'Op dit moment zou ik heel tevreden zijn als Feyenoord 1-1 speelt tegen Ajax'

'Op dit moment zou ik heel tevreden zijn als Feyenoord 1-1 speelt tegen Ajax'

zaterdag 13 januari 2018 om 10:26

John de Wolf beseft dat het voor Feyenoord 'do or die' is tegen Ajax. De achterstand op de nummer twee is negen punten, waardoor er volgende week in Amsterdam absoluut niet verloren mag worden.

"Die móet Feyenoord winnen. Ze staan al negen punten achter", zegt De Wolf tegen Recht uit Rotterdam. "Met een wedstrijd minder, maar FC Utrecht-uit win je ook niet zomaar. Ajax heeft ook een nieuwe trainer (Erik ten Hag, red.).. Hij heeft het goed gedaan bij Utrecht. Feyenoord móet winnen. Die móeten echt winnen. Als speler heb ik nog nooit in Amsterdam gewonnen. Ze moeten winnen, anders is het klaar. Laten we hopen dat ze goed uit de winterstop komen. Het is ook hopen dat er geen spelers worden weggehaald bij ze."

Na lang nadenken komt De Wolf toch met een voorspelling. "Ik zou op dit moment heel tevreden zijn met een 1-1. Misschien in de laatste minuut 1-2, maar niet verliezen moet de boodschap zijn", aldus de Wolf.

Lees meer over:EredivisieFeyenoord

Poll

Wat gaat het worden?

(1210 stemmen)

Plaats een reactie

zaterdag 13 januari 2018 om 10:28
Dat klopt!
Vind ik leuk
Nouwske +709
zaterdag 13 januari 2018 om 10:28
Wist niet dat hij nog nooit gewonnen had in Amsterdam!! 'Ze winnen nooit van de joduuuh'
Vind ik leuk
zaterdag 13 januari 2018 om 12:49
Wat is het toch verassend dat er altijd wordt geklaagd over antisemitische liederen, terwijl elke ajacied non stop zichzelf en de club als Joods schetst...
Vind ik leuk
zaterdag 13 januari 2018 om 13:34
Dus?
Vind ik leuk
Rodajc +2897
zaterdag 13 januari 2018 om 13:55
Dat is Nederland. Waar de grens ligt tussen vrijheid en discriminatie weet niemand meer
Vind ik leuk
Nouwske +709
zaterdag 13 januari 2018 om 14:32
Eigenlijk wel heel vreemd ja, zeker als je na gaat dat feijenoord van oudsher uit meer joods is
Vind ik leuk
zaterdag 13 januari 2018 om 16:49
Erg weinig Feyenoorders die dat ook weten. Een raar gegeven, maar wel een feit.
Vind ik leuk
zaterdag 13 januari 2018 om 17:01
Alleen de gene zonder verstand, en daar hebben we er toch heeeeeel veeeeel van
Vind ik leuk
zaterdag 13 januari 2018 om 10:29
Al stellen ze 100 keer van Persie op, er rust nu eenmaal een vloek op wedstrijden tegen Ajax dus die verliespunten zijn meestal al ingecalculeerd........;)
Vind ik leuk
zaterdag 13 januari 2018 om 10:35
Hier niet hoor
Vind ik leuk
zaterdag 13 januari 2018 om 12:51
Tsja er rustte ook een soort vloek op het kampioen worden. Na dat te hebben volbracht, moet dit ook wel een keertje kunnen toch.
Vind ik leuk
Nuance +3649
zaterdag 13 januari 2018 om 14:18
In elk kampioensjaar van de laatste 20 jaar werd de uitwedstrijd tegen Ajax verloren...
Vind ik leuk
zaterdag 13 januari 2018 om 14:48
En elk ander jaar ook haha. Maar toch ga ik weer met hoop voor zitten.
Vind ik leuk
zaterdag 13 januari 2018 om 13:37
Bijna alle trainers van Feyenoord zijn bang om te verliezen van Ajax. We spelen nooit om te winnen maar altijd om niet te verliezen. Zelfs toen Ajax ernstig verzwakt was en slecht speelde ( onder De Boer) ,Wonnen wij niet, het had toen niets te maken met Pech of wat dan ook. De trainers hebben niet het lef om daar ( en vaak ook niet in de Kuip) op de Winst te spelen. Menig kleine ploeg kan winnen van Ajax en hebben dat ook gedaan.
[Reactie gewijzigd op zaterdag 13 januari 2018 om 13:39]
Vind ik leuk
zaterdag 13 januari 2018 om 13:40
Dus dan worden wij op 21 januari de volgende die van Ajax wint;)
Vind ik leuk
zaterdag 13 januari 2018 om 13:46
Dat is niet wat ik schreef, ik hoop het wel maar Gio is al helemaal geen held om voor de winst te gaan. Ik moet wel zeggen dat realistisch gezien wij momenteel minder kans maken om van Ajax te winnen. Een getergde ploeg met het eigen publiek en een gretige en goed gemotiveerde trainer erachter acht ik winst niet reeél. Maar ze zeggen altijd hoop doet leven, dus houd ik er nog een beetje hoop op.
Vind ik leuk
Nuance +3649
zaterdag 13 januari 2018 om 14:21
Ga toch weg man. De afgelopen 5 jaar is Ajax (afgezien van dit seizoen) geregeld weggeblazen in de Kuip. Kan me nog 3 ballen op de lat herinneren. En een zondagschot van Van Rijn vliegt er zo in. Ajax scoorde een keer terwijl de bal een HALVE meter over de zijlijn was gegaan. Enz enz , echt onvoorstelbaar. Elk schot van 25 meter vliegt in de kruising, maar dat wij niet spelen om te winnen, onzin

1 x echt mazzel gehad; eigen goal Veltman, beker.
[Reactie gewijzigd op zaterdag 13 januari 2018 om 14:21]
Vind ik leuk
fritsie +298
zaterdag 13 januari 2018 om 18:08
Afgelopen 5 jaar? Heb je bijvoorbeeld vorig jaar wel naar Ajax-feyenoord gekeken dan?

Nieuwkoop is nog duizelig van de acties van Kluivert. Totaal en dan ook werkelijk totaal van de mat gespeeld!!

Ik snap dat je het beste voor jouw club hoopt maar blijf wel realistisch!
Vind ik leuk
Nuance +3649
zaterdag 13 januari 2018 om 21:10
Onterechte vrije trap die er in minuut 1 invliegt en vervolgens je spits na 9 minuten geblesseerd naar de kant. Nee, het zat erg mee die wedstrijd. Maar ga jij nou maar de laatste 10 wedstrijden terugkijken, dan is in het merendeel Feyenoord de bovenliggende partij. Maar het gaat om de punten. En dus doet Feyenoord het hartstikke slecht tegen Ajax. Net zo goed als PSV het altijd slecht doet tegen ons.
[Reactie gewijzigd op zaterdag 13 januari 2018 om 21:10]
Vind ik leuk
fritsie +298
zondag 14 januari 2018 om 00:29
Hadden jullie geen tweede spits dan? Jullie konden toch gewoon wisselen? Of is/was de selectie niet zo breed?

Onzin. Slechte argumenten. Jullie zijn toen helemaal weggetikt. Ajax had nog wel 3 a 4 keer moeten scoren. Vraag maar aan een neutrale kijker en zet jouw Feyenoord bril eens af.
Vind ik leuk
Nuance +3649
zondag 14 januari 2018 om 09:10
Ja wij waren ook erg blij met Kramer als 2e spits. En je hebt gelijk wat de laatste 2 wedstrijden betreft, volledig weggespeeld. Maar ik heb het over de periode met Guidetti, met Pelle en met Kuyt. In die wedstrijden was Feyenoord vooral de bovenliggende partij. En daarvoor is het deze eeuw tot 2010 (uitzondering 2004/2005 twee x winst in de competitie)volledig ruk geweest. En ik heb ze allemaal gezien.
Vind ik leuk
zaterdag 13 januari 2018 om 10:29
We kunnen niet wachten.
Vind ik leuk
zaterdag 13 januari 2018 om 10:29
Ze moeten voor de winst gaan john! Niet voor “ het niet verliezen” scenario. Anders krijg je net z’n waardeloze tactiek/instelling als bij Cocu en verlies je terrecht!
Vind ik leuk
zaterdag 13 januari 2018 om 10:34
Terecht
Vind ik leuk
zaterdag 13 januari 2018 om 10:53
Gaap...
Vind ik leuk
zaterdag 13 januari 2018 om 11:35
Jij komt er wel :)
Vind ik leuk
zaterdag 13 januari 2018 om 10:30
Als je er zo ingaat word het niks! dus hoop voor de Feyenoord aanhang dat ze komen voor de winst en er in geloven anders word het een triest verhaal
Vind ik leuk
zaterdag 13 januari 2018 om 13:18
Ajax was gewoon sterk in zijn tijd. Feyenoord is nu sterk genoeg voor een overwinning.
Vind ik leuk
zaterdag 13 januari 2018 om 14:48
Ik vind Feyenoord eerlijk gezegd niet sterk genoeg, met als kanttekening dat ten Hag het wel op de rit moet zien te krijgen. Maar met een goede dag van Feyenoord en een goal of 2 die wel vallen kan het zomaar gebeuren dat ze wel winnen. Ben er ieder geval niet gerust op!
Vind ik leuk
Blueman +672
zaterdag 13 januari 2018 om 10:30
John heeft uiteraard helemaal gelijk, maar ik ben bang dat het niet gaat gebeuren.
Vind ik leuk
zaterdag 13 januari 2018 om 10:33
Gewoon VOL VOL !!! voor de winst gaan in Arena .
Het zou mooi zijn als Ajax ons zou onderschatten.
Vind ik leuk
Jozef +24155
zaterdag 13 januari 2018 om 10:49
Je zegt het goed. Het zou... als... zou..
Vind ik leuk
zaterdag 13 januari 2018 om 12:36
De 1-4 was supergeflateerd dus dat zegt me helemaal niks.Als het een keertje wel meezit rol je ze in eigen huis makkelijk op.
Vind ik leuk
Jozef +24155
zaterdag 13 januari 2018 om 16:06
Ajax moet Feyenoord dus stevig onderschatten en je rolt ze makkelijk op als het een keertje meezit...
Vind ik leuk
zaterdag 13 januari 2018 om 11:03
Weinig kans schat ik in..
Ajax gaat met ten hag weer naar de next level.
Ik vermoed, 3 1 of misschien 4 1
[Reactie gewijzigd op zaterdag 13 januari 2018 om 11:03]
Vind ik leuk
Mo +9540
zaterdag 13 januari 2018 om 12:08
Denk dat Ten Hag ook heel veel scherpte en discipline in het elftal brengt. Ik zie ze bijvoorbeeld niet zomaar verslappen of slap beginnen aan een wedstrijd.
Vind ik leuk
2cents +38087
zaterdag 13 januari 2018 om 11:28
Dat zou de juiste instelling zijn, maar De Wolf verkondigt al wat de daadwerkelijke insteek zal worden: “...maar niet verliezen moet de boodschap zijn".
Vind ik leuk
13 +3404
zaterdag 13 januari 2018 om 12:20
Alleen is De Wolf de trainer niet...
Vind ik leuk
2cents +38087
zaterdag 13 januari 2018 om 12:30
Klopt, maar wel de spreekbuis van het gemoed in Rotterdam. ;)
Vind ik leuk
13 +3404
zaterdag 13 januari 2018 om 12:38
Als supporter is het een wedstrijd die je met gemengde gevoelens tegemoet ziet, maar ik mag hopen dat Van Bronckhorst en zijn mannen er professioneler mee omgaan dan ik ;-p
Vind ik leuk
zaterdag 13 januari 2018 om 14:51
Onderschatten is natuurlijk een utopie, elke speler van Ajax treed met het mes tussen de tanden aan tegen Feyenoord! De wedstrijd van het jaar, daar vinden ze echt wel ergens motivatie voor hoor!
Vind ik leuk
zaterdag 13 januari 2018 om 15:08
Daarom juist want Feyenoord gaat precies het zelfde doen ze gaan het er gewoon niet bij laten liggen.
De kwaliteit bij ons voorin is nu ook wel scherp als Ajax denk om over Feyenoord blindelings heen te kunnen walsen hebben ze het mis .
Dat zeg ik alleen Hoe scherp ze ook denken te zijn.
Daarom zeg ik juist onderschat ons nou maar komt goed ;)
[Reactie gewijzigd op zaterdag 13 januari 2018 om 15:09]
Vind ik leuk
zaterdag 13 januari 2018 om 15:24
Maar de Ajax spelers onderschatten Feyenoord niet, en die supporters die zo lekker roepen zijn bluffers die zichzelf moed in praten. Onderschatten tegen Feyenoord sorry dat zie ik niet gebeuren!
[Reactie gewijzigd op zaterdag 13 januari 2018 om 15:25]
Vind ik leuk
zaterdag 13 januari 2018 om 15:47
Ajax kan niet anders dan dat ze bekend staan dan Amsterdamse bluf.
Je kan lars söne vragen of dat afgelopen seizoen geholpen heeft.
Die deed bluffen op zn Amsterdams dat ajax als nog kampioen zou worden.
Maar hij sloeg de plank mis dat was zwaar onderschatten dus als er supporters zijn of spelers die bluffen is het bij ajax wel .
die de schralle troost voor zich zelf zoeken en net zoals jij zegt de moed voor zich zelf spreken .
Wij hebben gewoon nog een appeltje met jullie te schillen daar .
Vind ik leuk
zaterdag 13 januari 2018 om 16:35
Alleen denk ik wel dat jullie wederom door de zure appel heen moeten bijten! haha toch nog wat Amsterdamse bluf
Vind ik leuk
zaterdag 13 januari 2018 om 16:50
Whahahaha! We zullen het zien we zullen het zien :0) ;)
Vind ik leuk
zaterdag 13 januari 2018 om 16:51
Ja haha statistisch gezien maak je weinig kans, maar je weet nooit hoe een koe een haas vangt.....
Vind ik leuk
zaterdag 13 januari 2018 om 16:58
Precies hoe jij dacht dachten wij ook.
Toen jullie bij ons in de kuip kwamen spelen .
Dat heerlijk zelf vertrouwen als je thuis speelt.
Maar je ziet zelf dat niet altijd in zn voordeel kan verlopen .
Vind ik leuk
Alain2708 +4290
zaterdag 13 januari 2018 om 10:34
Ik zit er nu al helemaal klaar voor!
Vind ik leuk
HanV +2414
zaterdag 13 januari 2018 om 10:38
Alweer de laatste kans, het lijken die andere Rotterdammers wel, de Brulboeien.
Vind ik leuk
zaterdag 13 januari 2018 om 10:42
Feyenoord mag blij zijn als Ajax het bij 4-0 verder laat zitten.
Vind ik leuk
zaterdag 13 januari 2018 om 12:38
Leuk dat mensen zoals 40 fop met het syndroom van down mogen reageren, maar je bevestigd wel erg wat je iq is.
Vind ik leuk
zaterdag 13 januari 2018 om 12:56
En waar baseer je dat op? De geflatteerde overwinning in de Kuip? De vorm van Ajax in thuiswedstrijden?

We gaan het gewoon zien, maar ik vermoed een veel gelijker opgaande wedstrijd dan wat menig ajacied verwacht.
Vind ik leuk
Nouwske +709
zaterdag 13 januari 2018 om 14:29
Geflatteerde uitslag in de kuip? Meen je dat echt? Ajax heeft je cluppie daar voetbal-les gegeven
Vind ik leuk
zaterdag 13 januari 2018 om 18:28
Nope, voetbal-les kregen wij van City. Maar ervan uitgaande dat jij waarschijnlijk alles wat met Ajax te maken heeft geweldig vindt , was het inderdaad een zinderend tiki-taka wat ajax liet zien. Laat me niet lachen. Die Klassieker was zo bagger slecht van beide kanten, en vanwege twee late goals waarin je duidelijk ziet dat Feyenoord het al liet lopen, hebben we ineens voetbal-les gehad haha.
Vind ik leuk
zaterdag 13 januari 2018 om 10:44
feyenoord MOET winnen, echt die MOETEN winnen.....ik zou heel blij zijn met een gelijkspel....wat is het nou?
Vind ik leuk
zaterdag 13 januari 2018 om 11:04
@Eric, hij zegt dus eigenlijk dat in zijn handen knijpt als Feyenoord een punt meeneemt naar Rotterdam. Ik denk dat hij echte maar realistische fan is, niks mis mee.
Vind ik leuk
zaterdag 13 januari 2018 om 10:46
Het enige wat Feyenoord MOET is in de eigen handjes knijpen van blijdschap als ze niet van de mat geveegd worden met meer dan drie doelpunten verschil.
Vind ik leuk
zaterdag 13 januari 2018 om 12:39
Nog zo n downie arie.
Vind ik leuk
Emnu +513
zaterdag 13 januari 2018 om 10:47
John de Wolf:
- Feyenoord moet winnen
- ik teken voor n gelijkspel

Tja, wat moet je er verder van zeggen...
Vind ik leuk
Eendracht +9298
zaterdag 13 januari 2018 om 10:57
John, volgens mij wil je zeggen dat ze moeten winnen??
Vind ik leuk
Laufen +44
zaterdag 13 januari 2018 om 11:00
Howling Wolf weet ook wel dat vlak na de winterstop een stop komt op de titeldroom van Feyenoord...
Vind ik leuk
Koeroe +3410
zaterdag 13 januari 2018 om 11:06
De reacties zijn weer schrijnend. Wat vinden ze zichzelf weer geweldig daar he? Laat ik voorop stellen dat ik nooit op mn gemak zit tijdens die wedstrijd maar wat zijn ze vol van zichzelf.
Vind ik leuk
zaterdag 13 januari 2018 om 13:19
Het blijven verwaande joden he!.
Vind ik leuk
zaterdag 13 januari 2018 om 13:27
En dan vragen ze zich af waarom iedereen een hekel heeft aan Ajax en alles wat daarbij hoort.
Vind ik leuk
zaterdag 13 januari 2018 om 13:38
Ach ja een hoop grootspraak, het meeste geld in de knip, en al jaren droog staan. :) Knap hoor!.
Vind ik leuk
zaterdag 13 januari 2018 om 19:11
Wij gaan gewoon weer voor dat gouden bekertje!! Hoe mooi zou dat zijn. Jaren geen klote gewonnen en dan in twee jaar tijd alle speciale edities in je prijzenkast. Gouden schaal, gouden JC schaal en hopelijk een gouden beker. Maja eerst maar eens van de koploper proberen te winnen.
Vind ik leuk
13 +3404
zondag 14 januari 2018 om 05:43
Serieus, was de JC-schaal ook al een speciale editie? (Zat in De Kuip en dan zie je natuurlijk geen bal van die schaal.)
Vind ik leuk
zaterdag 13 januari 2018 om 11:24
Feyenoord haalt daar wel een resultaat ! Nu zeker met Persie erbij. Bij ajax rommelt het aan alle kanten staf, spelers voelen zich niet gewaardeerd door aankopen
Vind ik leuk
zaterdag 13 januari 2018 om 11:27
Ajax - Feyenoord
RVP 0-1
1-1
RVP 1-2
Klaar!
Vind ik leuk
riGGY-AFCA +12889
zaterdag 13 januari 2018 om 11:36
Scoort RVP die 1-1 ook? :)
Vind ik leuk
Roya +662
zaterdag 13 januari 2018 om 11:40
Van mij mag hij ze alle drie scoren zo lang er maar meer achter onana zijn lijntje terecht komen
Vind ik leuk
zaterdag 13 januari 2018 om 14:22
Ik heb begrepen dat het vooral Neres is die van een lijntje houd.
Vind ik leuk
myrthewit +1042
zaterdag 13 januari 2018 om 11:44
Ik denk dat Ajax gewoon beter is dan Feyenoord. Alleen een nieuwe trainer geeft enige onzekerheid.
Vind ik leuk
J Kiprich +8981
zaterdag 13 januari 2018 om 12:11
Ze moeten winnen, ze moeten winnen, ze moeten winnen. Niet verliezen moet de doelstelling zijn! Zucht, wat is het nou John?
Vind ik leuk
ronnieb +234
zaterdag 13 januari 2018 om 12:12
Het is duidelijk dat de eerste 2 wedstrijden na de winterstop beslissend zullen zijn voor zowel Feyenoord, PSV als Ajax. Scenario 1: Feyenoord wint in Amsterdam en Utrecht, PSV vespeelt punten in Enschede en/of in Almelo dan kruipt het heel dicht bij elkaar, zeker omdat PSV nog naar Rotterdam moet. De titelstrijd ligt dan helemaal open, zelf met een gelijkspel van Feyenoord in Amsterdam. Verliest Feyenoord in Amsterdam dan is het wel over voor ons en gaat de strijd tussen PSV en Ajax. AZ en PEC gaan afvallen.
Vind ik leuk
Timmio! +1859
zaterdag 13 januari 2018 om 13:09
Sorry dat ik het zeg maar AZ is stabieler dan Feyenoord. PEC valt idd wel af en dat gaat al in speelronde 2 van januari gebeuren, maar Feyenoord gaat verliezen van Ajax en/of Utrecht en die liggen er dan ook al uit. AZ verspeelt niet heel veel punen meer en worden keurrig 3e
Vind ik leuk
zaterdag 13 januari 2018 om 13:12
En wij of durf je met mij geen voorspelling meer aan te gaan?
Vind ik leuk
Timmio! +1859
zaterdag 13 januari 2018 om 13:14
Kampioen ADO? Nee daar geloof ik niet in. Degradatie ook niet echtter. Ik vind het wel mooi zo ;)
Vind ik leuk
zaterdag 13 januari 2018 om 13:17
Hahaha Timmio brand zijn vingers niet meer :D
Vind ik leuk
Timmio! +1859
zaterdag 13 januari 2018 om 13:18
Jawel hoor, maar niet aan ADO...
Vind ik leuk
Timmio! +1859
zaterdag 13 januari 2018 om 13:19
Ik heb VVV op winst staan volgende week, zal ik toch maar even of=p ADO betten?
Vind ik leuk
derksen +7663
zaterdag 13 januari 2018 om 13:08
Camping is bijna weer open John!
Vind ik leuk
Guusman +2757
zaterdag 13 januari 2018 om 13:27
J. de Wolf is de trainer niet.



Vind ik leuk
Pjotr26 +202
zaterdag 13 januari 2018 om 13:36
feyenoord wint van psv, psv van ajax en ajax van feyenoord....meestal dan
Vind ik leuk
zaterdag 13 januari 2018 om 14:02
Weer NIKS voor die STINKNEUZEN!!!
Vind ik leuk
fer65 +210
zaterdag 13 januari 2018 om 15:07
Ofje nu knavb zegt of amsterdom het is een pond corrupte manupiltatie geweest in het verleden .Dat feijenoord daar niet op inspeelt nu de laatste jaren is voor mij een bewijs van acceptatie om er mee te leven dat het niet anders is.Alleen psv mocht en won vaak van ajaks in het verleden die twee zullen elkaar nooit in de haren vliegen wat dat betreft.Nee ik ben er klaar mee met feijenoord tot mijn grote spijt moet ik het ook accepeteren dat feijenoord altijd al 1-0 achter staat voor de wedstrijd begonnen is .Was het niet door de scheidsen of grenzen dan was het weer intern geklooi met die hoofdpijn club pfffff jammer hoor van zo mooi stadion en club.Maar nederlandse zaken leven heeft er niets mee ,ze worden altijd bijvoorbaat al gewaarschuud van het anti sematisme dus blijven de mannen met geld weg.En de zooi die blijft roepen verzieken het voor de club waar zij zo graag komen .Of is het de contragedachten met een feijenoord chirt de boel ff opnaaien verzieken voor vele anderen .De reden dat Guidettie niet gehaald werd is er een van met dat vingerdje klojos zijn het die dat niet begrijpen stomstomstom maar we gaan vrolijk verder en we zeggen er af en toe wat van pfffff schijtzooi.
Vind ik leuk
13 +3404
zondag 14 januari 2018 om 05:54
Kort samengevat: het lukt je net als deze Rotterdamse niet meer om je te verheugen op een wedstrijdje in Amsterdam...
[Reactie gewijzigd op zondag 14 januari 2018 om 05:55]
Vind ik leuk
zaterdag 13 januari 2018 om 15:56
Ajax knalt er overheen Let maar op
Vind ik leuk
rik1958 +105
zaterdag 13 januari 2018 om 23:16
eindelijk iemand met verstand...normaal gesproken wordt het 5-0 voor Ajax. John de Wolf is overigens de enige Feijenoorder die ik graag bij Ajax had zien spelen
Vind ik leuk
13 +3404
zondag 14 januari 2018 om 05:57
Heb vaak Ajacieden waarderend zien schrijven over Karsdorp, Kongolo, El Ahmadi, Jørgensen.
Vind ik leuk
zondag 14 januari 2018 om 10:50
ik vind Feyenoord moet altijd voor de winst gaan, maar ik heb zo mijn bedenkingen over Bronckhorst, het afgelopen jaar heeft Dirk Kuijt hem gered, Maar een ding kan ik gewoon niet begrijpen waarom is van v, persie terug is gehaald je levert veel loop vermogen in om Toonstra of Amerath op de bank te zetten, ik zie v, persie niet achter zijn tegenstaander aan lopen, Ik vind van Vermeer een betere keeper dan Jones, of wil v, Bronckhorst door gaan met Jones tot hij 40 jaar oud is, Ik vind ook dat men Clasie terug moet halen, om het volgend seizoen Elamani op te volgen, ook hij wordt te oud om het Middenveld te belopen.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

'Op dit moment zou ik heel tevreden zijn als Feyenoord 1-1 speelt tegen Ajax'