Geen miljoenentransfer in Zwolle: Dat hebben we hem duidelijk gemaakt

    Geen miljoenentransfer in Zwolle: "Dat hebben we hem duidelijk gemaakt"

    vrijdag 12 januari 2018 om 21:38

    Philippe Sandler maakt het seizoen gewoon af bij PEC Zwolle, als het aan zijn trainer John van 't Schip ligt. De centrale verdediger wordt nadrukkelijk begeerd door AZ, dat een miljoenenbedrag voor hem over heeft, maar PEC wil hem koste wat kost behouden.

    "Philippe blijft", aldus een gedecideerde Van 't Schip in gesprek met FOX Sports over Sandler, die van PEC niet met de media mocht praten. "Dat hebben we hem duidelijk gemaakt en dat weet hij ook. Daar is hij ook heel professioneel in. Op zijn focus is niets aan te merken." De trainer van de Eredivisie-revelatie sluit echter niet uit dat Sandler op termijn alsnog gaat verkassen. "Wat nu niet is, kan in de toekomst nog komen."

    Sandler is bezig aan zijn tweede seizoen bij PEC, dat hem in de zomer van 2016 oppikte uit de jeugd van Ajax. Hoewel hij veel pech heeft gehad met blessures, vormt de twintigjarige Amsterdammer een succesvol duo met Dirk Marcellis. AZ was bereid om meer dan anderhalf miljoen te betalen voor Sandler, maar PEC weigert vooralsnog om medewerking te verlenen.

    Poll

    Gaat Sandler een topper worden?

    (1587 stemmen)

    Plaats een reactie

    zwollie +6466
    vrijdag 12 januari 2018 om 21:44
    Gewoon 10 miljoen vragen. AZ heeft nog genoeg geld in kas van Vincent Janssen
    Vind ik leuk
    Feye1908 +8317
    vrijdag 12 januari 2018 om 21:55
    Vragen kan altijd...
    Vind ik leuk
    Jur74 +6423
    vrijdag 12 januari 2018 om 22:00
    We wachten wel een 1,5 jaar en dan halen we hem voor niks op.
    Vind ik leuk
    Pec Man +676
    vrijdag 12 januari 2018 om 22:14
    Dan is hij gelukkig al voor meer verkocht aan een andere club dan AZ.
    Vind ik leuk
    elmagico070 +16912
    vrijdag 12 januari 2018 om 21:58

    Dat hebben we hem duidelijk gemaakt en dat weet hij ook.

    Klinkt heel dictoriaal van PEC dat ie niet met de media mag praten.
    Vind ik leuk
    Come on Utreg +21441
    vrijdag 12 januari 2018 om 22:43
    Gaat naar AZ. Kwestie van tijd. Spreekverbod is onzin natuurlijk.
    Vind ik leuk
    mazu +1181
    vrijdag 12 januari 2018 om 22:50
    Kwestie van tijd klopt, aan het eind van het seizoen mag AZ terugkomen
    Vind ik leuk
    vrijdag 12 januari 2018 om 22:19
    Goed om te constateren dat PEC Zwolle haar gecultiveerde kunstgrasparels in bescherming neemt met een cordon sanitaire.
    Vind ik leuk
    52N6E +906
    vrijdag 12 januari 2018 om 22:28
    Nou hop met de geit ik wil PEC wel weer zien spelen om de punten....

    Winterstop....wie heeft dat bedacht...? Niet de echte supporter...
    Vind ik leuk
    Pec010 +1696
    vrijdag 12 januari 2018 om 23:18
    Vandaag een prima potje tegen Lotte gespeeld, samenvatting staat online. Maar het echt werk mag inderdaad weer beginnen.
    Vind ik leuk
    ruud wubbers +9920
    vrijdag 12 januari 2018 om 23:38
    Intens vervelend inderdaad, ik kon vandaag ook al niet naar die oefenwedstrijd waarin Ehizibue klaarblijkelijk erg goed schijnt te zijn geweest.
    Vind ik leuk
    Nightcrawler +4749
    zaterdag 13 januari 2018 om 06:23
    3 assists en een goal, viel mee dus ;)
    Vind ik leuk
    Rodajc +9527
    vrijdag 12 januari 2018 om 23:58
    Vind het wel lekker, even geen stress en frustratie haha
    Vind ik leuk
    HanV +3381
    zaterdag 13 januari 2018 om 09:19
    Bij de spelers van Lotte wel, 3x geel waarvan 2 voor dezelfde speler vlak voor tijd, een behoorlijk opstootje een kwartier voor het einde.
    Vind ik leuk
    peinke +1746
    zaterdag 13 januari 2018 om 10:25
    Winterse transferperiode. Wat een walgelijk fenomeen! Het is AZ gelukt om de vooraanstaande contractverlenging van Sandler te boycotten. Die gaat heus niet meer verlengen, zeker niet als AZ belangstelling toont en zal blijven tonen. Wederom zou je PEC een oorvijg moeten geven wegens ,,gebrek aan slagvaardigheid''. Het heeft alweer weken geduurd om zo'n contract te verlengen. Iedereen had na 2 a 3 wedstrijden de potentie van deze speler gezien, al was zijn begin zeer twijfelachtig. Nu is het weer te laat en zullen zaakwaarnemers het advies geven ... ,,Afwachten maar, niet verlengen....''. Gebeurt net iets te vaak bij PEC! Het wordt tijd dat die Nijkamp eens wordt vervangen om daadwerkelijk een stap richting stabiele middenmoot te maken. Het bewaken van het clubvermogen wat op het veld staat, is duidelijk niet zijn ding! Als voorspeld: Mokhtar en Saymak dienen gewoon hun contract uit en lopen in de zomer gratis de deur uit, de transferwaarde van Sandler zal kleiner worden en het verlies van de ,,gratis'' transfer van Reijnders is alweer zichtbaar in het tekort van 4 ton. Maar goed, we houden de selectie bij elkaar met als doelstelling ,,Europees Voetbal''. Volgens berichten een doelstelling, maar als ik het Twitter-geleuter van die voorzitter hoor is het ,,met een wenkend perspectief'', oftewel ,,naar vermogen meedoen''. Tja, over stabiliteit in beleid en demagogisch geleuter ge sproken.