Bij FC Twente weggestuurde aanvaller vindt onderdak: Snel en technisch begaafd

    Bij FC Twente weggestuurde aanvaller vindt onderdak: "Snel en technisch begaafd"

    vrijdag 12 januari 2018 om 13:22

    Isaac Buckley-Ricketts heeft nieuw onderdak gevonden. De bij FC Twente weggestuurde aanvaller wordt door Oxford United tot het einde van het seizoen gehuurd van Manchester City.

    Buckley-Ricketts wist in Enschede geen basisplaats af te dwingen en kwam voor de laatste keer in actie in de wedstrijd tegen Roda JC, op 21 oktober van vorig jaar. De negentienjarige aanvaller zat de laatste weken onder de nieuwe trainer Gertjan Verbeek al niet meer bij de wedstrijdselectie. Bij Twente waren ze klaar met de Engelse aanvaller, die de afgelopen maanden meerdere keren de clubregels overtrad.

    Bij Oxford zijn ze blij met Buckley-Ricketts. "Hij is snel, technisch zeer begaafd en ik denk dat de Oxford-fans veel plezier aan hem gaan beleven", zegt Oxford United-trainer Pep Clotet over zijn nieuwe aanwinst. "Hij is nog erg jong, maar Oxford United is een goede stap in zijn ontwikkeling." Oxford United staat op dit moment op een tiende plek in League One, het vierde niveau in Engeland.

    Plaats een reactie

    Setovitch +1473
    vrijdag 12 januari 2018 om 13:30
    Toch gek dat die geen basisplaats kon afdwingen of is oxford zo slecht
    Vind ik leuk
    Fce9091 +2240
    vrijdag 12 januari 2018 om 13:42
    League one.. Kan beter dus
    Vind ik leuk
    Setovitch +1473
    vrijdag 12 januari 2018 om 13:44
    Maar elke club in de subtop van Nederland zou er een hele kluif aan hebben laat staan Twente
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +89386
    vrijdag 12 januari 2018 om 14:27
    Nee joh, niet van dat niveau.
    Vind ik leuk
    D0mmeLFCT65 +18441
    vrijdag 12 januari 2018 om 14:51
    Daar winnen wij nog wel van hoor.
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +89386
    vrijdag 12 januari 2018 om 15:03
    Dat bedoel ik ook ;)
    Vind ik leuk
    Mr. O +956
    vrijdag 12 januari 2018 om 13:41
    Het 4e niveau in engeland....
    Vind ik leuk
    Setovitch +1473
    vrijdag 12 januari 2018 om 13:42
    Mickey mouse leaque...
    Vind ik leuk
    Fce9091 +2240
    vrijdag 12 januari 2018 om 13:44
    3e
    Vind ik leuk
    Timmmdw +16
    vrijdag 12 januari 2018 om 13:45
    3e niveau in engeland maar alsnog..
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 12 januari 2018 om 13:45]
    Vind ik leuk
    Mr. O +956
    vrijdag 12 januari 2018 om 13:47
    Daarom mijn reactie... zucht
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 12 januari 2018 om 13:48]
    Vind ik leuk
    Cookee +9987
    vrijdag 12 januari 2018 om 13:49
    Als Verbeek binnenkomt dan komen er 100 clubregels mee.
    Dus dat deze man een regel overtreedt is prima.
    Alle grote voetballers doen dat.
    Vind ik leuk
    mcmodd +22813
    vrijdag 12 januari 2018 om 14:02
    Ja, alle grote voetballers die weg willen bedoel je waarschijnlijk?
    Vind ik leuk
    Cookee +9987
    zaterdag 13 januari 2018 om 15:10
    Regels zijn ervoor om de excessen te voorkomen maar niet om mensen te beknotten toch?
    Vind ik leuk
    Lucky Kes +3254
    vrijdag 12 januari 2018 om 14:00
    Even voor de duidelijkheid.
    Manchester City heeft hem teruggehaald ivm te weinig speelminuten die hij krijgt.
    Man. City heeft Isaac Buckley-Ricketts hoog zitten vandaar ze 'm uitgeleend hebben aan Oxford.
    Lees verder op VoetbalZone.

    Dus Twente heeft hem niet weggestuurd, maar ook niet nodig gehad gezien zijn weinige speelminuten.
    En of Man City hem hoog heeft zitten betwijfel ik ook ten zeerste.
    Want dan wordt je wel aan een iets grotere en betere club als Oxford en/of Twente verhuurd.
    Vind ik leuk
    Tukkerland +3303
    vrijdag 12 januari 2018 om 14:08
    Zou een potentiële speler voor het eerste elftal van City zijn zeiden ze.
    Vind ik leuk
    Tukkerland +3303
    vrijdag 12 januari 2018 om 14:09
    En nu nog wat erbij halen...
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +89386
    vrijdag 12 januari 2018 om 15:05
    Zou mooi zijn als jullie Maher kunnen halen.
    Vind ik leuk
    Lucky Kes +3254
    vrijdag 12 januari 2018 om 15:21
    Ik ook maar ik ben bang dat PSV te veel huur/salaris vraagt.
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +89386
    vrijdag 12 januari 2018 om 15:23
    Volgens Brands hoefde niet de hoofdprijs worden betaald. Denk sowieso gen huur voor Maher gezien zijn contract. En wat zou hij moeten kosten met een halfjaarcontract? 500.000 denk?
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    Bij FC Twente weggestuurde aanvaller vindt onderdak: "Snel en technisch begaafd"