Keuze tussen Arsenal en Tottenham bij Ajax: 'Ik moest kiezen'

    Keuze tussen Arsenal en Tottenham bij Ajax: 'Ik moest kiezen'

    vrijdag 9 februari 2018 om 23:56

    Jan Vertonghen kon Ajax in 2012 verlaten voor Arsenal en Tottenham Hotspur. De Belg koos voor Tottenham en daar heeft hij tot op de dag van vandaag geen spijt van.

    Toch was een transfer naar Arsenal behoorlijk dichtbij. "Het was zo dichtbij als het maar kon", zegt Vertonghen tegen The Mirror. "Mijn zaakwaarnemer ging naar Arsenal. Ik was er zelf niet, maar het ging allemaal wel erg respectvol. Uiteindelijk moest ik een keuze maken en koos ik voor Spurs. Ik denk dat dat goed is geweest. Ik wist dat ik naar een goede club ging, die goede plannen had. De mensen bij Spurs waren geweldig en ik volgde mijn instinct."

    Nu is het voor Tottenham tijd om prijzen te pakken, vindt Vertonghen. De club was een aantal keren dicht bij de landstitel. "Ik ben er heel, heel erg zeker van dat we snel een beker gaan winnen. Je wil prijzen winnen. Ik wil in een finale spelen. Dit is precies wat er bij Ajax gebeurde. We waren een team met veel kwaliteit, dat al jaren wachtte op een prijs."

    Plaats een reactie

    Stoep +1855
    vrijdag 9 februari 2018 om 23:57
    Weer Ajax pffff
    Vind ik leuk
    zaterdag 10 februari 2018 om 00:02
    Je hoeft dit niet telkens te gaan zeggen in een topic. Nou niet echt het eerste topic waarin je dit doet.
    Ajax is de mooiste, grootste en machtigste club van Nederland. Het is bliksems logisch dat er veel berichten ‘vanuit het Ajax ‘netwerk’ komen. Dus je kunt twee dingen doen. Of opsodemieteren of blijven. Aan jou de keus!
    Vind ik leuk
    Noudyo. +14787
    zaterdag 10 februari 2018 om 00:04
    "Ajax is de mooiste..."

    Hier stopte ik al met lezen en nam ik je niet meer serieus
    Vind ik leuk
    zaterdag 10 februari 2018 om 00:05
    Wat schattig nou toch. Ik zal straks geen oog kunnen dicht doen omdat jij dit heb gezegd...
    Vind ik leuk
    Noudyo. +14787
    zaterdag 10 februari 2018 om 00:06
    Ik mag het toch hopen dat dat niet zo is. Dat zou zeer spijtig zijn
    Vind ik leuk
    zaterdag 10 februari 2018 om 00:09
    Ik ben hartstikke blij dat wij, Voetbal Primeurders, het belangrijk vinden dat onze mede Voetbal Primeurders een goeie nachtrust moeten hebben.
    Vind ik leuk
    Stoep +1855
    zaterdag 10 februari 2018 om 00:27
    Al 4 jaar slaap jij slecht zei je vriendje ja. Klopt
    Vind ik leuk
    Stoep +1855
    zaterdag 10 februari 2018 om 00:08
    Maar goed dat jij dat niet bepaald. Jammer dat Overmars ook hier al geld aan uitgeeft. Helpen zal ut niet
    Vind ik leuk
    jakeisback +4668
    zaterdag 10 februari 2018 om 11:53
    Hoe is het om wakker te worden in een land waar jou meest gehate club ook tevens in alles de grootste is? Lijkt me pijnlijk
    Vind ik leuk
    JustH +9381
    zaterdag 10 februari 2018 om 00:28
    En jij denkt dat dat haatzaaiertje gaat stoppen?
    Vind ik leuk
    Stoep +1855
    zaterdag 10 februari 2018 om 00:50
    Huichelaartje
    Vind ik leuk
    JustH +9381
    zaterdag 10 februari 2018 om 00:57
    Stoephoer heb je ook
    Vind ik leuk
    Stoep +1855
    zaterdag 10 februari 2018 om 01:00
    Lekker man. Vooral bij ons in de keizerstraat. Maar ja, die zijn eerlijker dan jij. Achterbaksie
    Vind ik leuk
    zaterdag 10 februari 2018 om 01:20
    Als er 1 volk is dat achterbaks is, zijn het de mensen uit Eindhoven wel.
    Vind ik leuk
    MaximaalAFCA +11501
    zaterdag 10 februari 2018 om 03:02
    Keizerstraat?
    Vind ik leuk
    LinkeLoutje +6165
    zaterdag 10 februari 2018 om 02:29
    Ik ben het eigenlijk alleen met je eerste en laatste 3 zinnen eens. Ook al heeft Stoepje een puntje.
    Vind ik leuk
    MaximaalAFCA +11501
    zaterdag 10 februari 2018 om 02:58
    Puntje in zn neus ja...
    Vind ik leuk
    zaterdag 10 februari 2018 om 07:16
    Jaloers is het woord ;-)
    Vind ik leuk
    Foebele +46087
    zaterdag 10 februari 2018 om 00:12
    Is het niet al heel lang bedtijd voor jou?

    Kan de moeder van Stoep aub de computer uitzetten en een verhaaltje voorlezen voor de beste knul?
    Vind ik leuk
    Stoep +1855
    zaterdag 10 februari 2018 om 00:16
    De naam zegt het al Foebele. Een boertje die stads wil zijn. Zielig ventje. Hsha
    Vind ik leuk
    Foebele +46087
    zaterdag 10 februari 2018 om 00:17
    Een boertje?
    Vind ik leuk
    Stoep +1855
    zaterdag 10 februari 2018 om 00:25
    Huichelaartjes komen vh Dorp. Dus duidelijk. Gelukkig kom ik uit de stad
    Vind ik leuk
    zaterdag 10 februari 2018 om 08:51
    Leer eerst eens fatsoenlijk Nederlands prutser.
    Vind ik leuk
    Guust +4867
    zaterdag 10 februari 2018 om 00:50
    Hij heeft zijn PSV pyjamaatje al drie uurtjes aan, zijn PSV behang en dekbed maken het compleet, slaap lekker Stoep.
    Vind ik leuk
    Iggy +2731
    zaterdag 10 februari 2018 om 00:28
    Weer die minkukel pfff
    Vind ik leuk
    Stoep +1855
    zaterdag 10 februari 2018 om 00:53
    Kom je er niet meer uit mafketel? Haha, heerlijk
    Vind ik leuk
    Maxx Jw +1072
    zaterdag 10 februari 2018 om 00:37
    Waarom klik je er dan op? Je hoeft het niet te lezen en ook niet te reageren.

    Vind ik leuk
    Stoep +1855
    zaterdag 10 februari 2018 om 00:54
    Bepaal ik zelf wel!
    Vind ik leuk
    Maxx Jw +1072
    zaterdag 10 februari 2018 om 01:01
    Kom dan niet klagen...zielepoot
    Vind ik leuk
    zaterdag 10 februari 2018 om 02:47
    Op een stoep staan nu eenmaal veel amsterdammertjes.
    Vind ik leuk
    zaterdag 10 februari 2018 om 06:54
    Ja, hij heeft het over winst en winnen, Ajax dus...
    Vind ik leuk
    Stoep +1855
    zaterdag 10 februari 2018 om 09:58
    Psv
    Vind ik leuk
    jakeisback +4668
    zaterdag 10 februari 2018 om 11:35
    Hahaha Ajax syndroom voor Stoep strikes again. Heerlijk om te lezen je reacties zijn altijd zo zuur toe naar de grootste club van het land
    Vind ik leuk
    Stoep +1855
    zaterdag 10 februari 2018 om 11:44
    Ik heb niks tegen Psv hoor!
    Vind ik leuk
    jakeisback +4668
    zaterdag 10 februari 2018 om 11:55
    Ja jou reactie geeft gelijk je niveau aan. Retard.
    Vind ik leuk
    Stoep +1855
    zaterdag 10 februari 2018 om 12:01
    18 jaartjes zie ik. Haha, je leeft je hier uit natuurlijk want op school word je gepest. Dat moet wel, baby. Haha
    Vind ik leuk
    jakeisback +4668
    zaterdag 10 februari 2018 om 12:12
    Pesten nee hoor, heb je iets te vertellen dan mannetje
    Vind ik leuk
    Stoep +1855
    zaterdag 10 februari 2018 om 12:41
    Kindje
    Vind ik leuk
    jakeisback +4668
    zaterdag 10 februari 2018 om 12:47
    Ajax syndroom strikes again
    Vind ik leuk
    Stoep +1855
    zaterdag 10 februari 2018 om 13:53
    Achterbaksie child too
    Vind ik leuk
    jakeisback +4668
    zaterdag 10 februari 2018 om 14:00
    Recordmeister vs wat eigenlijk
    Vind ik leuk
    Stoep +1855
    zaterdag 10 februari 2018 om 14:13
    Ketel
    Vind ik leuk
    jakeisback +4668
    zaterdag 10 februari 2018 om 14:16
    Finito eindelijk
    Vind ik leuk
    Stoep +1855
    zaterdag 10 februari 2018 om 15:00
    Acgterbaksie
    Vind ik leuk
    BesteOoit +509
    zaterdag 10 februari 2018 om 01:21
    Haha tjah het was kiezen tussen twee clubs die geen drol voorstelden. Alleen heeft Arsenal tenminste paar FA cups gewonnen. Tottenham en prijzen winnen is gewoon een utopie.
    Vind ik leuk
    Teo Smith +21027
    zaterdag 10 februari 2018 om 08:19
    Had toch arsenal gekozen.
    Vind ik leuk
    zaterdag 10 februari 2018 om 08:19
    Ach ja bij ajax had hij de afgelopen jaren net zoveel prijzen gepakt als bij de spurs, dus eigenlijk is hij alleen financieel wat opgeschoten.
    Vind ik leuk
    Florian1987 +7121
    zaterdag 10 februari 2018 om 12:40
    2013 & 2014 won Ajax het kampioenschap, in die tijd had ie bij Ajax dus 2 keer extra kampioen kunnen worden, je hebt clubs die er bijna 20 jaar over doen om 2 keer kampioen te worden :D

    2011 en 2012 werd ie ook al kampioen met Ajax, vertel eens wanneer is dat ooit Feyenoord gelukt? Toch grappig, zo veel praatjes terwijl dat cluppie van je de ene na de andere zeperd oploopt in de competitie!
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    Keuze tussen Arsenal en Tottenham bij Ajax: 'Ik moest kiezen'