De Mos: 'Zo'n wedstrijd kan alle kanten op, dus Ajax kan zijn borst natmaken'

    De Mos: 'Zo'n wedstrijd kan alle kanten op, dus Ajax kan zijn borst natmaken'

    maandag 18 december 2017 om 18:45

    Ajax en Feyenoord spelen respectievelijk woensdag- en donderdagavond in de achtste finales van de KNVB Beker. Aad de Mos blikt tegenover De Telegraaf vooruit op de bekerronde en voorspelt dat Ajax het lastiger zal krijgen dan Feyenoord.

    "Ajax heeft de formatie nu wel gevonden", stelt De Mos. "Ze hebben nu drie hele belangrijke wedstrijden gespeeld en negen punten gepakt. Bovendien ging het tegen PSV en AZ gepaard met kwalitatief heel goed spel." Desondanks denkt De Mos dat Ajax geen gemakkelijke bekeravond tegemoet gaat tegen FC Twente. "Zij hebben de smaak net te pakken gekregen en de laatste twee wedstrijden niet verloren. Zo'n eenmalige bekerwedstrijd kan alle kanten op, dus Ajax kan zijn borst natmaken."

    Feyenoord hoeft volgens De Mos niet te vrezen voor de thuiswedstrijd tegen Heracles Almelo. "Ik vind ze heel matig in uitwedstrijden. Ze hebben zich tegen een moeilijke tegenstander als FC Utrecht goed hersteld, maar Feyenoord moet nu bevestigen dat het geen toeval is dat ze er zeven hebben gemaakt tegen Sparta. Als ze de helft maken, dan winnen ze die wedstrijd ook wel."

    Poll

    Hoe gaan Feyenoord en Ajax het doen in de beker?

    (992 stemmen)

    Plaats een reactie

    Barry Engels +25887
    maandag 18 december 2017 om 18:47
    Haagse Aad.... die zegt alles wat wenselijk is, als het maar betaalt!
    Vind ik leuk
    Foebele +46850
    maandag 18 december 2017 om 20:00
    Die kerel kletst een eind in het rond, niet normaal meer. Er zijn er een paar die veel te vaak een gretige 'journalist' tegenover zich krijgen waardoor ze maar door blijven razen.

    Aad, Pierre en Spaan om er even 3 te noemen!
    Vind ik leuk
    Barry Engels +25887
    maandag 18 december 2017 om 20:11
    Om over de "clubwatchers" met hun eigen mening nog maar te zwijgen....
    Vind ik leuk
    MojoRisin +9224
    maandag 18 december 2017 om 18:48
    Laten we niet vergeten dat het tegen een uitermate zwak Sparta was, die niet voor niets onderaan bungelen..
    Vind ik leuk
    RtdDub +8530
    maandag 18 december 2017 om 19:38
    Hoe zouden we dat kunnen vergeten? Het is namelijk altijd de zwakte van de tegenstander en nooit de sterkte van Feyenoord als ze een monsteroverwinning halen.
    Aldus de media.


    En dan ook nog dat hele sterke presteren buitenshuis van Heracles meenemen:

    https://i.gyazo.com/d41963ac6cfd5dfe0122e3922d44a45d.png
    Vind ik leuk
    maandag 18 december 2017 om 18:56
    Haha ‘ als ze de helft maken winnen ze de wedstrijd ook wel’. Ik wist niet dat je tegenwoordig ook 3,5 doelpunten kan maken.
    Vind ik leuk
    maandag 18 december 2017 om 20:17
    Haha daar dacht ik ook aan.
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    Aziz Damsco +1987
    maandag 18 december 2017 om 18:57
    Ajax gaat twente van de kasje naar de muur nu spelen. wraak op de 3-3 van paar weken terug!
    Vind ik leuk
    dinsdag 19 december 2017 om 07:34
    Ajax kan Twente niet van het kastje naar de muur spelen, Twente speelt met 9 verdedigers, dus die zie je alleen in de eigen 16. Tenminste daar ben ik als Twente fan bang voor!
    Vind ik leuk
    Koeroe +8975
    maandag 18 december 2017 om 18:58
    Feyenoord-Ajax zou een top finale zijn. Over één wedstrijd graag:)
    Vind ik leuk
    maandag 18 december 2017 om 19:04
    Maakt niet uit 1 of 2 Ajax wint toch wel
    Vind ik leuk
    Koeroe +8975
    maandag 18 december 2017 om 19:05
    Net als 2 jaar terug?
    Vind ik leuk
    maandag 18 december 2017 om 19:12
    O je bedoelt die 1-0 in de beker, wat gingen jullie uit je dak he, omdat je van de grootste club van Nederland hadden gewonnen.
    Vind ik leuk
    Koeroe +8975
    maandag 18 december 2017 om 19:13
    Ja, bij ons is er namelijk wel beleving op de tribunes.
    Vind ik leuk
    maandag 18 december 2017 om 19:14
    Ja met al die drugs moet dat wel. Fijne avond
    Vind ik leuk
    Koeroe +8975
    maandag 18 december 2017 om 19:17
    Jaaaa iedereen snuift op woensdagavond . Jij niet
    Vind ik leuk
    maandag 18 december 2017 om 19:18
    Elke dag zuurstof
    Vind ik leuk
    elmagico070 +17192
    maandag 18 december 2017 om 19:59
    En bij jullie snuiven ze niet wil je zeggen?
    Vind ik leuk
    MaximaalAFCA +11633
    maandag 18 december 2017 om 20:28
    Alleen cultuur....
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    elmagico070 +17192
    dinsdag 19 december 2017 om 07:35
    Amsterdam grootste junkenstad bedoel je.
    Vind ik leuk
    MaximaalAFCA +11633
    dinsdag 19 december 2017 om 09:09
    Ja
    Vind ik leuk
    maandag 18 december 2017 om 19:15
    Bang dat je het in twee wedstrijden ( uit en thuis ) aflegt tegen Ajax? Verder zal Ajax niet echt onder de indruk zijn van de Kuip, Ajax heeft er vaker van Feyenoord gewonnen dan Feyenoord van Ajax, de laatste keer werd het volgens mij 1-4 toch? :D
    Vind ik leuk
    Koeroe +8975
    maandag 18 december 2017 om 19:20
    Ja daar ben ik inderdaad niet zeker van. Ajax komt zelfs als ze minder spelen altijd weg met een puntje (of 3). Dat is nou eenmaal een feit maar de reden dat ik het zei is omdat een finale over 1 wedstrijd mooier is
    Vind ik leuk
    maandag 18 december 2017 om 19:23
    Wanneer de finale tussen Ajax en Feyenoord zou gaan en ook maar 1 wedstrijd zou zijn, spelen ze de finale sowieso niet in Rotterdam. Dan zou het Eindhoven, Enschede of Arnhem worden.
    Vind ik leuk
    maandag 18 december 2017 om 19:05
    Aad de beterweter? Next
    Vind ik leuk
    Nashua +6674
    maandag 18 december 2017 om 20:25
    Aad de Mostrodamus
    Vind ik leuk
    maandag 18 december 2017 om 19:27
    Mooi Aad ... dus Feyenoord verliest en Ajax wint. En bedankt weer.
    Vind ik leuk
    maandag 18 december 2017 om 19:53
    Ajax en Feyenoord gaan allebei eenvoudig door naar de volgende ronde. Hopelijk een Ajax - Feyenoord of Feyenoord - Ajax in de finale uiteindelijk.
    Vind ik leuk
    ficusje +1616
    maandag 18 december 2017 om 20:06
    Dan een keer ajax-feyenoord,ajax moet altijd uit.feyenoord speeld altijd thuis.
    Vind ik leuk
    maandag 18 december 2017 om 20:07
    Ja, klopt. Ajax - Feyenoord zou TOP zijn.
    Vind ik leuk
    MaximaalAFCA +11633
    maandag 18 december 2017 om 20:30
    Die beker kan me gestolen worden, zie liever die schaal weer terugkeren naar Amsterdam, waar die hoort ;-)
    Vind ik leuk
    rpaulp50 +7163
    maandag 18 december 2017 om 21:39
    "Het kan alle kanten op......" dat is nog eens een voorspelling van een kenner.
    Vind ik leuk
    glenn +1051
    maandag 18 december 2017 om 22:26
    0 -3 of 0 - 4 Adje voor Ajax...pik er maar één uit......
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    VeeDeeVee +11596
    maandag 18 december 2017 om 22:34
    Ik zie een van beide toch uitgeschakeld worden..
    Vind ik leuk
    maandag 18 december 2017 om 22:58
    Soms hoop je dat iemand Aad zijn bek verbouwt zodat hij geen onzin meer kan uitslaan maar dan zou je hem de vingers ook moeten breken omdat het anders gewoon uittypen doet.
    Waar je vroeger zijn mening respecteerde krijg je tegenwoordig spontane darmkrampen en moet je poepen
    Vind ik leuk
    dinsdag 19 december 2017 om 03:29
    Zou misschien mooi zijn als ze jouw bek verbouwen.
    Vind ik leuk
    chuckie88 +726
    dinsdag 19 december 2017 om 00:12
    PSV Aadje... ach... waait met alle winden mee.... ik neem hem al jaren niet meer serieus. En vooral alles tegen Ajax.. die man is zo gekleurd geworden en anti Ajax. je zou denken dat hem iets is aangedaan.... haha
    Vind ik leuk
    orion73 +1107
    dinsdag 19 december 2017 om 07:44
    Heerlijk die meningen altijd van Aad.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    De Mos: 'Zo'n wedstrijd kan alle kanten op, dus Ajax kan zijn borst natmaken'