Feyenoord-terugkeer besproken: Blijkbaar niet gelukkig van leven in Engeland

    Feyenoord-terugkeer besproken: "Blijkbaar niet gelukkig van leven in Engeland"

    donderdag 11 januari 2018 om 13:49

    Jordy Clasie sluit niet uit dat hij na dit seizoen weer voor Feyenoord speelt. De middenvelder spreekt in het Algemeen Dagblad over een mogelijke terugkeer naar zijn oude club.

    "Hoe het er na de zomer uit zal zien? Ik wil het liefst snel duidelijkheid", aldus de middenvelder van Southampton,die momenteel wordt verhuurd aan Club Brugge. "Iedereen weet dat Feyenoord mijn club is. We zullen zien." Ook een langer verblijf bij Club Brugge is een optie. "Bij Club Brugge voel ik me ook op mijn gemak, al hebben ze geen optie tot koop bedongen."

    Een terugkeer naar Engeland lijkt uitgesloten. "Ik word blijkbaar niet heel gelukkig van een leven in Engeland. En mijn vrouw ook niet. Ik weet nu dat het gewoon niet voor iedereen is weggelegd om jarenlang in het buitenland te spelen", aldus Clasie.

    Poll

    Moet Feyenoord Clasie terughalen?

    (4759 stemmen)

    Plaats een reactie

    Och jeh +2007
    donderdag 11 januari 2018 om 13:54
    Terughalen in de zomer en dan Toornstra en Vilhena verkopen.
    Vind ik leuk
    mexicano +693
    donderdag 11 januari 2018 om 14:05
    Middenveld van Amrabat - Clasie - El Ahmadi vind ik toch niet zo aantrekkelijk klinken, nog minder scorend vermogen dan nu. Zie hem eerder als lange termijn vervanger voor El Ahmadi's rol. Denk dat hij ook wel bereid is echt lang bij Feyenoord te blijven, heeft zich een beetje verkeken op het buitenland. Die indruk krijg ik in ieder geval in interviews.
    Vind ik leuk
    GetRekt +1749
    donderdag 11 januari 2018 om 14:08
    Ben ik met je eens, maar ik vraag me af of Clasie op de bank gaat zitten tot El Ahmadi er klaar mee is.
    Vind ik leuk
    Och jeh +2007
    donderdag 11 januari 2018 om 14:13
    Ben met je eens dat je dan scorend vermogen te kort komt, maar ben zelf nog niet helemaal overtuigd van Amrabat. Die zou je ook kunnen vervangen voor een aanvallende middenvelder.
    Vind ik leuk
    LinkeLoutje +6403
    donderdag 11 januari 2018 om 20:17
    De engelse competitie is ook niet echt iets voor hem. Had in Spanje beter gepast.
    Vind ik leuk
    ihvmmdk +6549
    donderdag 11 januari 2018 om 14:01
    Die Fit For Free dame is ziet er ontzettend appetijtelijk uit! :D Heerlijke milf.
    Vind ik leuk
    Rodajc +14348
    donderdag 11 januari 2018 om 14:05
    Clasie brengt Feyenoord niet naar een hoger niveau
    Vind ik leuk
    rotterdammm +1273
    donderdag 11 januari 2018 om 14:05
    Altijd doen, zelfde met Van Persie, alleen deze baas zit nu eigenlijk op de perfecte leeftijd dat je kunt toppen.
    Vind ik leuk
    donderdag 11 januari 2018 om 14:06
    Laat hem alsjeblieft terugkomen. Perfecte cvm voor Feyenoord. Perfecte opvolger ook voor El Ahmadi. Heerlijke voetballer voor de Eredivisie.
    Vind ik leuk
    Barrybatsbak +1466
    donderdag 11 januari 2018 om 14:30
    hahahaha
    Vind ik leuk
    donderdag 11 januari 2018 om 14:32
    op hangende pootjes terug haha mislukt in buitenland zelfs bij club Brugge.
    Vind ik leuk
    Guust +5590
    donderdag 11 januari 2018 om 18:51
    Hij mislukt niet bij Brugge, geen optie tot koop zegt hij.
    Vind ik leuk
    donderdag 11 januari 2018 om 22:08
    Ach Stitzzinger, Clasie verdient als totaal mislukkeling een kleine 2,5 miljoen per jaar. Wat verdien jij als volkomen geslaagd persoon? 20.000?
    Vind ik leuk
    donderdag 11 januari 2018 om 14:40
    met dit middel veld komt hij op de bank of de tribune terecht
    Vind ik leuk
    RtdDub +13181
    donderdag 11 januari 2018 om 14:46
    Vervelende is dat er bij Southampton niet aan kadootjes geven gedaan wordt.
    Kijk maar naar van Dijk, die geven dus gewoon 0 fucks en zullen nog een flink bedrag voor Clasie willen hebben.
    Vind ik leuk
    Smithsonian +31560
    donderdag 11 januari 2018 om 14:53
    Excelsior.
    Vind ik leuk
    donderdag 11 januari 2018 om 15:47
    Meteen doen, goeie mentaliteit, inzicht, goeie pass, versnelt t spel en laat anderen beter spelen. Bovendien een echte Feijenoorder. Heel erg welkom!!
    Vind ik leuk
    aimdam +590
    donderdag 11 januari 2018 om 15:49
    Als Feijenoord Clasie werkelijk terug halen blijven ze hangen in de subtop.
    Ze moeten eens nieuw bloed halen en zorgen dat ze jaarlijks ECHT om de titel mee gaan doen.
    Clasie is een prima speler hoor, maar die gaat je geen kampioen maken.
    Leuke speler voor twente, Utrecht etc.
    Vind ik leuk
    donderdag 11 januari 2018 om 16:21
    Denk dat ie beter kan zijn dan dat Vilhena momenteel is, zou een mooie ruildeal zijn
    Vind ik leuk