Transfernieuws uit Tilburg: nieuw contract en verhuur aan Jupiler League-club

    Transfernieuws uit Tilburg: nieuw contract en verhuur aan Jupiler League-club

    zondag 7 januari 2018 om 14:52

    Wilem II ziet toekomst in Thomas Kok. De negentienjarige speler van de Tilburgers heeft zondag zijn contract verlengd tot medio 2019. In de tweede seizoenshelft wordt Kok verhuurd aan Jupiler League-formatie FC Dordrecht. 

    Dat meldt Willem II via de officiële kanalen. "Dit is voor Thomas een bewuste stap in zijn prille carrière. De ervaring die hij bij FC Dordrecht op kan doen komt ten goede aan zijn ontwikkeling. We hebben vertrouwen in Thomas en zien nog veel rek in deze jonge speler. Mede daarom hebben we zijn contract met een jaar verlengd", zegt technisch directeur Joris Mathijsen.

    Kok is inzetbaar in de verdediging én op het middenveld. Eind vorig seizoen maakte de tiener zijn Eredivisie-debuut namens Willem II. Trainer Erwin van de Looi liet Kok opdraven tegen Ajax. Dit seizoen kwam hij nog niet één keer in actie. Willem II verhuurt Andreas Calcan dit seizoen ook aan Dordrecht, de nummer zestien van de Jupiler League. 

    Plaats een reactie

    guilleaume +908
    zondag 7 januari 2018 om 15:10
    Leuk voor de kruikezeikers.. ;-)
    Vind ik leuk
    Fooligan +989
    zondag 7 januari 2018 om 15:28
    KruikeNzeikers ;-)
    Vind ik leuk
    guilleaume +908
    zondag 7 januari 2018 om 16:14
    http://www.oudefotoboeken.nl/fotoboeken/kruikezeikers.html

    Lees eens een boek! Gratis tip ;-)
    Vind ik leuk
    Fooligan +989
    zondag 7 januari 2018 om 17:41
    Tip... Ga eens naar het stadion... Op het laatste doek van de King Side stond het ook zo...

    Ouwe meuk, ouwe spelling. Nieuwe tijden, nieuwe spelling.... Gelukkig houd ik mijn Nederlands wel op peil.....
    Vind ik leuk
    Thobar +4301
    zondag 7 januari 2018 om 19:33
    Spelling geldt in principe niet voor namen. Heet je Pannekoek of Rozeboom etc wordt dat in principe niet veranderd. Aangezien de naam niet exclusief voor Willem II is integendeel zelfs kan je het niet zo maar eenzijdig veranderen. Eerder een dingetje van de gemeente denk ik.
    Vind ik leuk
    guilleaume +908
    zondag 7 januari 2018 om 19:36
    Iemand die graag verbetert leer je het niet zomaar af. Zeker niet een fanatieke "kruike(N)zeiker".
    Voor mij blijft het zonder n
    Vind ik leuk
    guilleaume +908
    zondag 7 januari 2018 om 19:33
    Het boek is uit 2004, kun je het hebben over spelling, nieuw of oud. Kan ik het weer hebben over weinig historisch besef van jouw kant.
    En zo hou ik mijn Nederlands ook op peil, maar wel met enige knipogen richting het verleden.
    Naar het stadion ga ik ook zeer geregeld, elke thuiswedstrijd. Maar dan wel een ander stadion, het mooiste stadion van Nederland zelfs..
    Het is ook niet ik die dat boekje heeft geschreven, maar een echte "kruikezeiker" ;-)
    Vind ik leuk
    Fooligan +989
    zondag 7 januari 2018 om 20:12
    https://www.dekruikenzeiker.nl/
    Vind ik leuk
    guilleaume +908
    zondag 7 januari 2018 om 21:15
    Ik kan ook het domein https://www.degeiteneuker.nl/ aanmaken, maar dat maakt nog altijd niet dat het geitenneuker is ;-)
    Vind ik leuk
    Fooligan +989
    zondag 7 januari 2018 om 21:26
    Blijkbaar heb je de site niet bekeken. Die is van een Willem II supporter in hart en nieren die ook verslag doet van alle thuis en uitwedstrijden die hij bezoekt.

    Geen appels met peren vergelijken Willem....
    Vind ik leuk
    guilleaume +908
    zondag 7 januari 2018 om 21:52
    Ook hij kan de authentieke spelling fout hebben. De term kruikezeikers is niet enkel voor Willem II supporters hoor.
    Wel bij de essentie blijven aub ;-)
    Vind ik leuk
    Fooligan +989
    zondag 7 januari 2018 om 22:24
    Joh... en nu probeer je een ouwe Tilburger ook nog geschiedenisles bij te brengen.... Neem nog een Schrobbelèr
    Vind ik leuk
    zondag 7 januari 2018 om 16:44
    Kruikezeiker - Wikipedia
    Vind ik leuk
    JanvdLisme +1134
    zondag 7 januari 2018 om 19:53
    Mooie discussie! Jammer dat ie geheel off topic is.
    Vind ik leuk
    guilleaume +908
    zondag 7 januari 2018 om 21:16
    Zo gun je de mannen van Tillywood ook nog eens wat..
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws