'Ik informeer me wel over buitenlandse club, maar heb het bij PSV naar m'n zin'

    'Ik informeer me wel over buitenlandse club, maar heb het bij PSV naar m'n zin'

    donderdag 11 januari 2018 om 07:36

    Luuk de Jong is niet bezig met een vertrek bij PSV, maar laat zich door zijn zaakwaarnemer wel goed informeren over belangstelling van buitenlandse clubs. De spits wil een transfer niet uitsluiten.

    "Zeg nooit 'nooit', maar zolang het bij de clubs ligt, is het niet aan mij om erover na te denken", zegt De Jong tegen het Eindhovens Dagblad. "Natuurlijk informeer ik me wel over een buitenlandse club als er belangstelling is, maar ik heb bij PSV een contract tot 2020 en het goed naar mijn zin. Er is altijd een kans op iets anders in transferperiodes. Als er niks concreets komt uit de contacten tussen de clubs, hoef ik niet na te denken."

    De Jong kan niet beloven dat hij deze winter in Eindhoven blijft. Het Mexicaanse Club América heeft hem op de korrel. "Ik hoef er nu niet over na te denken, maar zeg zeker niet nooit. Het is een mooi land en een mooie competitie. Ik heb ook helemaal niet meer over de mislukte transfer afgelopen zomer naar Bordeaux gedacht, dat is afgesloten. Dat kan ook gebeuren. Ik heb ook nooit gezegd dat ik weg wil bij PSV."

    Poll

    Is De Jong rijp voor een transfer?

    (268 stemmen)

    Plaats een reactie

    donderdag 11 januari 2018 om 07:39
    Sparta sla je slag . Hoger dan dat komt hij niet meer na PSV .
    Vind ik leuk
    Seizoenkaart +8209
    donderdag 11 januari 2018 om 07:43
    Hahahaha !:0) zal toch wel !!
    Vind ik leuk
    DeanJayden +6791
    donderdag 11 januari 2018 om 07:44
    Over de Jong ben ik het niet eens, hij is ook belangrijk geweest en zou voor Sparta wel een topper zijn maar als hij weer gaat scoren ook voor elk ander team in de ED
    Vind ik leuk
    donderdag 11 januari 2018 om 07:47
    Hij is erg beperkt en houterig . Hij mist de topsnelheid en techniek . Net een niveau hoger dan Kramer , maar meer ook niet .

    Siem heeft het zelfde . Mist okk de snelheid , maar heeft nog wel de techniek .

    Vind ik leuk
    jaja_PSV +34991
    donderdag 11 januari 2018 om 08:12
    Je.benadrukt alleen zijn mindere kwaliteiten...lekker makkelijk en objectief.
    Vind ik leuk
    donderdag 11 januari 2018 om 07:42
    Malen is echt een zeer grootte talentvolle speler. De jong mag weg zodat mallen en Romeo meer kunnen spelen
    Vind ik leuk
    donderdag 11 januari 2018 om 07:44
    Ja ex Ajacied he ,
    Vind ik leuk
    donderdag 11 januari 2018 om 07:50
    Net als Huntelaar een PSV’er
    Vind ik leuk
    donderdag 11 januari 2018 om 07:59
    Verschil is alleen . Huntelaar heeft maar 2 jaar doorgebracht in de jeugd van jullie . En Malen 8 jaar bij Ajax .
    Vind ik leuk
    jaja_PSV +34991
    donderdag 11 januari 2018 om 08:13
    Wil je bedankt horen?
    Krijg je niet. :)
    Vind ik leuk
    donderdag 11 januari 2018 om 08:25
    Nee hoor . Haal mijn energie en eigenwaarde niet uit jullie dank je wel .

    Maar bedankt voor het aanbod .
    Vind ik leuk
    donderdag 11 januari 2018 om 08:15
    Huntelaar heeft 4 jaar onder contract bij PSv gestaan van 2000 tm 2004
    Vind ik leuk
    Spaanse mug +7688
    donderdag 11 januari 2018 om 08:17
    Malen ging steeds een stapje hogerop.
    ajax-arsenal-PSV
    Vind ik leuk
    donderdag 11 januari 2018 om 07:59
    Mensen in de comments geven de Jong veels te weinig krediet. Wanneer hij in vorm is kan hij als targetman echt van grote meerwaarde zijn.
    Vind ik leuk
    Laufen +44
    donderdag 11 januari 2018 om 08:43
    Denk niet dat ze er wakker over liggen bij Bordeaux over het niet doorgaan destijds
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    'Ik informeer me wel over buitenlandse club, maar heb het bij PSV naar m'n zin'