'Overmars slaat nieuwe slag en haalt 'ideale stand-in van Veltman' naar Ajax'

'Overmars slaat nieuwe slag en haalt 'ideale stand-in van Veltman' naar Ajax'

zaterdag 20 januari 2018 om 00:27

Ajax gaat spoedig de Deense verdediger Rasmus Nissen Kristensen contracteren. De twintigjarige rechtsback van FC Midtjylland moet op korte termijn naar Amsterdam komen, meldt De Telegraaf.

Kristensen is een rechtervleugelverdediger die naast Midtjylland ook speelt voor Jong Denemarken. Hij staat al sinds 2012 onder contract bij de Deense club. De Telegraaf meldt dat de komst van Kristensen 'op een haar na rond' is. Kristensen komt uit de koker van hoofdscout Henk Veldmate, die de Deen al in het vizier had in zijn tijd bij FC Groningen. Veldmate ziet in Kristensen 'de ideale stand-in' van aanvoerder Joël Veltman.

De technische afdeling van Ajax slaat met de komst van Kristensen opnieuw een grote slag. Afgelopen zomer werd de belofte gedaan dat er sneller geschakeld zou worden met het oog op de toekomst en daar houdt de club zich goed aan. Eerder haalde Ajax al Nicolas Tagliafico en Nicolas Kühn naar Amsterdam. Perr Schuurs en Hassane Bandé komen aanstaande zomer naar Ajax. Ook werden de contracten van spelers als Donny van de Beek en Frenkie de Jong verlengd. Justin Kluivert moet snel volgen.

Het is niet bekend wat het aantrekken van Kristensen betekent voor Deyovaisio Zeefuik. De jonge rechtsback dient als vervanger van Veltman, maar maakt tot dusver geen zekere en stabiele indruk. 

Plaats een reactie

zaterdag 20 januari 2018 om 00:28
En weer een nieuwe speler erbij!

Wij zijn Ajax, wij zijn een koopclub :D
[Reactie gewijzigd op zaterdag 20 januari 2018 om 00:28]
Vind ik leuk
zaterdag 20 januari 2018 om 00:34
Laat het maar lekker rollen! Nieuwe bayern München van de lage landen in de maak!!

WZAWZEK!!!!!!!
Vind ik leuk
Hoogeveen +5340
zaterdag 20 januari 2018 om 00:40
Als die jonkies lang genoeg blijven, dan misschien wel. Als de echt grote clubs komen, dan kan Ajax (en iedere andere Nederlandse club) opnieuw opbouwen.
Vind ik leuk
chicken +8552
zaterdag 20 januari 2018 om 00:41
Ken de hele speler niet...is het wat?
Vind ik leuk
Olfie +3470
zaterdag 20 januari 2018 om 07:49
Ik ook niet, en vond die Zuid Amerikaan het niet slecht doen tegen AZ.

Ajax hoeft wat mij betreft ook niet te overdrijven, tenzij die echt een stuk beter is, uiteraard. En Veltman zal na dit seizoen wel vertrekken verwacht ik, dan heb je er weer 2 paraat staan.
Vind ik leuk
Bertus +3566
zaterdag 20 januari 2018 om 08:08
Wie denk je dan Veltman wil hebben dan?
De meest (vooral zichzelf) overschatte verdediger van Nederland.
Vind ik leuk
Olfie +3470
zaterdag 20 januari 2018 om 08:11
Ach, er zijn vast clubs die geilen op een speler van Ajax met de band om zijn arm. Ik vraag me overigens af waarop je baseert dat hij zichzelf overschat?
Vind ik leuk
Bertus +3566
zaterdag 20 januari 2018 om 08:16
Ik hoor hem wel eens praten na een wedstrijd waarin hij zichzelf schouderklopjes geeft. Vreselijk overschatte gast is het. De Ligt betrap je daar niet op.
Vind ik leuk
zwollie +6141
zaterdag 20 januari 2018 om 09:31
Met Ajax op je CV kom je overal terecht.
Vind ik leuk
zondag 21 januari 2018 om 13:56
Behalve bij topclubs.

Heb je in de eredivisie gespeeld dan hoeven ze je vaak niet meer,
Vind ik leuk
zaterdag 20 januari 2018 om 16:59
Hoezo koopclub? Dan is PSV dat eerder met Lozano en Romero
Vind ik leuk
Butsbal +10625
zaterdag 20 januari 2018 om 17:21
Inderdaad: Wij Zijn Ajax Wij Zijn Echt Kut
Vind ik leuk
zaterdag 20 januari 2018 om 01:19
Het roer gaat om en Cruijff draait in zijn graf.
Vind ik leuk
zaterdag 20 januari 2018 om 01:24
Hoe moet Cruijff dat doen volgens jou?
Vind ik leuk
jaja_PSV +33311
zaterdag 20 januari 2018 om 03:19
Door naar jou te kijken, dan draait ie snel om.
Vind ik leuk
zaterdag 20 januari 2018 om 12:00
Hoe moet iemand zich omdraaien in zijn graf na crematie en in een urn opgeslagen.....hoe achterlijk moet je zijn als PSV supporter.
Vind ik leuk
jaja_PSV +33311
zaterdag 20 januari 2018 om 13:00
Een Nederlands gezegde is jou vreemd.
Hoe achterlijk is een Ajax supporter.
Vind ik leuk
Blindsy +6359
zaterdag 20 januari 2018 om 08:27
Ga je het nu bij hem proberen? Cremeren vs begraven?
Grappige manier om vooral de essentie te vermijden.
Nl dat Overmars & Co inmiddels hun reet afvegen met Plan Cruyff. Haal die naam maar van het stadion af, met deze koopzucht was Johan al lang weer boos vertrokken.
Vind ik leuk
zaterdag 20 januari 2018 om 08:51
@de ajacied; Snap je de strekking niet? Dat word uiteraard standaard gezegd over dode personen. Vandaar dat ze in hun graf liggen. Valt t kwartje?
[Reactie gewijzigd op zaterdag 20 januari 2018 om 08:52]
Vind ik leuk
zaterdag 20 januari 2018 om 12:01
Gut, koffie gehad en wakker geworden?
Vind ik leuk
zaterdag 20 januari 2018 om 17:42
Jij inderdaad. Ik attendeer jou op iets wat je niet in de gaten had!!
Vind ik leuk
zaterdag 20 januari 2018 om 02:11
Dit is toch gewoon nog een jeugdspeler. 20 jaar. Waar hebben we jet over. Als het niet 18 is en debuteerd is het niks lijkt het wel. Ervaring telt ook. Heeft elk team nodig. Mannen ipv broekies
[Reactie gewijzigd op zaterdag 20 januari 2018 om 02:12]
Vind ik leuk
maandag 22 januari 2018 om 01:00
Ik snap jouw reactie niet. Lijkt enigszins tegenstrijdig.
Vind ik leuk
ajax1973 +1902
zaterdag 20 januari 2018 om 08:22
lekker laten draaien
Vind ik leuk
hantayo +934
zaterdag 20 januari 2018 om 11:02
nog een keer het roer om en hij ligt weer recht
Vind ik leuk
Kevinho +419
zaterdag 20 januari 2018 om 12:16
Dan maakt hij hele salto's als bekend wordt wat Barcelona allemaal uitgeeft aan spelers.
Vind ik leuk
Noudyo. +14898
zaterdag 20 januari 2018 om 07:03
Geen probleem. Heerlijk, al die spelers.

Ik zou als PSV en Ajax zijnde wel kijken dat er genoeg Nederlandse spelers in de selectie zitten. Anders wordt je net als Roda en NEC. We moeten het wel een beetje Nederlands houden in het eerste.
Vind ik leuk
renemar +399
zaterdag 20 januari 2018 om 07:45
In principe met je eens. Maar dat valt vooralsnog reuze mee. Probleem is dat rijke buitenlandse clubs onze talenten steeds vroeger weghalen. Dan moet je wel de markt op. Zeker als er in de eigen opleiding geen redelijk alternatief is. Kun je elders in Nederland kijken, maar ik zie geen spelers die iets toevoegt aan AJAX. Dus moet je al naar het buitenland kijken. Ben al blij dat ze het zelf inzien.
Bij de O19 spelen ook al veel buitenlandse jongens. De leeftijdscategorie daaronder ziet het beter uit.
Vind ik leuk
forza nec +1134
zaterdag 20 januari 2018 om 08:05
Nec heeft bijna alleen maar nl spelers. dat was vorige jaar.
Vind ik leuk
rovers +95
zaterdag 20 januari 2018 om 08:56
En maar weer kopen !!!!
Vind ik leuk
rovers +95
zaterdag 20 januari 2018 om 08:56
En maar weer kopen !!!!
Vind ik leuk
zondag 21 januari 2018 om 11:05
5 versus 2 likes voor dezelfde opmerking in hetzelfde tijdsbestek, beetje vreemd.
Vind ik leuk
zaterdag 20 januari 2018 om 09:28
Als we daarmee de titel kopen is dat geen enkel probleem, als je geen basis materiaal hebt en je moet het met Zeefluik doen zul je moeten kopen
Vind ik leuk
zaterdag 20 januari 2018 om 12:02
Nee dank je, die komt tekort dan liever kopen.
Vind ik leuk
Pino61 +13018
zaterdag 20 januari 2018 om 00:28
Is ie niette oud?
Vind ik leuk
Laliga +1456
zaterdag 20 januari 2018 om 00:29
Orejuala? Nog niet eens echt een kans gehad naar mijn mening?
Vind ik leuk
zaterdag 20 januari 2018 om 00:43
Komt vast nog wel, zal wel wen tijd nodig hebben.
Neres moest ook wennen, Sánchez was gewoon uniek.
Vind ik leuk
zaterdag 20 januari 2018 om 01:00
Inderdaad, dat Sánchez er direct stond is eigenlijk gewoon belachelijk maar deed bij de Spurs precies hetzelfde.
Vind ik leuk
zaterdag 20 januari 2018 om 02:17
Nou... tochwel een fijn signaal... al derde rechtsback zijn en dan nu nogmeer concurentie krijgen....
Vind ik leuk
zaterdag 20 januari 2018 om 22:29
Ja maar denk dat Veltman wel weg gaat binnen een jaar.
Dan blijven er 2,5 over want zeefuik vind ik kog geen echte back voor het eerste.
Vind ik leuk
zaterdag 20 januari 2018 om 00:59
Nog in opleiding
Vind ik leuk
Degraaf +14026
zaterdag 20 januari 2018 om 06:01
Precies Laliga, dat was ook mijn eerste gedachte.
Vind ik leuk
Mass +3780
zaterdag 20 januari 2018 om 00:30
Wat een koopclub toch.....Opleidings machine hapert???
[Reactie gewijzigd op zaterdag 20 januari 2018 om 00:30]
Vind ik leuk
Pvdsluis +2832
zaterdag 20 januari 2018 om 00:43
Haperen wil ik het niet noemen. Toptalenten als kluivert, de ligt vd beek breken door terwijl aanvullende spelers gekocht worden. Enne, kapitaal moest op het veld staan, toch?
Vind ik leuk
Mass +3780
zaterdag 20 januari 2018 om 00:44
Moet nog maar blijken of het kapitaal wordt...
Vind ik leuk
zaterdag 20 januari 2018 om 01:10
Nee hoor, Overmars weet als geen ander hoe het werkt deed al met 18 jaar zaken en belegde miljoenen als privé persoon.

Ajax koopt spelers van 4/5 miljoen die 100% eigendom zijn waardoor transfersommen bij verkoop ook terugvloeien in kas, Neres koste 12 miljoen maar als ik Neres en Lozano naast elkaar zet dan weet ik wel welke het meest opbrengt. City heeft 70 miljoen over voor Neres volgens diverse Engelse kranten.
Vind ik leuk
zaterdag 20 januari 2018 om 08:42
In ieder geval heeft Ajax puur op klasse ingekocht. Groeibriljantjes. Kapitaal staat bij ons op het veld. Jullie captain is een compleet mislukte speler gehuurd van Chelsea die nog in de Eredivisie speelt.
Vind ik leuk
zaterdag 20 januari 2018 om 00:44
Jaren zit Overmars op zn geld en is het Marcje Netto. Nu haalt hij aan de lopende band versterkingen en dan is het weer niet goed....
Vind ik leuk
13 +9627
zaterdag 20 januari 2018 om 00:54
Volgens mij zijn veel Ajacieden blij met deze Marc Tovermars.
Vind ik leuk
035 +2701
zaterdag 20 januari 2018 om 01:08
Tis nu eenmaal wat anders dan 13 toverdoos. (geintje meisje)
Vind ik leuk
035 +2701
zaterdag 20 januari 2018 om 01:11
Ik vind jouw toppie!!
Vind ik leuk
13 +9627
zaterdag 20 januari 2018 om 01:18
☺️
Vind ik leuk
zaterdag 20 januari 2018 om 08:05
Deze Ajacied ook hoor. Blijkt gewoon dat Overmars jaren is tegen gewerkt door bepaalde personen.
Vind ik leuk
zaterdag 20 januari 2018 om 08:05
Deze Ajacied ook hoor. Blijkt gewoon dat Overmars jaren is tegen gewerkt door bepaalde personen.
Vind ik leuk
zaterdag 20 januari 2018 om 00:45
Valt wel mee, de ligt, kluivert, vd beek, de jong, Veltman is ook van eigen jeugd opleiding.
Vind ik leuk
zaterdag 20 januari 2018 om 08:39
Als de opleiding bij ons hapert? Is ie in Eindhoven dan volledig opgedoekt? Wanneer breekt daar nu iets door dan.
Vind ik leuk
zaterdag 20 januari 2018 om 00:31
Dus als vervanger voor Zeefuik en niet voor Orejuela?
Vind ik leuk
stratumseind +128601
zaterdag 20 januari 2018 om 00:31
Hij heeft er weer 1 gevonden die 2 benen heeft
Vind ik leuk
Mass +3780
zaterdag 20 januari 2018 om 00:34
Hebben kuhn en bande maar 1 been?...))
Vind ik leuk
2cents +45712
zaterdag 20 januari 2018 om 00:34
Bruggink heeft gezegd dat Overmars volgend seizoen kampioen “moet” worden. Dus hij zal niets aan het toeval overlaten en wil blijkbaar nog even bij Ajax blijven.
Vind ik leuk
stratumseind +128601
zaterdag 20 januari 2018 om 00:36
volgend seizoen al?
Vind ik leuk
2cents +45712
zaterdag 20 januari 2018 om 00:39
Volgens Bruggink, en dat weet je best want je volgt Ajax hier op de voet.

En ja, met 5 punten achterstand zou dit seizoen een meevaller zijn toch? En dik falen van PSV, die voorsprong weggeven.
Vind ik leuk
stratumseind +128601
zaterdag 20 januari 2018 om 00:42
heeft cash komend seizoen echt alle spelers die betaald voetbal spelen gekocht dan ? Dan heeft ie het nog druk
Vind ik leuk
035 +2701
zaterdag 20 januari 2018 om 01:15
Hij heet Marc. Lijkt op Marcel maar dan net iets anders in zijn daden. Probeer eens een keer iets aardigs te schrijven.
Vind ik leuk
stratumseind +128601
zaterdag 20 januari 2018 om 01:19
over 2 maanden is het weer warmer dan 20 graden
Vind ik leuk
zaterdag 20 januari 2018 om 08:44
Niet in dit land Straat.
Vind ik leuk
Eendracht +12165
zaterdag 20 januari 2018 om 00:44
Mwah, is maar hoe je het bekijkt he..
Wij zouden tussen plaats 4 en 6 eindigen..
Ajax zou makkelijk kampioen worden...
Dus tsja, wij doen het sowieso boven verwachting.. en tot nog toe faalt Ajax enorm.
Vind ik leuk
2cents +45712
zaterdag 20 januari 2018 om 00:53
Ajax faalt altijd als het geen kampioen wordt. PSV alleen nu ze zo’n grote voorsprong hadden.

Verder heb ik niets te maken met wat anderen hier geroepen hebben en heeft het dus geen zin mij dat voor de voeten te gooien.
Vind ik leuk
035 +2701
zaterdag 20 januari 2018 om 01:17
Tussen 4 en 6 kan nog steeds hoor. Wanhoop niet. :-)
[Reactie gewijzigd op zaterdag 20 januari 2018 om 01:17]
Vind ik leuk
El Pibe +594
zaterdag 20 januari 2018 om 01:26
Zeg Eendracht, moet jij je naam niet in ‘toilet’ veranderen?
Hoorde ik vanavond bij Voetbal Inside... ;)
Vind ik leuk
zaterdag 20 januari 2018 om 08:46
Ajax faalt in niks. Heeft telkens nog het niet halen van de Champions League gecompenseerd met een dikke verkoop. Ajax gaat nu echt geld uitgeven. Brands en consorten raken in paniek.
Vind ik leuk
Eendracht +12165
zaterdag 20 januari 2018 om 11:04
Ajax heeft de groepsfase in Europa niet gehaald en staat ondanks al het geld dat de afgelopen jaren is uitgegeven gewoon dit jaar ook in de competitie achter.

Dan faal je dus gewoon flink.
En Ajax heeft de afgelopen jaren bakken met geld uitgegeven en staat jaar in, jaa uit met lege handen..
Waar zouden wij in paniek voor moeten raken?
Ik zeg lekker doorgaan.
Vind ik leuk
zaterdag 20 januari 2018 om 11:45
Wacht even houw clubje heeft ook geen rondes overleeft
Vind ik leuk
Mass +3780
zaterdag 20 januari 2018 om 00:37
Pjonge...en dan geen kampioen worden zeg....dan lach ik me .....
Vind ik leuk
2cents +45712
zaterdag 20 januari 2018 om 00:40
Die jaren hebben wij ook weleens richting Eindhoven. Hoort erbij.
Vind ik leuk
Mass +3780
zaterdag 20 januari 2018 om 00:43
Das waar..maar jullie moeten dit seizoen kampioen worden, althans zoiets zei van de sar...Dan denk ik dat dit niet de aankopen zijn die dat gaat bewerkstelligen. Nog steeds jonkies...weinig ervaring etc. Loopt er dan niks ik jullie jeugd??. Maar goed, de cruijff filosofie is definitief weg...Wel weer leuk dat jullie ufo naar hem wordt vernoemt..)
Vind ik leuk
2cents +45712
zaterdag 20 januari 2018 om 00:49
Als jij spelers als De Ligt, Kluivert en Van De Beek niets vindt dan loopt er idd niets in onze jeugd.

En Van Der Sar, die overigens geen Bruggink heet, zei het wat anders volgens mij.

Maar uiteindelijk moet Ajax altijd kampioen worden en dus niet alleen, zoals Bruggink zei, volgend seizoen.

Met 5 punten achter is dat alleen een lastig begin voor een nieuwe trainer.

Maar niet getreurd, mocht Ajax dit seizoen geen kampioen worden zijn we er nog steeds gewoon helemaal ziek van hoor.
Vind ik leuk
zaterdag 20 januari 2018 om 08:47
Hahah die lelijke opblaasboot in Eindhoven waar een gehuurde Chelsea speler de baas is. Triester kan niet.
Vind ik leuk
zaterdag 20 januari 2018 om 00:32
En die Orejula dan?
Vind ik leuk
stratumseind +128601
zaterdag 20 januari 2018 om 00:36
dat was een enorm talent dus vandaar dat ze nu weer een nieuw enorm talent halen........voor dezelfde positie
[Reactie gewijzigd op zaterdag 20 januari 2018 om 00:37]
Vind ik leuk
zaterdag 20 januari 2018 om 00:45
Je moet namelijk elke positie dubbel bezet hebben, maar dit wist je zelf ook...
Vind ik leuk
stratumseind +128601
zaterdag 20 januari 2018 om 00:53
marc gaat voor vierdubbel zo lijkt het
Vind ik leuk
Pietje2015 +12396
zaterdag 20 januari 2018 om 00:33
Heel goed Overmars, hoe minder euro's in de eredivisie hoe beter.
Vind ik leuk
Foebele +44512
zaterdag 20 januari 2018 om 00:35
Niet te hard van stapel lopen, er is tot op heden weinig veranderd, want ook dit is een talent, net als Kuhn, Bande en Schuurs.

We halen al jaren talent voor de toekomst, dus er is niet veel veranderd. Voorlopig moeten er gewoon nog 2 Tagliafico's bij komen, 1 CV en 1 op de flank voorin ter vervanging van Younes, want 4 tieners als buitenspelers is gewoon niet verstandig, je kunt niet gokken op wie er die dag in vorm is, want dan komen er nooit automatismes in het spel.

Prima hoor veel talent, ben ik helemaal niet tegen, ik ben tegen het gebrek aan voldoende spelers die wat mee gemaakt hebben.
Vind ik leuk
Mass +3780
zaterdag 20 januari 2018 om 00:49
Goed verwoord...
Vind ik leuk
Foebele +44512
zaterdag 20 januari 2018 om 00:51
Tja, het gaat de goede kant op, maar dit artikel doet net ineens alsof alles nu beter is en het allemaal door Bergkamp kwam.

Het enige echte verschil is dat er nu niet dagen vergaderd en overlegd te hoeven worden in het Technisch Hart, maar dat Overmars sneller kan handelen.
Vind ik leuk
#Keizerout +17414
zaterdag 20 januari 2018 om 00:57
Dat laatste is toch gewoon heel erg positief?
Vind ik leuk
Foebele +44512
zaterdag 20 januari 2018 om 01:05
Heel erg vind ik wat overdreven, het is een vooruitgang. Belangrijkste moet nog gebeuren, namelijk meer kwaliteit kopen die er direct kan staan zoals Tagliafico.

Nee, ik ben geen voorstander van alleen maar oudjes, maar er moet echt nog wat bij.
Vind ik leuk
#Keizerout +17414
zaterdag 20 januari 2018 om 01:18
Dat is zo, maar ja. Aangezien Overmars slim genoeg is om Tagliafico te halen verwacht ik dat dit niet de laatste was.

Ja ik snap dat je geen bejaardenteam hoeft :p
Vind ik leuk
Harrie82 +2845
zaterdag 20 januari 2018 om 00:56
Ja maar de kracht van Ajax was het opleiden van eigen spelers. En nu kopen ze alles bij elkaar. Dus ergens is er een behoorlijke verandering wat we de laatste jaren niet hebben gezien.
Overmars wil zijn macht laten zien.
Blijf het triest vinden dat wij in NL geen eigen backs kunnen opleiden.
Vind ik leuk
Foebele +44512
zaterdag 20 januari 2018 om 01:04
Nee hoor, de kracht is eigen jeugd + aangekochte jeugd + directe versterkingen. Altijd zo geweest. Denk aan Litmanen, Finidi en dat soort spelers, dat was ook aangekocht.
Vind ik leuk
zaterdag 20 januari 2018 om 00:37
Hele beleid van Cruijff, Bergkamp etc rigoureus de prullenbak in Xd. Ze kopen kopen en kopen maar. Ongelooflijk wat een stelletje randdebielen daar.
Vind ik leuk
#Keizerout +17414
zaterdag 20 januari 2018 om 00:42
Wat een domme en vooral subjectieve comment voor iemand die objectief heet
Vind ik leuk
zaterdag 20 januari 2018 om 00:54
Daarom gaat het ook zo goed daar in Groningen, leeg stadion en het spel niet om aan te zien vervolgens verkoopt Nijland de enige creatieve speler in zijn selectie.....over beleid gesproken.
Vind ik leuk
RebelVox +4890
zaterdag 20 januari 2018 om 02:05
Ha daar ben ik het helemaal mee eens, ongelofelijk wat daar in Groningen gebeurd. wil hij degraderen of zo?
Top van het Noorden gaat afzakken naar Flop van het Noorden.
Vind ik leuk
zaterdag 20 januari 2018 om 12:43
Telkens weer een andere club erbij betrekken als het met je eigen clubje bergafwaarts gaat.
Vind ik leuk
#Keizerout +17414
zaterdag 20 januari 2018 om 13:11
Heb je gezien dat Groningen aanzienlijk lager op de berg staat dan Ajax?
Vind ik leuk
zaterdag 20 januari 2018 om 13:52
Telkens weer een andere club erbij betrekken als het met je eigen clubje bergafwaarts gaat.

Groningen is ook een veel kleinere club, minder uitstraling en ze staan gewoon in de middenmoot.

Ajax daarentegen is verreweg de grootste club met verreweg de beste financiële middelen alleen door wanbeleid komt het resultaat er nauwelijks uit.

Wat mij betreft Dood en doodzonde
Vind ik leuk
#Keizerout +17414
zaterdag 20 januari 2018 om 13:58
Ik wil het ook wel over die domme post met randdebielen erin hebben hoor. Gewoon een beetje dom schreeuwen. Alsof cruijff tegen spelers kopen was.
Vind ik leuk
zaterdag 20 januari 2018 om 14:01
Het zijn toch ook randdebielen? zelfs mijn moeder zou nog beter presteren als ze zulke financiële middelen tot haar beschikking had bij Ajax.

Ajax hoort gewoon 2 van de 3 jaar op zijn minst kampioen te worden dat ze nu al drie jaren droog staan is echt te schandalig voor woorden.
Vind ik leuk
#Keizerout +17414
zaterdag 20 januari 2018 om 14:05
Nee dat zijn het niet. De structuut van het TH klopte niet. Zijn we nu van af. Ik heb veel minder vertrouwen in je moeder dan in Overmars.

Ze horen vaker kampioen te worden, maar alleen naar kampioenschappen te kijken is heel beperkt.
Als ze vorig jaar zoals jaren daarvoor Europees eruit hadden gelegen waren ze kampioen geworden. Nu hadden ze EL finale. Heb ik er wel voor over.
Vind ik leuk
zaterdag 20 januari 2018 om 14:09
Als, als, als zo ken ik er ook nog wel een paar.
Statistieken liegen niet en Ajax heeft meer geld dan Feyenoord en PSV bij elkaar dus moeten ze net zoals Bayern bijna elk jaar kampioen worden anders voer je gewoon simpelweg wanbeleid.

Jammer dat je dat niet inziet (of in wilt zien) Gratis tip: Zet je rood witte Ajax brilletje eens af en kijk eens naar de feiten.
Vind ik leuk
#Keizerout +17414
zaterdag 20 januari 2018 om 14:14
Dat is echt zo'n domme reactie. Als je Europees speelt laat je automatisch punten liggen in de competitie. Ze misten het kampioenschap op 2 punten. Daaruit volgt dat zonder Europees ze kampioen waren geweest. Lijkt me allemaal vrij logisch.

Zoals ik zei klopte het TH niet en daardoor werden fouten gemaakt.

Bedankt voor de tip. Voor jou ook een. Zet gewoon een bril op, maakt niet uit welke, zie je er in elk geval wat slimmer uit.
Vind ik leuk
zaterdag 20 januari 2018 om 14:17
Ik heb al een bril op dus voor mij is het overbodige luxe ;)
Voor jou echter een must aan je gebrabbel te horen.
Vind ik leuk
#Keizerout +17414
zaterdag 20 januari 2018 om 14:23
Kut daar had ik niet aan gedacht :p

Maar goed argument. Sterk, inhoudelijk enzo.
Vind ik leuk
zaterdag 20 januari 2018 om 14:30
1-0
Vind ik leuk
#Keizerout +17414
zaterdag 20 januari 2018 om 14:31
Ik denk dat ik al wel 3-0 voorsta maar oke
Vind ik leuk
zaterdag 20 januari 2018 om 14:39
Denken is niet je sterkste punt dat heb je allang bewezen.
Vind ik leuk
#Keizerout +17414
zaterdag 20 januari 2018 om 14:42
Lukt het je weer niet om objectief te zijn. Toch jammer met zo'n naam.
Vind ik leuk
zaterdag 20 januari 2018 om 14:47
De waarheid is hard he
Vind ik leuk
#Keizerout +17414
zaterdag 20 januari 2018 om 14:48
Ja, hij lijkt alleen niet bij je binnen te komen. Hey, ik ben wel beetje klaar hiermee. Succes met proberen niet te degraderen.
Vind ik leuk
zaterdag 20 januari 2018 om 14:51
Snap ik, sterkte met alles maat zul je nodig hebben!
Vind ik leuk
#Keizerout +17414
zaterdag 20 januari 2018 om 14:52
Denk dat wij gewoon kampioen worden en doorgroeien tot bayern van Nederland
Vind ik leuk
zaterdag 20 januari 2018 om 14:55
Ga je weer denken.. je leert het ook nooit.
Vind ik leuk
#Keizerout +17414
zaterdag 20 januari 2018 om 14:56
We gaan het zien
Vind ik leuk
Morris +18837
zaterdag 20 januari 2018 om 10:32
Het grappige is, hij kraakte de Cruijff filosofie ook en vond dat Ajax moest gaan kopen..

De man verschijnt alleen als het slecht gaat met Ajax en goed met psv.

Heeft ala bien meerdere bans gekregen. Mede omdat hij zich ook voordeed als Ajacied met een kritische blik om ons iets te leren.
De man is zo vol van zichzelf en heeft niet door onzin uit te kramen.

Ow en nog een leuk detail. Beweert hoog opgeleid te zijn. Heeft slecht een LOI cursus gevolgd.
Toch geestig.
Vind ik leuk
zaterdag 20 januari 2018 om 12:43
LOI cursus?
Vind ik leuk
#Keizerout +17414
zaterdag 20 januari 2018 om 13:12
Toch ook wel weer sneu ofzo. Dat je dit dan nodig hebt om aandacht te krijgen
Vind ik leuk
Morris +18837
zaterdag 20 januari 2018 om 13:23
ach ja...

eigenlijk is het zieliger dat hij het niet door heeft, immers dan kan hij er nog wat aan doen..
Vind ik leuk
#Keizerout +17414
zaterdag 20 januari 2018 om 13:25
Dat is ook zo. Maar kids die irritant doen weten ook niet waarom ze dat doen.
Vind ik leuk
Foebele +44512
zaterdag 20 januari 2018 om 00:46
Is dus niet waar, we hebben altijd veel talenten gehaald, ook met goedkeuring van Bergkamp die volgens jou de enige is die de Cruijff visie zou hebben uitgevoerd.

In mijn ogen is die visie maar half uitgevoerd en stokte het juist bij het laatste stuk, namelijk de aankopen die ons direct versterkte.

Hoesen, Meleg, Muric, Andersen, Fischer, Boilesen, Boccarra, Dolberg, enz, enz, enz, allemaal talenten die eerder gehaald werden zoals nu met Schuurs, Bande en deze jongen gebeurt.

Is dus niet nieuw of anders, het enige echte verschil tot nu toe is de komst van Tagliafico en het feit dat er nu sneller gehandeld wordt dan voorheen waarbij alles te lang duurde.
Vind ik leuk
zaterdag 20 januari 2018 om 00:53
En wat wij verkopen elk jaar aan spelers willen deze simpele zielen niet zien. De spelers die Ajax nu aantrekt zijn voor 95% spelers voor de toekomst en aangezien de markt is veranderd kun je niet anders dan talent kopen en gelet op de spelers die verkocht is het feitelijk gewoon aanvullen wat vertrokken is.

Mensen die het hardst roepen vergeten gemakshalve spelers als Lerby, Vanenburg, Wouters enz. enz. de Ajax talenten en spelers trekken een spoor door de gehele eredivisie.
Vind ik leuk
Foebele +44512
zaterdag 20 januari 2018 om 00:56
Ajax is in principe de truc van Engelse clubs aan het nadoen en beseft zich dat dit een verdienmodel is om als club gezond te blijven en mee te kunnen blijven doen.

Grote verschil is alleen dat bij Ajax ze daadwerkelijk een kans krijgen, alleen moeten ze wel strijden en de concurrentie aangaan, waardoor er altijd jaarlijks een aantal afvallen.

Net als in Engeland stijgt de waarde van die spelers vaak al omdat ze bij Ajax spelen, zie hoe Bazoer, El Ghazi, Riedewald, enz allemaal voor mooie bedragen vertrokken terwijl ze niet eens geslaagd de deur uit gingen, maar eerder via de achterdeur!
Vind ik leuk
#Keizerout +17414
zaterdag 20 januari 2018 om 00:59
Bijna al die talenten kwamen als jeugdspeler of niet?
Schuurs, Bandé en Kühn zijn allemaal 18 geweest en zitten dichter bij het eerste.
Vind ik leuk
Foebele +44512
zaterdag 20 januari 2018 om 01:08
Schuurs en Kuhn hebben geen ervaring op het hoogste niveau, Bande 15 wedstrijden. Dat is nog steeds niks.

16 of 18, klein verschil, je kunt zelfs zeggen dat die 16 jarige een voorsprong hebben, omdat ze al enkele jaren met onze eigen talenten hebben gespeeld, zoals Cerny Donny en Frenkie al van binnen en buiten kent en dus een voordeel heeft op Bande en Kuhn.
Vind ik leuk
#Keizerout +17414
zaterdag 20 januari 2018 om 01:21
Nee, maar als je 18 bent ben je dichterbij het eerste dan als je 16 bent. Ik probeer ze niet te verkopen als de ervaren spelers die je wilt zien ;) maar deze kunnen aansluiten bij Jong of eerste, die anderen moesten in de A1.

En die 16 jarigen blijven ook wel komen. Alleen nu ook wat volwassenere talenten. Stapjes foebele, stapjes!
Vind ik leuk
Foebele +44512
zaterdag 20 januari 2018 om 01:23
Ja, stapjes ja, na zoveel jaar zou je verwachten dat ze eindelijk eens wat Stappen zouden gaan zetten.
Vind ik leuk
#Keizerout +17414
zaterdag 20 januari 2018 om 01:33
Ik denk dat het niet werkt in stappen. Kijk naar city, hoelang die er over gedaan hebben om met een gigantisch budget echt goed te worden.
Een tagliafico halen betekent dat een volgende tagliafico eerder tekent.
Je kunt ook niet in een keer je halve team vervangen.
Overmars heeft nu eindelijk de macht in handen. Ik denk dat het een proces van een paar jaren wordt tot het team echt goed staat
Vind ik leuk
zaterdag 20 januari 2018 om 00:46
Randdebielen? Sierhuis, Ekkelenkamp, Eiting, de Ligt, kluivert.....
Vind ik leuk
Simon1989 +3209
zaterdag 20 januari 2018 om 00:47
De enige randdebiel hier zit op de account “Objectief1”.
Vind ik leuk
zaterdag 20 januari 2018 om 00:48
Want? Wij kunnen kopen wat we willen en halen Reis ook nog bij jullie weg. Ajax haalt alleen maar versterking en jeugd om verkoop van spelers aan te vullen. Als jij weet hoeveel spelers afgelopen seizoen bij Ajax vertrokken zijn, Ajax verkoopt gemiddeld 10/12 spelers elk seizoen en als ze dit niet deden speelde dat Groningen van je nu in de eerste divisie van zowel Bizot als Padt zijn door Ajax opgeleid.
Vind ik leuk
zaterdag 20 januari 2018 om 00:39
Koopclub!
Vind ik leuk
#Keizerout +17414
zaterdag 20 januari 2018 om 00:42
Wij hebben tenminste geld
Vind ik leuk
Simon1989 +3209
zaterdag 20 januari 2018 om 00:48
Daar hebben we bientje de grote jankert weer!
Vind ik leuk
Foebele +44512
zaterdag 20 januari 2018 om 00:49
Snap dat men in Eindhoven jaloers is aangezien het geld op is en er niet gekocht kan worden!

Dan moet je maar koopclub gaan roepen uit frustratie.
Vind ik leuk
zaterdag 20 januari 2018 om 00:50
Ja aan de andere kant koopt Ajax gewoon eigenjeugd.
Vind ik leuk
Foebele +44512
zaterdag 20 januari 2018 om 00:53
Nee, ze kopen jeugd en leiden daarnaast zelf ook jeugd op, zoals de Ligt, van de Beek en Kluivert, maar vergeet ook Veltman niet en Siem die we zelf opgeleid hebben.

Kwamen Depay, Locadia, Bakkali, Malen en vele anderen ook niet van buitenaf? Die hebben ook niet de gehele opleiding doorlopen.
Vind ik leuk
#Keizerout +17414
zaterdag 20 januari 2018 om 01:02
PSV kan gewoon ophouden met opleiden tot de C-jeugd. Dat levert ze niks op. Alles wat doorbreekt is gehaald.
Vind ik leuk
Foebele +44512
zaterdag 20 januari 2018 om 01:10
Doen wij deels ook natuurlijk, zoals Frenkie, Bazoer, EL Ghazi, Kishna en nu min of meer Schuurs die toch zal beginnen in Jong.

Ik hoop juist dat ze meer talent gaan opleiden, is namelijk een zeer gezond verdienmodel, ook voor PSV.
Vind ik leuk
#Keizerout +17414
zaterdag 20 januari 2018 om 01:25
Ja, verschil is alleen dat bij ons (en feyenoord) ook spelers doorbreken die heel lang in de jeugd hebben gezeten. Bij PSV is dta Hendrix. De rest kwam allemaal rond 16/17 aanwaaien. Dat vind ik een opvallend verschil.

Ik hoop ook dat ze beter op gaan leiden. Maar wat ik bedoelde was dat qua resultaat ze van het budget van de F/E/D jeugd net zo goed naar de hoeren hadden kunnen gaan
Vind ik leuk
035 +2701
zaterdag 20 januari 2018 om 01:30
Toch een kern van waarheid.
Vind ik leuk
zaterdag 20 januari 2018 om 06:46
Jaloers boertje?
Vind ik leuk
Hyena +26478
zaterdag 20 januari 2018 om 00:39
Klasse!
Vind ik leuk
zaterdag 20 januari 2018 om 00:40
Bayern Munchen is het voorbeeld toch.
Die kopen direct bij de concurrenten in Duitsland.
Doel van Bayern Munchen is kampioen worden.
Doel van Ajax is jeugd opleiden.
Vind ik leuk
De Haan +110
zaterdag 20 januari 2018 om 00:41
Vond die orejuela toch wel prima invallen in zijn wenige kansen. Daar wil ik wel meer van zien. Zeefuik wel barslecht dus in die zin is 1 mogelijke opvolger veltman erbij een prima vangnet
Vind ik leuk
zaterdag 20 januari 2018 om 00:42
Veltman heeft gezegd een transfer te willen maken. Dus heb je een rechtsback nodig volgend seizoen. Als Joel weggaat heb je er 2 over.
Vind ik leuk
zaterdag 20 januari 2018 om 00:45
Ajax koopclub, wij kunnen kopen zonder op de kleintjes te moeten letten.
Vind ik leuk
Harrie82 +2845
zaterdag 20 januari 2018 om 00:52
Maar wij spelen wel met eigen jeugd.
Man oh man, Overmars heeft vrij spel gekregen of niet. Koopt de ene na de andere speler op dit moment. Is het bij jeugd allemaal niet zo best wat er loopt ofzo.
Vind ik leuk
#Keizerout +17414
zaterdag 20 januari 2018 om 01:04
Zo jaloers
Vind ik leuk
zaterdag 20 januari 2018 om 00:56
En orejuela daalt dus nog een plekje in de pikorde?
Vind ik leuk
stratumseind +128601
zaterdag 20 januari 2018 om 00:57
AFC Chelsea aan de amstel, binnenkort verschijnt overmars in een oliesjeik tenue op de tribune (xxs uitvoering dan )
[Reactie gewijzigd op zaterdag 20 januari 2018 om 01:28]
Vind ik leuk
035 +2701
zaterdag 20 januari 2018 om 01:27
Dat jij om deze tijd niet platligt?? hahha
Vind ik leuk
stratumseind +128601
zaterdag 20 januari 2018 om 01:27
da doe ik de hele dag al
Vind ik leuk
fr1963 +1847
zaterdag 20 januari 2018 om 00:58
Kopen kopen kopen, geld gaat eindelijk een beetje rollen. Met een goede trainer moet er toch een sterk kampioenselftal op het veld staan met een dikke reservebank? En dan toch nu 4e jaar met 0 prijzen. Best wel lachwekkend dat dan een modale club als Feyenoord die net uit de geldzorgen is al 3 prijzen heeft gewonnen in de afgelopen 2 seizoenen!
Ben benieuwd of ter Hag er iets van kan maken of dat het gewoon een vreemdelingenlegioen blijft dat als los zand speelt. Hoeveel Nederlanders spelen er nog? 2 of 3? En dat met de " beste" jeugdopleiding....not....
Vind ik leuk
#Keizerout +17414
zaterdag 20 januari 2018 om 01:05
Veltman, De Ligt, Viergever, Van de Beek, Frenkie de Jong. Ja 2 of 3 geloof ik
Vind ik leuk
fr1963 +1847
zaterdag 20 januari 2018 om 01:09
Ja die spelen alleen nooit allemaal in de basis....de rest is een allegaartje. Taalbarriere vormt een belemmering om er een hecht team van te maken. Vandaar 0 prijzen in laatste 3 seizoenen en dit seizoen wederom.
[Reactie gewijzigd op zaterdag 20 januari 2018 om 01:10]
Vind ik leuk
#Keizerout +17414
zaterdag 20 januari 2018 om 01:22
Echt een waardeloze analyse
Vind ik leuk
Richard020 +12524
zaterdag 20 januari 2018 om 02:01
Veltman, Kluivert, Van de Beek, Ziyech, De Ligt, regelmatig Huntelaar. Ik tel er dus 6.
Vind ik leuk
52N6E +910
zaterdag 20 januari 2018 om 08:40
De aankopen nu hebben niets met de resultaten uit het verleden te maken.
Vind ik leuk
Pietje2015 +12396
zaterdag 20 januari 2018 om 01:28
Post je deze onzin om alleen te "jennen" of heb je echt zo weinig verstand?
Vind ik leuk
zaterdag 20 januari 2018 om 01:05
Goede zaak dit
Vind ik leuk
Friends +664
zaterdag 20 januari 2018 om 01:09
Goed news voor Ajax ......ballen voor Veltman
Vind ik leuk
stratumseind +128601
zaterdag 20 januari 2018 om 01:09
Orejuela naar Ajax: 'beste back' is offensief pareltje en wars van bedreigingen
Vind ik leuk
zaterdag 20 januari 2018 om 01:22
Pas op voordat pastoor zich meld.
[Reactie gewijzigd op zaterdag 20 januari 2018 om 01:22]
Vind ik leuk
zaterdag 20 januari 2018 om 01:22
Heerlijk om te zien hoe het je bezighoudt haha. De jaloezie druipt er vanaf. Je laat je zo kennen.
Vind ik leuk
stratumseind +128601
zaterdag 20 januari 2018 om 01:23
anders heb jij niks te doen
Vind ik leuk
zaterdag 20 januari 2018 om 01:29
Als ik niks te doen zat zou ik misschien wel heel de dag onzin plaatsen op VoetbalPrimeur. Maarja ik heet geen Stratumseind en ik heb ook gewoon een baan.
Vind ik leuk
stratumseind +128601
zaterdag 20 januari 2018 om 01:31
das rot voor je
Vind ik leuk
zaterdag 20 januari 2018 om 08:35
Maher naar Psv, gaat meer creativiteit geven aan het team
Vind ik leuk
zaterdag 20 januari 2018 om 13:45
Lucassen de volgende miljoenen aankoop van Brands die straks weer vertrekt met de staart tussen de benen. Leren het ook nooit in Eindhoven
Vind ik leuk
zaterdag 20 januari 2018 om 01:12
Overmars gaat helemaal los haha
Vind ik leuk
Het Brein +2973
zaterdag 20 januari 2018 om 01:17
Veltman out!
Vind ik leuk
zaterdag 20 januari 2018 om 01:27
Alweer!! Waar is dit voor nodig?
Vind ik leuk
zaterdag 20 januari 2018 om 01:31
Kopen kopen kopen
Vind ik leuk
035 +2701
zaterdag 20 januari 2018 om 01:38
Heeeeeerlijk he als je het geld hebt?
Vind ik leuk
zaterdag 20 januari 2018 om 01:32
Ben benieuwd of er nog een jeugdspeler doorbreekt. Succes/ad hoc bestuur....
Vind ik leuk
zaterdag 20 januari 2018 om 01:37
Einde van Orejuela?
Vind ik leuk
035 +2701
zaterdag 20 januari 2018 om 01:45
Zou zo maar kunnen zijn helaas
Vind ik leuk
zaterdag 20 januari 2018 om 02:07
Heel erg zonde als dat zo is.
Vind ik leuk
zaterdag 20 januari 2018 om 02:08
Dag Zeefuik. Tenzij Zeefuik zich weet te knokken naar een niveau van Ajax 1. Hij komt niet zeker over.
Vind ik leuk
_AJAX_ +2598
zaterdag 20 januari 2018 om 02:19
Koopclub? Wat moet je dan? 200 miljoen op de bank, en dat niet gebruiken omdat de jeugd voorrang moet krijgen? Je kunt toch niet eeuwig op jeugd spelers wachten die doorbreken en moet je ook nog eens geluk hebben dat zij geschikt zijn voor in het eerste. Dus Overmars doet wederom puik werk en de doorstroom vanuit de jeugd komt vanzelf wel...
[Reactie gewijzigd op zaterdag 20 januari 2018 om 02:20]
Vind ik leuk
zaterdag 20 januari 2018 om 03:03
dat die amsterdammers het nog eens over een vreemdelingenlegioen en koopclub hebben bij andere clubs.......
[Reactie gewijzigd op zaterdag 20 januari 2018 om 03:04]
Vind ik leuk
zaterdag 20 januari 2018 om 03:19
Geweldig bezig Marc!

Heerlijk die jaloerse provincialen hier. Dat betekent dat Ajax goed bezig is. Best wel raar dat je zou willen dat jou club hetzelfde deed als de concurrent. Ik kan er van genieten. Ik ga er nog even een biertje op drinken.
[Reactie gewijzigd op zaterdag 20 januari 2018 om 03:21]
Vind ik leuk
Pds010 +664
zaterdag 20 januari 2018 om 04:07
koop er nog maar 1.... koop er nog maar 2... koop er nog maar 3... enzovoort
Vind ik leuk
zaterdag 20 januari 2018 om 06:49
oke allemaal leuk voor henk veldmate maar had hij ook niet een rechtsback afgelopen zomer ontdekt, genaamd luis orejuela. Hij is nu al afgeschreven?
Vind ik leuk
Teo Smith +19307
zaterdag 20 januari 2018 om 07:10
Koopcluppie.
Vind ik leuk
Hammers96 +2007
zaterdag 20 januari 2018 om 07:52
Qua transferbeleid lijken Ajax en Fc Twente erg veel op elkaar, veel eigen jeugd met aankopen opgevuld , verschil is dat ajax weloverwogen spelers erbij haalt en fc twente met een circusclown uit de hoge hoed komt.
Vind ik leuk
zaterdag 20 januari 2018 om 08:05
hallo. Overmars is een topper! hij selecteerd door. Ja Ajax kan dat doen geld genoeg! Heerlijk al die jonge gasten. En wat goed is breekt door en zoniet dan gaan die de markt weer op. niks mis mee. Ajax is de rijkste club in Ned. nu nog successen, en we gaan weer meetellen in Europa! mvg liefhebber ritje
Vind ik leuk
Blindsy +6359
zaterdag 20 januari 2018 om 08:20
Plan Cruyff inmiddels officieus met het oud papier meegegeven...
Vind ik leuk
zaterdag 20 januari 2018 om 08:31
Hahahahaha...ajax is dood.....opleiding wordt afgeschaft.
Wat een beleid hahahaha
Vind ik leuk
52N6E +910
zaterdag 20 januari 2018 om 08:36
Overmars heeft er zin in! Straks koopt tie Bergkamp nog.....
Vind ik leuk
zaterdag 20 januari 2018 om 08:43
Koopclub ! Die Colombiaan is alweer weg ? Dat was toch de nieuwe Arias -:)
Vind ik leuk
VanGoal +323
zaterdag 20 januari 2018 om 08:53
Nu zien we dat Overmars wel degelijk afgeremd werd destijds. Geef die man de vrije hand. Hij lijkt nu goede zaken te doen, denkt vooruit etc..

Denk wel dat dit wederom een voetballende verdediger is. Een goede keuze hopelijk!

Orejuela out?
Vind ik leuk
zaterdag 20 januari 2018 om 09:00
Hoeveel spelers heeft ajax nodig zeg, jeetje. Wel goed voor de eredivisie dat een groot deel van ‘t eigen talent bij een zwolle, utrecht of willem 2 terecht zal komen.
Vind ik leuk
zaterdag 20 januari 2018 om 09:03
Zeefuik komt tekort. Logische transfer wel.

Overmars neemt het er lekker van blijft lekker shoppen. Het geld zal wel in zijn zakken branden.
Vind ik leuk
Bals +314
zaterdag 20 januari 2018 om 09:03
Goed bezig!
Vind ik leuk
Markus80 +1825
zaterdag 20 januari 2018 om 09:05
Nou het was wel duidelijk waar ze te kort kwamen. De links- en rechtsback. Links goed opgevangen Tagliafico en ik hoop nu rechts ook. Geen stand-in voor Veltman, maar een fatsoenlijke rechtsback mag ik hopen. Dan hebben ze in mijn ogen een goed elftal, middenveld druk bezet en voorin ook meer dan voldoende kwaliteit.
Vind ik leuk
Mari +4697
zaterdag 20 januari 2018 om 09:17
Overmars is vergeten dat hij Olejuera al in huis heeft. Stio het kopen nu
Vind ik leuk
zaterdag 20 januari 2018 om 09:36
Orejuela dus een enorme miskoop. Overmars weer geld door het putje gespoeld
Vind ik leuk
rjc71 +1259
zaterdag 20 januari 2018 om 09:43
Ach, achteraf lullen kan iedereen, en dat het allemaal niet klopte toen, dat zal best wel waar zijn.
Gewoon vanavond er 2 inschieten er 1tje voorbereiden.
Dan praten we nergens meer over.
Het Caanen tijdperk is voorbij, maar zal nog wel ff een nasleep hebben.
Vind ik leuk
zaterdag 20 januari 2018 om 09:44
Een rechrtsback kan je toch zelf ook wel opleiden?
Vind ik leuk
hantayo +934
zaterdag 20 januari 2018 om 11:05
De toekomst van Ajax is dat er elk jaar 5-8 spelers weggaan, waaronder 3 heel goede, dus standaard een stuk of wat spelers kopen elk jaar en maar weer kijken of het een team kan worden. Het is niet anders. En elk jaar een oude topper terug halen. Blijft hard werken voor Overmars.
Vind ik leuk
hantayo +934
zaterdag 20 januari 2018 om 11:07
Stand-in? "in-stead-of-in".
Vind ik leuk
Gerro +4954
zaterdag 20 januari 2018 om 23:00
Overmars heeft de smaak te pakken. Veltman zal waarschijnlijk vertrekken en Zeefuik komt tekort dus dan blijven Orejuela en deze aankoop over voor de rechtsback positie. Daar speelt Overmars dus nu al op in en dat is een goede zaak denk ik.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

'Overmars slaat nieuwe slag en haalt 'ideale stand-in van Veltman' naar Ajax'