Feyenoord-deal komt snel rond: 'Er ligt nog drie miljoen euro salaris op tafel'

Feyenoord-deal komt snel rond: 'Er ligt nog drie miljoen euro salaris op tafel'

maandag 15 januari 2018 om 21:08

Sjoerd Mossou van het Algemeen Dagblad zegt dat Feyenoord en Fenerbahçe wel een akkoord hebben over de transfer van Robin van Persie, maar dat het nog niet volledig rond is. Er moet nog een paar miljoen euro verdeeld worden.

"Het gaat om details. Die Turken moeten nog een paar mails terugsturen", zegt Mossou bij Peptalk van Ziggo Sport. "Er was al bekend dat er nog een som geld betaald moest worden. Er ligt nog drie miljoen euro salaris op tafel. Dat verdient hij ongeveer in een halfjaar bij Fenerbahçe. Dat moet uitonderhandeld worden. Dat willen zij terug. En dat moet een beetje van Feyenoord en van Van Persie zelf komen. De fase van onderhandelen zijn ze al voorbij. Die deal is er al."

Vrijdag pakte het het AD uit met het nieuws dat een rentree van Van Persie naar De Kuip bijna rond is. Zaterdag zou hij medisch gekeurd worden, maar na het bericht van vrijdag bleef het stil. Van Persie verliet Feyenoord in 2004 voor Arsenal.

Poll

Is Van Persie een toegevoegde waarde voor Feyenoord?

(8401 stemmen)

Plaats een reactie

maandag 15 januari 2018 om 21:12
Drie partijen, 3 miljoen. Zie dat maar eens te verdelen.
Vind ik leuk
Olfie +3073
maandag 15 januari 2018 om 22:33
Zal Persie gaan betalen om bij Fey te mogen spelen denk je? Heb bij Oranje eens iets gehoord over gelden van een sponsorpot...
Vind ik leuk
chicken +7554
maandag 15 januari 2018 om 23:21
Spelerspool bedoel je?
Vind ik leuk
Olfie +3073
dinsdag 16 januari 2018 om 07:05
Yep
Vind ik leuk
chicken +7554
dinsdag 16 januari 2018 om 07:52
Was bedoelt voor talenten geloof ik...
Vind ik leuk
dinsdag 16 januari 2018 om 00:17
Dat zal niet veel wezen dan.
Hij krijgt nu 2 miljoen en dan weer een salaris bij Feyenoord.
Vind ik leuk
Mari +3341
maandag 15 januari 2018 om 22:48
er staat er ligt nog drie miljoen op tafel. Als ik van Persie was zou ik het gewoon nemen. Anders ligt het daar maar
Vind ik leuk
Guusman +4151
maandag 15 januari 2018 om 23:11
IK wil wel een handje helpen hoor, twee ook nog wel.
Vind ik leuk
maandag 15 januari 2018 om 21:12
Even een compilatie van hem kijken bij Fenerbache en dan pas stemmen aub;)
Vind ik leuk
yuuup +6571
dinsdag 16 januari 2018 om 03:47
Dat zou wel een heel verkeerd beeld van hem geven. Kun je net zo goed een compilatie van bij Arsenal kijken en daarna stemmen. Dit geeft een beter beeld: 2015/2016: 18 goals, 2016/2017: 9 goals 2017/2018: 0 goals. Kortom geen toegevoegde waarde.
Vind ik leuk
maandag 22 januari 2018 om 17:36
Het gaat om nu, niet om 8 jaar geleden..
Vind ik leuk
yuuup +6571
maandag 22 januari 2018 om 18:47
Jezus dat is juist mijn punt man.
Vind ik leuk
dinsdag 23 januari 2018 om 19:41
Fenerbache is recentelijk dus dat geeft een aardig beeld van zijn recente voetbalkwaliteiten. Jezus wat ben jij dom.
Vind ik leuk
yuuup +6571
woensdag 24 januari 2018 om 05:57
Mijn eerste reactie: afgelopen seizoen 0 goals, seizoen daarvoor 9 en daarvoor 18. Hoe duidelijk kan een trend zijn??? Kun je wel een compilatie gaan kijken van die 27 goals in 3 minuten maar dat geeft juist een gigantisch verkeerd beeld. Daarom kun je net zo goed een compilatie van 8 jaar geleden kijken ja. Dat geeft net zoveel informatie. Namelijk 0,0.
Maar fuck hoe is het mogelijk dat er mensen op deze wereld rondlopen die zelfs dit simpele verhalen niet kunnen bevatten. Je bent in ieder geval zeldzaam, want er zullen wereldwijd hooguit 5 mensen zijn die dit niet kunnen volgen en jij staat met stip bovenaan.
Vind ik leuk
Alain2708 +5329
maandag 15 januari 2018 om 21:13
Leuk man!
[Reactie gewijzigd op maandag 15 januari 2018 om 21:23]
Vind ik leuk
maandag 15 januari 2018 om 21:16
Robin traint de laatste weken bij Excelsior in alle rust. Zodra het rond is dan komt hij topfit de kuip binnen.
Vind ik leuk
035 +989
maandag 15 januari 2018 om 21:26
Zal nog effe duren dus.?...
Vind ik leuk
maandag 15 januari 2018 om 21:17
Wat zou hij dan bij Feyenoord gaan verdienen ?
Vind ik leuk
maandag 15 januari 2018 om 21:21
Miljoen per jaar of zo....
Vind ik leuk
maandag 15 januari 2018 om 21:25
Ja dat denk ik ook .

Vind ik leuk
MojoRisin +4091
maandag 15 januari 2018 om 21:19
Ik vermoed dat het helemaal niks wordt.. Hij is geen Kuyt die het op karakter en fysiek nog kan belopen, denk dat Robin het fysiek niet meer aan kan eerlijk gezegd..
Vind ik leuk
Hammie +778
maandag 15 januari 2018 om 21:55
Net zo oud als Huntelaar en Robin scoort wat makkelijker.
Vind ik leuk
MojoRisin +4091
maandag 15 januari 2018 om 22:01
Huntelaar is een stuk fitter en heeft een beter moyenne hoor, weet je het ff.. ;)
Vind ik leuk
Hammie +778
maandag 15 januari 2018 om 22:40
Moyenne is een eiland in het Sainte-Anne Marine toch?

Maar als je bedoeld een beter gemiddelde dan heb je het fout vriend.....
Vind ik leuk
MojoRisin +4091
maandag 15 januari 2018 om 22:46
Nee hoor, zoek het maar op..
Vind ik leuk
Hammie +778
maandag 15 januari 2018 om 22:49
Moyenne is een eiland in het Sainte-Anne Marine

Echt waar

Zoek maar op.
Vind ik leuk
MojoRisin +4091
maandag 15 januari 2018 om 22:52
Ik geloof je, maar wat heeft dat hier mee te maken ?
Vind ik leuk
maandag 15 januari 2018 om 21:20
Robin, Feyenoord en Fenerbahce nemen ieder een miljoen voor hun rekening en klaar!
Vind ik leuk
maandag 15 januari 2018 om 22:01
En wie neemt dat half jaartje salaris voor zijn rekening? Tot op heden werkt er niemand bij het Leger des Heils
Vind ik leuk
maandag 15 januari 2018 om 22:28
Hooguit een lamme of een blinde ;-)
Vind ik leuk
035 +989
maandag 15 januari 2018 om 23:21
Oeps, die is sterk
Vind ik leuk
buddha +6179
maandag 15 januari 2018 om 21:22
er ligt nog 3 miljoen salaris op tafel. nou ik keek net op mijn tafel en er lag helemaal niets.
Vind ik leuk
Rtbos79 +191
maandag 15 januari 2018 om 21:42
Ik was ook al aan het zoeken
Vind ik leuk
maandag 15 januari 2018 om 21:22
Ben benieuwd waar hij gaat staan. Op 10? Lijkt me niet dat hij Jorgensen eruit speelt.
Vind ik leuk
maandag 15 januari 2018 om 21:25
Ik ben erg benieuwd of van Persie nog kan brengen wat er verwacht wordt

Ik denk het zelfde niet maar het is sowieso leuk voor Feyenoord en de eredivisie
Vind ik leuk
Foebele +43386
maandag 15 januari 2018 om 21:35
Die 3 miljoen willen ze terug? Wees blij dat er een oplossing komt en je niet de volledige 3 miljoen moet betalen maar slechts een deel, Robin kan ook gewoon een half jaar wachten en komende zomer naar Feyenoord gaan met 3 miljoen extra in zijn portemonee.
Vind ik leuk
maandag 15 januari 2018 om 23:16

exact mijn gedachte!

maar of zijn komst dan nog aan de orde is....
Vind ik leuk
Foebele +43386
dinsdag 16 januari 2018 om 00:06
Zou hij echt louter voor een half jaartje komen?
Vind ik leuk
Breezer4u +1018
maandag 15 januari 2018 om 21:50
Wordt nog krappe sokken voor zondag..
Vind ik leuk
maandag 15 januari 2018 om 22:00
Die gaat in nog geen 1000 dagen 2.5 miljoen salaris inleveren en dan voor 5 tonnetjes een half jaartje Feyenoord te doen.

De havens in China leggen er net zo mooi bij als in Rotterdam, alleen het geld is er beter...dus logische keus dat hij naar Azië gaat om snel te cashen
Vind ik leuk
maandag 15 januari 2018 om 22:36
Cashen in China is niet meer nodig na 14 jaar te hebben gespeeld bij Arsenal, ManU en Fenerbahce. RvP is al loaded.
Vind ik leuk
dinsdag 16 januari 2018 om 08:00
Tevez was bij Juventus al zoveel meer loaded dan RvP en toch ging hij naar China....een beetje voetballer kan nooit loaded genoeg zijn
Vind ik leuk
dinsdag 16 januari 2018 om 08:04
Klopt. Maar RvP heeft ook een jong gezin. Kan een rol spelen. Zou mooi zijn als hij terugkeert in de ED.
Vind ik leuk
dinsdag 16 januari 2018 om 08:49
Nee hoeft niet terug te keren en hele jonge kinderen zegt de naam V Persie niets. Teveel salaris voor een hele beperkte toevoeging
Vind ik leuk
maandag 15 januari 2018 om 22:38
1 milj voor Fener.. 1 milj salaris voor 6 maanden bij feyenoord door feyenoord.. en 1 miljoen die hij accepteerd in minder salaris..

Ja ja ik hoor de onrust al dat hij 2x zoveel verdient dan feyenoord spelers..

Veel te duur.. ------------>>> Qatar here i come.
[Reactie gewijzigd op maandag 15 januari 2018 om 22:42]
Vind ik leuk
Mari +3341
maandag 15 januari 2018 om 22:44
Ik lees:
" Er ligt nog drie miljoen euro salaris op tafel. Dat verdient hij ongeveer in een halfjaar bij Fenerbahçe. Dat moet uitonderhandeld worden."
Raar
Als Fener het salaris vooruit betaald heeft dan snap ik dat ze het terug willen. Maar dat ze vooruit betaald hebben denk ik niet.
Als ze het nog moeten betalen voor het komende half jaar en vann Persie speelt daar niet mee, hoeven zij niets te betalen toch? en hebben ze ook niets te vorderen lijkt mij.
(Als ik geen belasting heb betaald omdat ik te weinig of niets verdiende kan ik ook niets terug krijgen).
Van Persie moet proberen zijn salaris (andere voorwaarden natuurlijk) van Feijenoord te krijgen
Vind ik leuk
Ikkedus +217
maandag 15 januari 2018 om 23:03
Als hij. Ontkracht voor dat salaris heeft, dan dien je dat te betalen. Behalve als Van Persie ervan afziet. Laat hij nou net dat laatste niet van plan zijn...
Vind ik leuk
Mari +3341
dinsdag 16 januari 2018 om 10:09

Dus van Persie wil geld, maar er niet voor voetballen. Waar ligt het positieve dan voor Fenerbache.
Bovendien staat er: dat willen zij terug.
Ik snap je zin:
ontkracht voor dat salaris heeft niet
Vind ik leuk
pinkelman +3277
maandag 15 januari 2018 om 22:58
Het gaat om details 'Er moet nog een paar miljoen euro verdeeld worden'.


De wereld op zijn kop.
Vind ik leuk
Farmer +6389
dinsdag 16 januari 2018 om 03:01
Tja, ze mogen altijd een paar van zulke 'details' naar mij toe sturen hoor.
Vind ik leuk
Stranger +2559
dinsdag 16 januari 2018 om 07:49
Wat is 3 miljoen nu in het geweld dat in de voetbalwereld rond gaat?
222 miljoen voor Neymar
85 miljoen voor V.v Dijk
Jaarsalarisssen van 20 tot 30 miljoen.

3miljoen zijn peanets vergeleken bij die bedragen;-)

Al heb ik wel graag zo'n zakje pinda's
Vind ik leuk
Guusman +4151
maandag 15 januari 2018 om 23:02
Als je het vlug zegt is het niks.
Vind ik leuk
maandag 15 januari 2018 om 23:10
Is allang rond
Vind ik leuk
maandag 15 januari 2018 om 23:29
Geldverspilling. Liever een talent die in waarde stijgt. Had dan een Mahi gehaald die uit zn contract gaat lopen komende zomer.
Vind ik leuk
dinsdag 16 januari 2018 om 00:26
Mahi in plaats van Van Persie... Met deze grap kan ik lekker slaap in vallen
Vind ik leuk
dinsdag 16 januari 2018 om 00:28
Ik vind wel ... als het morgen nog niet rond is. Zoek het dan maar uit. Niet gaan leggen miauwen om een paar ton.
Fenerbahçe heeft hem genoeg gekost.

Als ik van Geel was ... zou ik zeggen tot dinsdag 16:00 uur. En anders misschien tot van de zomer. Ik ben dan ook een ongeduldige man.
Vind ik leuk
dinsdag 16 januari 2018 om 00:33
Kansloze investering, vergane glorie. Net zoals heel feijenoord hier synoniem aan is.
Vind ik leuk
Stranger +2559
dinsdag 16 januari 2018 om 07:51
Goh joh dat jij s'nacht voor zo'n opmerking een accountje aan maakt.
Was je trekhandje oververmoeid?
Vind ik leuk
_AJAX_ +2426
dinsdag 16 januari 2018 om 00:38
Dealtje maken kan ik ook nog wel, maar de centen, dat is toch een ander verhaal...
Vind ik leuk
dinsdag 16 januari 2018 om 01:37
Laat Feyenoord nou naar van Hanegem luisteren die zegt dat van Persie geen waarde heeft .
Vind ik leuk
dinsdag 16 januari 2018 om 06:00
Als hij nou maar snel wedstrijd fit wordt voor zondag heeft Feyenoord prima spits extra op het veld in huis .
Vind ik leuk
dinsdag 16 januari 2018 om 08:00
feyenoord moet Clasie terug halen, v, persie moet naar sparta gaan,
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

Feyenoord-deal komt snel rond: 'Er ligt nog drie miljoen euro salaris op tafel'