FC Utrecht-spelers na publicaties: Vergeet ook niet dat Ten Hag heel dominant is

FC Utrecht-spelers na publicaties: "Vergeet ook niet dat Ten Hag heel dominant is"

donderdag 11 januari 2018 om 07:20

De spelers van FC Utrecht gaven woensdagavond een signaal af met een 4-3 overwinning op Anderlecht op de dag dat er veel publicaties verschenen. Daarin viel te lezen dat de spelersgroep sterk twijfelde aan Jean-Paul de Jong als opvolger van Erik ten Hag.

Na de wedstrijd tegen de Belgen spraken de spelers openlijk over de coach, in wie wél een groot vertrouwen is. Volgens aanvoerder Willem Janssen is er nooit een stemming geweest om de aanstelling van De Jong tegen te houden. "Als een trainer als Ten Hag weggaat, valt er een leegte", zegt Janssen in het Algemeen Dagblad. "Het is vervolgens de vraag hoe Jean-Paul het gaat doen. Het antwoord heeft iedereen hier in Spanje kunnen zien: er is honderd procent bezieling, de energie spat er vanaf."

Voor de spelers is het wel afwachten hoe De Jong het gaat doen. "Maar dat is met iedere trainer die doorschuift", zegt Urby Emanuelson. "Het is wennen. Vergeet ook niet dat Ten Hag heel dominant is. Ik denk dat JP daardoor niet heeft kunnen laten zien waar hij voor staat. Hij verdient gewoon de kans."

Lees meer over:EredivisieFC Utrecht

Plaats een reactie

fr0do +130
donderdag 11 januari 2018 om 07:23
Leuk voor de jong.
Vind ik leuk
donderdag 11 januari 2018 om 07:26
Ik heb ook liever een mooie lekkere Dominante vrouw in bed Dan 1 die alleen koffie weet te zetten :0)
Vind ik leuk
Tienus +793
donderdag 11 januari 2018 om 07:29
Lekker man!
Vind ik leuk
donderdag 11 januari 2018 om 07:46
Nog nooit gelukt dan?
Vind ik leuk
Edward +205
donderdag 11 januari 2018 om 08:06
Je vergeet heel rijk nog
Vind ik leuk
Guust +4094
donderdag 11 januari 2018 om 08:51
Geen koffie morsen dan hé in je bed.
Vind ik leuk
donderdag 11 januari 2018 om 10:43
Witte koffie ?
Vind ik leuk
Maxx Jw +445
donderdag 11 januari 2018 om 11:10
Koffiemelk...
Vind ik leuk
stock3 +572
donderdag 11 januari 2018 om 07:28
Daaaaag Telegraaf zuig nog lekker een vverhaal uit je duim!
Vind ik leuk
donderdag 11 januari 2018 om 07:37
SM meester
Vind ik leuk
Guust +4094
donderdag 11 januari 2018 om 08:52
Hey wat is er gebeurd, je noemt hem geen eens homo.
Vind ik leuk
donderdag 11 januari 2018 om 08:56
Je moet altijd bij de feiten blijven. Overmars is er wel eentje
Vind ik leuk
donderdag 11 januari 2018 om 07:45
Kom maar op met die BeNeliga ;-)

Zonder dollen.. Opsteker voor de Jong na het flut artikel in de Telegraaf gisteren.
Vind ik leuk
donderdag 11 januari 2018 om 08:28
Het is toch veel leuker om lekker negatief te doen over de nieuwe coach! Altijd maar weer dat negatieve gedoe. Valentijntje Driessen zeker weer....
Vind ik leuk
donderdag 11 januari 2018 om 08:36
Wat heb ik een pesthekel aan die vent zeg. Moet altijd wel wat negatiefs te melden hebben. Ze zouden hem overal een verbod moeten opleggen!
Vind ik leuk
donderdag 11 januari 2018 om 09:10
Sensatiezoekers noemen ze dat, van alles zeggen en beweren en hopen dat ze een keer gelijk hebben. Kijk en zo'n figuur past dan weer wel bij VI, waar hij af en toe gast is. Heel uur ouwehoeren zonder eigenlijk iets te zeggen wat op feiten is gebaseerd, maar vooral op meningen.
Vind ik leuk
Rood&wit +1433
donderdag 11 januari 2018 om 09:13
Om te beginnen bij voetbal inside met zijn zuur pruimen gezicht!
Vind ik leuk
DjoDjo +137
donderdag 11 januari 2018 om 08:58
Ik was in het winkelcentrum en daar stond zo'n Telegraafhuppelkutje die mij een Telegraaf aanbood en natuurlijk gelijk een abonnement wilde slijten.
Mijn antwoord op die vraag: Als de Telegraaf het voor elkaar krijgt om 5 x per jaar een positief verhaal over FC Utrecht te schrijven, dan neem ik er 2.
[Reactie gewijzigd op donderdag 11 januari 2018 om 08:58]
Vind ik leuk
chicken +7266
donderdag 11 januari 2018 om 09:47
Wst zei ze?
Vind ik leuk
donderdag 11 januari 2018 om 09:33
Knap resultaat in een energievolle wedstrijd tegen Anderlecht. Nu alleen minder tegengoals.
Vind ik leuk
_AJAX_ +2312
donderdag 11 januari 2018 om 09:58
Voor Utrecht is dit gewoon een goeie trainer...
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

FC Utrecht-spelers na publicaties: "Vergeet ook niet dat Ten Hag heel dominant is"