Geen vervolg aan topstart bij PSV: 'De kou speelt hem misschien parten'

    Geen vervolg aan topstart bij PSV: 'De kou speelt hem misschien parten'

    maandag 18 december 2017 om 14:12

    Hirving Lozano kan de laatste weken niet tippen aan zijn vorm van spectaculaire start in de Eredivisie. Dat kan niet los worden gezien van de veranderde weersomstandigheden, denkt Harry Lubse.

    De oud-speler van PSV gaf als rapporteur van De Telegraaf geen hoog cijfer aan Lozano (6,5), ondanks de 3-0 thuiszege van de Eindhovense club op ADO Den Haag. "Hij toont ontzettend veel gretigheid, ontzettend veel enthousiasme om te scoren. Daardoor vergeet hij de bal op de juiste manier mee te nemen. Misschien dat de temperatuur hem parten speelt", aldus Lubse tegen Telegraaf TV.

    Ook het optreden van Joshua Brenet kon hem niet bekoren. "Zijn probleem is dat hij niet op de juiste posities staat op het veld. Ik mis een echte linksback op die plek", zegt hij. Luuk de Jong, die twee keer scoorde, krijgt wel een pluim. "Het is toch weer het verhaal van een spits die er loopt op het juiste moment, op de juiste plek. Hij weet waar de bal komt."

    Plaats een reactie

    maandag 18 december 2017 om 14:14
    Dat is wel een heel erg slecht excuus. Als je flink rent merk je niks meer van die kou. En laat dat nou juist Lozano's kwaliteit zijn.
    Vind ik leuk
    Janzijnvader +14924
    maandag 18 december 2017 om 14:15
    AZ verloor gisteren omdat het regende.
    Vind ik leuk
    Jens1999 +22042
    maandag 18 december 2017 om 14:18
    Dat het dan maar vaak mag blijven regenen wanneer AZ tegen Ajax speelt en een lange koude winter gaat worden..... xD
    Vind ik leuk
    maandag 18 december 2017 om 14:43
    Gelukkig wel Janzijnvader! Altijd lastige uitwedstrijden tegen Az.
    Die weghorst is echt een beest, leuke spits hoor! En dat met de grote talenten erom heen. Echt een leuk team alleen ben niet zo'n fan van de coach
    Vind ik leuk
    Cookee +9987
    maandag 18 december 2017 om 17:41
    "AZ verloor gisteren omdat het regende."

    Sjaak heeft voor regen gezorgd, zo is Sjaak.
    [Reactie gewijzigd op maandag 18 december 2017 om 17:42]
    Vind ik leuk
    Drobtine +2396
    maandag 18 december 2017 om 14:19
    Verdedigers kennen nu dit aanstellerige duikelaartje van PSV dus hij word harder aangepakt en daar heeft hij nu nog geen antwoord op
    Vind ik leuk
    maandag 18 december 2017 om 14:23
    net zo een duikelaar als huntelaar
    Vind ik leuk
    Nashua +6714
    maandag 18 december 2017 om 14:30
    Ook nog hardstikke jong pieken en dalen
    Vind ik leuk
    MaximaalAFCA +12705
    maandag 18 december 2017 om 14:34
    We hebben er in de ArenA alles aan gedaan om het voor hem zo warm mogelijk te maken. Dakkie was dicht dus geen last van sneeuw/regen, geen koude wind, beetje vuurwerk om de boel op te warmen, maar Lozano was alsnog nergens te vinden. Misschien komt het dan toch door iets anders dan het weer?
    Vind ik leuk
    michelhx +3540
    maandag 18 december 2017 om 14:51
    Nou, tegen Ajax lag het ook meer aan de 10 spelers om hem heen die weinig tot niks brachten. Het enige gevaar de eerste helft kwam juist van de voorzet van Lozano. En ook de 2e helft had hij een paar acties, o.a. waarbij Wöber geel kreeg maar je kan moeilijk van hem verwachten dat hij in zo'n wedstrijd PSV op sleeptouw neemt en er 3 binnen schiet als ze zo spelen. Hij gaat echt nog wel z'n doelpuntjes mee pikken. Er zijn nog een aantal dingetjes die hij uit z'n spel moet halen, maar goed, we moeten er bij dit soort spelers juist voor zorgen dat ze hun acties blijven maken en ze niet vol met opdrachten gaan stoppen waardoor ze hun specifieke kwaliteiten niet meer ten toon kunnen spreiden. Komt vast wel goed met Chucky. Goede spelers als Robben, Suarez en Ronaldo hebben ook last van vervelende trekjes, wat dat betreft mogen aanvallers ook wel wat meer beschermd worden door scheidsrechters. Niet dat Lozano al op dat niveau zit, maar er zit wel potentie in deze jongen.
    Vind ik leuk
    B. Alrond +1297
    maandag 18 december 2017 om 18:07
    Bedankt, erg sportief zie ik graag.

    Maar wellicht was het te mistig? Dat zal het wel. Zijn geweest.
    Vind ik leuk
    rinirat +2223
    maandag 18 december 2017 om 14:35
    Het was niet meer dan een 5 waarom dan een 6,5?
    Vind ik leuk
    DeanJayden +7730
    maandag 18 december 2017 om 14:43
    Anders raakt hij te ver achter als ze hem de goudenschoen willen geven
    Vind ik leuk
    stratumseind +156610
    maandag 18 december 2017 om 14:49
    Gewoon wa bier erin kiepen als Tina door de speakers galmt
    [Reactie gewijzigd op maandag 18 december 2017 om 15:05]
    Vind ik leuk
    maandag 18 december 2017 om 14:49
    Tis toch voor iedereen duidelijk dat hij de kwaliteiten wel heeft, maar niet meer dan dat!
    Zwaar overschatte speler die speelt als een dikke stront! 1 goede tackle en je hebt hem de hele wedstrijd weer aan het janken! Zielige jankbal wat het is
    Vind ik leuk
    michelhx +3540
    maandag 18 december 2017 om 14:52
    Als dat de maatstaf is vind je Suarez en Ronaldo ook niks?
    Vind ik leuk
    maandag 18 december 2017 om 14:53
    Wat een vergelijking!


    Lozano mag de onderbroek van die 2 niet eens schoon likken
    Vind ik leuk
    Korm +33833
    maandag 18 december 2017 om 15:04
    zeker kwalijk dat er nog geen linksback loopt bij PSV..!
    Vind ik leuk
    maandag 18 december 2017 om 15:19
    HAHA ja neres ook daarom blijft hij presteren haha
    Vind ik leuk
    glenn +1030
    maandag 18 december 2017 om 15:29
    dat zou eens volkomen waar kunnen zijn ook, niet verder zoeken....met die sneeuw laatst onze André Onana bezig gezien??...niks mis mee trouwens dat moet je incalculeren dat dit kan gebeuren met die jongens.
    Vind ik leuk
    El Cazador +5798
    maandag 18 december 2017 om 17:43
    Ik ben naar Mexico gekomen
    Het land van liefde en van zon
    t'was in de schaduw van de bomen
    dat net als in dromen
    een sprookje begon.

    ik was daar op een groot fiësta
    ik zag daar en cabbalero staan
    we dansten samen toen een rumba
    En daar bij die rumba
    is alles ontstaan

    Gitaarmuziek klonk door de Mexicaanse nacht
    Gitaarmuziek heeft liefde voor ons meegebracht

    Ik zal er altijd blijven wonen
    Geef andere landen graag kado
    Ja het blijft me steeds bekoren
    want ik heb mijn hart verloren
    in het mooie Mexico

    Mexico, Mexi-iiico
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    Geen vervolg aan topstart bij PSV: 'De kou speelt hem misschien parten'