Ik heb het nog altijd ongelooflijk naar mijn zin bij deze fantastische club

    "Ik heb het nog altijd ongelooflijk naar mijn zin bij deze fantastische club"

    woensdag 10 januari 2018 om 19:19

    Martin van Geel ziet geen enkele reden om Feyenoord te verlaten. In De Kuip zijn alle voorwaarden aanwezig om nog lang te blijven, zegt hij.

    Van Geel pakte afgelopen seizoen de landstitel met Feyenoord en wordt regelmatig genoemd voor een rol bij de KNVB. Op de vraag van RTV Rijnmond hoe lang hij nog technisch directeur van Feyenoord denkt te zijn, antwoordt Van Geel: "Ik heb geen idee."

    "Ik heb het nog altijd ongelooflijk naar mijn zin bij deze fantastische club. Ik vind het een geweldige club, met een ongelooflijke achterban. De Kuip zit altijd vol, de club bruist, met de mensen op de werkvloer, maar ook met de directie, het management en de rvc kan ik geweldig werken. Ook de band met de technische staf, medische staf, scouting en jeugdopleiding is fantastisch."

    Van Geel ontwijkt de vragen over een mogelijk vertrek bij Feyenoord handig. "Mijn ambitie? Ik heb altijd de ambitie om er elk jaar uit te halen wat erin zit. Dat had ik bij Willem II, AZ, Ajax, Roda JC en ook bij Feyenoord weer. Dat is mijn enige ambitie."

    Lees meer over:EredivisieFeyenoord

    Plaats een reactie

    elmagico070 +17165
    woensdag 10 januari 2018 om 19:21
    Ok weten we dat ook weer.
    Vind ik leuk
    Guusman +5978
    woensdag 10 januari 2018 om 19:25
    Ja vp zeer hartelijk bedankt voor deze info, wij kunnen weer rustig slApen.
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    D0mmeLFCT65 +15457
    woensdag 10 januari 2018 om 19:41
    Sterk verhaal
    Vind ik leuk
    Guusman +5978
    woensdag 10 januari 2018 om 19:23
    OK dan.
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    Joep Meloen +1215
    woensdag 10 januari 2018 om 19:29
    Waar ging het artikel over? Ik heb het 2 keer gelezen, maar kan het echt niet navertellen.
    Vind ik leuk
    woensdag 10 januari 2018 om 19:32
    http://www.elfvoetbal.nl/Binnenland/828/Van-Persie-wil-carrière-niet-bij-Feyenoord,-maar-Excelsior-afsluiten
    Vind ik leuk
    13 +10049
    woensdag 10 januari 2018 om 19:57
    “Ja, als ik terugkeer bij Excelsior dan is die cirkel helemaal rond. Maar dat zegt natuurlijk niet dat ik daarvoor niet naar Feyenoord zou kunnen gaan", vertelde de linkspoot in gesprek met Feyenoord Magazine.”
    Vind ik leuk
    Utca030 +7171
    woensdag 10 januari 2018 om 19:41
    Gelukkig geen topic over Ajax.
    Vind ik leuk
    Rodapaus +4996
    woensdag 10 januari 2018 om 19:55
    Als je onderin de tekst goed kijkt zie je daar toch die vier letters staan
    Vind ik leuk
    13 +10049
    woensdag 10 januari 2018 om 19:57
    Roda bedoel je :-)))
    Vind ik leuk
    Rodapaus +4996
    woensdag 10 januari 2018 om 20:38
    Die bedoelde ik niet maar dat zijn wel de mooiste ;)
    Vind ik leuk
    Utca030 +7171
    woensdag 10 januari 2018 om 20:01
    De onderste 3 regels sla ik altijd over.
    Vind ik leuk
    woensdag 10 januari 2018 om 20:10
    Van Geel sprak zulke woorden in het verleden ook uit bij zijn vorige werkgevers...
    Vind ik leuk
    Laufen +44
    woensdag 10 januari 2018 om 20:10
    Mijn vrouw trouwens ook
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    _AJAX_ +2798
    donderdag 11 januari 2018 om 06:01
    'Fantastic Club', aldus Van Geel die met Feyenoord op de 5e plaats staat.

    Elke keer maar weer opklimmen is zo vermoeiend als telkens het zware werk voor niets is. Kan me wel voorstellen dat je dan een keer de handdoek in de ring gooit...
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    "Ik heb het nog altijd ongelooflijk naar mijn zin bij deze fantastische club"