Van Bronckhorst komt met update: 'Ajax-uit komt voor hen te vroeg'

    Van Bronckhorst komt met update: 'Ajax-uit komt voor hen te vroeg'

    zaterdag 13 januari 2018 om 19:34

    Eric Botteghin en Jan-Arie van der Heijden maakten zaterdag hun rentree voor Feyenoord, maar Ajax-uit is onhaalbaar voor het duo. Dat zei trainer Giovanni van Bronckhorst na afloop van het duel met FC Luzern tegen RTV Rijnmond.

    "Ik heb gezegd dat de jongens die terugkomen twee à drie maanden niet gespeeld hebben", aldus Gio, die Sven van Beek en Renato Tapia opstelde tegen Luzern. "Voor Botteghin en Van der Heijden komt de wedstrijd tegen Ajax-uit te vroeg. De jongens zijn hard bezig om ritme op te doen."

    Van Bronckhorst wilde niet te ver vooruitlopen op de komst van Robin van Persie, die naar verluidt op het punt staat om terug te keren in Rotterdam-Zuid. "Ik hoop dat het rond komt. We zitten er dichtbij. Hopelijk komt het groene licht van de club de komende dagen. Iemand die ik goed ken en waardevol kan zijn voor dit team."

    Mocht het rondkomen, dan is Van Bronckhorst er niet zeker van dat hij Van Persie meeneemt naar Amsterdam voor de wedstrijd tegen Ajax. "Dat weet ik niet. De transfer moet eerst rondkomen. Ik weet dat hij de laatste weken voluit traint. Ook bij Fenerbahçe. We zullen dan kijken hoe hij ervoor staat."

    Lees meer over:EredivisieFeyenoord

    Poll

    Gaat Feyenoord De Klassieker winnen?

    (1030 stemmen)

    Plaats een reactie

    zaterdag 13 januari 2018 om 19:36
    Gewoon met Van Beek en Tapia spelen. Van Beek is niet zoveel minder in de lucht dan Botteghin en wel veel dynamischer. Al maakt het tegen De Hunter niet eens zoveel uit, wie je er ook neer zet, die man kan altijd een doelpunt maken.

    Sneu voor Jan-Scharie trouwens, toch altijd leuk om tegen je ouwe club te spelen.
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 13 januari 2018 om 19:37]
    Vind ik leuk
    zaterdag 13 januari 2018 om 19:37
    Voor heel het Feyenoord-elftal komt de wedstrijd tegen Ajax véél te vroeg, die kunnen beter in Rotterdam blijven, die hebben niks te zoeken in Amsterdam, Ajax wint dat zonder veel moeite :D
    Vind ik leuk
    jari4ever +1176
    zaterdag 13 januari 2018 om 20:23
    Haha goeie stelling...Kan een koe praten?
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 13 januari 2018 om 20:28]
    Vind ik leuk
    Appie53 +173
    zaterdag 13 januari 2018 om 20:58
    Mag van mij, meer valt er voor jullie niet te halen! Wie het laatst lacht..........,............
    Vind ik leuk
    Pino61 +12679
    zaterdag 13 januari 2018 om 22:28
    Maandag, dinsdag en woensdag naar een klant in 010.
    Ik voel me nu al een beetje ziek en denk dat ik klanten uit 010 in het vervolg maar links laat liggen. Rekende deze al het dubbele, maar het is het niet waard.
    Vind ik leuk
    13 +13173
    zondag 14 januari 2018 om 06:12
    O jee, je zit heel dicht tegen een fobie aan. Schijnt te helpen om dan juist aan vet veel exposure te doen, dus ff achter elkaar klanten ‘afwerken’ in Rotterdam.
    Vind ik leuk
    52N6E +1015
    zaterdag 13 januari 2018 om 19:38
    Dat wordt een overwinning voor ajax...
    Vind ik leuk
    zaterdag 13 januari 2018 om 20:47
    Die krijgen een pak slaag in de Arena.
    Vind ik leuk
    Appie53 +173
    zaterdag 13 januari 2018 om 21:00
    Wij moeten er nog 4 winnen, beker binnen, jullie 17, en dat wordt niks!
    Vind ik leuk
    14forever +8513
    zaterdag 13 januari 2018 om 21:35
    Hahahha 44% denkt of hoopt het!!!!
    Vind ik leuk
    Bennie498 +1547
    zaterdag 13 januari 2018 om 21:41
    Dat begint al goed. Niet foto voor Ajax uit . Man man man wat een afgang
    Vind ik leuk
    zaterdag 13 januari 2018 om 22:05
    Ik denk niet dat er iets te halen valt dit seizoen in amsterdam als ik zie hoe ze het thuis verneukt hebben
    Vind ik leuk
    zaterdag 13 januari 2018 om 22:09
    Met de mattenklopper krijgen ze op hun broek... en broekje nat naar huis Suc6 van Bronckhorst Whahaha.
    Oja van persie is al begonnen met Proberen minder te roken! Wordt een topper Zondag. 4-1
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws