Everton onderhandelt met Arsenal over grote transfer: Zijn op dit moment gaande

    Everton onderhandelt met Arsenal over grote transfer: "Zijn op dit moment gaande"

    vrijdag 12 januari 2018 om 10:20

    Everton onderhandelt met Arsenal over Theo Walcott. Dat heeft manager Sam Allardyce vrijdag bevestigd op een persconferentie.

    "Er zijn op dit moment onderhandelingen gaande", sprak Allardyce openlijk. "Als het allemaal goedkomt is hij een geweldige versterking voor ons. Het gaat om een definitieve transfer", sluit de Everton-manager een huurdeal uit. "We moeten nu afwachten en kijken wat er gaat gebeuren."

    Walcott zou de tweede winterversterking zijn van Everton na de komst van Cenk Tosun van Besiktas. De 28-jarige aanvaller speelt al sinds 2005 voor Arsenal, maar komt dit seizoen nauwelijks aan spelen toe. In de Premier League kwam hij niet verder dan 47 minuten in vijf invalbeurtjes. Tien keer bleef hij op de bank zitten zonder ingezet te worden.

    Plaats een reactie

    Midden-Noord +89187
    vrijdag 12 januari 2018 om 10:23
    Laat Arsenal die gaan dan zijn ze helemaal gek geworden.
    Vind ik leuk
    D0mmeLFCT65 +18372
    vrijdag 12 januari 2018 om 10:30
    Bij Arsenal weet je het nooit
    Vind ik leuk
    Karakter1 +1289
    vrijdag 12 januari 2018 om 10:31
    Welnee joh. Het is een wonder dat hij nog steeds bij die club speelt. Kan alleen hard rennen. In al die jaren Arsenal heb ik hem weinig voorzetten goed af zien geven. Heeft het een tijdje aardig gedaan in de spits, maar meer niet. Ben alleen benieuwd wat ze voor hem krijgen. Zou wel typisch Arsenal zijn om dan akkoord te gaan voor een bedrag van 10/15 miljoen. Zeker in deze verknipte transferwereld moet je hier toch minimaal 20 á 25 miljoen aan over zien te houden.
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +89187
    vrijdag 12 januari 2018 om 10:38
    Ik vind het een goeie speler en dat zag je vorig jaar al terwijl hij geen spits is.
    Vind ik leuk
    Setovitch +1474
    vrijdag 12 januari 2018 om 10:34
    Kijk er echt niet raar van op maat als dat gebeurd ik mag toch hopen voor wenger dat die een paar geweldige spelers gaat kopen anders word die gelynched door zen eige aanhang haha
    Vind ik leuk
    RtdDub +11923
    vrijdag 12 januari 2018 om 10:54
    Eeuwig talent die in al die tijd bij Arsenal eigenlijk nooit onbetwist basisspeler is geweest.
    Als hij geen Engels paspoort had gehad had ie al jaren bij een club ban het kaliber Stoke of zo gezeten.
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +89187
    vrijdag 12 januari 2018 om 11:00
    Ik vind het wel een goede speler en in vorm dan is hij meer dan goed genoeg voor Arsenal.
    Vind ik leuk
    RtdDub +11923
    vrijdag 12 januari 2018 om 11:24
    Komt op elke plek in de aanval te kort.
    Wenger dacht een Henry\VanPersie met hem te doen oftewel van vleugelspeler een spits maken, maar ook daar komt ie dus te kort.
    Geen\onvoldoende overzicht (hij is echt een blind paard) en niet koel voor de goal.
    Vind ik leuk
    HveenLFC +4453
    vrijdag 12 januari 2018 om 13:02
    Als ik een Arsenal fan was had ik dit als goed nieuws beschouwd.
    Vind ik leuk
    Rodajc +13865
    vrijdag 12 januari 2018 om 10:24
    Iedereen lijkt weg te willen bij Arsenal
    Vind ik leuk
    M.J. +197
    vrijdag 12 januari 2018 om 12:26
    Ben vooral benieuwd wie Wenger/mocht het waar zijn, een nieuwe trainer, naar Arsenal haalt als deze man weg gaat. als ook Ozil en Sanchez tegen goedkope prijzen weg gaan. 4 verkopen = 80 miljoen binnen halen. Lemar alleen al moet 80 miljoen kosten...
    Vind ik leuk
    ihvmmdk +6528
    vrijdag 12 januari 2018 om 10:26
    Werd eens tijd, snelle roadrunner zonder technische bagage.
    Vind ik leuk
    Ale +4340
    vrijdag 12 januari 2018 om 11:38
    Bale2
    Vind ik leuk
    Kramertje +898
    vrijdag 12 januari 2018 om 10:28
    speelt bijna nooit dan kan je beter verder gaan kijken.
    Vind ik leuk
    wilheimus +1478
    vrijdag 12 januari 2018 om 10:32
    Net als Kramertje
    Vind ik leuk
    Kramertje +898
    vrijdag 12 januari 2018 om 10:39
    Ja waar gaat hij naar toe ?
    Vind ik leuk
    wilheimus +1478
    vrijdag 12 januari 2018 om 11:27
    Ergens waar die veel geld kan verdienen denk ik. Gun hem wel een avontuurtje in de zandbak.
    Vind ik leuk
    vrijdag 12 januari 2018 om 10:32
    Prima transfer voor hem. Komt te kort voor Arsenal, maar Everton is een beter niveau voor hem.
    Vind ik leuk
    Kevinm +1710
    vrijdag 12 januari 2018 om 10:32
    Vreemd van Arsenal. Eerst Chamberlain weg, straks vertrekt Özil en nu doen ze Walcott van de hand. Van drie spelers die rechtsbuiten kunnen spelen naar nul rechtsbuitens in de selectie.
    Vind ik leuk
    Koeroe +12506
    vrijdag 12 januari 2018 om 10:44
    Iwobi is rechtsbuiten/rechtsmidden maar ik snap je punt. Moet wel zeggen dat Arsenal de laatste toch ook niet echt met buitenspelers speelt
    Vind ik leuk
    Kevinm +1710
    vrijdag 12 januari 2018 om 11:14
    Tsja, Iwobi. Dan kunnen ze beter met z'n 10e spelen.
    Vind ik leuk
    Smithsonian +29691
    vrijdag 12 januari 2018 om 11:52
    Prrima transfer.

    Ja ronnie, sammy doet het goed...
    Vind ik leuk
    vrijdag 12 januari 2018 om 12:28
    Zou een geweldige deal voor walcott en everton zijn
    Vind ik leuk
    fr0do +1290
    vrijdag 12 januari 2018 om 12:47
    Het mooi om te zien dat arsenal er echt alles aan doet om aansluiting te vinden met de subtop. Hopelijk kunnen ze een plekje voor de EL bemachtigen.
    Vind ik leuk
    Wien1978 +348
    vrijdag 12 januari 2018 om 13:33
    Het valt me op dat ze bij Arsenal altijd als een komeet komen, maar zelden leidt het tot een transfer naar een echte topclub
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    Everton onderhandelt met Arsenal over grote transfer: "Zijn op dit moment gaande"