Van Geel wil meewerken aan Feyenoord-transfer: 'Nog contract voor 2,5 jaar'

    Van Geel wil meewerken aan Feyenoord-transfer: 'Nog contract voor 2,5 jaar'

    woensdag 17 januari 2018 om 00:10

    Feyenoord is bereid om Bilal Basacikoglu te laten vertrekken bij 'een goed bod'. De aanvaller zit op een dood spoor in Rotterdam-Zuid en mag vertrekken. Feyenoord wil niet meewerken aan een huurtransfer.

    "Hij heeft nog een contract voor 2,5 jaar", zegt technisch directeur Martin van Geel dinsdag voor de camera van FOX Sports. "Hij is een nog altijd jonge jongen met veel specifieke kwaliteiten. Er is veel belangstelling van buitenlandse clubs. We willen daar alleen maar over spreken als er een goed bod wordt gedaan. We denken niet aan huurconstructies. Hij zit op de bank en speelt niet veel. Die kunnen we gratis en voor niets ophalen. Daar gaat Feyenoord níet aan meewerken."

    Basacikoglu werd in de zomer van 2014 voor 3,5 miljoen euro overgenomen van sc Heerenveen, maar is nooit onomstreden geweest bij Feyenoord. Dit seizoen kwam de vleugelaanvaller slechts 95 minuten in actie, verdeeld over vijf wedstrijden.

    Plaats een reactie

    Jens1999 +20609
    woensdag 17 januari 2018 om 00:13
    Ze mogen blij zijn als ze hem voor een paar ton kunnen slijten.... daar heb je als Feyenoord niks aan... misschien kan ie bij zijn neef werken in de Donner zaak.....
    Vind ik leuk
    RtdDub +10880
    woensdag 17 januari 2018 om 09:14
    Het is een Turk, die alles voor Jong Turkije speelde.
    Daar zijn zat clubs daar in geinteresseerd, Besiktas, Fener, Gala uitgezonderd.
    Die gaat echt nog wel een paar miljoen in het laatje brengen.
    Vind ik leuk
    Bep Slatter +10438
    woensdag 17 januari 2018 om 09:51
    Leuk in een boekenzaak dat is weer eens wat anders ;)
    Vind ik leuk
    DOEMAAR133 +6040
    woensdag 17 januari 2018 om 00:15
    gewoon je verlies nemen en hem in deze periode verkopen. dat scheelt je ook wat in loonkosten

    gewoon een miskoop geweest dat kan gewoon gebeuren.
    Vind ik leuk
    Emnu +1893
    woensdag 17 januari 2018 om 00:16
    Tja, je kan ook niet verwachten dat Van Geel zegt, haal m maar, hij staat bij t grof vuil.

    Kapitaalvernietiging.

    Alles boven de 1.5m is meegenomen.
    Vind ik leuk
    tikkietoe +5024
    woensdag 17 januari 2018 om 00:31
    Als je als club zijnde er ooit 3,5 miljoen er voor hebt betaald, vind ik het redelijk het verlies bij verkoop zo klein mogelijk te houden. De vraag is alleen waar dat gaat lukken.
    [Reactie gewijzigd op woensdag 17 januari 2018 om 00:32]
    Vind ik leuk
    Setovitch +1461
    woensdag 17 januari 2018 om 01:04
    gelijk wegdoen doen bilul
    Vind ik leuk
    13 +10575
    woensdag 17 januari 2018 om 01:49
    Vind je Setobitch ook grappig?
    Vind ik leuk
    Setovitch +1461
    woensdag 17 januari 2018 om 03:11
    XD best wel.
    Vind ik leuk
    Vato75 +2083
    woensdag 17 januari 2018 om 01:33
    Als je hem geen vertrouwen geeft krijg je niks terug maar oke berghuis is beter
    Vind ik leuk
    woensdag 17 januari 2018 om 02:58
    Zie hem het liefst morgen vertrekken maar is net alsof je een kapotte auto verkoopt zonder het te zeggen.
    Vind ik leuk
    13 +10575
    woensdag 17 januari 2018 om 04:32
    Denk dat als Bilal op een lager niveau veel speelt, het best nog wat kan worden met hem.
    Vind ik leuk
    Voet Bal +45
    woensdag 17 januari 2018 om 12:59
    Ha ha!
    Vind ik leuk
    woensdag 17 januari 2018 om 05:21
    Er zit meer beweging daar bij Feyenoord, dan dat in Eindhoven. Maar dat wisten we wel. Goed op weg.
    Vind ik leuk
    Hoofdscout00 +2613
    woensdag 17 januari 2018 om 06:01
    Mooi hoe de voetballerij werkt. Ook nog echt denken dat je het voor het zeggen hebt, terwijl de hele wereld ziet dat Bilal echt geen pepernoot raakt.

    Soort gelijk geval met Maher. Investering kwijt, verlies accepteren en door naar de volgende.
    Vind ik leuk
    Smithsonian +26788
    woensdag 17 januari 2018 om 06:05
    . "Hij is een nog altijd jonge jongen met veel specifieke kwaliteiten.

    Martin het is geen tweedehands jaguar, eerder een verrote lada.
    Vind ik leuk
    Polleke +840
    woensdag 17 januari 2018 om 08:42
    Nou, in de Eredivisie zijn er maar weinig spelers met dezelfde 'specifieke kwaliteiten' als Bilal...in de 2e divisie daarentegen...
    Vind ik leuk
    Splintair +1629
    woensdag 17 januari 2018 om 07:37
    Toffe jongen, harde werker. Maar rendement helemaal waardeloos
    Vind ik leuk
    woensdag 17 januari 2018 om 08:50
    Inpakken en wegwezen
    Vind ik leuk
    Feye1908 +8513
    woensdag 17 januari 2018 om 09:46
    Zou hem juist wel verhuren. Hij heeft voldoende kwaliteit en snelheid maar het komt er nog steeds niet uit. Denk dat een half jaar (of 1,5 jaar) bij een club met veel speelminuten erg goed voor hem zou zijn. Verkopen voor een appel en een ei kan dan altijd nog.
    Vind ik leuk
    Sparks +258
    woensdag 17 januari 2018 om 10:02
    Ik zou er niet eens een probleem mee hebben als wij 3,5 miljoen betalen aan een club om hem alsjeblieft z.s.m. te komen ophalen.
    Vind ik leuk
    Makis +1123
    woensdag 17 januari 2018 om 12:22
    die jongen had beter op athletic kunnen gaan
    Vind ik leuk
    Elledoet +333
    woensdag 17 januari 2018 om 12:47
    Als een speler weigert dan is het hek van de dam. Maar als club met een speler speelt dan moeten ze hun mond houden. Zie conflict Vermeer en Bilal Bilal ze hebben totaal geen zicht op speel minuten en toch mogen ze niet verhuurd worden. Belachelijk. Verhuur hun en laat ze in de zomer terug komen dan is zijn misschien ook meer waard omdat ze daar wel spelen. Feyenoord hoef geen slaris te betalen maar kan wel aan hun verdienen. Kapitaal vernietiging is het. Rot beleid.
    [Reactie gewijzigd op woensdag 17 januari 2018 om 12:48]
    Vind ik leuk
    henk59 +122
    woensdag 17 januari 2018 om 13:04
    Weet je wat het ergste van alles is: dat van Geel, Kenneth Vermeer aan zijn contract wil houden maar zijn eigen afspraken is vergeten. Hij had hem wel degelijk voor het eerste gehaald. Als van Geel deze afspraak(die hij zelf bevestigd) niet waar kan maken dan moet hij ook zijn verlies nemen en Kenneth laten gaan. Per slot van rekening hebben ze zelf schuld hier aan.
    Vind ik leuk
    Voet Bal +45
    woensdag 17 januari 2018 om 13:00
    Zeg meneer van Geel, waarom is niet zo heel lang geleden zijn contract nog verlengd als ik me niet vergis?
    Vind ik leuk
    Elledoet +333
    woensdag 17 januari 2018 om 14:55
    Idd. Om als eerste keeper te zijn. Ongeloofelijk hoe ze met Vermeer omgaan. 28 december komt een club die wil huren en overnemen aan het eind van het seizoen maar dat mocht niet. Dan 7 dagen later zeggen nee je wordt 2de doelman. Schofterig.en Gio moet weten hoe spelers zich voelen en dan toch zo n gedrag vertonen. Een ieder heeft het over de minst gepasseerde achterhoede om dat kut gedrag gied te praten. Maar ze staan 5de daar heeft niemand het over. Feyenoord onwaardig. En na zondag gaan ze naar plek 6 of 7 kijken wie er dan piept. En om een ieder positief te houden is Feyenoord njet gebaat bij onrust of teleurgestelde spelers. Maar dit roepen ze nu op zich zelf af. En dat verdienen ze een enorme pakslaag.
    Vind ik leuk
    13 +10575
    woensdag 17 januari 2018 om 14:59
    6 juni 2016 werd zijn contract verlengd tot juli 2020, best alweer een tijdje geleden dus.
    [Reactie gewijzigd op woensdag 17 januari 2018 om 15:00]
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    Van Geel wil meewerken aan Feyenoord-transfer: 'Nog contract voor 2,5 jaar'