Van Geel wil meewerken aan Feyenoord-transfer: 'Nog contract voor 2,5 jaar'

Van Geel wil meewerken aan Feyenoord-transfer: 'Nog contract voor 2,5 jaar'

woensdag 17 januari 2018 om 00:10

Feyenoord is bereid om Bilal Basacikoglu te laten vertrekken bij 'een goed bod'. De aanvaller zit op een dood spoor in Rotterdam-Zuid en mag vertrekken. Feyenoord wil niet meewerken aan een huurtransfer.

"Hij heeft nog een contract voor 2,5 jaar", zegt technisch directeur Martin van Geel dinsdag voor de camera van FOX Sports. "Hij is een nog altijd jonge jongen met veel specifieke kwaliteiten. Er is veel belangstelling van buitenlandse clubs. We willen daar alleen maar over spreken als er een goed bod wordt gedaan. We denken niet aan huurconstructies. Hij zit op de bank en speelt niet veel. Die kunnen we gratis en voor niets ophalen. Daar gaat Feyenoord níet aan meewerken."

Basacikoglu werd in de zomer van 2014 voor 3,5 miljoen euro overgenomen van sc Heerenveen, maar is nooit onomstreden geweest bij Feyenoord. Dit seizoen kwam de vleugelaanvaller slechts 95 minuten in actie, verdeeld over vijf wedstrijden.

Plaats een reactie

woensdag 17 januari 2018 om 00:12
Direct verkopen bij een bod van 2 miljoen.
Vind ik leuk
woensdag 17 januari 2018 om 00:13
Ook als ze 2,5 bieden?
Vind ik leuk
Jens1999 +12527
woensdag 17 januari 2018 om 00:15
Gewoon zonde van dat salaris wat ze aan hem kwijt zijn.... net zoals Ajax dat heeft met Dijks..... iedere euro is er eentje die je weggooit.....
Vind ik leuk
RtdDub +3328
woensdag 17 januari 2018 om 09:11
Ja, die Dijks kon kiezen tussen Ajax en Feyenoord na een behoorlijk jaar bij Willem II.
Godzijdank heeft die de juiste keuze gemaakt.
[Reactie gewijzigd op woensdag 17 januari 2018 om 09:11]
Vind ik leuk
Alain2708 +5394
woensdag 17 januari 2018 om 00:15
Dan 3,5 vragen..
Vind ik leuk
Koeroe +4885
woensdag 17 januari 2018 om 01:17
Ja Wim, zelf als ze 2,5 bieden. Dat kan je andere clubs niet aan doen:)
Vind ik leuk
Alain2708 +5394
woensdag 17 januari 2018 om 00:14
Moet er wel een bod van 2 miljoen komen.. ;-)
Vind ik leuk
woensdag 17 januari 2018 om 00:21
Ik heb nog niet het idee gekregen, dat van Geel teveel betaald of te weinig ontvangt.
Hij kent de marktwaarde wel ondertussen.
Vind ik leuk
Jens1999 +12527
woensdag 17 januari 2018 om 00:13
Ze mogen blij zijn als ze hem voor een paar ton kunnen slijten.... daar heb je als Feyenoord niks aan... misschien kan ie bij zijn neef werken in de Donner zaak.....
Vind ik leuk
woensdag 17 januari 2018 om 00:14
Er staat anders dat er genoeg belangstelling is voor Bilal.
Vind ik leuk
Jens1999 +12527
woensdag 17 januari 2018 om 00:16
Die zijn dan vast onder invloed van drugs.... zeg nou eerlijk... het is toch niet veel...?
Vind ik leuk
woensdag 17 januari 2018 om 09:35
Zijn statistieken zijn helemaal niet slecht. Presteerde beter dan Younes, gooit toch vaak een nieuwe dynamiek in het elftal. Het is geen topper, maar voor de bank van Feyenoord een prima speler.
Vind ik leuk
woensdag 17 januari 2018 om 00:17
Je weet toch hoe het werkt, zelf je markt creëren door dingen te roepen. Als Ajax elke keer Dijks aanprijst dan is er ook wel een idioot die erin trapt.
Vind ik leuk
woensdag 17 januari 2018 om 00:20
Antiek is ook duur, omdat iemand het antiek vind. Je kan het ook oude troep noemen.
Vind ik leuk
Vato75 +1331
woensdag 17 januari 2018 om 01:30
Bilal is geen slechte voetballer als hij elke week 90 min speelt maar snap wel dat ie weg mag
Vind ik leuk
Romario9 +7094
woensdag 17 januari 2018 om 06:36
Als ie zo goed was zou ie wel elke week 90 minuten spelen
Vind ik leuk
woensdag 17 januari 2018 om 08:20
Bilal is een speler die bij een counterploeg moet spelen. Niet bij een ploeg die veelal de wedstrijd moet maken.
Dan is het niks. Zet je hem bij Nac dan zal het je beste man zijn.
Vind ik leuk
13 +5779
woensdag 17 januari 2018 om 08:59
Voor veel geld aan PSV verkopen dus ;-)
Vind ik leuk
JDW1988 +1604
woensdag 17 januari 2018 om 01:33
Die mot ik onthouden!
Vind ik leuk
woensdag 17 januari 2018 om 00:57
Verkooptrucs van een TD;-)
Vind ik leuk
woensdag 17 januari 2018 om 08:03
Precies. Als de TD zegt dat Bilsl waardeloos is, raak je die aan de straatstenen niet eens kwijt.
Vind ik leuk
woensdag 17 januari 2018 om 08:33
We beseffen maar al te goed dat verkopers psychologische trucjes gebruiken om ons over de streep te trekken, en toch blijven we er met beide voeten intrappen-:)
Vind ik leuk
RtdDub +3328
woensdag 17 januari 2018 om 09:14
Het is een Turk, die alles voor Jong Turkije speelde.
Daar zijn zat clubs daar in geinteresseerd, Besiktas, Fener, Gala uitgezonderd.
Die gaat echt nog wel een paar miljoen in het laatje brengen.
Vind ik leuk
woensdag 17 januari 2018 om 09:51
Leuk in een boekenzaak dat is weer eens wat anders ;)
Vind ik leuk
woensdag 17 januari 2018 om 00:15
gewoon je verlies nemen en hem in deze periode verkopen. dat scheelt je ook wat in loonkosten

gewoon een miskoop geweest dat kan gewoon gebeuren.
Vind ik leuk
Emnu +1213
woensdag 17 januari 2018 om 00:16
Tja, je kan ook niet verwachten dat Van Geel zegt, haal m maar, hij staat bij t grof vuil.

Kapitaalvernietiging.

Alles boven de 1.5m is meegenomen.
Vind ik leuk
woensdag 17 januari 2018 om 00:22
Klopt maar je hand overspelen is ook een mogelijkheid zoals met die Turkse club dat 2.5 wou betalen en van Geel dacht hier kan ik meer uithalen waarop de Turken zeiden toedels.
[Reactie gewijzigd op woensdag 17 januari 2018 om 00:22]
Vind ik leuk
13 +5779
woensdag 17 januari 2018 om 00:39
Die Turkse club bood 1,5 miljoen volgens mijn info.
Vind ik leuk
woensdag 17 januari 2018 om 01:02
Dan mag van Geel wel 5 vragen. Met Turken moet je hoog beginnen.
Vind ik leuk
mba4u2c +1057
woensdag 17 januari 2018 om 19:18
Om laag te eindigen...
Vind ik leuk
woensdag 17 januari 2018 om 00:22
Ik denk 3 miljoen. Of 2 miljoen en een beetje met een doorverkooppercentage.
Maar of dat nou zo slim is ...?
[Reactie gewijzigd op woensdag 17 januari 2018 om 00:23]
Vind ik leuk
13 +5779
woensdag 17 januari 2018 om 00:44
Wat een verschil met vorige winter. Toen kwam er niemand bij en was de enige die weg ging dacht ik Hahn, half jaar verhuur Excelsior. Nu heb je Ayoub over een half jaar, is RvP zo goed als rond, is het afwachten wat er met Kramer, Nelom, Bilal, Vermeer en Toornstra gebeurt en richting zomer zijn er opnieuw vele vraagtekens zoals KEA, Vilhena, Tapia, Gustafson en Jørgensen.
[Reactie gewijzigd op woensdag 17 januari 2018 om 00:45]
Vind ik leuk
woensdag 17 januari 2018 om 01:00
Van Geel zal met de kerst nog wel gedacht hebben : lekker rustige winter zo. Hij draait overuren.
Vind ik leuk
tikkietoe +3593
woensdag 17 januari 2018 om 00:31
Als je als club zijnde er ooit 3,5 miljoen er voor hebt betaald, vind ik het redelijk het verlies bij verkoop zo klein mogelijk te houden. De vraag is alleen waar dat gaat lukken.
[Reactie gewijzigd op woensdag 17 januari 2018 om 00:32]
Vind ik leuk
Setovitch +1085
woensdag 17 januari 2018 om 01:04
gelijk wegdoen doen bilul
Vind ik leuk
13 +5779
woensdag 17 januari 2018 om 01:49
Vind je Setobitch ook grappig?
Vind ik leuk
Setovitch +1085
woensdag 17 januari 2018 om 03:11
XD best wel.
Vind ik leuk
Vato75 +1331
woensdag 17 januari 2018 om 01:33
Als je hem geen vertrouwen geeft krijg je niks terug maar oke berghuis is beter
Vind ik leuk
woensdag 17 januari 2018 om 02:58
Zie hem het liefst morgen vertrekken maar is net alsof je een kapotte auto verkoopt zonder het te zeggen.
Vind ik leuk
13 +5779
woensdag 17 januari 2018 om 04:32
Denk dat als Bilal op een lager niveau veel speelt, het best nog wat kan worden met hem.
Vind ik leuk
woensdag 17 januari 2018 om 12:59
Ha ha!
Vind ik leuk
_AJAX_ +2435
woensdag 17 januari 2018 om 05:21
Er zit meer beweging daar bij Feyenoord, dan dat in Eindhoven. Maar dat wisten we wel. Goed op weg.
Vind ik leuk
woensdag 17 januari 2018 om 06:01
Mooi hoe de voetballerij werkt. Ook nog echt denken dat je het voor het zeggen hebt, terwijl de hele wereld ziet dat Bilal echt geen pepernoot raakt.

Soort gelijk geval met Maher. Investering kwijt, verlies accepteren en door naar de volgende.
Vind ik leuk
Teo Smith +16480
woensdag 17 januari 2018 om 06:05
. "Hij is een nog altijd jonge jongen met veel specifieke kwaliteiten.

Martin het is geen tweedehands jaguar, eerder een verrote lada.
Vind ik leuk
Polleke +792
woensdag 17 januari 2018 om 08:42
Nou, in de Eredivisie zijn er maar weinig spelers met dezelfde 'specifieke kwaliteiten' als Bilal...in de 2e divisie daarentegen...
Vind ik leuk
woensdag 17 januari 2018 om 06:49
En volgens mij loopt het contract van Pelle ook nog af, deze lente.
Vind ik leuk
13 +5779
woensdag 17 januari 2018 om 08:00
Voor hem is salaris wat Feyenoord kan bieden nu rondweg lachwekkend. Maar van mij mag hij komen :-)
Vind ik leuk
woensdag 17 januari 2018 om 08:27
Daarom juist. Hij heeft genoeg. Vooral als Jörgensen van de zomer weggaat evt.
RvP en Pelle. Daar kun je van dromen.

En hoe zou t met Kalou wezen? Nu we toch bezig zijn.
[Reactie gewijzigd op woensdag 17 januari 2018 om 08:31]
Vind ik leuk
cj_fey +2857
woensdag 17 januari 2018 om 08:41
Ik zou dan wel gaan denken met een sponsor contract van een rollator fabrikant..... Een paar oude rotten oke, maar een elftal vol :|
Vind ik leuk
woensdag 17 januari 2018 om 08:44
Als je maar wint, toch? Beter hun op de bank, dan wat er nu zit. Het nivo moet omhoog. Hoe maakt nu ff niet uit.

Ik zie zo maar een stuk of 8 spelers vertrekken met de zomer meegerekend. Ervaring telt zwaar mee.
[Reactie gewijzigd op woensdag 17 januari 2018 om 08:47]
Vind ik leuk
cj_fey +2857
woensdag 17 januari 2018 om 09:45
Het nivo moet zeker om hoog, en constanter worden.

Ik zie van Persie graag komen, dat is geen discussie, maar het is geen echte basis voor continuiteit in mijn ogen.
Vind ik leuk
Polleke +792
woensdag 17 januari 2018 om 08:43
En met Josef Kiprich?
Vind ik leuk
woensdag 17 januari 2018 om 08:49
Die scout in Hongarije. Geloof ik.
Vind ik leuk
mba4u2c +1057
woensdag 17 januari 2018 om 19:21
Heeft zeker niks beters te doen...
Vind ik leuk
13 +5779
woensdag 17 januari 2018 om 08:47
Kalou heeft helaas voor ons verlengd tot juli 2020, dan wordt hij 35. Voor Kuijt EN Van Persie was belangrijk argument gezinsleven in NL met mogelijkheid om na het voetballen zelf andere activiteiten binnen Feyenoord te ontplooien. Pellè heeft die motivatie niet en zie ik hier niet voor een ‘schijntje’ komen ballen. Met vertrek Jørgensen zullen we wederom rekening moeten houden, maar ik hoop toch dat hij nog een seizoentje eraan vastplakt, misschien ook wel om nog heel veel van
RvP te leren!
[Reactie gewijzigd op woensdag 17 januari 2018 om 08:51]
Vind ik leuk
woensdag 17 januari 2018 om 08:48
Jammer. Maar je weet nooit.
Vind ik leuk
13 +5779
woensdag 17 januari 2018 om 08:57
Niet iedereen lijkt door te hebben dat het vergeleken met de grote competities absurd jeugdig is hier allemaal. Kijk naar Nigel de Jong, ook niet meer de jongste, maar mag het toch mooi laten zien in Duitsland. Rooney voetbalt ook gewoon nog, alleen bij een club van minder statuur. Om maar niet te spreken over Italië waar sommigen heeel lang meegaan en ze het volgens mij niet zouden wagen om ze opa te noemen en rollatorgrapjes te maken. (Oh ja, en heb hierboven nog e.e.a. bijgeschreven.)
Vind ik leuk
woensdag 17 januari 2018 om 08:59
Zo is het. Een paar oudere erbij is goed voor de totale groep.
Niet dat geklaag als het een keer regent. Of als ze een keer een uurtje langer moeten trainen.
Dat ontbreekt er juist aan in de ere divisie. Het lijkt wel een A1 competitie
Vind ik leuk
woensdag 17 januari 2018 om 09:02
Maar toch beviel t Pelle wel in NL denk ik. In de Kuip kreeg hij waardering voor zn spel en was hij zeer geliefd. Dat telt ook.
Als Jörgensen er weer een paar in schiet en assists geeft. Dan is hij weg. Er zijn zoveel clubs die spitsen zoeken, voor een betaalbare prijs.
[Reactie gewijzigd op woensdag 17 januari 2018 om 09:03]
Vind ik leuk
13 +5779
woensdag 17 januari 2018 om 09:09
Jørgensen zal zeker weg kunnen, maar dat wil niet zeggen dat hij ook weg wil. Hier heeft hij een leuk salaris en hij vindt de club en de stad tof en hij weet dat hij belangrijk is. In het buitenland kan hij ook zomaar (weer) mislukken. Ahum, dit is natuurlijk ook buitenland voor hem.
Als het helpt om Pellè te laten komen, wil ik wel wat groupie-mailtjes sturen hoor haha. Ja, denk dat hij het enorm naar zijn zin had bij Feyenoord, maar dat zijn thuisland wel weer erg gaat trekken. Zouden er niet meteen veel meer shirts aan vrouwen verkocht worden als Pellè terugkomt?
[Reactie gewijzigd op woensdag 17 januari 2018 om 09:13]
Vind ik leuk
woensdag 17 januari 2018 om 14:53
Dat zal wel ja. Haha.
Vind ik leuk
RtdDub +3328
woensdag 17 januari 2018 om 12:40
Heeft €40 miljoen opgehaald in 3 jaar China.
Die hoeft geen €5 miljoen per jaar meer te "zoeken"
Vind ik leuk
woensdag 17 januari 2018 om 08:06
Pelle? Maar dan je straks met Jorgensen, RvP en Pelle.. Veel van het goede!
Vind ik leuk
woensdag 17 januari 2018 om 08:28
Jörgensen gaat wel een leuke aanbieding krijgen. En is dan bijna 27.
Vind ik leuk
Splintair +1188
woensdag 17 januari 2018 om 07:37
Toffe jongen, harde werker. Maar rendement helemaal waardeloos
Vind ik leuk
woensdag 17 januari 2018 om 08:50
Inpakken en wegwezen
Vind ik leuk
Feye1908 +7687
woensdag 17 januari 2018 om 09:46
Zou hem juist wel verhuren. Hij heeft voldoende kwaliteit en snelheid maar het komt er nog steeds niet uit. Denk dat een half jaar (of 1,5 jaar) bij een club met veel speelminuten erg goed voor hem zou zijn. Verkopen voor een appel en een ei kan dan altijd nog.
Vind ik leuk
Sparks +26
woensdag 17 januari 2018 om 10:02
Ik zou er niet eens een probleem mee hebben als wij 3,5 miljoen betalen aan een club om hem alsjeblieft z.s.m. te komen ophalen.
Vind ik leuk
Makis +907
woensdag 17 januari 2018 om 12:22
die jongen had beter op athletic kunnen gaan
Vind ik leuk
woensdag 17 januari 2018 om 12:47
Als een speler weigert dan is het hek van de dam. Maar als club met een speler speelt dan moeten ze hun mond houden. Zie conflict Vermeer en Bilal Bilal ze hebben totaal geen zicht op speel minuten en toch mogen ze niet verhuurd worden. Belachelijk. Verhuur hun en laat ze in de zomer terug komen dan is zijn misschien ook meer waard omdat ze daar wel spelen. Feyenoord hoef geen slaris te betalen maar kan wel aan hun verdienen. Kapitaal vernietiging is het. Rot beleid.
[Reactie gewijzigd op woensdag 17 januari 2018 om 12:48]
Vind ik leuk
henk59 +140
woensdag 17 januari 2018 om 13:04
Weet je wat het ergste van alles is: dat van Geel, Kenneth Vermeer aan zijn contract wil houden maar zijn eigen afspraken is vergeten. Hij had hem wel degelijk voor het eerste gehaald. Als van Geel deze afspraak(die hij zelf bevestigd) niet waar kan maken dan moet hij ook zijn verlies nemen en Kenneth laten gaan. Per slot van rekening hebben ze zelf schuld hier aan.
Vind ik leuk
woensdag 17 januari 2018 om 13:00
Zeg meneer van Geel, waarom is niet zo heel lang geleden zijn contract nog verlengd als ik me niet vergis?
Vind ik leuk
woensdag 17 januari 2018 om 14:55
Idd. Om als eerste keeper te zijn. Ongeloofelijk hoe ze met Vermeer omgaan. 28 december komt een club die wil huren en overnemen aan het eind van het seizoen maar dat mocht niet. Dan 7 dagen later zeggen nee je wordt 2de doelman. Schofterig.en Gio moet weten hoe spelers zich voelen en dan toch zo n gedrag vertonen. Een ieder heeft het over de minst gepasseerde achterhoede om dat kut gedrag gied te praten. Maar ze staan 5de daar heeft niemand het over. Feyenoord onwaardig. En na zondag gaan ze naar plek 6 of 7 kijken wie er dan piept. En om een ieder positief te houden is Feyenoord njet gebaat bij onrust of teleurgestelde spelers. Maar dit roepen ze nu op zich zelf af. En dat verdienen ze een enorme pakslaag.
Vind ik leuk
woensdag 17 januari 2018 om 15:04
En waarom staan ze 5e? En waarom na 5 speelronden nog bovenaan?
Gio en van Geel denken aan Feyenoord. En niet aan al die duurbetaalde spelers met hun veel te duur betaalde spelersmakelaar.
Aan Frank de Boer werd ook niet gedacht. Wat wil je, als t om zoveel geld gaat. Als Vermeer nou 30.000 per jaar verdiende. Ok. Maar dit is de grote mannen wereld. En geen kinderen jank wereld.
Vind ik leuk
woensdag 17 januari 2018 om 14:58
Om nu nog wat te vangen?
Vind ik leuk
13 +5779
woensdag 17 januari 2018 om 14:59
6 juni 2016 werd zijn contract verlengd tot juli 2020, best alweer een tijdje geleden dus.
[Reactie gewijzigd op woensdag 17 januari 2018 om 15:00]
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

Van Geel wil meewerken aan Feyenoord-transfer: 'Nog contract voor 2,5 jaar'