Van Bronckhorst komt met update: 'Ajax-uit komt voor hen te vroeg'

Van Bronckhorst komt met update: 'Ajax-uit komt voor hen te vroeg'

zaterdag 13 januari 2018 om 19:34

Eric Botteghin en Jan-Arie van der Heijden maakten zaterdag hun rentree voor Feyenoord, maar Ajax-uit is onhaalbaar voor het duo. Dat zei trainer Giovanni van Bronckhorst na afloop van het duel met FC Luzern tegen RTV Rijnmond.

"Ik heb gezegd dat de jongens die terugkomen twee à drie maanden niet gespeeld hebben", aldus Gio, die Sven van Beek en Renato Tapia opstelde tegen Luzern. "Voor Botteghin en Van der Heijden komt de wedstrijd tegen Ajax-uit te vroeg. De jongens zijn hard bezig om ritme op te doen."

Van Bronckhorst wilde niet te ver vooruitlopen op de komst van Robin van Persie, die naar verluidt op het punt staat om terug te keren in Rotterdam-Zuid. "Ik hoop dat het rond komt. We zitten er dichtbij. Hopelijk komt het groene licht van de club de komende dagen. Iemand die ik goed ken en waardevol kan zijn voor dit team."

Mocht het rondkomen, dan is Van Bronckhorst er niet zeker van dat hij Van Persie meeneemt naar Amsterdam voor de wedstrijd tegen Ajax. "Dat weet ik niet. De transfer moet eerst rondkomen. Ik weet dat hij de laatste weken voluit traint. Ook bij Fenerbahçe. We zullen dan kijken hoe hij ervoor staat."

Lees meer over:EredivisieFeyenoord

Poll

Gaat Feyenoord De Klassieker winnen?

(1017 stemmen)

Plaats een reactie

zaterdag 13 januari 2018 om 19:36
Gewoon met Van Beek en Tapia spelen. Van Beek is niet zoveel minder in de lucht dan Botteghin en wel veel dynamischer. Al maakt het tegen De Hunter niet eens zoveel uit, wie je er ook neer zet, die man kan altijd een doelpunt maken.

Sneu voor Jan-Scharie trouwens, toch altijd leuk om tegen je ouwe club te spelen.
[Reactie gewijzigd op zaterdag 13 januari 2018 om 19:37]
Vind ik leuk
zaterdag 13 januari 2018 om 19:37
Voor heel het Feyenoord-elftal komt de wedstrijd tegen Ajax véél te vroeg, die kunnen beter in Rotterdam blijven, die hebben niks te zoeken in Amsterdam, Ajax wint dat zonder veel moeite :D
Vind ik leuk
zaterdag 13 januari 2018 om 20:23
Haha goeie stelling...Kan een koe praten?
[Reactie gewijzigd op zaterdag 13 januari 2018 om 20:28]
Vind ik leuk
zaterdag 13 januari 2018 om 20:58
Mag van mij, meer valt er voor jullie niet te halen! Wie het laatst lacht..........,............
Vind ik leuk
zaterdag 13 januari 2018 om 21:00
Ach ... voor t seizoen begint, wordt Ajax ook altijd met 2 vingers in de neusgaten kampioen.
Vind ik leuk
Pino61 +10454
zaterdag 13 januari 2018 om 22:28
Maandag, dinsdag en woensdag naar een klant in 010.
Ik voel me nu al een beetje ziek en denk dat ik klanten uit 010 in het vervolg maar links laat liggen. Rekende deze al het dubbele, maar het is het niet waard.
Vind ik leuk
13 +3404
zondag 14 januari 2018 om 06:12
O jee, je zit heel dicht tegen een fobie aan. Schijnt te helpen om dan juist aan vet veel exposure te doen, dus ff achter elkaar klanten ‘afwerken’ in Rotterdam.
Vind ik leuk
52N6E +565
zaterdag 13 januari 2018 om 19:38
Dat wordt een overwinning voor ajax...
Vind ik leuk
zaterdag 13 januari 2018 om 19:40
Maak niet uit, als van Persie maar speelklaar is heeft Feyenoord helemaal geen verdediging nodig.
Vind ik leuk
zaterdag 13 januari 2018 om 19:44
Die kan enkel nog biljarten en klaverjassen
Vind ik leuk
zaterdag 13 januari 2018 om 19:47
Worden we misschien toch nog ergens kampioen mee dit seizoen.
Vind ik leuk
zaterdag 13 januari 2018 om 19:50
Nou de beker wegkapen bij PSV en wij de schaal dan is het een mooi jaar
Vind ik leuk
zaterdag 13 januari 2018 om 19:52
Ik teken ervoor en dan als Feyenoord en Ajax fans een rondje met op die plattekar door Eindhoven maken.....
Vind ik leuk
zaterdag 13 januari 2018 om 20:05
Zou lekker zijn na al dat gebrabbel van ze hier op VP
Vind ik leuk
zaterdag 13 januari 2018 om 20:07
En dan mag stratumseind voorop lopen in een gemengd Feyenoord - Ajax shirt....
Vind ik leuk
zaterdag 13 januari 2018 om 20:20
Ach dat hij hier lekker stil is is al genoeg
Vind ik leuk
Jens1999 +7601
zaterdag 13 januari 2018 om 19:45
En maar volhouden dat je alleen maar zware brandaris rookt en alcohol vrij bier....
Vind ik leuk
zaterdag 13 januari 2018 om 19:49
Alcohol vrij bier wordt niet gerookt, althans niet door mij........wel je zinnen afmaken Jens1999.
Vind ik leuk
Jens1999 +7601
zaterdag 13 januari 2018 om 19:52
Maar ik weet beter... jij zit gewoon aan de wiet en ook nog eens sterke drank naar binnen te gooien...
Vind ik leuk
zaterdag 13 januari 2018 om 19:54
Soms een jointje en heel soms een baco,tje...
Vind ik leuk
Spiegel +1910
zondag 14 januari 2018 om 07:33
Waarom dan Malt bier? Als je dan normaal wel alcohol drinkt..
Alcoholvrij bier, hmmm doe me dan maar een frisje.
Vind ik leuk
zondag 14 januari 2018 om 10:52
1 of 2 keer in de week een baco,tje en Malt bier i.v.m. medicijn gebruik. verder wil ik het hier bij laten.
Vind ik leuk
Spiegel +1910
zondag 14 januari 2018 om 11:14
Prima. Excuses. Maar voor de smaak heb ik nog steeds liever een colaatje haha
Vind ik leuk
zondag 14 januari 2018 om 11:24
En natuurlijk niet te vergeten mijn zware Brandaris shag......HaHa.
Vind ik leuk
Spiegel +1910
zondag 14 januari 2018 om 11:31
Ben onlangs gestopt met roken dus voor mij een gevoelig onderwerp. Houd het wel al sinds juli vol.
Vind ik leuk
zondag 14 januari 2018 om 11:33
Knap dat je het al zolang volhoud, zal er niet meer over beginnen tegenover jou.
Vind ik leuk
zaterdag 13 januari 2018 om 19:43
Ach eerste wedstrijd, laatste wedstrijd, Ajax wint toch wel van Feyenoord.
Vind ik leuk
zaterdag 13 januari 2018 om 21:02
Dit jaar wint Feyenoord. De beker en kampioen van de 2e seizoenshelft.
Vind ik leuk
zaterdag 13 januari 2018 om 21:06
Kampioenschap zit er niet in maar de beker dat moet zeker lukken. Ik hoop oprecht dat Feyenoord deze prijs dit seizoen gaat behalen.
Vind ik leuk
zaterdag 13 januari 2018 om 20:14
Word gewoon 4-0
Vind ik leuk
zaterdag 13 januari 2018 om 20:47
Die krijgen een pak slaag in de Arena.
Vind ik leuk
zaterdag 13 januari 2018 om 21:00
Wij moeten er nog 4 winnen, beker binnen, jullie 17, en dat wordt niks!
Vind ik leuk
14forever +7038
zaterdag 13 januari 2018 om 21:35
Hahahha 44% denkt of hoopt het!!!!
Vind ik leuk
Bennie498 +1096
zaterdag 13 januari 2018 om 21:41
Dat begint al goed. Niet foto voor Ajax uit . Man man man wat een afgang
Vind ik leuk
zaterdag 13 januari 2018 om 22:05
Ik denk niet dat er iets te halen valt dit seizoen in amsterdam als ik zie hoe ze het thuis verneukt hebben
Vind ik leuk
zaterdag 13 januari 2018 om 22:09
Met de mattenklopper krijgen ze op hun broek... en broekje nat naar huis Suc6 van Bronckhorst Whahaha.
Oja van persie is al begonnen met Proberen minder te roken! Wordt een topper Zondag. 4-1
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

Van Bronckhorst komt met update: 'Ajax-uit komt voor hen te vroeg'