Feyenoord-terugkeer besproken: Blijkbaar niet gelukkig van leven in Engeland

Feyenoord-terugkeer besproken: "Blijkbaar niet gelukkig van leven in Engeland"

donderdag 11 januari 2018 om 13:49

Jordy Clasie sluit niet uit dat hij na dit seizoen weer voor Feyenoord speelt. De middenvelder spreekt in het Algemeen Dagblad over een mogelijke terugkeer naar zijn oude club.

"Hoe het er na de zomer uit zal zien? Ik wil het liefst snel duidelijkheid", aldus de middenvelder van Southampton,die momenteel wordt verhuurd aan Club Brugge. "Iedereen weet dat Feyenoord mijn club is. We zullen zien." Ook een langer verblijf bij Club Brugge is een optie. "Bij Club Brugge voel ik me ook op mijn gemak, al hebben ze geen optie tot koop bedongen."

Een terugkeer naar Engeland lijkt uitgesloten. "Ik word blijkbaar niet heel gelukkig van een leven in Engeland. En mijn vrouw ook niet. Ik weet nu dat het gewoon niet voor iedereen is weggelegd om jarenlang in het buitenland te spelen", aldus Clasie.

Poll

Moet Feyenoord Clasie terughalen?

(1368 stemmen)

Plaats een reactie

Och jeh +1219
donderdag 11 januari 2018 om 13:54
Terughalen in de zomer en dan Toornstra en Vilhena verkopen.
Vind ik leuk
donderdag 11 januari 2018 om 14:05
Middenveld van Amrabat - Clasie - El Ahmadi vind ik toch niet zo aantrekkelijk klinken, nog minder scorend vermogen dan nu. Zie hem eerder als lange termijn vervanger voor El Ahmadi's rol. Denk dat hij ook wel bereid is echt lang bij Feyenoord te blijven, heeft zich een beetje verkeken op het buitenland. Die indruk krijg ik in ieder geval in interviews.
Vind ik leuk
GetRekt +785
donderdag 11 januari 2018 om 14:08
Ben ik met je eens, maar ik vraag me af of Clasie op de bank gaat zitten tot El Ahmadi er klaar mee is.
Vind ik leuk
Och jeh +1219
donderdag 11 januari 2018 om 14:13
Ben met je eens dat je dan scorend vermogen te kort komt, maar ben zelf nog niet helemaal overtuigd van Amrabat. Die zou je ook kunnen vervangen voor een aanvallende middenvelder.
Vind ik leuk
donderdag 11 januari 2018 om 20:17
De engelse competitie is ook niet echt iets voor hem. Had in Spanje beter gepast.
Vind ik leuk
ihvmmdk +4510
donderdag 11 januari 2018 om 14:01
Die Fit For Free dame is ziet er ontzettend appetijtelijk uit! :D Heerlijke milf.
Vind ik leuk
Rodajc +2897
donderdag 11 januari 2018 om 14:05
Clasie brengt Feyenoord niet naar een hoger niveau
Vind ik leuk
donderdag 11 januari 2018 om 14:05
Altijd doen, zelfde met Van Persie, alleen deze baas zit nu eigenlijk op de perfecte leeftijd dat je kunt toppen.
Vind ik leuk
donderdag 11 januari 2018 om 14:06
Laat hem alsjeblieft terugkomen. Perfecte cvm voor Feyenoord. Perfecte opvolger ook voor El Ahmadi. Heerlijke voetballer voor de Eredivisie.
Vind ik leuk
Pjotr26 +202
donderdag 11 januari 2018 om 14:08
heerlijke speler....feyenoord hart, vilhena gaat weg, clasie op zn plekje.....
Vind ik leuk
donderdag 11 januari 2018 om 14:12
Vilhena ben je volgend seizoen kwijt dus kom maar Clasie.
Vind ik leuk
Guusman +2757
donderdag 11 januari 2018 om 14:28
Kom maar terug naar ons mooie kikkerlandje, lekker broodje beenham eten bij Peter ;)
[Reactie gewijzigd op donderdag 11 januari 2018 om 15:20]
Vind ik leuk
donderdag 11 januari 2018 om 14:30
hahahaha
Vind ik leuk
donderdag 11 januari 2018 om 14:32
op hangende pootjes terug haha mislukt in buitenland zelfs bij club Brugge.
Vind ik leuk
Guusman +2757
donderdag 11 januari 2018 om 15:05
Ach wat is mislukken?
Ik denk dat menig jochie ervan droomt om met voetballen zijn brood te verdienen.
Voorlopig doet kleine Clasie dat wel al bijna 9 jaar.

"vrijdag 27-02-09 16:20. JORDY CLASIE TEKENT EERSTE PROFCONTACT. Jordy Clasie (17) heeft vrijdagmiddag in het bijzijn van onder meer zijn vader in De Kuip zijn eerste profcontract getekend."
[Reactie gewijzigd op donderdag 11 januari 2018 om 15:57]
Vind ik leuk
Guust +4087
donderdag 11 januari 2018 om 18:51
Hij mislukt niet bij Brugge, geen optie tot koop zegt hij.
Vind ik leuk
donderdag 11 januari 2018 om 22:08
Ach Stitzzinger, Clasie verdient als totaal mislukkeling een kleine 2,5 miljoen per jaar. Wat verdien jij als volkomen geslaagd persoon? 20.000?
Vind ik leuk
donderdag 11 januari 2018 om 14:40
met dit middel veld komt hij op de bank of de tribune terecht
Vind ik leuk
RtdDub +616
donderdag 11 januari 2018 om 14:46
Vervelende is dat er bij Southampton niet aan kadootjes geven gedaan wordt.
Kijk maar naar van Dijk, die geven dus gewoon 0 fucks en zullen nog een flink bedrag voor Clasie willen hebben.
Vind ik leuk
Guusman +2757
donderdag 11 januari 2018 om 14:51
Zal ie erg vinden, tot die tijd vangt ie een goed salaris, dat is ook een lekker kadootje.
Vind ik leuk
RtdDub +616
donderdag 11 januari 2018 om 15:04
Iemand die in zijn jeugd zo vaak te horen heeft gehad dat ie het betaalde voetbal niet zou redden maar zoveel drive had om het tegendeel te bewijzen, heeft helemaal geen interesse in die poen als dat betekent dat ie een jaar niet mag\kan voetballen.
Vind ik leuk
Guusman +2757
donderdag 11 januari 2018 om 15:15
Tuurlijk wel, en hij is ook wel zo volwassen dat ie kan incalculeren dat je soms niet alles kan spelen, je kan ook geblesseerd raken. Dat ie liever speelt lijkt me logisch maar hij komt uit de sociale onderklasse en weet wat het is om in armoede op te groeien en heeft het nu goed voor elkaar voor zijn kindjes.
Maar dan nog ik gun het hem van harte hoor, ik lig in een deuk als ik 'm voorbij zie scheuren in zijn dikke Mercedes.
[Reactie gewijzigd op donderdag 11 januari 2018 om 15:20]
Vind ik leuk
donderdag 11 januari 2018 om 15:22
Heeft hij een kussentje nodig?
Vind ik leuk
Guusman +2757
donderdag 11 januari 2018 om 15:24
Dat kon ik niet zien want hij zat erop ;)
Vind ik leuk
donderdag 11 januari 2018 om 15:22
Dat is t bij Clasie. Hij heeft geen profvoetbal lichaam. Maar voor de ere divisie vind ik hem goed genoeg. Voor die prijs en dat nivo, mag Feyenoord blij zijn. En hij heeft nu een mooie leeftijd.
Vind ik leuk
Guusman +2757
donderdag 11 januari 2018 om 15:29
Zeker, en hij heeft het geprobeerd toch, wel een ervaring rijker weet ie ook weer.
Lekker terug naar Feijenoord en de hoofdstad van Noord-Holland ;)
Vind ik leuk
donderdag 11 januari 2018 om 15:41
De mooiste stad van NL zeker?
Vind ik leuk
Guusman +2757
donderdag 11 januari 2018 om 17:35
Voor hem wel heb ik begrepen.
Vind ik leuk
donderdag 11 januari 2018 om 17:40
Effe wat anders.

Mensen die een like gaven op Facebook, om te demonstreren tegen de NAM ...
kregen thuis een bezoek van de politie!!??

Voor het geven van een like! Het lijkt de Gestapo wel.
[Reactie gewijzigd op donderdag 11 januari 2018 om 17:40]
Vind ik leuk
Guusman +2757
donderdag 11 januari 2018 om 20:28
Ja we gaan leuke tijden tegemoet.
Dat is ook precies waarom ik aan die zooi niet mee doe.
Je ziet al welke kant het opgaat als je goed oplet.
[Reactie gewijzigd op donderdag 11 januari 2018 om 20:32]
Vind ik leuk
Teo Smith +14766
donderdag 11 januari 2018 om 14:53
Excelsior.
Vind ik leuk
donderdag 11 januari 2018 om 15:18
Dan heb je over 2 jaar vd Heijde, St Juste, van Beek, Clasie en Tapia voor het centrum. El Ahmadi vind ik nu nog beter. Maar hij is dan 34 jaar. En dat is voor een cvm best wel een oude leeftijd. En na een WK zal hij eerst nog wel rust nodig hebben.
Dan kunnen Clasie en El Ahmadi elkaar afwisselen. En kan Clasie alvast weer ritme opdoen. En Botteghin wordt ook een jaartje ouder.
Ik zie graag voor Vilhena nog een concurrent komen. Iets aanvallender. Iets meer goals.
[Reactie gewijzigd op donderdag 11 januari 2018 om 15:19]
Vind ik leuk
RtdDub +616
donderdag 11 januari 2018 om 16:17
Ik zou het niet erg vinden als het na dit jaar al over is met El Ahmadi.
Laat hem ook maar lekker nog ergens in de woestijn zijn tas gaan vullen, ik hoef hem niet af te zien "takelen" in de Kuip.
Vind ik leuk
donderdag 11 januari 2018 om 16:38
Dan hoop ik dat hij daarna wel weer terug keert. Het is een goede persoonlijkheid. Dan kan hij nog iets bij Feyenoord gaan doen.
Vind ik leuk
wijze man +1728
donderdag 11 januari 2018 om 15:35
Ter vervanging van Vilhena
Vind ik leuk
donderdag 11 januari 2018 om 15:47
Meteen doen, goeie mentaliteit, inzicht, goeie pass, versnelt t spel en laat anderen beter spelen. Bovendien een echte Feijenoorder. Heel erg welkom!!
Vind ik leuk
aimdam +373
donderdag 11 januari 2018 om 15:49
Als Feijenoord Clasie werkelijk terug halen blijven ze hangen in de subtop.
Ze moeten eens nieuw bloed halen en zorgen dat ze jaarlijks ECHT om de titel mee gaan doen.
Clasie is een prima speler hoor, maar die gaat je geen kampioen maken.
Leuke speler voor twente, Utrecht etc.
Vind ik leuk
donderdag 11 januari 2018 om 16:21
Denk dat ie beter kan zijn dan dat Vilhena momenteel is, zou een mooie ruildeal zijn
Vind ik leuk