Toekomst bij FC Groningen onzeker: We gaan op enig moment wel praten

    Toekomst bij FC Groningen onzeker: "We gaan op enig moment wel praten"

    zaterdag 13 januari 2018 om 16:14

    Ernest Faber weet nog niet of hij ook komend seizoen aan het roer staat bij FC Groningen. Het contract van de trainer loopt af. Faber vindt het niet storend dat hij op dit moment geen duidelijkheid heeft over zijn toekomst. 

    "Voor mij is nu het elftal het belangrijkste, al het andere nog niet. We gaan op enig moment wel met elkaar praten. Ik maak me nooit zorgen om mijn toekomst, die angst heb ik niet", aldus de coach in gesprek met RTV Noord

    "Het bevalt me goed bij FC Groningen. De komende maanden zal blijken of we elkaar kunnen vinden in een langer verblijf. Het gaat erom dat je plezier hebt, anders kan je het ook niet volhouden. Wat we de afgelopen maanden meemaken is ook heel leerzaam."

    Faber maakte in de zomer van 2016 de overstap van NEC naar FC Groningen. Afgelopen seizoen eindigde de voormalig verdediger op de achtste plaats. Momenteel staat De Trots van het hoge Noorden op plek dertien. 

    Lees meer over:EredivisieFC Groningen

    Poll

    Moet FC Groningen doorgaan met Faber?

    (642 stemmen)

    Plaats een reactie

    Kopstootje +8954
    zaterdag 13 januari 2018 om 16:19
    Trainerswissel met Cocu
    Vind ik leuk
    Kopsterk +7304
    zaterdag 13 januari 2018 om 16:22
    Afgaande op de foto in dit bericht vermoed ik dat de dagen van Kevin Begois ook geteld zijn in Groningen mocht Faber aanblijven....
    Vind ik leuk
    HanV +4283
    zaterdag 13 januari 2018 om 18:15
    De reservekeeper is de schuld dat Padt zo slecht keept, totaal geen angst om op de bank te komen. ;)
    Vind ik leuk
    zaterdag 13 januari 2018 om 16:40
    Zou het zonder Faber beter gaan?
    Vind ik leuk
    Kopstootje +8954
    zaterdag 13 januari 2018 om 16:41
    Nee maar het klinkt wel leuk.
    Vind ik leuk
    zaterdag 13 januari 2018 om 16:41
    De FC heeft gewoon te weinig kwaliteit.En daar veranderd geen coach wat aan.
    Vind ik leuk
    52N6E +1015
    zaterdag 13 januari 2018 om 17:53
    FC Groningen gaat niet beter presteren zonder Faber. Rust in de tent en weer beter voetbal is het enige medicijn dat telt.
    Vind ik leuk
    zaterdag 13 januari 2018 om 19:21
    Faber, Streppel, Van Looi, Fräsertje als ik de Vitesse fans mag geloven... Van mij mogen ze allemaal weg uit de Eredivisie. Laten hun teams saai voetballen, maken spelers totaal niet beter, nul charisma, nul uitstraling.. Hoop dat er meer types als Van ‘t Schip en Van der Gaag komen. Heb ook goede hoop op JP de Jong, al lijkt het me lastiger om bij de club waar je als speler speelde, furore te maken als trainer. Groot afbreuk risico. Maar echt, eerst genoemden... stop er toch mee... voor Eredivisie’s sake.
    Vind ik leuk
    Pkrzz +89
    zaterdag 13 januari 2018 om 19:54
    Gauw weg doen. Presteert niet en haalt niet genoeg uit de groep. Toch raar als meerdere spelers verneukt hier weg gaan en het ineens niet meer kunnen. Steevast vertrouwen gehouden in de verkeerde spelers en spelers op de verkeerde posities. Totaal mislukt en krijgt het niet aan de loop.

    Als Hansie op safe wil spelen en het stadion vol wil krijgen is er maar 1 oplossing. Zo snel mogelijk afscheid nemen. Mensen komen niet zonder reden meer naar het stadion. Dat levert meer op dan vast houden aan die....
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 13 januari 2018 om 19:55]
    Vind ik leuk