Feyenoord-huurling maakt indruk: 'Hij kan de Premier League of Bundesliga aan'

Feyenoord-huurling maakt indruk: 'Hij kan de Premier League of Bundesliga aan'

Gepubliceerd: zaterdag 10 februari 2018 om 20:56za 10-02-2018 om 20:56

Robert Molenaar denkt dat Simon Gustafson goed genoeg is voor de Premier League of de Bundesliga. De Feyenoord-huurling moet echter nog wel stappen zetten, want hij kan niet tegen zijn verlies.

"Ik vind het belangrijk dat hij zich realiseert waar zijn ontwikkeling zit", zegt Molenaar tegen FOX Sports. "De kwaliteiten van hem zijn duidelijk in balbezit, aanvallen en combineren. Maar hij kan ook niet goed tegen z'n verlies. Hij laat goede dingen zien, maar ook dingen waarvan we denken of dat bij zijn ambitie past. Ik vind dat hij de Premier League of Bundesliga aan kan. Dan is de ondergrens heel belangrijk. Soms zit dat in een gele kaart teveel pakken."

Gustafson valt vaak op als het tegenzit bij Roda. Zo gaf de middenvelder Ajacied Nicolas Tagliafico een behoorlijke schop nadat Roda een goal tegen had gekregen. "Ik beticht hem absoluut niet van lichtzinnigheid. Het is vaak het kunnen refocussen na tegenslag. Daar moet hij zich druk om maken."

Poll

Is Gustafson goed genoeg voor Engeland of Duitsland?

(903 stemmen)

Plaats een reactie

zaterdag 10 februari 2018 om 20:56
Ja, in de 2e divisie...
Vind ik leuk
zaterdag 10 februari 2018 om 21:01
Haha zelfs dat niet, gewoon lekker bij Roda blijven, bij toptrainer molenaar
Vind ik leuk
zaterdag 10 februari 2018 om 21:01
1 2 voor die stink Brabanders trouwens. Nu opeens kan bergwijn scoren
Vind ik leuk
zaterdag 10 februari 2018 om 21:03
I know, wel 2 mooie goals( helaas )
Vind ik leuk
zaterdag 10 februari 2018 om 21:04
Kijk niet eens meer :p bij de 1 1 wist je al gelijk dat psv ging winnen. Sparta is echt kwaliteitsarm
Vind ik leuk
zaterdag 10 februari 2018 om 21:05
Haha, wie weet heeft Dicky nog een joker achter de hand :p
Vind ik leuk
zaterdag 10 februari 2018 om 21:07
Geloof er niet zo in. SOS santos IS ook 10 x niks
Vind ik leuk
zaterdag 10 februari 2018 om 21:09
Ze beginnen wel een beetje te drukken nu :p en nee niet op de pot
Vind ik leuk
zaterdag 10 februari 2018 om 21:13
Echt stront aan de knikker ja? Haha
Vind ik leuk
Sooike1208 +5522
zondag 11 februari 2018 om 01:35
Stinkbrabanders? Kwaliteitsarm?

Beetje trieste opmerkingen. Zeker als ze 7 punten voor staan. Hoe kwaliteitsarm is de rest dan wel niet?
Vind ik leuk
Stranger +6615
zaterdag 10 februari 2018 om 21:11
Wat een kansloze opmerking!
Door supporters zoals jij gun je het Psv al om te winnen.
Vind ik leuk
SPRKY020 +1180
zondag 11 februari 2018 om 01:28
Echt niet
Vind ik leuk
Stranger +6615
zondag 11 februari 2018 om 07:32
Echt wel;-)
Vind ik leuk
Rodapaus +6149
zaterdag 10 februari 2018 om 21:02
Nou als hij moet leren omgaan met zijn verlies zit hij in ieder geval goed bij Roda!
Vind ik leuk
MaximaalAFCA +15306
zaterdag 10 februari 2018 om 21:05
Gewoon bij Roda blijven, ik heb namelijk begrepen dat die in de toekomst CL voetbal gaan spelen....
Vind ik leuk
Martinnat +992
zaterdag 10 februari 2018 om 21:09
Een blinde kan zien dat deze gozer goed kan voetballen , ik heb nooit begrepen waarom die bij Feyenoord afgebrand is
Vind ik leuk
Feye1908 +9095
zaterdag 10 februari 2018 om 21:16
Bij Feyenoord kon hij niet goed omgaan met zijn reserverol en toonde niet veel inzet.Die gozer is nog jong dus hopelijk heeft hij nu het licht gezien en gaat hij komend seizoen ook bij Feyenoord zijn kwaliteiten tonen.
Vind ik leuk
Smithsonian +43146
zaterdag 10 februari 2018 om 21:27
Goede grap... begin aardig viel snel weg...
Vind ik leuk
Mo +12871
zaterdag 10 februari 2018 om 21:33
Hahahahaha
Hahahahaha
Ga toch weg man, komt zelfs te kort voor Feyenoord...
Vind ik leuk
zondag 11 februari 2018 om 11:23
Moeten we zo'n uitspraak serieus nemen? Met alle respect hoor maar Robert Molenaar is zelf van Jupiler League niveau, ja die heeft er verstand van.
Vind ik leuk
KARKANEL +151
zondag 11 februari 2018 om 15:07
Gustafson is wel een goede spelmaker die een enorm inzicht heeft en de bal goed vrij kan maken. Echter hij geeft een totaal ongeïnteresseerde indruk, wat hem velen kwalijk nemen. Echter voor de Bundesliga en/of Premier League laat hij in verdedigend opzicht veel te weinig zien. Die houding zal daar niet geaccepteerd worden.
Vind ik leuk
Rodajc +18652
maandag 12 februari 2018 om 01:15
Molenaar is een prima trainer, die zich de komende jaren zeker zal bewijzen in de eredivisie.
Vind ik leuk
KARKANEL +151
maandag 12 februari 2018 om 12:35
Dat mag dan volgens jou zo zijn maar ik deel die mening niet. Geeft geen enkele reactie tijdens een wedstrijd en vuur moet je als trainer kunnen overbrengen op je spelers zeker in tijden als deze.
Vind ik leuk
Rodajc +18652
maandag 12 februari 2018 om 12:56
Dan zijn we het inderdaad oneens.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws