PSV'er omzeilt carnaval-regel Cocu: Dus ik was gisteren al geweest. Nee, grapje

    PSV'er omzeilt carnaval-regel Cocu: "Dus ik was gisteren al geweest. Nee, grapje"

    zaterdag 10 februari 2018 om 23:50

    PSV wint bijna wekelijks zonder sprankelend te voetballen, maar om dat laatste geeft Jeroen Zoet weinig. De doelman vindt wel dat het bij de koploper beter kan en moet.

    "Iedereen mag er het zijne van denken, maar het feit is dat we veel wedstrijden winnen. Maar we geven nog iets te vaak de tegenstander het gevoel dat er meer te halen is tegen ons. Dat moeten we anders doen", zegt Zoet tegen Omroep Brabant. Ook tegen Sparta (1-2 winst) scheelde het weinig of de koploper had niet gewonnen. "Iedereen die niet voor PSV is hoopt natuurlijk dat het mis gaat. Daarom is het lekker dat je toch wint."

    Nu de punten mee naar Eindhoven gaan, is het voor de spelers tijd voor carnaval. "Ik zag dus gisteren dat de trainer tijdens de persconferentie had gezegd dat we niet mochten carnavallen als we zouden verliezen, dus ik was gisteren al geweest. Nee, grapje. Ik ga vanavond lekker wat leuks doen en morgen ook, dus 't komt goed", aldus Zoet.

    Plaats een reactie

    Midden-Noord +89510
    zaterdag 10 februari 2018 om 23:56
    Brabanders en sympathisanten, geniet van het carnaval.
    Vind ik leuk
    Knoerisgeitje +21855
    zondag 11 februari 2018 om 00:00
    We zijn een geweldig volk :)
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +89510
    zondag 11 februari 2018 om 00:03
    Hou het maar bij gezellig.

    Al is carnaval en er zo bij lopen niks voor mij maar de sfeer is altijd goed. De muziek is ook niet mijn ding maar ook daar weten jullie een leuke draai met zijn alle aan te geven.

    Geniet ervan Timmio.
    Vind ik leuk
    Knoerisgeitje +21855
    zondag 11 februari 2018 om 00:04
    Alaaf! :)
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +89510
    zondag 11 februari 2018 om 00:06
    Geen flauw benul wat het betekend. Heb het vaker gehoord, ben zelf vroeger ook wel eens in Eindhoven en omstreken geweest met carnaval.

    Wil geen spelbreker zijn, Alaaf :p
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +89510
    zondag 11 februari 2018 om 00:38
    Tim hoe herkent men jou op het carnaval?

    Ben jij als een bos ui verkleed?
    Was jij nou ook zo ruig als een bos uien dan?
    Vind ik leuk
    Polly11 +3896
    zondag 11 februari 2018 om 09:29
    Denk dat hij onder de lotion zit gezien zijn naam, geel broekje erbij...
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +89510
    zondag 11 februari 2018 om 09:37
    Hahaha :D
    Vind ik leuk
    Knoerisgeitje +21855
    zondag 11 februari 2018 om 12:07
    HET IS EEN 'i'!!!!!!!!!
    Vind ik leuk
    Knoerisgeitje +21855
    zondag 11 februari 2018 om 12:07
    Gewoon raar huispakkie. Verkleden doe ik nog niet aan
    Vind ik leuk
    LarsNL16 +3258
    zondag 11 februari 2018 om 08:27
    Is ook niet echt mijn ding. Maar hetis altijd wel meteen een goede sfeer, als iedereen verkleed is enzo..
    Vind ik leuk
    zondag 11 februari 2018 om 10:41
    En arrogant :-P
    Vind ik leuk
    elmoo +651
    zondag 11 februari 2018 om 11:24
    Die tukkers
    Vind ik leuk
    rpaulp50 +9840
    zondag 11 februari 2018 om 08:33
    Volwassen mensen die zich kinderachtig verkleden en te veel zuipen voor een paar dagen.......Nooit begrepen dat feest, waarom een heel jaar wachten om je uit te leven ?
    Vind ik leuk
    Stranger +5100
    zondag 11 februari 2018 om 08:50
    Dank je de eerste dag zit er alweer op;-) nog 3 te gaan.
    Vind ik leuk
    Gyrosregime +2409
    zaterdag 10 februari 2018 om 23:56
    Is er volgend weekend soms geen voetbal ?
    Vind ik leuk
    Tjoep Cola +5779
    zaterdag 10 februari 2018 om 23:57
    Geniet ervan en een lange neus naar de huilers die bij Fox aan tafel zaten.
    Vind ik leuk
    MaximaalAFCA +13065
    zondag 11 februari 2018 om 00:02
    Ja die huilers heb je overal.
    Bij FOX, VI, Telegraaf, AD, Het Parool enz enz.
    Ze zitten alleen maar te zeiken op van alles en iedereen en zelf doen ze net alsof ze het hebben uitgevonden, tenminste dat denken ze dan.
    Typisch Nederlands ook dat afzeiken van anderen.
    Vind ik leuk
    LinkeLoutje +6449
    zondag 11 februari 2018 om 00:08
    Valt mee. En gelukkig post jij alleen positieve comments?
    Vind ik leuk
    MaximaalAFCA +13065
    zondag 11 februari 2018 om 00:21
    Het gaat nu toch ook niet over mij? En ja, over het algemeen ben ik zeer positief.
    Sommige van die analisten en journalisten lopen echt te zeiken over de kleinste dingetjes, waarbij je jezelf afvraagd wat nou eigenlijk het probleem is. Ze lopen gewoon te zoeken naar iets wat ze flink kunnen afzeiken, vooral die lui van de kranten. Wat een betweters zijn dat zeg, sensatie geile pennenlikkers.
    Vind ik leuk
    rpaulp50 +9840
    zondag 11 februari 2018 om 08:40
    De schoorsteen moet roken.....
    Er gebeurt niet zoveel in dat voetbalwereldje, je struikelt over de programma's die allemaal die zendtijd moeten vullen.
    VI is een goed voorbeeld; het gaat dan nog wel over voetballen vaak, maar de meest spraakmakende "issues" hebben betrekking op lollige of niet zo lollige moppen over minderheden, sex etc.,
    Vind ik leuk
    Noudyo. +14486
    zondag 11 februari 2018 om 00:00
    Hoewel ik nu nog wel kan genieten van het feit dat we winnen, vraag ik me af hoe je dit wil doorzetten tegen betere teams, want daartegen verneuken we het. Wat als we volgend seizoen tegen Champions League-teams moeten?

    Het spel zal gewoon moeten verbeteren.
    Vind ik leuk
    Knoerisgeitje +21855
    zondag 11 februari 2018 om 00:04
    In de CL kwamen we hier júíst mee weg. Waarom? Omdat we daar niets te verliezen hadden. Die anderen moesten en plots wonnen wij van heht miljoenenteam van ManU, Wolfsburg en CSKA en scheelde het een haartje of we hadden verliezend finalist Atletico uitgeschakeld

    alleen met Isi en Schwaab achterin zullen we dit nooit redden, al moet ik zeggen dat ik Isi verdedigend zo slecht nog niet vind. Heeft alle afvallende ballenn, maar we moeten iemand a la moreno naast m plaatsen en dan zit het wel goed


    en het middenveld? Het middenveld heeft 3 versterkingen nodig wetende dat vGinkel gaat en van mij mag mauro er een van zijn
    [Reactie gewijzigd op zondag 11 februari 2018 om 00:04]
    Vind ik leuk
    Noudyo. +14486
    zondag 11 februari 2018 om 00:13
    Destijds hadden we Moreno en Bruma, vele malen betrouwbaarder dan Isimat en Schwaab. Die opstellen tegen dezelfde ploegen en je vraagt gewoon om een vernedering. Het middenveld heeft inderdaad drie versterkingen nodig. Het is gewoon kwalitatief niet goed genoeg om mee te doen in Europa.

    De reden waarom we in 15/16 het zo goed deden was vooral omdat de verdediging enorm betrouwbaar was. Grote, sterke centrale verdedigers met een doelman die aan het einde van de rit zelfs in het elftal van het jaar zat. De verdediging kreeg veel te verduren, maar loste het allemaal wel op. Daarbij hadden we Guardado, een geweldige spelmaker wanneer het aankomt in de omschakeling
    Vind ik leuk
    MiloZandt +1801
    zondag 11 februari 2018 om 00:18
    Ook toen kregen we veel tegengoals
    Vind ik leuk
    Noudyo. +14486
    zondag 11 februari 2018 om 00:20
    PSV speelde toen ook wel anders hoor. Toen drukte het door nadat het een doelpunt maakte, nu parkeren we de bus zodra we op voorsprong komen tegen de hekkensluiter.
    Vind ik leuk
    MiloZandt +1801
    zondag 11 februari 2018 om 00:29
    Ja, vind het beide eigenlijk wel logisch gezien het materiaal.
    Vind ik leuk
    FSCeara +8729
    zondag 11 februari 2018 om 01:55
    Je mag 2 keer verliezen en zoveel vetere teams zijn er niet dus waar heb je het over ?
    Vind ik leuk
    Noudyo. +14486
    zondag 11 februari 2018 om 11:10
    Europees voetbal. Nu, tegen Sparta en Excelsior lukt het nog wel, maar volgend seizoen tegen Ludogorets, Basel, en daarna Real Madrid, Borussia Dortmund etc.? Dan gaan we af.
    Vind ik leuk
    FACT +2353
    zondag 11 februari 2018 om 00:01
    Alaaf Jeroen!

    Laat ze maar lullen, jochie!
    Vind ik leuk
    stratumseind +170938
    zondag 11 februari 2018 om 00:12
    had weer een rustig avondje.....
    Vind ik leuk
    Setovitch +1432
    zondag 11 februari 2018 om 01:21
    Mooi man carnaval voor die strenge vrouwelijke agenten
    Vind ik leuk
    Haka Zieyech +1470
    zondag 11 februari 2018 om 04:02
    Hallo Brabanders. Met 3 punten op zak is een feestje achteraf natuurlijk erg lekker.
    Veel plezier en party hard.
    Vind ik leuk
    zondag 11 februari 2018 om 07:31
    Nog even een potje matten op Stratumseind Zoetje?
    Vind ik leuk
    Napolitanos +9461
    zondag 11 februari 2018 om 10:38
    Het was een groot feest gister in Eindhovuh ! Over 3 uurkes gaan we weer ! Alaaaaaaaaaaf
    Vind ik leuk
    Psvtwin +39