'Romero verdringt Lammers naar tweede plan: Eredivisie-huurdeal in aantocht'

    'Romero verdringt Lammers naar tweede plan: Eredivisie-huurdeal in aantocht'

    Gepubliceerd: zaterdag 30 december 2017 om 18:07za 30-12-2017 om 18:07

    De aanstaande komst van Maximiliano Romero heeft gevolgen voor Sam Lammers. Volgens het Eindhovens Dagblad hoeft Lammers na 1 januari niet op veel speeltijd te rekenen en mag hij uitgeleend worden om elders ervaring op te doen.

    Met Romero, Luuk de Jong en de nu nog van een blessure herstellende Jürgen Locadia heeft PSV na de winterstop al drie centrumspitsen in de selectie. Lammers kwam in de eerste seizoenshelft al nauwelijks aan de bak in de hoofdmacht: na drie invalbeurten in PSV 1 staat de teller op 105 speelminuten.

    Lammers heeft namens Jong PSV echter bewezen dat hij doelpunten kan maken (zeven treffers in negen Jupiler League-wedstrijden dit seizoen) en lijkt over belangstelling niet te hoeven klagen. Sparta werd eerder deze week al aan de twintigjarige Tilburger gelinkt en heeft volgens het ED nog altijd interesse. De Kasteelheren lijken echter niet de enige ploeg te zijn die zich graag met Lammers wil versterken.

    Poll

    Wordt Lammers ooit de eerste spits van PSV?

    (2039 stemmen)

    Plaats een reactie

    Ajax! +1530
    zaterdag 30 december 2017 om 18:10
    Vind Lammers een groot talent, snap niet waarom hij niet meer kansen heeft gehad.
    Advocaat sla je slag!
    Vind ik leuk
    Antikunstgras +13025
    zaterdag 30 december 2017 om 20:17
    Psv en jeugd is geen goede combi.
    Vind ik leuk
    stratumseind +173849
    zaterdag 30 december 2017 om 18:11
    Locadia is geen centrumspits.
    Bovendien gaat onze nieuwe don diego romero gewoon "aansluiten" bij het eerste .
    Die gaat echt niet vanaf de eerste minuut straks spelen.
    Lammers moet sowieso verhuurt worden , laat m elders eens wat meters op doen en dan eens kijken hoe hij zich ontwikkeld.
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 30 december 2017 om 18:13]
    Vind ik leuk
    Foebele +54828
    zaterdag 30 december 2017 om 18:28
    Wat is hij dan wel, hij is zeker geen buitenspeler.
    Vind ik leuk
    stratumseind +173849
    zaterdag 30 december 2017 om 18:51
    een ideale aanvaller voor een 442 systeem
    Vind ik leuk
    Foebele +54828
    zaterdag 30 december 2017 om 19:23
    Ja oke, een 4-4-2 spits, niet een 4-3-3 spits.
    Vind ik leuk
    stratumseind +173849
    zaterdag 30 december 2017 om 19:29
    een spits in een 433 systeem is een Centrum spits zoals de jong er 1 is.Als aanspeelpunt en diepste man.

    in een 4-4-2 speel je zonder vaste centrumspits...
    Ik mag hopen dat dat niet nieuw voor je is?
    Vind ik leuk
    Foebele +54828
    zaterdag 30 december 2017 om 19:33
    Wat is 442?
    Vind ik leuk
    stratumseind +173849
    zaterdag 30 december 2017 om 19:36
    hahaha al aan de nieuwjaarsborrel??
    Vind ik leuk
    Foebele +54828
    zaterdag 30 december 2017 om 19:34
    Oke oke, nu even serieus, bij een 442 systeem heb je ook vaak een aanspeelpunt waar een bewegelijke spits omheen speelt, volgens mij zijn het toch nooit 2 dezelfde types die dan samen voorin spelen.

    Luuk als aanspeelpunt, kaatser, doorkopper, Locadia als man met diepte die daarom heen mag rennen.

    Zou volgens mij prima kunnen.
    Vind ik leuk
    stratumseind +173849
    zaterdag 30 december 2017 om 19:39
    ben ik niet met je eens sorry

    ik vind een 442 systeem niet geschikt voor een "statische" diepe spits.

    Sjukkie en locadia zijn uitgelezen spelers om in een 442 te spelen.
    Veel lopen , kracht (vooral bij locadia) en snelle positie wisselingen met 2 aanvallers.
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 30 december 2017 om 19:39]
    Vind ik leuk
    zaterdag 30 december 2017 om 18:14
    En weer breekt er geen spits door bij PSV omdat men koopt op de pof want geld heeft men niet in Eindhoven. Een schande dat de Jong de voorkeur krijgt boven Lammers terwijl Lammers een groot talent is die je nu weer een oor aan naait.
    Vind ik leuk
    stratumseind +173849
    zaterdag 30 december 2017 om 18:17
    Gelukkig zijn ze bij jouw club wel zo consequent om de jeugdspitsen als sierhuis voorop te stellen.
    Het is alleen voor die gozer jammer dat ze Dolberg huntelaar en cassiera gekocht hebben.......

    potje keteltje?
    Vind ik leuk
    Ajax! +1530
    zaterdag 30 december 2017 om 18:22
    Dolberg werd gehaald als vleugel spits, maar hij ontwikkelde zich top als spits! Sierhuis en Cassierra gaan dadelijk de strijd aan, omdat Dolberg door heel Europa gevolgd word en Huntelaar is 34jaar..
    Vind ik leuk
    stratumseind +173849
    zaterdag 30 december 2017 om 18:55
    ja en?
    Drs komt hier met zijn mening over de spitsen van psv terwijl bij jullie club exact hetzelfde gebeurd.
    Vind ik leuk
    zaterdag 30 december 2017 om 19:02
    Nee hoor, Dolberg was puur geluk koste ook maar 280.000 euri en Huntelaar werd gehaald omdat Cassiera nog niet zover was en nu dus wel, Sierhuis is nog niet zover misschien volgend seizoen.

    Cassiera 5 miljoen, Dolberg 280.000 euro, Huntelaar gratis en Sierhuis jeugdspeler die nog niet eens bij het eerste elftal zit.
    Vind ik leuk
    stratumseind +173849
    zaterdag 30 december 2017 om 19:08
    dus 4e spits , nog een stapje lager dan dan lammers die 3e spits is
    Vind ik leuk
    Gewoon Bas +1901
    zaterdag 30 december 2017 om 18:14
    Kom maar naar PEC, eerst half seizoentje huren en dan kijken of we hem volgend jaar kunnen overnemen als we van Achabar af komen!
    Vind ik leuk
    stratumseind +173849
    zaterdag 30 december 2017 om 18:18
    dat zou ik een goed idee vinden , benieuwd of ie zich in zwolle kan manifesteren
    Vind ik leuk
    Ajax! +1530
    zaterdag 30 december 2017 om 18:25
    Bij PEC hebben ze Piotr Parzyszek en Stefan Nijland al, die vertegenwoordigen een waarde denk daarom niet dat hij naar PEC komt. Maar het idee is niet slecht.
    Ik dacht dat Advocaat met Sparta al interesse hadden getoond.
    Vind ik leuk
    Gewoon Bas +1901
    zaterdag 30 december 2017 om 19:21
    Nou ja, Nijland is het ook gewoon echt niet hoor, vraag maar aan menig PEC supporter. Een wonder dat ie hier nog speelt...

    Daarnaast lijkt Van 't Schip het nu al niet meer te zien in Piotr, gezien het feit dat hij liever Israelsson (geen echte spits) opstelt. Of Ondaan, maar hij is ook geen spits en zal waarschijnlijk Mokhtar vervangen op die positie als ie vertrekt.

    Dus er is zeker ruimte voor een échte spits als Lammers
    Vind ik leuk
    Mall00t +5594
    zaterdag 30 december 2017 om 19:52
    Dat er geen enkele spits momenteel een succes is bij PEC heeft niets met de desbetreffende spelers te maken. Voor geen enkele spits is er namelijk eer te behalen met de steeds naar binnen trekkende buitenspelers, met Lammers gaat dat niet anders zijn.
    Beter zou zijn dat PEC achterin versterking haalt, tegen ADO is met twee beloftespelers gebleken dat de spoeling dun is.

    Nijland is een prima voetballer, maar dat even ter zijde.
    Vind ik leuk
    Gewoon Bas +1901
    zaterdag 30 december 2017 om 19:57
    Ik denk niet zozeer dat dat aan de jeugdspelers lag, maar meer aan de manier waarop ze er ingebracht werden. Van Looy kwam er namelijk pas ongeveer 15 minuten voor tijd achter dat ie moest spelen. En waarschijnlijk had Woudstra moeten spelen als ie niet geblesseerd was...

    Wat betreft de buitenspelers heb je gelijk, al vind ik het van Namli meestal wel gerechtvaardigd dat ie naar binnen trekt. We zullen zien wat er gebeuren gaat als we straks Mokhtar niet meer hebben.

    En Nijland is een prima voetballer, maar geen echte spits, en laat snel het koppie hangen
    Vind ik leuk
    HanV +4613
    zaterdag 30 december 2017 om 19:54
    Dat wonder heet contract, maar dat loopt na dit seizoen af. PEC kan inderdaad achterin wel wat versterking gebruiken bij blessures / schorsingen wordt het krap.
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 30 december 2017 om 19:56]
    Vind ik leuk
    Gewoon Bas +1901
    zaterdag 30 december 2017 om 19:58
    Het contract dat werd verlengd onder Jans, en zelfs toen pas op het laatste moment als ik het me goed herinner. Daarnaast is het een grootverdiener bij de club, wat gezien zijn rol niet echt gerechtvaardigd is
    Vind ik leuk
    derksen +8912
    zaterdag 30 december 2017 om 18:34
    Ahahahah hoe psv met de jeugd omgaat tjongejonge en over 3 jaar weer heeeeeel gauw naar de gemeente
    Ff sireneus als jeugd speler verleng je of teken je toch nooit geen contract
    Vind ik leuk
    Mari +10146
    zaterdag 30 december 2017 om 18:39
    Zeven goals in negen wedstrijden en dan nog geen kans krijgen als reserve bij het eerste? Fantastisch.
    Vind ik leuk
    zaterdag 30 december 2017 om 18:43
    Misschien wat voor Den haag
    Vind ik leuk
    Butsbal +14983
    zaterdag 30 december 2017 om 18:55
    Liever Romero dan Lammers. Lammers heeft de uitstraling van een hockeyer, zou de zoon van Jorritsma kunnen zijn
    Vind ik leuk
    den-man21 +320
    zaterdag 30 december 2017 om 19:04
    Roda sla je slag ! Je speelt elke week.
    Vind ik leuk
    Just Nuts +273
    zaterdag 30 december 2017 om 19:12
    geeft jeugd aanvallers nu ook eens de kans ipv voor die positie er 1 te kopen. Lammers viel vorig seizoen al paar keer goed in zijn minuten vs doelpunten heeft hij een mooi gemiddelde.
    Vind ik leuk
    Just Nuts +273
    zaterdag 30 december 2017 om 19:12
    geeft jeugd aanvallers nu ook eens de kans ipv voor die positie er 1 te kopen. Lammers viel vorig seizoen al paar keer goed in zijn minuten vs doelpunten heeft hij een mooi gemiddelde.
    Vind ik leuk
    Napolitanos +9541
    zaterdag 30 december 2017 om 20:19
    Maar kijk eens wie er aankomt : Piroe ! Is beter dan Lammers en Romero is buitencategorie ! Dus lekker Lammers minuten laten maken bij Sparta
    Vind ik leuk
    zaterdag 30 december 2017 om 19:17
    PSV en jeugd........geen goede combinatie
    Vind ik leuk
    Toke +1509
    zaterdag 30 december 2017 om 19:28
    Kom terug naar Tilburg voor t nieuwe 4-4-2 systeem naast Sol. Dan heb je met Ogbeche 3 prima spitsen.
    Vind ik leuk
    myrthewit +1646
    zaterdag 30 december 2017 om 19:35
    Sparta heeft er wel zin in, dus dat dan maar. Leuk voor Dick Advocaat.... Die Romero gaat kennelijk bij Jong PSV spelen. Zal hem tegenvallen.....
    Vind ik leuk
    Napolitanos +9541
    zaterdag 30 december 2017 om 20:17
    Gaaaaap !
    Vind ik leuk
    dogo +195
    zaterdag 30 december 2017 om 19:45
    Laat Vitesse hem maar kopen van PSV. Geef je PSV een terugkoopclausule (voor eigen gebruik,zonder directe doorverkoop). In Arnhem kan hij nog wat jaren stappen maken voordat hij klaar is voor PSV of het buitenland.
    Vind ik leuk
    poklane +5168
    zaterdag 30 december 2017 om 20:04
    Deze jongen moet gewoon lekker weg, en dan doel ik niet op huurbasis. Kreeg geen echte kans terwijl De Jong een heel seizoen geen bal goed raakte, heeft De Jong en Locadia boven zich in de pikorde en nu komt er ook nog is een dure Argentijn. Deze jongen moet lekker naar Groningen, Heracles ofzo.
    Vind ik leuk
    Napolitanos +9541
    zaterdag 30 december 2017 om 20:16
    RoLoLo is de nieuwe tandem !
    Vind ik leuk
    zaterdag 30 december 2017 om 20:34
    Gewoon naar NAC gaan . Past daar wel goed bij
    Vind ik leuk
    zaterdag 30 december 2017 om 21:01
    Geen huntelaar senario aub.
    Half jaar verhuren en sterker worden vooral fysiek moet hij stappen maken.
    Bij advocaat kan hij veel leren.
    En na romero kan hij het gaan doen.
    Die tijd heeft hij ook nodig.
    Luuk gewoon verkopen,een echte teamplayer en een keiharde werker maar in nederland kennen ze zijn spelletje nu wel. Hij moet lekker nog een gokje wagen in het buitenland.
    Mischien dat hij daar nog een keer kan vlammen. En locadia wil zelf ook graag weg dus bedankt voor bewezen diensten er staan er zat klaar die het over kunnen nemen van hem.
    Gaat goedkomen met psv. We gaan kampioen worden dit jaar.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws