Orejuela is hoe je het ook wendt of keert een prima rechtsback

"Orejuela is hoe je het ook wendt of keert een prima rechtsback"

vrijdag 9 februari 2018 om 23:33

Mike Snoei heeft genoten van het spektakelstuk tegen Jong Ajax (3-3). De trainer van Telstar baalt wel dat zijn ploeg een 2-0 voorsprong uit handen gaf.

"Blij is niet het goede woord, een stukje genoegdoening. Omdat je toch 2-0 voor hebt gestaan", zegt Snoei tegen FOX Sports. "Er zijn zoveel mensen op deze wedstrijd afgekomen die toch een klein resultaat mee naar huis kunnen nemen. Voor de rest blijft het doodzonde dat we het na de 2-0 min of meer hebben laten lopen."

"Het was een geweldig spektakel. Cassierra en dat soort gasten blijven fantastische spelers. Orejuela is hoe je het ook wendt of keert een prima rechtsback. Heel dominant. Wij hadden het daar lastig mee, maar zij hadden hun handen ook vol aan spelers als Novakovich, Platje en Hamdaoui. Dat zijn ook handenbindertjes. Je kreeg een leuke wedstrijd en daar koop je een kaartje voor."

Poll

Moeten Cassierra en Orejuela kansen krijgen in het eerste?

(610 stemmen)

Plaats een reactie

vrijdag 9 februari 2018 om 23:40
Hij heb gelijk. Het zijn ook héérlijke spelers. Zowel Orejuela als Cassierra dienen een kans te krijgen bij Ajax-1!
Vind ik leuk
Dezeun +1019
vrijdag 9 februari 2018 om 23:42
Kunnen veldman en neres mooi banken
Vind ik leuk
vrijdag 9 februari 2018 om 23:43
Veltman eens, Neres niet. Ik zie Cassierra graag als Ajax’9’ functioneren en dus centraal.
Vind ik leuk
JustH +3552
vrijdag 9 februari 2018 om 23:49
Neres? Ik vind Huntelaar en Veltman toch nog wel even beter.
Vind ik leuk
vrijdag 9 februari 2018 om 23:52
Veltman moet op zijn tellen letten. Kan toch niet hoe hij zo goed als altijd verzaakt. En dat is dan aanvoerder . Daarbij, hij is 25 jaar (als ik me niet vergis) en nog nooit en te nimmer zijn stempel kunnen drukken op een wedstrijd van Ajax. Vergelijk dat eens met nieuwkomer Tagliafico. Extreem verschil.
Vind ik leuk
JustH +3552
vrijdag 9 februari 2018 om 23:54
Veltman, iedere week een van de beteren.
Voorbeeld aanvoerder, gaat voor in de strijd
Vind ik leuk
vrijdag 9 februari 2018 om 23:59
Ok, ik ben een andere mening toegedaan. Maar ik acht het niet uitgesloten dat er mogelijkerwijs een kans is dat ik ietwat door een gekleurde bril kijk.
Vind ik leuk
zwollie +5032
zaterdag 10 februari 2018 om 08:48
Lozanootje heeft nog nachtmerries van Veltman.
Vind ik leuk
MojoRisin +4253
vrijdag 9 februari 2018 om 23:56
Veltman zal komende zomer ook wel vertrekken..
Je hebt nu Kristensen en Orejuela voor de RB-positie en centraal komt Schuurs erbij..
Het zal velen ook nog verbazen voor hoeveel Overmars hem gaat verkopen..
Vind ik leuk
zaterdag 10 februari 2018 om 00:47
Afgelopen wedstrijd vond ik Veltman minder erg dan normaal.
[Reactie gewijzigd op zaterdag 10 februari 2018 om 00:48]
Vind ik leuk
zaterdag 10 februari 2018 om 07:55
Edgar, je maakt jezelf gewoon belachelijk met die constatering.
Veltman verzaakt juist haast nooit (meer). Duidelijk gemerkt tijdens de laatste wedstrijd. Er is geloof ik geen een wedstrijd geweest waar zoveel dreiging kwam van die vleugel tegen Ajax als tegen met alle respect, Roda JC. Toevallig de wedstrijd dat Veltman daar niet speelde. Ik snap eigenlijk niet eens waarom ik de moeite neem om met jou een discussie aan te gaan, want kaas heb je weinig van voetbal gegeten. Populair andere napraten doe je echter stukken beter.
Vind ik leuk
zondag 11 februari 2018 om 15:23
Ach, je mag ook een meninkje hebben vriend. Mij is het eender, denk alleen niet dat ik ook maar iets verander. Ik ben mezelf. Niet goed, prima, dan tyf je maar op. Houdoe en tot ziens.
Vind ik leuk
Iggy +2269
vrijdag 9 februari 2018 om 23:51
Neres? Wat lul je nou?
Vind ik leuk
zaterdag 10 februari 2018 om 01:02
Dat vind ik ook al heel lang. Maar ik denk dat deze twee bij een concurrent terecht gaan komen en daar succes gaan hebben. Dat is dan heel goed voor Ajax. Omdat Ajax ze niet echt de kans geeft.
Vind ik leuk
zaterdag 10 februari 2018 om 07:19
Cassiera mag zeker eens een kans krijgen doormiddel van een inval beurt.Huntelaar scoorde wel maar hij speelt al een tijdje niet zo geweldig dus laat die jongen maar eens invallen
Vind ik leuk
CoJW +52
zaterdag 10 februari 2018 om 07:58
Hij wint geen man aan man duel! Voorbeeld is de 3-3 waar hij zich heel makelijk aan de kant laat zetten waardoor hij het kopduel verliest.
Vind ik leuk
zaterdag 10 februari 2018 om 08:15
Hij heeft andere kwaliteiten...
Vind ik leuk
vrijdag 9 februari 2018 om 23:54
Precies! Viel ook prima in tegen AZ. Laten we hem de tijd geven en volgend jaar laten strijden met Kristensen om een basisplek.
Vind ik leuk
Stoep +1874
vrijdag 9 februari 2018 om 23:56
Weer Ajax
Vind ik leuk
Foebele +43442
zaterdag 10 februari 2018 om 00:01
Kijk, dit is dus het juiste moment om iemand een calimero te noemen...
Vind ik leuk
Stoep +1874
zaterdag 10 februari 2018 om 00:06
Heb ik je toch al gezegd. Al meerdere malen
Vind ik leuk
Foebele +43442
zaterdag 10 februari 2018 om 00:11
Ja, ik weet al een tijdje dat je een klein kind bent ja.
Vind ik leuk
Stoep +1874
zaterdag 10 februari 2018 om 00:11
Calimero is ouder. 5e keer al he en 4 jr niks
Vind ik leuk
Foebele +43442
zaterdag 10 februari 2018 om 00:13
Je hebt zelf waarschijnlijk ook geen idee wat je allemaal roept, is geen touw aan vast te knopen aan die onzin van jou.
Vind ik leuk
Stoep +1874
zaterdag 10 februari 2018 om 00:13
Maar goed dat jij het hebt uitgevonden
Vind ik leuk
zaterdag 10 februari 2018 om 00:04
Je bent op dit moment (per ongeluk?) ingelogd op Ajaxprimeur.

Heb je daar problemen mee?
Vind ik leuk
Stoep +1874
zaterdag 10 februari 2018 om 00:11
Weet ik vp is Ajax. Maar het helpt Overmars niet, al 4 jr niet
Vind ik leuk
zaterdag 10 februari 2018 om 01:04
Je bent wel lekker origineel.
Vind ik leuk
Stoep +1874
zaterdag 10 februari 2018 om 09:59
Ja toch. En dat al 4 jaar
Vind ik leuk
zaterdag 10 februari 2018 om 15:33
Ik wil psv echt zo graag zien spelen in de CL met dit team en deze speelwijze. Ik hoop echt dat ze het redden via de voorrondes.
Vind ik leuk
Stoep +1874
zaterdag 10 februari 2018 om 16:01
Ik denk net zoals Ajax begin vh seizoen. Toch?
Vind ik leuk
zaterdag 10 februari 2018 om 23:13
En dat wel minstens 6x. Heerlijk.
Vind ik leuk
Stoep +1874
zondag 11 februari 2018 om 00:04
Ja man lekker. Psv tegen Barca en Ajax-Rosenborg. Lekker man
Vind ik leuk
zondag 11 februari 2018 om 03:14
Lekker op de counter spelen tegen Barça. Veel plezier. Punten van Nederland nog verder naar beneden werken.
Vind ik leuk
Stoep +1874
zondag 11 februari 2018 om 08:54
Lekker door de benen en achter het standbeen,78% balbezit en dan toch weer niks winnen en verliezen van Rosenborg. Kan je idd beter verliezen van Barca. Lekker man
Vind ik leuk
zondag 11 februari 2018 om 11:50
We gaan het zien. Of jij dan nog steeds lacht. Ik kan me niet meer druk maken om dit seizoen, maar ik ben wel benieuwd hoe jij gaat zijn als het slechter gaat met PSV. Er komt een moment dat het anders gaat lopen en dan wil ik jou wel spreken.
Vind ik leuk
Stoep +1874
zondag 11 februari 2018 om 12:08
Interesseert mij helemaal niks. Als Ajax maar niet wint. Heerlijk dit
Vind ik leuk
zondag 11 februari 2018 om 13:18
Dan voelde je je zeker wel kut na die 3-0 in de arena?!
Vind ik leuk
Stoep +1874
zondag 11 februari 2018 om 13:24
Nee want anders wordt het eentonig he. Laatste jaren wint Ajax zelden v Psv. Vond het zelfs jammer dat jullie werden weggespeeld door Heracles, Vitesse en Utrecht 2x. Te saai dus deze competitie.
Vind ik leuk
zondag 11 februari 2018 om 13:27
We hebben in ieder geval niet van jullie verloren. Je mag de titel hebben. Wij hebben in ieder geval wel dat laffe voetbal van cocu afgestraft. Titels komen wel weer.
Vind ik leuk
Stoep +1874
zondag 11 februari 2018 om 13:38
Jullie? Lekker belangrijk. Utrecht heeft 4 pt van jullie. Veel lekkerder.Ben blij dat Twente met 6 wissels speelt, anders was het al beslist in februari. Weeeeeeer niks. Dat vind ik het mooist. Haha, lekker man
Vind ik leuk
zondag 11 februari 2018 om 13:43
We halen het allemaal wel weer in. En we zullen er altijd meer hebben dan jullie. Of gaat de gemeente binnenkort ook schalen kopen?
Vind ik leuk
Stoep +1874
zondag 11 februari 2018 om 14:05
Komt Overmars uit Eindhoven dan?
Vind ik leuk
zondag 11 februari 2018 om 14:12
Die is te makkelijk geantwoord. Je weet dat de gemeente jullie geld geeft.....het geld dat Overmars uitgeeft is door Ajax zelf verdiend. Dat is ook een verschil.
[Reactie gewijzigd op zondag 11 februari 2018 om 14:14]
Vind ik leuk
zondag 11 februari 2018 om 13:53
Utrecht heeft 5 punten van ons hoor. Zeg het dan goed. Twente gaat er 4 pakken. Let maar op. En ook dat is niet anders jongen.
Vind ik leuk
Stoep +1874
zondag 11 februari 2018 om 14:04
Gozobuy fluit toch? Dan winnen jullie wel. Utrecht pakte 4 pt
Vind ik leuk
zondag 11 februari 2018 om 14:12
En wij verloren 5 punten. 1x verloren en 1x gelijk. Dus 3 en 2 verliespunten.
Vind ik leuk
Stoep +1874
zondag 11 februari 2018 om 14:15
Dus 4 pt voor Utrecht
Vind ik leuk
zondag 11 februari 2018 om 14:16
Het is maar hoe je het bekijkt.
Vind ik leuk
Stoep +1874
zondag 11 februari 2018 om 14:17
Ik spreek over Itrecht, jij over ajax en dan klopt het
Vind ik leuk
zondag 11 februari 2018 om 14:15
Ajax heeft weer verzaakt in mijn ogen dus zou winst niet verdienen. Ik geef dat toe als Ajax supporter. Vraag me af of jij als psv supporter dat ook zou doen??
[Reactie gewijzigd op zondag 11 februari 2018 om 14:15]
Vind ik leuk
zaterdag 10 februari 2018 om 07:11
En vitesse primeur hé
Vind ik leuk
Guust +4541
zaterdag 10 februari 2018 om 00:42
Weer Stoep,
[Reactie gewijzigd op zaterdag 10 februari 2018 om 00:44]
Vind ik leuk
Foebele +43442
zaterdag 10 februari 2018 om 00:01
Zelfs ons tweede elftal zit volgens de tegenstander vol pareltjes!
Vind ik leuk
zaterdag 10 februari 2018 om 00:02
Ik zag er geen.
Vind ik leuk
Foebele +43442
zaterdag 10 februari 2018 om 00:04
Heb je niet gekeken? Of geef je nu toe dat je als Feyenoorder zijnde zelfs naar Jong Ajax zit te kijken?
Vind ik leuk
zaterdag 10 februari 2018 om 00:08
Sterker nog ... Ik was in het stadion.
Vind ik leuk
Foebele +43442
zaterdag 10 februari 2018 om 00:10
Die hard Ajacied zo te zien, hahaha.
Vind ik leuk
zaterdag 10 februari 2018 om 00:14
Degene die naast mij stond. Mijn zoon is volgende week jarig.
Zondag ook nog naar Twente. Dat doen we elk jaar.
Vind ik leuk
Foebele +43442
zaterdag 10 februari 2018 om 00:18
Tenminste nog 1 iemand in het gezin met verstand van voetbal! ;-)

Dat moeten kut zondagen voor je zijn als je zoon weer een overwinning in de klassieker in je gezicht wrijft, haha.
Vind ik leuk
zaterdag 10 februari 2018 om 00:22
Ik woon tussen de Ajacieden en AZers. Ben ondertussen wel wat gewend. T is wel eens erger geweest. Mijn andere zoon is ook voor Ajax. Dubbel. Heb medelij.
[Reactie gewijzigd op zaterdag 10 februari 2018 om 00:23]
Vind ik leuk
Utca030 +3951
zaterdag 10 februari 2018 om 03:52
Ik ook niet overdreven dat pareltjes. Gedoe eerder kiezelstenen.
Vind ik leuk
Stoep +1874
zaterdag 10 februari 2018 om 00:14
Dat zag ik ja tegen de kelder vh betaald voetbal. Telstar, hihi
Vind ik leuk
Romario9 +7094
zaterdag 10 februari 2018 om 00:21
Is niet zo gek als één van die pareltjes/“pareltjes” al meer gekost heeft dan de gehele selectie van de tegenstander bij elkaar.
Vind ik leuk
zaterdag 10 februari 2018 om 00:02
De sterren van Ajax waren niet echt beter, dan de huis, tuin en keuken spelers van Telstar.
En de scheids deed ook maar wat. Geen speler van Telstar is weggespeeld.
Vind ik leuk
zaterdag 10 februari 2018 om 00:20
Telstar staat vierde. Dit is een topseizoen voor Telstar.

Wat zou het mooi zijn wanneer ze ooit weer zouden promoveren naar de eredivisie. Sinds 1978 zijn ze daar niet meer gesignaleerd.
Vind ik leuk
zaterdag 10 februari 2018 om 00:26
Vandaag een vol stadion. Dat levert al gauw 50.000 euro op. Nee, Telstar moet maar niet promoveren. Maar ik kom er graag. Altijd wel onzinnig gezellig.
Vind ik leuk
Guust +4541
zaterdag 10 februari 2018 om 00:47
Brengt Ajax dus een boel geld op om tegen te spelen, mooi voor Telstar.
Vind ik leuk
zaterdag 10 februari 2018 om 01:05
De elektriciteitsrekening kan weer betaald worden.
Vind ik leuk
zaterdag 10 februari 2018 om 00:09
Eindelijk is een die niet zeurt over competitie vervalsing wat een verademing
Vind ik leuk
zaterdag 10 februari 2018 om 07:52
Orejuela ga je verlopig niet in Ajax 1 zien, ze hebben er weinig vertrouwen in aangezien ze al heel het jaar een CV op de rb positie hebben staan en kristensen nog bij hebben gekocht voor 5 miljoen..
Vind ik leuk
Teo Smith +16480
zaterdag 10 februari 2018 om 08:16
Heel erg je best hoef je niet te doen om beter te zijn dan veltman.
Vind ik leuk
zaterdag 10 februari 2018 om 08:21
Snoei levert knap werk met Telstar en een hele kleine begroting.
Vind ik leuk
zaterdag 10 februari 2018 om 17:14
Bij Orejuela weet ik niet of hij er al klaar voor is maar Cassierra speelt al ruim 2 jaar in de jeugd van Ajax. Als Cassierra er na 2 jaar nog niet aan toe is moet je hem verhuren aangezien hij op deze manier mislukt terwijl hij beter is dan Huntelaar.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

"Orejuela is hoe je het ook wendt of keert een prima rechtsback"