Drenthe over mogelijke rentree in voetballerij: 'Geen kattenpis en gewoon gaan'

    Drenthe over mogelijke rentree in voetballerij: 'Geen kattenpis en gewoon gaan'

    donderdag 11 januari 2018 om 21:17

    Royston Drenthe werkt zich dagelijks in het zweet om weer in vorm te komen. De onlangs gestopte voetballer vond dat hij er ongezond uitzag en begon weer met sporten. Aan een terugkeer in de voetballerij denkt hij niet, maar als hij die optie krijgt wil hij er klaar voor zijn.

    "Ik ben hier voornamelijk mee begonnen omdat ik twee maanden geleden wakker werd, in de spiegel keek en vond dat ik er ongezond uitzag", zegt Drenthe tegen FOX Sports. "Ik woog 88 kilo en vond dat ik er ook in mijn gezicht minder gezond uitzag. Ik zei tegen mezelf: luister, je bent altijd sportman geweest. Wil je het niet oppakken, dan is dat aan jou. Dan moet je de keuze zelf maken. Nu zie ik er sportief uit."

    Een rentree als voetballer zit er op korte termijn niet in. "Iedereen ziet mij als een voetballer, dus dat is wat de mensen van mij willen zien. Het spelletje is natuurlijk het leukst, maar dat is nu nog niet aan de orde. Als ik zo'n keuze maak, moet ik topfit zijn en dat ben ik momenteel niet. Mijn zoontje kijkt de hele dag door op YouTube en heeft een leeftijd bereikt dat hij daarop met zijn vrienden naar papa kijkt. Dan laat hij het ook weleens aan mij zien. Dat raakt me. Als ik er sta, moet ik er ook meteen kunnen staan. Geen kattenpis en gewoon gaan."

    Poll

    Zou een fitte Drenthe wat zijn voor Sparta?

    (947 stemmen)

    Plaats een reactie

    Butsbal +11381
    donderdag 11 januari 2018 om 21:19
    Die drinkt ook alles zeg
    Vind ik leuk
    Old Star +6563
    donderdag 11 januari 2018 om 21:23
    Hou op man. Die is gewoon klaar. Lekker gaan hobbyen...
    Vind ik leuk
    zwollie +6462
    donderdag 11 januari 2018 om 21:57
    Lekker samen met kramertje broodje kroket eten bij de FEBO.
    Vind ik leuk
    Old Star +6563
    donderdag 11 januari 2018 om 22:27
    Dan schuif ik aan ;-)
    Vind ik leuk
    Setovitch +1542
    donderdag 11 januari 2018 om 21:24
    Rappen levert waarschijnlijk te weinig op...
    Vind ik leuk
    Alain2708 +9274
    donderdag 11 januari 2018 om 21:25
    Denk zijn rap carriere geen geld opleverd..
    Vind ik leuk
    Gewoon Bas +1624
    donderdag 11 januari 2018 om 21:26
    Ik denk dat als ie naar Sparta gaat het alleen komt omdat Dick Advocaat hem overtuigde!
    Vind ik leuk
    Koeroe +8871
    donderdag 11 januari 2018 om 21:27
    .
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    donderdag 11 januari 2018 om 21:28
    Doe maar niet die optie
    Vind ik leuk
    Forza u +1465
    donderdag 11 januari 2018 om 21:30
    De nieuwe bogarde?
    Vind ik leuk
    donderdag 11 januari 2018 om 21:37
    Ik moet spontaan kotsen....
    Vind ik leuk
    Rodajc +9442
    donderdag 11 januari 2018 om 21:46
    Hij komt er alleen een aantal jaren later achter dan de rest van Nederland
    Vind ik leuk
    Hoofdscout00 +2565
    donderdag 11 januari 2018 om 21:47
    Los van het feit dat je er fit ook "niet uitziet", is dit natuurlijk lachwekkend.

    Die jongen z'n euro's zijn op en hij wil zo snel mogelijk weer voetballen.

    Zou wel een stunt zijn om zo een jongen aan de onderkant van de eredivisie te zien voetballen. Hij is op 80% fit al een absolute meerwaarde voor deze competitie. Maar denk niet dat clubs hem zullen aannemen.
    Vind ik leuk
    Arie1976 +703
    donderdag 11 januari 2018 om 22:04
    Weltrusten Royston...
    Vind ik leuk
    pos +7515
    donderdag 11 januari 2018 om 22:26
    En toch had ik verwacht dat hij op grote schaal zou doorbreken met Roya2faces. IJzersterke raps met inhoud.
    Vind ik leuk
    donderdag 11 januari 2018 om 22:37
    Roya 2 faces moet lekker op toernee met Boef ipv de stadions gaan bevuilen
    Vind ik leuk
    den-man21 +329
    donderdag 11 januari 2018 om 23:23
    Iets voor sparta misschien . elke speler wordt op vandaag aan Sparta gelinkt met dicky dick
    Vind ik leuk
    Vermeer1989 +2860
    donderdag 11 januari 2018 om 23:34
    Een fitte Drenthe heeft iedereen wel wat aan, zelfs real maar het probleem is dat hij zijn niveau van toen nooit meer haalde...
    Vind ik leuk
    buddha +7676
    donderdag 11 januari 2018 om 23:41
    88 kilo is mijn droom ;)
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    Drenthe over mogelijke rentree in voetballerij: 'Geen kattenpis en gewoon gaan'