Twijfel over ADO-transfer: Ik ben niet iemand die nu voor geld voetbalt

    Twijfel over ADO-transfer: "Ik ben niet iemand die nu voor geld voetbalt"

    donderdag 11 januari 2018 om 16:58

    Tyronne Ebuehi gaat niet zomaar in op een aanbieding uit het buitenland. Norwich City en Benfica zouden de rechtsback van ADO Den Haag in de gaten houden, maar hij wil zijn WK-deelname niet in de waagschaal leggen.

    Ebuehi debuteerde in 2017 voor de nationale ploeg van Nigeria en maakt een goede kans om in de zomer naar het WK in Rusland te gaan. Dan moet hij wel veel minuten blijven maken, een garantie die de vleugelverdediger bij ADO Den Haag veel meer heeft dan in het buitenland.

    "Voor een voetballer van mijn leeftijd is het belangrijk dat ik speel. Die garantie krijg je natuurlijk nooit, maar de kans is groot dat het bij ADO Den Haag wel zo is", zegt Ebuehi tegen Omroep West. "Als ik een nieuw avontuur aanga, dan is die kans weer wat kleiner natuurlijk."

    "Ik ben niet iemand die nu voor geld voetbalt. Dat is iets wat later komt. Het belangrijkste voor mij is mijn ontwikkeling. Ik moet beter worden en wil het hoogst haalbare halen. Ik wil aan het einde van mijn carrière zeggen dat ik er alles uit heb gehaald."

    Plaats een reactie

    casperdk +369
    donderdag 11 januari 2018 om 17:03
    Klinkt toch behoorlijk intelligent eigenlijk. Goede keuze denk ik zo. Hopen voor ADO dat dat niet alleen mooie woorden zijn.
    Vind ik leuk
    donderdag 11 januari 2018 om 17:04
    als je niet om t geld gaat teken dan bij.... dan heb jij je wk deelname en wij een leuk sommetje voor je na t wk
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +78275
    donderdag 11 januari 2018 om 17:12
    Die blijft gewoon in Den Haag!
    Vind ik leuk
    raoul88 +607
    donderdag 11 januari 2018 om 17:13
    DAn moet je bijtekenen bij ADO he!!
    Vind ik leuk
    elmagico070 +16868
    donderdag 11 januari 2018 om 17:36
    VP maakt van 1 verhaal 3/4 artikeltjes van.
    Vind ik leuk
    Tweey +1125
    donderdag 11 januari 2018 om 17:56
    Je hoeft het niet te lezen.
    Vind ik leuk
    elmagico070 +16868
    donderdag 11 januari 2018 om 18:03
    Titel was genoeg om te lezen-;)
    Vind ik leuk
    John M. +4020
    donderdag 11 januari 2018 om 19:18
    Dan komt misschien morgen in een artikel hoe oud hij is. Moeten we toch weer geduld hebben, kan vast niet slapen vannacht.
    Vind ik leuk
    Teo Smith +21024
    donderdag 11 januari 2018 om 18:24
    Blijf tot na het wk.

    Slimme jongen.
    Vind ik leuk
    donderdag 11 januari 2018 om 19:22
    De rechtsback van ADO speelt voor Nigeria? Daar hoeven we ook niet al teveel van te verwachten dan op t wk
    Vind ik leuk
    donderdag 11 januari 2018 om 21:50
    Heerlijk zo'n bak azijn op de late avond...
    Beetje positiever joh.
    Leven en laten leven.
    Vind ik leuk
    Rodajc +9442
    donderdag 11 januari 2018 om 22:09
    Waagschaal, wat een woord
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    Twijfel over ADO-transfer: "Ik ben niet iemand die nu voor geld voetbalt"