Younes helpt Jong Ajax aan koppositie, ook Jong PSV wint

    Younes helpt Jong Ajax aan koppositie, ook Jong PSV wint

    maandag 5 februari 2018 om 21:56

    Mede dankzij Amin Younes is Jong Ajax na maandagavond koploper van de Jupiler League. De 24-jarige aanvaller viel in positieve zin op en maakte de 1-0. Jong PSV won van MVV en Jong AZ van FC Oss.

    Jong Ajax - Helmond Sport 2-0
    Younes kreeg speelminuten omdat hij zondag niet in actie kwam met het eerste elftal, dat aantrad tegen NAC Breda. Onder toeziend oog van Erik ten Hag en Richard Witschge liet de Duitser zich met enkele flitsende bewegingen zien. Na 22 minuten nam hij op fraaie wijze de 1-0 voor zijn rekening. Younes had meerdere keren kunnen scoren, maar was ongelukkig in de afwerking. In de tweede helft klaarde de ploeg van Michael Reiziger de klus via Victor Jensen, de Deense zomeraanwinst die zijn eerste doelpunt voor de Amsterdammers binnen heeft. Jong Ajax is dankzij de winst koploper.

    Jong PSV - MVV 1-0
    Ook Jong PSV heeft maandagavond aan zijn verplichting voldaan. Op De Herdgang werd MVV verslagen, maar overtuigend ging dat niet. In de ploeg van Dennis Haar speelden onder anderen Cody Gakpo, Sam Lammers, Donyell Malen en Andreas Lundqvist. Twee minuten voor de rust maakte Laros Duarte het enige doelpunt van de wedstrijd. Door de overwinning klimt Jong PSV naar veertig punten en staat het gelijk met nummer vier Telstar.

    Jong AZ  - FC Oss 3-1
    Jong AZ heeft thuis tegen FC Oss een keurige 3-1 overwinning geboekt. De promovendus bungelt in de onderste regionen van de Jupiler League en konden de drie punten goed gebruiken. Na een half uur spelen zorgde Jordi Druijf voor de openingstreffer. In de tweede helft werd de score uitgebreid door Mees Kaandorp en Kai Koreniuk. Oss deed via een strafschop van Fatih Kamaci wel iets terug, maar daar bleef het bij. Jong AZ staat nu met twintig op plek achttien in de Jupiler League.

    Plaats een reactie

    LuckyLuksch +12045
    maandag 5 februari 2018 om 21:58
    Laat ze maar lullen younes. Ajax zal
    Je contract wel verlengen met 1 jaar (-:
    Vind ik leuk
    Ruud40 +12835
    maandag 5 februari 2018 om 22:08
    Moeten ze niet zo negatief over hem blijven schrijven:

    "Younes had meerdere keren kunnen scoren, maar was ongelukkig in de afwerking"

    Hij scoorde 1x, kennelijk uit een handvol kansen.
    Dat is bij hem niet "ongelukkig in de afwerking" maar juist een topavond
    Vind ik leuk
    maandag 5 februari 2018 om 22:09
    Haha :)
    Vind ik leuk
    Pino61 +12659
    maandag 5 februari 2018 om 22:10
    Voor een Duister een laag rendement.
    Vind ik leuk
    maandag 5 februari 2018 om 22:11
    Ach, misschien bewaart hij het hoge rendement voor zijn vrouw in de horizontale stand.
    Vind ik leuk
    maandag 5 februari 2018 om 21:58
    Amin was zoo goed dat het nauwelijks te vatten is. Een stilte is het minimale wat we kunnen doen. Kanonnen nog an toe.
    Vind ik leuk
    Koeroe +12636
    maandag 5 februari 2018 om 22:00
    Knap hoor
    Vind ik leuk
    maandag 5 februari 2018 om 22:00
    Ja he.
    Vind ik leuk
    jaja_PSV +46100
    maandag 5 februari 2018 om 21:59
    Ja Younes erin en Kluivert eruit.
    Vind ik leuk
    Pino61 +12659
    maandag 5 februari 2018 om 22:11
    Jaja. ...
    Vind ik leuk
    Bizzy +20979
    maandag 5 februari 2018 om 21:59
    Stoppen met al die jong elftallen. Je reinste competitievervalsing. Keek vroeger graag naar de eerste divisie. De lol is er wel vanaf.
    Vind ik leuk
    Hyena +29733
    maandag 5 februari 2018 om 22:07
    WZAWZDB!
    Vind ik leuk
    maandag 5 februari 2018 om 22:11
    Was ook een gedachte die in mijn opkwam tijdens het lezen van de titel al.
    Vind ik leuk
    Pino61 +12659
    maandag 5 februari 2018 om 22:12
    Ben het 100% met je eens.
    Vind ik leuk
    Hugo59 +2261
    maandag 5 februari 2018 om 22:14
    Kun je niet winnen jochie?
    Vind ik leuk
    Ruud40 +12835
    maandag 5 februari 2018 om 22:19
    "Keek vroeger graag naar de eerste divisie"

    Overdrijven is een kunst.
    De afgelopen 20 jaar lag het niveau amper boven dat van de amateurs en stelde ook het voetbal echt geen bal voor.

    Zelfs de samenvattingen doen vaak pijn aan de ogen, slecht voetbal in een dramatische ambiance, ook voor de Jong teams mee gingen doen.
    Als je daar echt "graag' naar kijkt, wordt het tijd voor een hobby....
    Vind ik leuk
    Bizzy +20979
    maandag 5 februari 2018 om 22:28
    Niet kunnen promoveren en niet kunnen degraderen. Wie neemt wie in de maling. De knvb neemt in iedergeval de kijkers niet serieus.
    Vind ik leuk
    Gizmo +3873
    maandag 5 februari 2018 om 22:37
    Mooi goed Ruud, ik vond en vind het een ellende om naar te kijken .. nu kijk ik af en toe een stukkie naar Jong A. uit A.
    Vind ik leuk
    Gizmo +3873
    maandag 5 februari 2018 om 22:35
    Mooi moment dan om eens iets zinnigs te gaan doen in je leven !

    Make fun .. have love ... peace brother !!
    Vind ik leuk
    maandag 5 februari 2018 om 22:02
    Ferdy Druijf heet ie.
    Vind ik leuk
    maandag 5 februari 2018 om 22:10
    Da s ook meer het niveau van younes.
    Vind ik leuk
    Pino61 +12659
    maandag 5 februari 2018 om 22:15
    Ga jij nou beweren dat je er verstand van hebt?
    Vind ik leuk
    maandag 5 februari 2018 om 22:13
    Competitievervalsing. Ban de jongteams!
    Vind ik leuk
    maandag 5 februari 2018 om 22:25
    Bart verheijen het rijmt wel maar het klopt niet.

    "Helemaal niks" hoort echt al jaren thuis bij dat cluppie uit diemen -zuid.

    Ze schijnen er al patent op aangevraagd te hebben.
    Vind ik leuk
    maandag 5 februari 2018 om 22:51
    AFC?
    Vind ik leuk
    Haka Zieyech +1470
    maandag 5 februari 2018 om 22:25
    Younes had meerdere keren kunnen scoren maar was 'ongelukkig' in de afwerking??
    Dat lijkt haast iets structureels
    Vind ik leuk
    maandag 5 februari 2018 om 22:30
    Zielig beleid.
    Vind ik leuk
    maandag 5 februari 2018 om 23:41
    Belachelijk Youness in Jong Ajax weer een triest stukje competitie vervalsing uit Amsterdam . Met name Jong Ajax maakt de competitie kapot zie bijvoorbeeld ook de spits van vijf miljoen Cassiera .

    Neem eens een voorbeeld aan Jong AZ , Jong FC Utrecht en Jong PSV die gemiddeld genomen wel gewoon met een belofte team aantreden.
    Vind ik leuk
    maandag 5 februari 2018 om 23:55
    Hoezo treden die gemiddeld genomen wel met een belofte team aan en Ajax niet dan? Omdat sommige beloftes van Ajax iets meer gekost hebben? Wees blij dat we het niveau in de Jupiler League wat omhoog brengen.
    Vind ik leuk
    dinsdag 6 februari 2018 om 01:46
    Lekker dit!
    Vind ik leuk
    HJR +7877
    dinsdag 6 februari 2018 om 02:01
    'Younes had meerdere keren kunnen scoren, maar was ongelukkig in de afwerking'

    Hmm niks voor Younes
    Vind ik leuk
    SjeH +306
    dinsdag 6 februari 2018 om 06:23
    Waardeloos dit!! Ik blijf het zeggen: Je reinste competitievervalsing. Zielig zootje daar in Zeist.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws