'Herinner me dat Mertens dat bij PSV altijd riep. Dan krijg ik het te horen'

'Herinner me dat Mertens dat bij PSV altijd riep. Dan krijg ik het te horen'

dinsdag 16 januari 2018 om 10:32

Anass Achahbar geeft zijn visitekaartje af bij NEC met acht doelpunten in de Jupiler League. De van PEC Zwolle gehuurde spits durft nog niet uit te spreken dat de Nijmegenaren de titel gaan winnen.

"Ik ben hier naartoe gekomen om te promoveren, mooi dat ik met mijn goals mijn steentje bij kan dragen", zegt Achahbar tegen Voetbal International. "Ik ga niet roepen dat we aan het einde van de rit wel even kampioen zijn. Ik herinner me Dries Mertens in zijn PSV-tijd die dat altijd riep. Als het niet lukt, krijg ik het te horen."

"Maar NEC is wel Eredivisie-waardig natuurlijk", voegt de opgeleefde Achahbar daaraan toe. "In alles, dat is duidelijk. De club heeft een slecht seizoen gehad, maar dat is nu vergeten. Eigenlijk zat NEC in hetzelfde schuitje als ik. Ik heb een matig seizoen bij PEC Zwolle gehad en ben hier met blessures gestart. Revanche nemen is het doel."

Plaats een reactie

Aal +18386
dinsdag 16 januari 2018 om 10:43
Handig zo'n dag na een 3-0 op je flikker krijgen van Oss......
Vind ik leuk
RtdDub +6925
dinsdag 16 januari 2018 om 11:07
Beetje lullig, ja.
Maar boel lag al bij de drukkerij toen die 3-0 gespeeld werd, vermoed ik.
Vind ik leuk
Rodajc +8021
dinsdag 16 januari 2018 om 10:59
Geloof toch dat op deze manier Fortuna meer kans maakt, stuk stabieler dan NEC
Vind ik leuk
dinsdag 16 januari 2018 om 12:18
Ze passen inderdaad goed bij elkaar: wisselvallig is de juiste benaming.Denk dat het wel eens een heel spannende titelrace zou kunnen worden, waarbij de kraker op 23 februari te vroeg komt om beslissend te kunnen zijn.

Wat Fortuna voor heeft op NEC is dat die ploeg wedstrijden waarin het niet loopt over het algemeen wél wint. Mentaal en als team hebben ze een stapje voor.

Natuurlijk heeft NEC (veel) meer geld en meer kwaliteit, vooral in de breedte van de selectie zie je dat terug. NEC blijft favoriet, maar Fortuna zou ook 'zomaar' kampioen kunnen worden.
Vind ik leuk
Butsbal +10625
dinsdag 16 januari 2018 om 12:20
Mertens riep dat altijd ja. 1 keer per ongeluk flapte hij dat eruit. Dichtgenaaide
Vind ik leuk
13 +9627
woensdag 17 januari 2018 om 03:15
Bij dichtgenaaide zie ik in het kruis verminkte vrouwen voor me. Of bedoel je dat je eigen butsbal netjes is dichtgenaaid?
Vind ik leuk
Butsbal +10625
woensdag 17 januari 2018 om 06:07
A dirty mind is a joy forever
Vind ik leuk
13 +9627
woensdag 17 januari 2018 om 07:48
Nou, vrouwen die heftig besneden en dichtgenaaid worden, is niet mijn idee van een dirty mind, moet er niet aan denken zeg.
Vind ik leuk
Butsbal +10625
woensdag 17 januari 2018 om 09:47
Toch doe je dat
Vind ik leuk
13 +9627
woensdag 17 januari 2018 om 09:51
Haha. Jouw woord riep associatie op met programma daarover dat ik onlangs zag. Krijg je geen dirty gevoelens van en al helemaal niet omdat ik zelf vrouw ben.
[Reactie gewijzigd op woensdag 17 januari 2018 om 09:52]
Vind ik leuk
Butsbal +10625