PSV'er Gudmundsson staat in belangstelling van binnen- en buitenlandse clubs

PSV'er Gudmundsson staat in belangstelling van binnen- en buitenlandse clubs

Gepubliceerd: dinsdag 16 januari 2018 om 22:47di 16-01-2018 om 22:47

Het contract van Albert Gudmundsson loopt in 2019 af en PSV heeft nog niet kenbaar gemaakt te willen verlengen met het IJslandse talent. Zaakwaarnemer Laurens Melotte geeft aan dat Gudmundsson het naar zijn zin heeft, maar vaker de kans wil krijgen in het eerste elftal.

PSV-trainer Phillip Cocu haalde Gudmundsson dit seizoen bij de definitieve selectie, maar liet hem nog niet vaak opdraven. Melotte vertelt aan het Eindhovens Dagblad dat hij en de IJslander bereid zijn om te luisteren naar aanbiedingen van andere clubs. "Op dit moment is er nog geen signaal gekomen dat PSV langer met hem door wil. Wij staan open voor alle goede opties en hebben geen haast maar uiteraard is PSV onze eerste gesprekspartner", zegt hij.

"Er is logischerwijs volop belangstelling voor Albert. Veel andere clubs uit Nederland en andere landen informeren bij ons naar zijn situatie en weten natuurlijk ook dat zijn contract volgend jaar afloopt. Een aantal Nederlandse clubs wilde hem deze winterstop graag huren, maar dat is voorlopig niet de planning. Albert blijft de komende maanden in Eindhoven, waar hij de ploeg graag wil helpen. Uiteindelijk moet hij bij PSV ook een keer zijn kansen krijgen, dat is duidelijk. Die zal hij natuurlijk zelf ook moeten afdwingen."

Plaats een reactie

Filip_FCU +11950
dinsdag 16 januari 2018 om 22:48
Bij PSV krijgt geen talent kansen, daar zetten ze die kluns Luuk de Jong erin terwijl er een enorm talentvolle spits achter zit.
[Reactie gewijzigd op dinsdag 16 januari 2018 om 23:19]
Vind ik leuk
Smash +4013
dinsdag 16 januari 2018 om 23:08
Praat eens normaal Filip_FCU!
Vind ik leuk
Filip_FCU +11950
dinsdag 16 januari 2018 om 23:20
Ja ging niet helemaal lekker hè? Het is laat ;)
Vind ik leuk
Trotse Fan +762
woensdag 17 januari 2018 om 07:02
Filip is een klein hatertje!
Vind ik leuk
Vato75 +2215
woensdag 17 januari 2018 om 00:20
Ik had ook niet die romero gehaald ik denk dat lammers ook wereldspits kan worden
Vind ik leuk
Midden-Noord +94676
dinsdag 16 januari 2018 om 22:50
Jammer, best een aardig talentje die ook een neusje voor de goal heeft.
Vind ik leuk
dinsdag 16 januari 2018 om 22:54
Elke week hetzelfde bericht over dit mannetje? Als je geen kansen krijgt ben je schijnbaar nog niet goed genoeg. Als je lozano en bergwijn voor je hebt kan ik daar wel inkomen. Maar continu dit gezeik.
Vind ik leuk
dinsdag 16 januari 2018 om 22:56
Komt voor elkaar hij krijgt meer speeltijd en Brands komt er met hem uit dat heeft hij ons PSV wel vaker bewezen.
Vind ik leuk
dinsdag 16 januari 2018 om 23:00
Ow ik dacht dat het om Eidur ging.
Vind ik leuk
Jafio +2036
dinsdag 16 januari 2018 om 23:21
Kom naar Nac
Vind ik leuk
myrthewit +1653
dinsdag 16 januari 2018 om 23:35
Gewoon niet meer bijtekenen en naar Heerenveen o.i.d. gaan. Bij PSV kom je niet aan de bak.
Vind ik leuk
Kees Bman +4054
woensdag 17 januari 2018 om 07:17
Sparta ,den Haag ,fc Utrecht ,die voetballen allemaal lekker fris verhuur hem voor een half jaar.



Vind ik leuk
woensdag 17 januari 2018 om 00:09
Niks verhuren of verkopen gooi luuk.de deur uit bergwijn doet het ook.niet geef die jongen gewoon een kans komt. Meer voetbal vandaan dan bergwijn en luuk cocu moet of spelers.kans geven of op.zoek naar nieuwe uitdaging door zijn doen raken we nog onze talenten steeds kwijt aan ajax en andere teams
Vind ik leuk
Romario9 +13170
woensdag 17 januari 2018 om 06:43
Geef deze jongen eens een langere periode de kans ten faveure van Bergwijn .
Vind ik leuk
Kees Bman +4054
woensdag 17 januari 2018 om 07:12
Het kan nog altijd een wintertransfer voor Cocu. Geef Mark v. Bommel de kans . We hebben zoveel goede spelers doe er iets mee PSV.
Vind ik leuk
woensdag 17 januari 2018 om 08:26
Als ie goed genoeg is komt ie er wel in toch? Niks mis mee om de lat voor talenten hoog te leggen. En als dat niet lukt, dan verleng je dat contract niet en ga je verder kijken. Slaag je bij een andere club, dan krabt PSV zich wel achter de oren waarom ze dat niet gezien hebben.
Vind ik leuk
Markiee +242
woensdag 17 januari 2018 om 08:45
opvolger van Saymak?
Vind ik leuk
woensdag 17 januari 2018 om 09:27
Zet die jongen in godsnaam op het veld voordat ie de deur uitloopt
Vind ik leuk
woensdag 17 januari 2018 om 09:36
De keren dat ik hem heb zien spelen , viel hij mij positief op .

Jammer dat de jeugd zo weinig kans krijgt in Eindhoven .
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws