PSV'er Gudmundsson staat in belangstelling van binnen- en buitenlandse clubs

PSV'er Gudmundsson staat in belangstelling van binnen- en buitenlandse clubs

dinsdag 16 januari 2018 om 22:47

Het contract van Albert Gudmundsson loopt in 2019 af en PSV heeft nog niet kenbaar gemaakt te willen verlengen met het IJslandse talent. Zaakwaarnemer Laurens Melotte geeft aan dat Gudmundsson het naar zijn zin heeft, maar vaker de kans wil krijgen in het eerste elftal.

PSV-trainer Phillip Cocu haalde Gudmundsson dit seizoen bij de definitieve selectie, maar liet hem nog niet vaak opdraven. Melotte vertelt aan het Eindhovens Dagblad dat hij en de IJslander bereid zijn om te luisteren naar aanbiedingen van andere clubs. "Op dit moment is er nog geen signaal gekomen dat PSV langer met hem door wil. Wij staan open voor alle goede opties en hebben geen haast maar uiteraard is PSV onze eerste gesprekspartner", zegt hij.

"Er is logischerwijs volop belangstelling voor Albert. Veel andere clubs uit Nederland en andere landen informeren bij ons naar zijn situatie en weten natuurlijk ook dat zijn contract volgend jaar afloopt. Een aantal Nederlandse clubs wilde hem deze winterstop graag huren, maar dat is voorlopig niet de planning. Albert blijft de komende maanden in Eindhoven, waar hij de ploeg graag wil helpen. Uiteindelijk moet hij bij PSV ook een keer zijn kansen krijgen, dat is duidelijk. Die zal hij natuurlijk zelf ook moeten afdwingen."

Plaats een reactie

Filip_FCU +8969
dinsdag 16 januari 2018 om 22:48
Bij PSV krijgt geen talent kansen, daar zetten ze die kluns Luuk de Jong erin terwijl er een enorm talentvolle spits achter zit.
[Reactie gewijzigd op dinsdag 16 januari 2018 om 23:19]
Vind ik leuk
dinsdag 16 januari 2018 om 22:51
Heeft niks met luuk te maken want het is wel een spits die geholpen heeft om de eerste 2 titels sinds 7 jaar te pakken.
Vind ik leuk
Smash +1776
dinsdag 16 januari 2018 om 23:08
Praat eens normaal Filip_FCU!
Vind ik leuk
Filip_FCU +8969
dinsdag 16 januari 2018 om 23:20
Ja ging niet helemaal lekker hè? Het is laat ;)
Vind ik leuk
woensdag 17 januari 2018 om 07:02
Filip is een klein hatertje!
Vind ik leuk
Vato75 +1329
woensdag 17 januari 2018 om 00:20
Ik had ook niet die romero gehaald ik denk dat lammers ook wereldspits kan worden
Vind ik leuk
dinsdag 16 januari 2018 om 22:50
Daarom snap ik die hele romero deal eigenlijk niet. Je verkoopt de Jong niet, lammers verhuur je niet en je laat malen aan de deur kloppen. Dan heb je nog Mauro Jr, Gudmunddson en Bergwijn in de aanval. Das toch niet slim?
Vind ik leuk
Emnu +1143
dinsdag 16 januari 2018 om 22:52
ik denk dat ze hem t eerste half jaar de tijd geven om te wennen aan het PSV spel.
[Reactie gewijzigd op dinsdag 16 januari 2018 om 22:54]
Vind ik leuk
dinsdag 16 januari 2018 om 22:56
Das toch gewoon zonde. Had hij net zo goed wel minuten kunnen maken elders. Het feit dat romero er nu is gaat sowieso ten koste van minstens 1 groot talent in de opleiding. Ik bedoel naast dat iedereen Laursen en Verreth vergeten is, heb je offensief nu Malen, Piroe, Lammers, Gudmundsson en Mauro Junior.
Vind ik leuk
Emnu +1143
dinsdag 16 januari 2018 om 22:59
T was dan ook n ietwat ironische verwijzing naar de overheersende meningen over Nerez vanuit t Brabantse.
Vind ik leuk
Smash +1776
dinsdag 16 januari 2018 om 23:10
Brabanders die negatief zijn geweest over Neres spraken/spreken uit jaloezie! Is een geweldige speler!
Vind ik leuk
dinsdag 16 januari 2018 om 23:19
Je kent niet eens zn naam haha
Vind ik leuk
Emnu +1143
dinsdag 16 januari 2018 om 23:27
Hahaha, een autocorrectie over het hoofd gezien, ja man, lachen!!!

Geweldig!
Vind ik leuk
dinsdag 16 januari 2018 om 23:29
Autocorrectie met een naam , juist
Vind ik leuk
psvisch +804
dinsdag 16 januari 2018 om 23:11
De kans is groot dat volgend seizoen De Jong Locadia en Lozano weg gaan. Dan heb je voor de spits positie Lammers en Romero, linksbuiten Malen en Gudmundsson en voor rechtsbuiten Mauro en Bergwijn. Alle posities dubbel bezet. Al vind ik wel dat het een risico is om met deze jonge spelers de competitie te starten. Zou fijn zijn als er dan wel wat ervaringen bijkomt voorin.
Vind ik leuk
feyeniels +19922
dinsdag 16 januari 2018 om 22:58
Hij zal wel een half jaartje mogen wennen, denk ik. Ik denk dat Brands van de zomer sowieso De Jong en Locadia verkoopt, terwijl er afgelopen zomer ook interesse was voor Bergwijn. Dan ontstaat er vanzelf wel ruimte in de selectie, lijkt mij...
Vind ik leuk
DrDeef +570
dinsdag 16 januari 2018 om 22:59
Als die Romero 10 keer beter is dan alle dor jou genoemde spelers is het wel te begrijpen. Eerst die jongen maar eens zien ballen. Bovendien ben je na dit jaar de Jong en locadia waarschijnlijk wel kwijt want die willen een stapje maken. Daarnaast kan die lozano zomaar voor de hoofdprijs weggaan. Als je dan met een volle portemonnee aankomt kost die Romero ineens minstens 20 miljoen. Zo gek is het dus allemaal niet.
Vind ik leuk
dinsdag 16 januari 2018 om 22:50
Jammer, best een aardig talentje die ook een neusje voor de goal heeft.
Vind ik leuk
dinsdag 16 januari 2018 om 22:54
Elke week hetzelfde bericht over dit mannetje? Als je geen kansen krijgt ben je schijnbaar nog niet goed genoeg. Als je lozano en bergwijn voor je hebt kan ik daar wel inkomen. Maar continu dit gezeik.
Vind ik leuk
dinsdag 16 januari 2018 om 22:56
Komt voor elkaar hij krijgt meer speeltijd en Brands komt er met hem uit dat heeft hij ons PSV wel vaker bewezen.
Vind ik leuk
feyeniels +19922
dinsdag 16 januari 2018 om 22:56
Aangezien Brands in ieder interview aangeeft dat er spelers gaan vertrekken, zal er komend seizoen ongetwijfeld ruimte komen voor Gudmundsson. Hij, Rigo en Obispo zijn echt spelers die komend seizoen regelmatig aan de bak moeten komen bij het eerste. In mijn ogen zijn dit echt spelers waar PSV veel plezier aan kan beleven!
Vind ik leuk
dinsdag 16 januari 2018 om 23:08
Rigo lijkt alleen wel een beetje te stokken in zijn ontwikkeling. Ik had dit jaar wel een groter stap verwacht. Ook van Verreth had ik wat ontwikkeling verwacht, maar de belofte die er in de jeugd inzat komt er nog niet uit.
Vind ik leuk
dinsdag 16 januari 2018 om 23:00
Ow ik dacht dat het om Eidur ging.
Vind ik leuk
Jafio +685
dinsdag 16 januari 2018 om 23:21
Kom naar Nac
Vind ik leuk
myrthewit +1216
dinsdag 16 januari 2018 om 23:35
Gewoon niet meer bijtekenen en naar Heerenveen o.i.d. gaan. Bij PSV kom je niet aan de bak.
Vind ik leuk
Kees Bman +1319
woensdag 17 januari 2018 om 07:17
Sparta ,den Haag ,fc Utrecht ,die voetballen allemaal lekker fris verhuur hem voor een half jaar.



Vind ik leuk
woensdag 17 januari 2018 om 00:09
Niks verhuren of verkopen gooi luuk.de deur uit bergwijn doet het ook.niet geef die jongen gewoon een kans komt. Meer voetbal vandaan dan bergwijn en luuk cocu moet of spelers.kans geven of op.zoek naar nieuwe uitdaging door zijn doen raken we nog onze talenten steeds kwijt aan ajax en andere teams
Vind ik leuk
Romario9 +7090
woensdag 17 januari 2018 om 06:43
Geef deze jongen eens een langere periode de kans ten faveure van Bergwijn .
Vind ik leuk
Kees Bman +1319
woensdag 17 januari 2018 om 07:12
Het kan nog altijd een wintertransfer voor Cocu. Geef Mark v. Bommel de kans . We hebben zoveel goede spelers doe er iets mee PSV.
Vind ik leuk
woensdag 17 januari 2018 om 08:26
Als ie goed genoeg is komt ie er wel in toch? Niks mis mee om de lat voor talenten hoog te leggen. En als dat niet lukt, dan verleng je dat contract niet en ga je verder kijken. Slaag je bij een andere club, dan krabt PSV zich wel achter de oren waarom ze dat niet gezien hebben.
Vind ik leuk
Markiee +208
woensdag 17 januari 2018 om 08:45
opvolger van Saymak?
Vind ik leuk
woensdag 17 januari 2018 om 09:27
Zet die jongen in godsnaam op het veld voordat ie de deur uitloopt
Vind ik leuk
woensdag 17 januari 2018 om 09:36
De keren dat ik hem heb zien spelen , viel hij mij positief op .

Jammer dat de jeugd zo weinig kans krijgt in Eindhoven .
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

PSV'er Gudmundsson staat in belangstelling van binnen- en buitenlandse clubs