd slechts bij uitzondering afgewisseld met een aardige wedstrijd. Dit seizoen nog geen fatsoenlijke thuiswedstrijd gezien. Vind je het gek dat er dan geklaagd wordt. Als men op de tribune mag klagen, mogen de mensen in de RvC dat dan niet?? Dat zou hypocriet zijn. Tuurlijk mogen die daar hun mening over geven. Daargelaten hoever men daarin ging. Ik ben ergens wel blij dat men intern aan de bel getrokken heeft. Stel je voor dat hij anders wel verlengd zou hebben. Hoe lang hadden we dán nog tegen het huidige afbraakvoetbal moeten aankijken??? Gauw laten gaan en een een nieuwe trainer aanstellen, dan valt er misschien nog wat te redden dit seizoen, maar ik vrees dat het kwaad al geschied is!
Vind ik leuk
maandag 18 december 2017 om 12:07
kijk eindelijk iemand met onderbouwing
Vind ik leuk
mcmodd +13295
maandag 18 december 2017 om 11:16
Stelling 1. Net zo goed dat ik als standpunt huldig dat clubs hun trainers niet gedurende hun contract ontslaan, tenzij in goed overleg, vind ik dat trainers zich aan hun woord en dus hun hamdtekening moeten houden en in eerste instantie gewoon doorgaan tot einde contract. Dat vind ik ook trouwens ten aanzien van spelers, technisch directeuren en zelfs de koffiejuffrouw.
Vind ik leuk
tikkietoe +3086
maandag 18 december 2017 om 11:21
Stelling 1) Zie het wel gebeuren dat Henk nu word opgepikt door een andere club, maar in principe hoeven ze nog niet uit elkaar.
Vind ik leuk
1892 +8839
maandag 18 december 2017 om 11:32
Hoeft niet,maar hopelijk doen ze het wel.
Vind ik leuk
pico323 +3748
maandag 18 december 2017 om 11:43
Fraser moet per direct weg. Nog een afkoop som bedingen. Fraser heeft gefaald dit seizoen. Iedereen die een beetje verstand heeft van voetbal ziet dit. Mo en Fraser mogen blij zijn dat ze bij Vitesse hebben mogen werken. Maar wat Fraser nu allemaal roept is echt schandalig. Triest van hem en het maakt hem nu een heel klein mannetje. Bosz terug zou mooi zijn, maar ook die gekke Duitser zou wel passen.
Vind ik leuk
1892 +8839
maandag 18 december 2017 om 11:47
Ik hoop niet dat jij die mafkees bedoeld,die bij Nek heeft gezeten pico.
Vind ik leuk
pico323 +3748
maandag 18 december 2017 om 12:27
En is een prima trainer niets mis mee. En dat hij bij NEC heeft gewerkt maakt me niets uit.
Vind ik leuk
52N6E +579
maandag 18 december 2017 om 12:37
Fraser heeft nooit en gaat nooit zijn klus afmaken. Die hele uitstraling van die man straalt gemakzucht uit. Als je verdikkeme zon selectie hebt en geen potten kan breken met agressief voetbal in de ED dan moet je gewoon je bek houden en opzouten. Hij had op de plek waar pec staat moeten staan en dan had schippie het met plek 7 zelfs nog fantastisch gedaan...
[Reactie gewijzigd op maandag 18 december 2017 om 12:42]
Vind ik leuk
riGGY-AFCA +12892
maandag 18 december 2017 om 14:13
Stelling 2:

Mag van mij best een half jaartje komen ballen bij Ajax
Vind ik leuk
maandag 18 december 2017 om 14:16
Sodemieter toch op met je Kongolo man, welke idioot verzint deze stellingen?
Laten we anders Karsdorp ook even opbellen en misschien wil Elia ook nog wel even meedoen?
[Reactie gewijzigd op maandag 18 december 2017 om 14:21]
Vind ik leuk
Nashua +6151
maandag 18 december 2017 om 14:27
Kongolo???

Is dit idee door Eindhoven geopperd ???
[Reactie gewijzigd op maandag 18 december 2017 om 14:28]
Vind ik leuk
maandag 18 december 2017 om 14:18
Hij past goed naast de Ligt of als verdedigende back. Maar ik denk dat hij eerder naar PSV gaat of een ander team in Frankrijk.
Vind ik leuk
Koeroe +3436
maandag 18 december 2017 om 15:47
Kongolo gaat helemaal niet naar PSV ben je wel goed wijs? Kongolo is niet zon nagemaakte als wijnaldum
Vind ik leuk
maandag 18 december 2017 om 15:55
Als het in NL is en niet Feyenoord, dan past hij beter bij PSV en daar zal hij ook eerder voor kiezen.
Vind ik leuk
maandag 18 december 2017 om 14:24
Wat is in godsnaam het probleem van het merendeel van de Vitesse supporters op deze site? als iemand een mening geeft op de eerste stelling die hun niet aan staat word die van alle kanten aangevallen (lees: Moeder/ School / weet ik veel wat)

Voetbalforum is volgens mij bedoeld om je mening te geven, het kan dat je daar niet mee eens ben maar kom dan niet met zo'n trieste reactie en geef gewoon een fatsoenlijke reactie met argumenten waarom wel/ niet.

Wat kom je in godsnaam op een voetbalsite doen als je geen mening van ander kunt/ wil lezen.
Vind ik leuk
maandag 18 december 2017 om 14:27
Stelling 2 nee niet nodig!
Vind ik leuk
Koeroe +3436
maandag 18 december 2017 om 15:47
Misschien niet nodig maar wel beter dan alle linksbacks die bij ajax onder contract staan
Vind ik leuk
North +2327
maandag 18 december 2017 om 14:31
Kan die Kongolo er wat van? Het is wel het overwegen waard. Je kunt hem goedkoop ophalen en in de Eredivisie kan die in z'n rol groeien. Misschien over 2,5 jaar dik doorverkopen.
Vind ik leuk
Koeroe +3436
maandag 18 december 2017 om 15:48
..?
Vind ik leuk
North +2327
maandag 18 december 2017 om 15:54
Lees het nog een keer ;)
Vind ik leuk
Koeroe +3436
maandag 18 december 2017 om 16:20
Je vraagt of Kongolo er wat van kan? Ken je hem niet? Monaco heeft er 14 miljoen voor betaald dus zullen ze hem niet voor minder dan 10 verkopen lijkt me
Vind ik leuk
Splintair +1066
maandag 18 december 2017 om 14:36
2. Jazeker, maar ik denk dat hij niet komt ivm sentimentele overwegingen ajax/feyenoord
Vind ik leuk
maandag 18 december 2017 om 14:41
Stelling 2) ajax heeft problemen in de verdediging maar na de winterstop is als het goed is iedereen terug behalve sinkgraven.
Vind ik leuk
tikkietoe +3086
maandag 18 december 2017 om 14:55
Stelling 2) Ajax moet geen huurspeler halen, wie duurder wordt naarmate je hem besluit niet op te stellen. Liever een speler onder contract die je kunt doorverkopen en op geen wijze gepushed word hem op te stellen als hij een dipje heeft.
Vind ik leuk
maandag 18 december 2017 om 16:08
Volgens mij zijn alle verdedigers na de winterstop weer terug.
Vind ik leuk
maandag 18 december 2017 om 17:02
3. Booymans was een goede pinchhitter. Voor een paar centen kun je t altijd proberen.
Vind ik leuk
raoul88 +514
maandag 18 december 2017 om 17:03
ADO Den Haag.... Haal die Boymans gewoon op man!!!
Vind ik leuk
tikkietoe +3086
maandag 18 december 2017 om 17:04
Stelling 3) Als hij weer fit is, mag FC Utrecht hem wat mij betreft weer vastleggen.
Vind ik leuk
maandag 18 december 2017 om 17:14
wat een gekke hier man
Vind ik leuk
BS +598
maandag 18 december 2017 om 17:17
Voordat Boymans helemaal fit is, is Makienok en Bahebek ook weer hersteld van hun blessure. We hebben een spits nodig die er gelijk staat.
Vind ik leuk
Utca030 +3171
maandag 18 december 2017 om 17:40
Daar heb je gelijk in. Je kan ook dessers wegdoen. Ruud Boymans halen krijg je tenminste weer oorlog in de zestien.
Vind ik leuk
maandag 18 december 2017 om 17:29
stelling 3: absoluut eens, hebben een echte killer nodig
Vind ik leuk
maandag 18 december 2017 om 18:07
Idd Utrecht moet gelijk Boymans oppikken,Kerk en Dessers scoren gewoon te weinig en moet wat bij voorin.
Vind ik leuk
berwi +322
maandag 18 december 2017 om 18:14
Laat die kale maar weer heel gauw terug komen ruud je bent welkom
Vind ik leuk
mcmodd +13295
maandag 18 december 2017 om 18:21
Stelling 2. Ja, dat Ou goed zijn.
Stelling 3. Natuurlijk zal FC Utrecht dit proberen en ik ben het er helemaal mee eens.
Vind ik leuk
maandag 18 december 2017 om 18:30
Boymans??

Al anderhalf jaar niet gevoetbald in zandbak en aan slijtage onderhevig!

Grapje zeker?
Vind ik leuk
maandag 18 december 2017 om 20:31
1. Ik zeg eens; de chemie is uitgewerkt tussen Fraser en Vitesse, dus maar direct uit elkaar en in de winterstop een nieuwe trainer aanschuiven.
2. Wellicht is hij de oplossing die Ajax zoekt, maar ik denk dat Kongolo dat zelf niet wilt. Niet alleen wegens het feit dat hij Feyenoorder in hart en nieren is, maar ik denk toch ook dat hij niet terug wilt naar de Eredivisie. Hij kan beter een ploeg zoeken in Frankrijk, makkelijker voor Monaco om hem te volgen.
3. Oneens, Utrecht heeft genoeg aanvallers. Plus hij vertelde in zijn interview dat hij niet fit is, dus wat heeft een club aan een fitloze voetballer halverwege het seizoen? Beetje vreemde stelling ook, want Boymans zei alleen dat hij de voorkeur had aan FC Utrecht. Betere stelling zou zijn geweest: "Fitloze Boymans zou een aanwinst zijn voor elke middenmotor".
Vind ik leuk
VeeDeeVee +6114
maandag 18 december 2017 om 22:37
Fraser had uberhaupt nooit aangesteld mogen worden.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

VP-voetbalkantine: 'FC Utrecht moet proberen clubloze Ruud Boymans te strikken'