Feyenoord-deal komt snel rond: 'Er ligt nog drie miljoen euro salaris op tafel'

    Feyenoord-deal komt snel rond: 'Er ligt nog drie miljoen euro salaris op tafel'

    maandag 15 januari 2018 om 21:08

    Sjoerd Mossou van het Algemeen Dagblad zegt dat Feyenoord en Fenerbahçe wel een akkoord hebben over de transfer van Robin van Persie, maar dat het nog niet volledig rond is. Er moet nog een paar miljoen euro verdeeld worden.

    "Het gaat om details. Die Turken moeten nog een paar mails terugsturen", zegt Mossou bij Peptalk van Ziggo Sport. "Er was al bekend dat er nog een som geld betaald moest worden. Er ligt nog drie miljoen euro salaris op tafel. Dat verdient hij ongeveer in een halfjaar bij Fenerbahçe. Dat moet uitonderhandeld worden. Dat willen zij terug. En dat moet een beetje van Feyenoord en van Van Persie zelf komen. De fase van onderhandelen zijn ze al voorbij. Die deal is er al."

    Vrijdag pakte het het AD uit met het nieuws dat een rentree van Van Persie naar De Kuip bijna rond is. Zaterdag zou hij medisch gekeurd worden, maar na het bericht van vrijdag bleef het stil. Van Persie verliet Feyenoord in 2004 voor Arsenal.

    Poll

    Is Van Persie een toegevoegde waarde voor Feyenoord?

    (8415 stemmen)

    Plaats een reactie

    maandag 15 januari 2018 om 21:12
    Even een compilatie van hem kijken bij Fenerbache en dan pas stemmen aub;)
    Vind ik leuk
    yuuup +9497
    dinsdag 16 januari 2018 om 03:47
    Dat zou wel een heel verkeerd beeld van hem geven. Kun je net zo goed een compilatie van bij Arsenal kijken en daarna stemmen. Dit geeft een beter beeld: 2015/2016: 18 goals, 2016/2017: 9 goals 2017/2018: 0 goals. Kortom geen toegevoegde waarde.
    Vind ik leuk
    maandag 22 januari 2018 om 17:36
    Het gaat om nu, niet om 8 jaar geleden..
    Vind ik leuk
    yuuup +9497
    maandag 22 januari 2018 om 18:47
    Jezus dat is juist mijn punt man.
    Vind ik leuk
    dinsdag 23 januari 2018 om 19:41
    Fenerbache is recentelijk dus dat geeft een aardig beeld van zijn recente voetbalkwaliteiten. Jezus wat ben jij dom.
    Vind ik leuk
    yuuup +9497
    woensdag 24 januari 2018 om 05:57
    Mijn eerste reactie: afgelopen seizoen 0 goals, seizoen daarvoor 9 en daarvoor 18. Hoe duidelijk kan een trend zijn??? Kun je wel een compilatie gaan kijken van die 27 goals in 3 minuten maar dat geeft juist een gigantisch verkeerd beeld. Daarom kun je net zo goed een compilatie van 8 jaar geleden kijken ja. Dat geeft net zoveel informatie. Namelijk 0,0.
    Maar fuck hoe is het mogelijk dat er mensen op deze wereld rondlopen die zelfs dit simpele verhalen niet kunnen bevatten. Je bent in ieder geval zeldzaam, want er zullen wereldwijd hooguit 5 mensen zijn die dit niet kunnen volgen en jij staat met stip bovenaan.
    Vind ik leuk
    AllAdIn +17673
    maandag 15 januari 2018 om 21:13
    Leuk man!
    [Reactie gewijzigd op maandag 15 januari 2018 om 21:23]
    Vind ik leuk
    De Joker +186
    maandag 15 januari 2018 om 21:16
    Robin traint de laatste weken bij Excelsior in alle rust. Zodra het rond is dan komt hij topfit de kuip binnen.
    Vind ik leuk
    035 +5819
    maandag 15 januari 2018 om 21:26
    Zal nog effe duren dus.?...
    Vind ik leuk
    bennings +310
    maandag 15 januari 2018 om 21:17
    Wat zou hij dan bij Feyenoord gaan verdienen ?
    Vind ik leuk
    Barry Engels +31279
    maandag 15 januari 2018 om 21:21
    Miljoen per jaar of zo....
    Vind ik leuk
    bennings +310
    maandag 15 januari 2018 om 21:25
    Ja dat denk ik ook .

    Vind ik leuk
    MojoRisin +12687
    maandag 15 januari 2018 om 21:19
    Ik vermoed dat het helemaal niks wordt.. Hij is geen Kuyt die het op karakter en fysiek nog kan belopen, denk dat Robin het fysiek niet meer aan kan eerlijk gezegd..
    Vind ik leuk
    Hammie +1176
    maandag 15 januari 2018 om 21:55
    Net zo oud als Huntelaar en Robin scoort wat makkelijker.
    Vind ik leuk
    MojoRisin +12687
    maandag 15 januari 2018 om 22:01
    Huntelaar is een stuk fitter en heeft een beter moyenne hoor, weet je het ff.. ;)
    Vind ik leuk
    Hammie +1176
    maandag 15 januari 2018 om 22:40
    Moyenne is een eiland in het Sainte-Anne Marine toch?

    Maar als je bedoeld een beter gemiddelde dan heb je het fout vriend.....
    Vind ik leuk
    MojoRisin +12687
    maandag 15 januari 2018 om 22:46
    Nee hoor, zoek het maar op..
    Vind ik leuk
    Hammie +1176
    maandag 15 januari 2018 om 22:49
    Moyenne is een eiland in het Sainte-Anne Marine

    Echt waar

    Zoek maar op.
    Vind ik leuk
    MojoRisin +12687
    maandag 15 januari 2018 om 22:52
    Ik geloof je, maar wat heeft dat hier mee te maken ?
    Vind ik leuk
    Barry Engels +31279
    maandag 15 januari 2018 om 21:20
    Robin, Feyenoord en Fenerbahce nemen ieder een miljoen voor hun rekening en klaar!
    Vind ik leuk
    maandag 15 januari 2018 om 22:01
    En wie neemt dat half jaartje salaris voor zijn rekening? Tot op heden werkt er niemand bij het Leger des Heils
    Vind ik leuk
    Barry Engels +31279
    maandag 15 januari 2018 om 22:28
    Hooguit een lamme of een blinde ;-)
    Vind ik leuk
    035 +5819
    maandag 15 januari 2018 om 23:21
    Oeps, die is sterk
    Vind ik leuk
    buddha +8872
    maandag 15 januari 2018 om 21:22
    er ligt nog 3 miljoen salaris op tafel. nou ik keek net op mijn tafel en er lag helemaal niets.
    Vind ik leuk
    Rtbos79 +196
    maandag 15 januari 2018 om 21:42
    Ik was ook al aan het zoeken
    Vind ik leuk
    thebigeasy +624
    maandag 15 januari 2018 om 21:22
    Ben benieuwd waar hij gaat staan. Op 10? Lijkt me niet dat hij Jorgensen eruit speelt.
    Vind ik leuk
    Argento8523 +6604
    maandag 15 januari 2018 om 21:25
    Ik ben erg benieuwd of van Persie nog kan brengen wat er verwacht wordt

    Ik denk het zelfde niet maar het is sowieso leuk voor Feyenoord en de eredivisie
    Vind ik leuk
    Foebele +54947
    maandag 15 januari 2018 om 21:35
    Die 3 miljoen willen ze terug? Wees blij dat er een oplossing komt en je niet de volledige 3 miljoen moet betalen maar slechts een deel, Robin kan ook gewoon een half jaar wachten en komende zomer naar Feyenoord gaan met 3 miljoen extra in zijn portemonee.
    Vind ik leuk
    Barry Engels +31279
    maandag 15 januari 2018 om 23:16

    exact mijn gedachte!

    maar of zijn komst dan nog aan de orde is....
    Vind ik leuk
    Foebele +54947
    dinsdag 16 januari 2018 om 00:06
    Zou hij echt louter voor een half jaartje komen?
    Vind ik leuk
    Breezer4u +1672
    maandag 15 januari 2018 om 21:50
    Wordt nog krappe sokken voor zondag..
    Vind ik leuk
    maandag 15 januari 2018 om 22:00
    Die gaat in nog geen 1000 dagen 2.5 miljoen salaris inleveren en dan voor 5 tonnetjes een half jaartje Feyenoord te doen.

    De havens in China leggen er net zo mooi bij als in Rotterdam, alleen het geld is er beter...dus logische keus dat hij naar Azië gaat om snel te cashen
    Vind ik leuk
    Come on Utreg +26398
    maandag 15 januari 2018 om 22:36
    Cashen in China is niet meer nodig na 14 jaar te hebben gespeeld bij Arsenal, ManU en Fenerbahce. RvP is al loaded.
    Vind ik leuk
    dinsdag 16 januari 2018 om 08:00
    Tevez was bij Juventus al zoveel meer loaded dan RvP en toch ging hij naar China....een beetje voetballer kan nooit loaded genoeg zijn
    Vind ik leuk
    Come on Utreg +26398
    dinsdag 16 januari 2018 om 08:04
    Klopt. Maar RvP heeft ook een jong gezin. Kan een rol spelen. Zou mooi zijn als hij terugkeert in de ED.
    Vind ik leuk
    dinsdag 16 januari 2018 om 08:49
    Nee hoeft niet terug te keren en hele jonge kinderen zegt de naam V Persie niets. Teveel salaris voor een hele beperkte toevoeging
    Vind ik leuk
    Mari +9255
    maandag 15 januari 2018 om 22:44
    Ik lees:
    " Er ligt nog drie miljoen euro salaris op tafel. Dat verdient hij ongeveer in een halfjaar bij Fenerbahçe. Dat moet uitonderhandeld worden."
    Raar
    Als Fener het salaris vooruit betaald heeft dan snap ik dat ze het terug willen. Maar dat ze vooruit betaald hebben denk ik niet.
    Als ze het nog moeten betalen voor het komende half jaar en vann Persie speelt daar niet mee, hoeven zij niets te betalen toch? en hebben ze ook niets te vorderen lijkt mij.
    (Als ik geen belasting heb betaald omdat ik te weinig of niets verdiende kan ik ook niets terug krijgen).
    Van Persie moet proberen zijn salaris (andere voorwaarden natuurlijk) van Feijenoord te krijgen
    Vind ik leuk
    Ikkedus +254
    maandag 15 januari 2018 om 23:03
    Als hij. Ontkracht voor dat salaris heeft, dan dien je dat te betalen. Behalve als Van Persie ervan afziet. Laat hij nou net dat laatste niet van plan zijn...
    Vind ik leuk
    Mari +9255
    dinsdag 16 januari 2018 om 10:09

    Dus van Persie wil geld, maar er niet voor voetballen. Waar ligt het positieve dan voor Fenerbache.
    Bovendien staat er: dat willen zij terug.
    Ik snap je zin:
    ontkracht voor dat salaris heeft niet
    Vind ik leuk
    pinkelman +4160
    maandag 15 januari 2018 om 22:58
    Het gaat om details 'Er moet nog een paar miljoen euro verdeeld worden'.


    De wereld op zijn kop.
    Vind ik leuk
    Farmer +12207
    dinsdag 16 januari 2018 om 03:01
    Tja, ze mogen altijd een paar van zulke 'details' naar mij toe sturen hoor.
    Vind ik leuk
    Stranger +5100
    dinsdag 16 januari 2018 om 07:49
    Wat is 3 miljoen nu in het geweld dat in de voetbalwereld rond gaat?
    222 miljoen voor Neymar
    85 miljoen voor V.v Dijk
    Jaarsalarisssen van 20 tot 30 miljoen.

    3miljoen zijn peanets vergeleken bij die bedragen;-)

    Al heb ik wel graag zo'n zakje pinda's
    Vind ik leuk
    maandag 15 januari 2018 om 23:10
    Is allang rond
    Vind ik leuk
    Hans Worst +841
    maandag 15 januari 2018 om 23:29
    Geldverspilling. Liever een talent die in waarde stijgt. Had dan een Mahi gehaald die uit zn contract gaat lopen komende zomer.
    Vind ik leuk
    dinsdag 16 januari 2018 om 00:26
    Mahi in plaats van Van Persie... Met deze grap kan ik lekker slaap in vallen
    Vind ik leuk
    dinsdag 16 januari 2018 om 00:33
    Kansloze investering, vergane glorie. Net zoals heel feijenoord hier synoniem aan is.
    Vind ik leuk
    Stranger +5100
    dinsdag 16 januari 2018 om 07:51
    Goh joh dat jij s'nacht voor zo'n opmerking een accountje aan maakt.
    Was je trekhandje oververmoeid?
    Vind ik leuk
    dinsdag 16 januari 2018 om 00:38
    Dealtje maken kan ik ook nog wel, maar de centen, dat is toch een ander verhaal...
    Vind ik leuk
    dinsdag 16 januari 2018 om 01:37
    Laat Feyenoord nou naar van Hanegem luisteren die zegt dat van Persie geen waarde heeft .
    Vind ik leuk
    Seizoenkaart +9448
    dinsdag 16 januari 2018 om 06:00
    Als hij nou maar snel wedstrijd fit wordt voor zondag heeft Feyenoord prima spits extra op het veld in huis .
    Vind ik leuk
    dinsdag 16 januari 2018 om 08:00
    feyenoord moet Clasie terug halen, v, persie moet naar sparta gaan,
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws