'Advocaat en Sparta onderhandelen met Fenerbahçe; nog drie spelers moeten komen'

    'Advocaat en Sparta onderhandelen met Fenerbahçe; nog drie spelers moeten komen'

    Gepubliceerd: donderdag 11 januari 2018 om 23:51do 11-01-2018 om 23:51

    Dick Advocaat en Sparta zitten niet stil na de transfers van Dabney dos Santos en Fred Friday. De Rotterdammers hopen spoedig nog drie spelers te presenteren.

    Dat meldt De Telegraaf. Een van die spelers is Yigithan Güveli, een negentienjarige centrale verdediger die op huurbasis over moet komen van Fenerbahçe. De zeventigjarige Advocaat heeft zijn netwerk aangesproken in de zoektocht naar versterkingen, tot vorig jaar zomer was de trainer werkzaam bij Fenerbahçe. Sparta is momenteel in gesprek met de Turkse topclub om over een constructie te praten.

    Wie de andere twee spelers zijn, meldt De Telegraaf niet. Wel worden in de wandelgangen onder anderen de namen van Sam Lammers (PSV), Rens van Eijden en Illias Bel Hassani (beiden AZ) genoemd. Sparta heeft haast, want de club hervat komende dinsdag als eerste de Eredivisie met een thuiswedstrijd tegen Vitesse. Die wedstrijd zou eigenlijk voor de winterstop gespeeld moeten worden, maar is toen vanwege weersomstandigheden afgelast.

    Poll

    Gaat Sparta zich handhaven?

    (966 stemmen)

    Plaats een reactie

    Setovitch +1424
    donderdag 11 januari 2018 om 23:52
    #Spartageruchtenmoe
    Vind ik leuk
    Paul1982 +11832
    vrijdag 12 januari 2018 om 00:43
    Je had het niet hoeven lezen ;-)
    Vind ik leuk
    Paul1982 +11832
    vrijdag 12 januari 2018 om 00:42
    Van Persie is beschikbaar.
    Vind ik leuk
    vrijdag 12 januari 2018 om 01:39
    Past wel bij sparta ,heeft dezelfde snelheid als Breuer:P
    Vind ik leuk
    Paul1982 +11832
    vrijdag 12 januari 2018 om 06:51
    Dat bedoel ik ;-)
    Vind ik leuk
    Spartan +7038
    vrijdag 12 januari 2018 om 07:57
    In 2016 wilde Ajax deze turkse verdediger overnemen.
    Vind ik leuk
    Paul1982 +11832
    vrijdag 12 januari 2018 om 08:07
    Als jij alles gelooft, dan had Ajax 328 contractspelers gehad. De media en ook zaakwaarnemers vinden het maar iets te interessant om spelers aan allerlei clubs te linken.
    Vind ik leuk
    Spartan +7038
    vrijdag 12 januari 2018 om 08:09
    Als jij het niet gelooft, prima. Check de nieuwssites maar.
    Vind ik leuk
    Paul1982 +11832
    vrijdag 12 januari 2018 om 08:29
    Dat bedoel ik, de nieuwssites = media.
    Vind ik leuk
    Spartan +7038
    vrijdag 12 januari 2018 om 08:34
    Ok, dus dan wil ik nooit meer een Ajacied zien praten over dat zij Richarlison bijna binnen hadden. Nieuwssites = Media.
    Vind ik leuk
    Paul1982 +11832
    vrijdag 12 januari 2018 om 08:52
    Je haalt echt dingen door elkaar he. Je hebt berichten waar in een transfer volgens het AD of de Telegraaf bijna rond zijn. En dan heb je nog nieuwsberichten waarin Overmars bevestigd dat de transfer van Richarlison op een haar na rond was.

    Bronnen, zoek maar eens op wat dat woord betekend.
    Vind ik leuk
    Hansi H +105
    vrijdag 12 januari 2018 om 00:44
    Roda degradeert...
    Vind ik leuk
    Rodajc +15775
    vrijdag 12 januari 2018 om 00:45
    Zal het doorgeven, kunnen we ons de moeite al gaan besparen. Bedankt!
    Vind ik leuk
    Rodajc +15775
    vrijdag 12 januari 2018 om 00:45
    Een 19jarige Turk zonder enige ervaring lijkt me wel het laatste wat een club in degradatienood nodig heeft, maar dat is slechts mijn mening. Bel Hassani en van Eijden zou ik ook heel graag bij mijn eigen club zien
    Vind ik leuk
    vrijdag 12 januari 2018 om 01:40
    Kan je vertellen zonder die gast ooit gezien te hebben dat hij beter is als Breuer :D
    Vind ik leuk
    vrijdag 12 januari 2018 om 01:14
    Es pee aa er tee aa
    Vind ik leuk
    AZistheclub +2422
    vrijdag 12 januari 2018 om 01:28
    We hebben tegenwoordig nog een filiaal in Rotterdam zitten. :-)
    Vind ik leuk
    Itsese +5247
    vrijdag 12 januari 2018 om 04:39
    Dat word zo dus een heel nieuw team in de winter. Was ook wel nodig.
    Vind ik leuk
    Napolitanos +9541
    vrijdag 12 januari 2018 om 05:53
    Broodje shoarmaverhaal
    Vind ik leuk
    vrijdag 12 januari 2018 om 06:09
    Dat gaat waarschijnlijk 2 á 3 wedstrijden leuk worden en dan is de "chemie" van good old advocado ook weer voorbij.
    Vind ik leuk
    vrijdag 12 januari 2018 om 07:07
    Dat jij nog niet aan de tafel bij fox zit ongelofelijk
    Vind ik leuk
    Hesses +1055
    vrijdag 12 januari 2018 om 09:00
    Sparta word als t ook v Eijden en Bel Hassan overneemt wel n beetje een dependance voor afgedankte az spelers....maar goed...niet goed genoeg voor az maar voor sparta een aanwinst...strax gaan ze zich nog handhaven ook met dickie.
    Vind ik leuk
    Fina +6
    vrijdag 12 januari 2018 om 11:23
    Vraag me toch af waar dat allemaal van betaald wordt??
    Vind ik leuk
    glenn +1019
    vrijdag 12 januari 2018 om 13:18
    einde seizoen, de krantenkoppen......DE KLEINE GENERAAL houd Sparta in de eredivisie......eind 2018 ..krantenkoppen.....Sparta aan de rand van afgrond....financieel debacle.......de kleine generaal ???? verdwenen.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws