AZ heeft belangstelling: 'Gek als wij niet zulke spelers zouden volgen'

AZ heeft belangstelling: 'Gek als wij niet zulke spelers zouden volgen'

donderdag 11 januari 2018 om 15:11

AZ is op korte termijn niet van plan zich te versterken, maar blijft zoeken naar potentiële aankopen. PEC Zwolle-verdediger Philippe Sandler is daar één van.

AZ werd deze week in verband gebracht met een miljoenenbod op Sandler. Huiberts erkent dat er interesse is getoond, maar meer ook niet. "Hij is er inderdaad één van, dat kan ik er over kwijt", zegt de technisch manager van AZ tegen NH. "Maar er staan meer op onze lijsten. Dat zou ook gek zijn als wij van AZ niet zulke spelers zouden volgen."

Ondanks het vertrek van Dabney Dos Santos en Fred Friday maakt AZ weinig aanstalten op de transfermarkt. "We kijken waar de echte priroteit ligt. Maar op het moment vind ik het niet nodig. Er is een aantal jongens van de jeugdopeleiding mee. We kijken hoe die zich verhouden tot het niveau van de andere jongens. Mocht aan het eind van de rit een directe versterking nodig zijn doen we dat. Maar ik zie nu de noodzaak nog niet."

Plaats een reactie

donderdag 11 januari 2018 om 15:24
Bij az kopen ze de laatste jaren ook maar raak..
En dan hebben ze het erover dat de scholing daar zo goed is maar kijkend naar het eerste elftal zit En er daar maar 3 uit eigen jeugdopleiding ..
De rest is aangekocht
Vind ik leuk
JapAZ +216
donderdag 11 januari 2018 om 15:27
5 bedoel je. Overigens zijn Vlaar, Vejinovic en Stengs geblesseerd, dus die moesten opgevangen worden. In de hele selectie is 60-70% eigen jeugd.
Vind ik leuk
donderdag 11 januari 2018 om 15:35
Bij de selectie maar staan er nooit alle 5 in ...
En als dat 60 70% is kom je iedere week 1 basis speler te kort hoor.. hihi
Vind ik leuk
Aal +15888
donderdag 11 januari 2018 om 16:57
Wat kraam je weer een onzin uit......
Vind ik leuk
donderdag 11 januari 2018 om 18:50
Nee jij hebt er verstand van zeg.....
Vind ik leuk
donderdag 11 januari 2018 om 15:29
Volgens mij trekt elke club spelers van buitenaf aan , is zo goed als onmogelijk om een heel elftal zelf opgeleide spelers in t veld te hebben staan. Momenteel staan er gemiddeld 5 spelers uit eigen jeugd elke week in de basis , toch wel iets om trots op te zijn zeker gezien hier om de hoek nog een club zit met een aardige jeugdopleiding.

Bericht geeft aan dat AZ niet van plan is om op korte termijn spelers aan te trekken , terwijl eerder vandaag t bericht over die Groningen speler hier op vp verscheen , wat is nu waarheid en niet , iemand toevallig andere bronnen ?

Gewoon een bod doen op Sol , en de rest aanvullen met spelers uit jong.
Vind ik leuk
donderdag 11 januari 2018 om 15:31
Ja! Koopclub!!!!!!!!!!!
Vind ik leuk
donderdag 11 januari 2018 om 15:36
Ok tel even mee dan
1 Puwejan
2 Hadzidiakos
3. Til
4. Koopmeiners
5. Van Overeem
Vind ik leuk
Polly11 +1863
donderdag 11 januari 2018 om 15:47
Vlaar is in principe ook eigen jeugd
Vind ik leuk
Spartan +3362
donderdag 11 januari 2018 om 15:48
Jammer dat Stengs langdurig geblesseerd is.
Vind ik leuk
donderdag 11 januari 2018 om 16:10
Ik weet wel wie er spelen .. maar je had het over 60 70% ik tel 25 % van jullie selectie nog steeds knap en mooie spelers .. op til na denk ik dat ze mooi voor az zijn maar de beste speler vindt ik nog steeds Alireza.
Was meer gebaseerd op de laatste jaren is er best veel aangekocht .. En toch wordt de scholing bij jullie geprezen alsof die helemaal top is maar denk dat die gelijkwaardig is aan die van Sparta en ajax..
Nog steeds heel goed hoor..
Vind ik leuk
Ryanaz +440
donderdag 11 januari 2018 om 16:22
Van de 25 selectie spelers van het eerste zijn/waren afgelopen half jaar Olij, Vlaar, Hatzidiakos, Ouwejan, Wijndal, Vejinovic, Koopmeinders, Til, van Overeem, Opdam, Dos Santos, Stengs, Boadu, Helmer. Dat is exact 60%. En geen 25% zoals jij zegt. Plus Jasper Schendelaar, Mees Hoedemakers, Kenzo Goudmijn en Jelle Duin zijn mee met trainingskamp. Waar door de percentage stijgt.
[Reactie gewijzigd op donderdag 11 januari 2018 om 16:24]
Vind ik leuk
donderdag 11 januari 2018 om 15:56
Doe research man..
Vind ik leuk
donderdag 11 januari 2018 om 15:25
Leuk talent.
Kan best eens wat worden.
Vind ik leuk
donderdag 11 januari 2018 om 17:36
Wist niet dat AZ zoveel geld had ,is Scheringa weer terug ofzo ...
Vind ik leuk
Ryanaz +440
donderdag 11 januari 2018 om 18:39
AZ heeft een eigen vermogen van ruim 25 miljoen dus ze kunnen slagvaardig zijn als ze het willen
Vind ik leuk
donderdag 11 januari 2018 om 20:53
Oke wist ik niet ,AZ heeft de zaken goed voor elkaar.
Vind ik leuk
Rtbos79 +175
zondag 14 januari 2018 om 12:16
Mede mogelijk gemaakt door Vincent Janssen . Stadion teruggekocht. Ziet er mooi uit voor de toekomst
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

AZ heeft belangstelling: 'Gek als wij niet zulke spelers zouden volgen'