Noodlot treft Hahn opnieuw: Heel sneu voor Warner en heel vervelend voor ons

    Noodlot treft Hahn opnieuw: "Heel sneu voor Warner en heel vervelend voor ons"

    donderdag 11 januari 2018 om 16:44

    Warner Hahn is opnieuw getroffen door het noodlot. De doelman van sc Heerenveen is opnieuw langdurig uitgeschakeld, waardoor de Friese club op zoek gaat naar een vervanger.

    Dat meldt Voetbal International. De schouder van Hahn raakte woensdag, tijdens het trainingskamp van Heerenveen in Spanje, uit de kom. Hoewel nader onderzoek nog moet volgen, staat al vast dat hij opnieuw langdurig is uitgeschakeld. "Dat is heel sneu voor Warner en heel vervelend voor ons", reageert technisch manager Gerry Hamstra tegenover VI.

    Dat betekent dat Heerenveen zich gaat oriënteren op een nieuwe doelman, die tot het einde van het seizoen onder de Friese lat kan staan. Het afgelopen halfjaar werd Martin Hansen gehuurd van Ingolstadt. De Deense doelman keepte ook een handvol Eredivisie-duels, maar is inmiddels teruggekeerd.

    Het is de zoveelste keer dat Hahn wordt achtervolgd door blessureleed. In de eerste competitiewedstrijd van het seizoen raakte zijn schouder ook al uit de kom. De doelman werd bij Feyenoord getroffen door een afgescheurde kruisband.

    Plaats een reactie

    Aal +20070
    donderdag 11 januari 2018 om 16:46
    Heerlijk die trainingskampen...... sterkte weer Warner...
    Vind ik leuk
    donderdag 11 januari 2018 om 16:47
    Wat maakt het nou uit dat het op een trainingskamp gebeurt? Kan toch ook gewoon op een training gebeuren... Kunnen ze beter helemaal niet meer trainen :P
    Vind ik leuk
    ruud wubbers +9913
    donderdag 11 januari 2018 om 16:47
    Sneu om te horen, zonder al zijn blessures zou Hahn inmiddels een van de beste keepers in de eredivisie zijn.
    Vind ik leuk
    Kopsterk +7111
    donderdag 11 januari 2018 om 16:47
    Heerenveen, kap nou eens een keer met die waardeloze keepers. Je hebt die van der Steen toch onder contract, geef hem de kans hij deed het goed eerder toen Hahn kapot was en waarom heb je die jongen destijds gehaald als je hem toch niet opstelt. Maar misschien toveren ze weer een matig huurkeepertje uit de hoed ala Hansen die het niet al te best deed dit seizoen.
    Vind ik leuk
    RtdDub +8301
    donderdag 11 januari 2018 om 16:48
    Had Clasie ook vaak last van bij Feyenoord maar voor een keeper is het toch wat lastiger.
    Als hij er ooit eens uit is gevlogen week je 1 ding vrij zeker.... dat gaat vaker gebeuren.
    Vind ik leuk
    Hoogeveen +5672
    donderdag 11 januari 2018 om 16:48
    Het zit die jongen echt niet mee, zonde.
    Vind ik leuk
    Mrunterwijst +4472
    donderdag 11 januari 2018 om 16:49
    Justin Bijlow huren van Feyenoord, tegenwoordig gaan zowat alle keepers van Feyenoord naar Heerenveen
    Vind ik leuk
    RtdDub +8301
    donderdag 11 januari 2018 om 16:51
    Doe maar niet.
    Die Vermeer is ook van suiker gebleken de afgelopen 2 seizoenen.
    Vind ik leuk
    Pukstra +817
    donderdag 11 januari 2018 om 17:21
    Neeeeeeee.... geen spelers of keepers meer van feyenoord. Is allemaal geen succes gebleken. Ze gaan of stuk of ze doen het niet.
    Vind ik leuk
    robin1010 +198
    donderdag 11 januari 2018 om 16:49
    Heeft hij ook daar staan juichen?
    Vind ik leuk
    donderdag 11 januari 2018 om 16:49
    Zou helaas voor altijd een zwak punt blijven, aangezien dit de tweede keer is binnen een halfjaar tijd.. In potentie een goede doelman voor Heerenveen, maar ze kunnen beter op zoek naar een stabiele doelman voor de komende jaren.
    Vind ik leuk
    Mo +11229
    donderdag 11 januari 2018 om 16:51
    Allemachtig wat heeft die jongen een pech zeg. Doodzonde want ik vind het een uitstekende keeper
    Vind ik leuk
    donderdag 11 januari 2018 om 16:52
    Pietje, traint bij Vitesse.
    Krijgt geen contract, vind hem sowieso beter dan Pasveer, Tornes en Houwen.
    Vind ik leuk
    Jozef +32523
    donderdag 11 januari 2018 om 16:58
    ...en schijnt nooit veel te verdienen...
    Vind ik leuk
    Dedan002 +2508
    donderdag 11 januari 2018 om 17:01
    Blijft altijd zwak, een schouder die uit kom raakt. Timo Letschert had het ook 2 keer in een seizoen.
    Vind ik leuk
    Come on Utreg +21415
    donderdag 11 januari 2018 om 17:01
    Balen.. Hopelijk komt hij weer sterker terug!
    Vind ik leuk
    Hyena +26819
    donderdag 11 januari 2018 om 17:09
    Ook niet gemaakt voor het profvoetbal helaas.
    Vind ik leuk
    Setovitch +1542
    donderdag 11 januari 2018 om 17:15
    Wahn pech heeft Warner toch...
    Vind ik leuk
    Hammie +1055
    donderdag 11 januari 2018 om 17:22
    Dat had Feyenoord goed gezien, echt blessuregevoelig
    Vind ik leuk
    ypy14 +18
    donderdag 11 januari 2018 om 17:42
    Lijkt mij einde verhaal voor een professionele carrière. Als keeper twee keer schouder uit de kom...dat blijft een zwakke plek.
    Vind ik leuk
    Hupfean +2419
    donderdag 11 januari 2018 om 18:35
    Is zoiets met een operatie niet te verhelpen?
    Vind ik leuk
    donderdag 11 januari 2018 om 17:43
    Sneu voor hem. Was voor PEC een super keeper en een vaste waarde voor de club!
    Vind ik leuk
    52N6E +906
    donderdag 11 januari 2018 om 18:56
    Jammer Warner! Sterkte met je herstel. Bij PEC heb je mooie wedstrijden gekeeped
    Vind ik leuk
    Teo Smith +21024
    donderdag 11 januari 2018 om 18:24
    Sterkte maar wel blij dat hij weg is...
    Vind ik leuk
    Hupfean +2419
    donderdag 11 januari 2018 om 18:33
    Zet gewoon Wouter van der Steen onder de lat. En haal een vervanger voor hem. Hij heeft het goed gedaan als invaller en keepte vandaag tegen Anderlecht ook sterk. Beterschap Warner Hahn!
    Vind ik leuk
    ton14 +2
    donderdag 11 januari 2018 om 19:21
    Vd Steen laten keepen, geweldige keeper!
    Vind ik leuk
    Speedy +350
    donderdag 11 januari 2018 om 20:35
    Ten eerst verschrikkelijk voor Warner Hahn! Sterkte Warner!
    Ik zou zeggen; probeer VERMEER naar Heerenveen te halen. En anders idd Van der Steen, met daarachter een extra keeper
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    Stuiterbal +584
    donderdag 11 januari 2018 om 21:52
    Hoef geen spelers meer van Feyenoord.
    Vind ik leuk
    Speedy +350
    vrijdag 12 januari 2018 om 07:59
    Dat was de laatste jaren idd niet echt een succes. Maar deze speler komt eigenlijk van Ajax ;)
    Vind ik leuk
    zaterdag 13 januari 2018 om 10:40
    Pietje halen Gerry
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    Noodlot treft Hahn opnieuw: "Heel sneu voor Warner en heel vervelend voor ons"