Done deal in Enschede: FC Twente en PSV bevestigen transfer Maher

    Done deal in Enschede: FC Twente en PSV bevestigen transfer Maher

    maandag 15 januari 2018 om 15:33

    Adam Maher mag zich officieel speler van FC Twente noemen. De Enschedese club bevestigt maandag dat de 24-jarige middenvelder overkomt van PSV.

    Twente heeft Maher voor zes maanden gecontracteerd. Zijn aflopende contract bij PSV is ontbonden. Maandagochtend doorliep de middenvelder zonder problemen de medische keuring. Bij Twente wordt hij herenigd met trainer Gertjan Verbeek, die hij kent van zijn tijd bij AZ.

    "Ik had gelijk een goed gevoel bij FC Twente", reageert Maher op de website van zijn nieuwe club. "Het is een club met veel uitstraling, met supporters die voor het voetbal leven. FC Twente staat nu op een positie waar het niet hoort. Ik wil graag helpen om omhoog te klimmen. Natuurlijk speelt ook mee dat ik opnieuw met Gertjan Verbeek kom te werken."

    "Ook Thomas (Lam, red.) ken ik nog goed van mijn periode bij AZ. Hem heb ik de afgelopen dagen meerdere keren gesproken over de club. In het begin is het altijd even wennen, maar ik voel me fit en klaar om te spelen", besluit Maher, die ook in de belangstelling stond van Sparta en FC Utrecht. Hij stond 4,5 jaar onder contract bij PSV.

    Poll

    Is Twente een goede club voor Maher?

    (3488 stemmen)

    Plaats een reactie

    maandag 15 januari 2018 om 15:36
    Het ga je goed Maher jammer dat het er nooit echt is uitgekomen Verbeek is een coach wel weet hoe je Maher optimaal kan benutten.
    Vind ik leuk
    STRIJDERS +79
    maandag 15 januari 2018 om 15:36
    Goede versterking hoop voor ze dat het elftal een beetje intact blijft.
    Vind ik leuk
    Dorzon +4176
    maandag 15 januari 2018 om 15:37
    fc fraude haalt zonder geld weer een speler binnen.
    knappe prestatie
    Vind ik leuk
    FCT65 +2115
    maandag 15 januari 2018 om 15:38
    Een compliment??!! Dorzon, alles goed man?
    Vind ik leuk
    dhrwobo +22724
    maandag 15 januari 2018 om 15:44
    Ben jij gefrustreerd ofzo? Zeker voor Heracles ofzo..
    Vind ik leuk
    Dorzon +4176
    maandag 15 januari 2018 om 15:58
    geen idee waar fct65 voor is
    Vind ik leuk
    FCT65 +2115
    maandag 15 januari 2018 om 16:27
    Een glimlach op maandag, een like voor jou!!
    Vind ik leuk
    Dorzon +4176
    maandag 15 januari 2018 om 21:40
    idem dito
    Vind ik leuk
    035 +4464
    maandag 15 januari 2018 om 15:58
    Beetje flauw. Je kunt vast beter.
    Vind ik leuk
    Koeroe +11224
    maandag 15 januari 2018 om 15:37
    Denk dat Maher de redder van Twente gaat worden samen met assaidi
    Vind ik leuk
    Tukkerland +3220
    maandag 15 januari 2018 om 15:37
    Welkom Adam! ❤
    Vind ik leuk
    maandag 15 januari 2018 om 15:37
    Lijkt me een prima aankoop voor Twente. Creativiteit op het middenveld kunnen ze wel gebruiken, naast het blinde 'mouwen opstroop voetbal' van Verbeek.
    Vind ik leuk
    arnieman +149
    maandag 15 januari 2018 om 15:39
    Mooie deal voor de tukkers.Daar zit genoeg talent in om de kar naar het linkerrijtje te trekken.Gefeliciteerd!.
    Vind ik leuk
    dhrwobo +22724
    maandag 15 januari 2018 om 15:42
    Gefeliciteerd Adam! Veel geluk in tukkerland en bedankt voor je altijd professionele houding bij ons in Eindhoven!
    [Reactie gewijzigd op maandag 15 januari 2018 om 15:42]
    Vind ik leuk
    Cookee +9650
    maandag 15 januari 2018 om 16:29
    Ik proef sarcasme heb ik gelijk?
    Ik heb medelijden met hem, PSV is een verkeerde keuze geweest.
    Vind ik leuk
    dhrwobo +22724
    maandag 15 januari 2018 om 16:39
    Huh bij mijn reactie? Dan proef je wat je wilt proeven..
    Zoals onder meerdere artikelen afgelopen dagen ben ik altijd erg aardig geweest over Maher. Die jongen heeft zich, ondanks z'n moeilijke situatie, altijd heel netjes en professioneel gedragen. Veel respect voor hem en ik gun hem een betere stap in zijn carrière.
    [Reactie gewijzigd op maandag 15 januari 2018 om 16:39]
    Vind ik leuk
    Cookee +9650
    maandag 15 januari 2018 om 17:18
    Oke, sorry.. mijn fout. Sommigen trappen een vertrekkende speler na... daarom vroeg ik het je ook?
    Ik vind het zonde dat het niet lukte. Hoop echt dat hij weer gaat herpakken... zulke spelers ga ik voor zitten... niet de middelmaat.
    Snap nog steeds niet dat Cocu hem niet vaker gebruikte, als hij mee mocht doen, dan leverde hij assists. Voor de beker besliste hij in zijn eentje de wedstrijd.
    lijkt mij wel handig als Brands en Cocu eens om tafel gaan, want waarom Ramselaar halen en Maher... als Cocu ze niet wil?
    Vind ik leuk
    maandag 15 januari 2018 om 15:44
    Succes Adam!
    Vind ik leuk
    pos +8283
    maandag 15 januari 2018 om 15:45
    Leuk voor hem en vooral prima dat hij even aan spelen toe gaat komen. Zal een belangrijk half jaar voor hem worden.
    Vind ik leuk
    J. Staatsen +4891
    maandag 15 januari 2018 om 15:46
    Maher gaar proberen de beker opnieuw te winnen onder Verbeek.
    Succes !
    Vind ik leuk
    Bhj +1175
    maandag 15 januari 2018 om 15:47
    Toch jammer hoe PSV met dit talent is omgegaan ook hoor.
    Het was natuurlijk ook een speler die totaal niet bij PSV paste.

    Dus in dat opzicht van beide destijds niet echt een slimme keuze geweest.
    Vind ik leuk
    benny-boys +564
    maandag 15 januari 2018 om 15:48
    11 Februari 2018 Ajax - FC Twente 0-2
    2x Maher
    Vind ik leuk
    Filip_FCU +11396
    maandag 15 januari 2018 om 15:48
    Ben blij voor Twente en Utrecht. Veel bruikbaarder bij Twente en ik hoefde hem niet. Zou mooi zijn als hij weer zijn AZ vorm terug vindt.
    Vind ik leuk
    Hulsink +377
    maandag 15 januari 2018 om 15:49
    Dorzon, waarom steeds weer fraude erbij gehaald, de mensen die dat pleegden zijn al lang bij FC,Twente uit beeld. Ik vind jouw opmerking, als niet Twente supporter, erg kinderachtig!
    [Reactie gewijzigd op maandag 15 januari 2018 om 15:51]
    Vind ik leuk
    035 +4464
    maandag 15 januari 2018 om 16:03
    Helemaal juist!
    Vind ik leuk
    pinkelman +4035
    maandag 15 januari 2018 om 16:10
    We weten nu nog steeds niet of hij het salaris van PSV mee krijgt (half miljoen) of dat hij zelf daar afstand heeft gedaan om nog een half jaartje bij Twente te kunnen ballen.
    Lijkt mij dat hij het grootste gedeelte ervan nog wel ontvangt, want dergelijke clubs zouden zich ook wel aan het einde van het seizoen melden als dan zijn contract zou zijn afgelopen en dus weer een half miljoen rijker zou zijn geweest.
    Kortom wie heeft er nu het meeste water bij de wijn gedaan: PSV of Maher?
    [Reactie gewijzigd op maandag 15 januari 2018 om 16:13]
    Vind ik leuk
    Cookee +9650
    maandag 15 januari 2018 om 16:15
    Ik snap het niet zo, ze hebben daar die Marokaan toch al, dacht dat die spelbepaler was.
    Maar ben wel blij voor Maher....
    wat is dat een sneue keuze geweest om voor PSV te kiezen, maar ook voor Ramselaar en anderen.
    Vind ik leuk
    Jordtt +1042
    maandag 15 januari 2018 om 16:16
    Altijd gecharmeerd van hem geweest. Hoop echt dat hij het weer op kan pakken. Bij AZ echt heerlijke speler geweest die het team beter maakte. Ben benieuwd naar de combinatie assaidi en hem, kan wel eens Twente gaan redden.
    Vind ik leuk
    mazu +1540
    maandag 15 januari 2018 om 16:17
    Het lukt Fc List en Bedrog opnieuw om een speler vast te leggen die qua status en salaris totaal niet haalbaar zou moeten zijn......erg bijzonder weer.
    Vind ik leuk
    FCT65 +2115
    maandag 15 januari 2018 om 16:29
    Tja, we heetten niet voor niets “list en bedrog” toch?
    Vind ik leuk
    maandag 15 januari 2018 om 16:27
    had beter voor Utrecht kunnen kiezen
    Vind ik leuk
    Smithsonian +26788
    maandag 15 januari 2018 om 16:34
    Prima transfer voor twente.
    Vind ik leuk
    thebigeasy +558
    maandag 15 januari 2018 om 16:47
    Succes Adam. Jammer dat het niets geworden is maar complimenten hoe je je altijd hebt opgesteld. Spelers hebben voor minder de kont tegen de cribbe gegooid. Ik hoop dat je weer terug komt op je oude niveau en laat zien dat je weer de speler kan zijn waar destijds na je oranje duels Sneijder lovend oversprak.
    Vind ik leuk
    maandag 15 januari 2018 om 17:05
    De fraudeurs slaan weer toe.
    Vind ik leuk
    Elledoet +333
    maandag 15 januari 2018 om 17:51
    Topper!! Wat de meeste mensen vergeten is dat ne tot 2 jaar geleden basis speler was in het kampioenschap van PSV. Samen met Gini en Gwardado vormde jij het kampioens elftal van PSV. Je speelde fantastisch. Dat je je plek bent kwijt geraakt heeft met de keuze van de trainer te maken en niet met jouw. Succes bij Twente en laat maar zien hoe goed je bent.
    [Reactie gewijzigd op maandag 15 januari 2018 om 17:52]
    Vind ik leuk
    maandag 15 januari 2018 om 18:01
    Ben benieuwd hoeveel salaris Maher krijgt. En hoe onze tukkerse vrienden dat betalen.
    Vind ik leuk
    maandag 15 januari 2018 om 19:56
    Bedankt Adam.succes bij Fc Twente
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    Done deal in Enschede: FC Twente en PSV bevestigen transfer Maher