Update: Arrestatie verricht na Sterling-incident: 'Met racististisch motief'

    Update: Arrestatie verricht na Sterling-incident: 'Met racististisch motief'

    dinsdag 19 december 2017 om 23:45

    Raheem Sterling is zaterdagochtend slachtoffer geweest van een betreurenswaardig incident, meldt The Daily Mail. De vleugelaanvaller zou bij het trainingscomplex zijn opgewacht en vervolgens verbaal en fysiek zijn aangevallen door een onbekende man.

    Sterling meldde zich zaterdagochtend bij complex van The Citizens in aanloop naar de wedstrijd tegen Tottenham Hotspur later op de dag. Naar verluidt werd de 23-jarige Brit belaagd door een voorbijganger toen hij zijn auto uit wilde stappen. Volgens The Daily Mail werd Sterling direct racistisch bejegend. Toen de buitenspeler verhaal wilde halen, zou hij door zijn belager doelbewust in tegen zijn been aan getrapt zijn.

    De politie van Manchester bevestigt dat er zich zaterdagochtend een incident heeft voorgedaan in de buurt van Clayton Lane (waar het trainingscomplex van Manchester City gevestigd is, red.). Of Sterling daarbij betrokken is geweest, wil de woordvoerder echter niet kwijt. De politie meldt verder dat er geen officiële uitspraken worden gedaan, zolang het politierapport nog niet opgesteld is.

    Update 19/12 23.45: De politie van Manchester is in actie gekomen naar aanleiding van het incident. 'Een 29-jarige man is dinsdagochtend gearresteerd op verdenking van geweldpleging met een racistisch motief. Hij wordt op dit moment verhoord op het politiebureau', meldt het politiekorps in een officieel bericht, geciteerd door TalkSPORT

    Plaats een reactie

    Argento8523 +6093
    maandag 18 december 2017 om 19:08
    Als dit zo is mogen zo een figuur lekker 10 jaar aan de ketting leggen
    Vind ik leuk
    PredatorA +6242
    maandag 18 december 2017 om 20:53
    Wat een mafkezen bestaan er toch...
    Vind ik leuk
    Argento8523 +6093
    maandag 18 december 2017 om 22:04
    Meer dan dat je kan bedenken vriend....helaas
    Vind ik leuk
    maandag 18 december 2017 om 19:10
    Misschien moeten ze verdachte een paar nachten bij een donkere gevangen is de cel gooien.
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +78273
    maandag 18 december 2017 om 19:14
    Met extra zeep hoop ik.
    Vind ik leuk
    yabba1000 +416
    maandag 18 december 2017 om 19:10
    Daar weten ze wel raad mee in England.
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +78273
    maandag 18 december 2017 om 19:14
    Mongolen die figuren, stenige die handel!
    Vind ik leuk
    Vonkie +219
    maandag 18 december 2017 om 19:27
    Nou, trappen uitdelen is niet niks, weet je wat die dingen kosten?
    Vind ik leuk
    Barry Engels +25496
    maandag 18 december 2017 om 19:34
    Had m zeker afgesneden met fileparkeren....
    Vind ik leuk
    Jordtt +1018
    woensdag 20 december 2017 om 07:41
    Haha mooi! en t erge: deze beste man is al veroordeeld terwijl zoiets gewoon de reden kan zijn. Het is geen poging tot moord ofzo eh.. Laat die man zich lekker verdedigen voordat we: 10 opsluiten, stenigen, hem nooit meer in een voetbalstadion laten en weet ik niet wat
    Vind ik leuk
    maandag 18 december 2017 om 19:56
    Keihard straffen degene die hier verantwoordelijk voor is.
    Vind ik leuk
    Karakter1 +1012
    woensdag 20 december 2017 om 00:22
    Als je je hiermee bezig houdt ben je nog sneuer dan de gemiddelde tokkie supporter. Deze supporters staan altijd stoer te doen tegenover aanhang van de tegenpartij en slopen graag het stadion, zelfs 'hun eigen' stadion. Maar dan ben je dus nog erger dan dat soort gastjes. Het is bijna een prestatie.
    Vind ik leuk
    Teo Smith +20970
    woensdag 20 december 2017 om 06:28
    Debiel. Nooit meet een voetbal stadion in.
    Vind ik leuk
    Ruud1987 +3640
    woensdag 20 december 2017 om 07:41
    Wat een selectieve verontwaardiging toen amrabat voor Marokko koos werd hij door velen hier ook racistisch bejegend.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    Update: Arrestatie verricht na Sterling-incident: 'Met racististisch motief'