PSV'er omzeilt carnaval-regel Cocu: Dus ik was gisteren al geweest. Nee, grapje

PSV'er omzeilt carnaval-regel Cocu: "Dus ik was gisteren al geweest. Nee, grapje"

zaterdag 10 februari 2018 om 23:50

PSV wint bijna wekelijks zonder sprankelend te voetballen, maar om dat laatste geeft Jeroen Zoet weinig. De doelman vindt wel dat het bij de koploper beter kan en moet.

"Iedereen mag er het zijne van denken, maar het feit is dat we veel wedstrijden winnen. Maar we geven nog iets te vaak de tegenstander het gevoel dat er meer te halen is tegen ons. Dat moeten we anders doen", zegt Zoet tegen Omroep Brabant. Ook tegen Sparta (1-2 winst) scheelde het weinig of de koploper had niet gewonnen. "Iedereen die niet voor PSV is hoopt natuurlijk dat het mis gaat. Daarom is het lekker dat je toch wint."

Nu de punten mee naar Eindhoven gaan, is het voor de spelers tijd voor carnaval. "Ik zag dus gisteren dat de trainer tijdens de persconferentie had gezegd dat we niet mochten carnavallen als we zouden verliezen, dus ik was gisteren al geweest. Nee, grapje. Ik ga vanavond lekker wat leuks doen en morgen ook, dus 't komt goed", aldus Zoet.

Plaats een reactie

zaterdag 10 februari 2018 om 23:56
Brabanders en sympathisanten, geniet van het carnaval.
Vind ik leuk
zondag 11 februari 2018 om 00:00
We zijn een geweldig volk :)
Vind ik leuk
zondag 11 februari 2018 om 00:03
Hou het maar bij gezellig.

Al is carnaval en er zo bij lopen niks voor mij maar de sfeer is altijd goed. De muziek is ook niet mijn ding maar ook daar weten jullie een leuke draai met zijn alle aan te geven.

Geniet ervan Timmio.
Vind ik leuk
zondag 11 februari 2018 om 00:04
Alaaf! :)
Vind ik leuk
zondag 11 februari 2018 om 00:06
Geen flauw benul wat het betekend. Heb het vaker gehoord, ben zelf vroeger ook wel eens in Eindhoven en omstreken geweest met carnaval.

Wil geen spelbreker zijn, Alaaf :p
Vind ik leuk
zondag 11 februari 2018 om 00:38
Tim hoe herkent men jou op het carnaval?

Ben jij als een bos ui verkleed?
Was jij nou ook zo ruig als een bos uien dan?
Vind ik leuk
Polly11 +2657
zondag 11 februari 2018 om 09:29
Denk dat hij onder de lotion zit gezien zijn naam, geel broekje erbij...
Vind ik leuk
zondag 11 februari 2018 om 09:37
Hahaha :D
Vind ik leuk
zondag 11 februari 2018 om 12:07
HET IS EEN 'i'!!!!!!!!!
Vind ik leuk
zondag 11 februari 2018 om 12:07
Gewoon raar huispakkie. Verkleden doe ik nog niet aan
Vind ik leuk
LarsNL16 +2581
zondag 11 februari 2018 om 08:27
Is ook niet echt mijn ding. Maar hetis altijd wel meteen een goede sfeer, als iedereen verkleed is enzo..
Vind ik leuk
zondag 11 februari 2018 om 10:41
En arrogant :-P
Vind ik leuk
elmoo +582
zondag 11 februari 2018 om 11:24
Die tukkers
Vind ik leuk
rpaulp50 +6787
zondag 11 februari 2018 om 08:33
Volwassen mensen die zich kinderachtig verkleden en te veel zuipen voor een paar dagen.......Nooit begrepen dat feest, waarom een heel jaar wachten om je uit te leven ?
Vind ik leuk
Guusman +5661
zondag 11 februari 2018 om 09:04
Hetzelfde met kerst toch, waarom een heel jaar wachten om een boom in huis te zetten en je vol te vreten?
Vind ik leuk
rpaulp50 +6787
zondag 11 februari 2018 om 09:31
Ja ha ha, precies, van die gekke dingen dus.....
Vind ik leuk
Stranger +3492
zondag 11 februari 2018 om 08:50
Dank je de eerste dag zit er alweer op;-) nog 3 te gaan.
Vind ik leuk
zaterdag 10 februari 2018 om 23:56
Is er volgend weekend soms geen voetbal ?
Vind ik leuk
zondag 11 februari 2018 om 00:06
In Eindhoven voetballen ze al weken niet.

Hij maakt hem gewoon ...
Vind ik leuk
stratumseind +127802
zondag 11 februari 2018 om 00:11
haha en zonder gêne , lekker man gewoon eruit flappen wat in je opkomt
Vind ik leuk
zondag 11 februari 2018 om 10:56
Haha hoeveel profielen heb je, 39? :p
Vind ik leuk
zaterdag 10 februari 2018 om 23:57
Geniet ervan en een lange neus naar de huilers die bij Fox aan tafel zaten.
Vind ik leuk
zondag 11 februari 2018 om 00:02
Ja die huilers heb je overal.
Bij FOX, VI, Telegraaf, AD, Het Parool enz enz.
Ze zitten alleen maar te zeiken op van alles en iedereen en zelf doen ze net alsof ze het hebben uitgevonden, tenminste dat denken ze dan.
Typisch Nederlands ook dat afzeiken van anderen.
Vind ik leuk
zondag 11 februari 2018 om 00:08
Valt mee. En gelukkig post jij alleen positieve comments?
Vind ik leuk
zondag 11 februari 2018 om 00:21
Het gaat nu toch ook niet over mij? En ja, over het algemeen ben ik zeer positief.
Sommige van die analisten en journalisten lopen echt te zeiken over de kleinste dingetjes, waarbij je jezelf afvraagd wat nou eigenlijk het probleem is. Ze lopen gewoon te zoeken naar iets wat ze flink kunnen afzeiken, vooral die lui van de kranten. Wat een betweters zijn dat zeg, sensatie geile pennenlikkers.
Vind ik leuk
rpaulp50 +6787
zondag 11 februari 2018 om 08:40
De schoorsteen moet roken.....
Er gebeurt niet zoveel in dat voetbalwereldje, je struikelt over de programma's die allemaal die zendtijd moeten vullen.
VI is een goed voorbeeld; het gaat dan nog wel over voetballen vaak, maar de meest spraakmakende "issues" hebben betrekking op lollige of niet zo lollige moppen over minderheden, sex etc.,
Vind ik leuk
zondag 11 februari 2018 om 00:12
Ik word zo moe van die analisten. Ze zeggen allemaal heeeel veel. En nog meer. Maar t gaat nergens over.
"PSV bakte er niet veel van".
"Hoe bedoel je"?
"Nou, gewoon ... dat zag jezelf toch ook wel"?
"O ja ... "
Vind ik leuk
FSCeara +7260
zondag 11 februari 2018 om 01:54
Nee.wat je bedoelt is dat ze veel praten maar niets zeggen .
Vind ik leuk
Butsbal +10683
zondag 11 februari 2018 om 08:20
Rob Jacobs dpande de kroon. Wannelul
Vind ik leuk
rpaulp50 +6787
zondag 11 februari 2018 om 08:42
Maar voetballen in Nederland is een beperkte bron van nieuwsgaring maar die site, krant of dat TV programma moet vol....
Vind ik leuk
Noudyo. +14816
zondag 11 februari 2018 om 00:00
Hoewel ik nu nog wel kan genieten van het feit dat we winnen, vraag ik me af hoe je dit wil doorzetten tegen betere teams, want daartegen verneuken we het. Wat als we volgend seizoen tegen Champions League-teams moeten?

Het spel zal gewoon moeten verbeteren.
Vind ik leuk
zondag 11 februari 2018 om 00:04
In de CL kwamen we hier júíst mee weg. Waarom? Omdat we daar niets te verliezen hadden. Die anderen moesten en plots wonnen wij van heht miljoenenteam van ManU, Wolfsburg en CSKA en scheelde het een haartje of we hadden verliezend finalist Atletico uitgeschakeld

alleen met Isi en Schwaab achterin zullen we dit nooit redden, al moet ik zeggen dat ik Isi verdedigend zo slecht nog niet vind. Heeft alle afvallende ballenn, maar we moeten iemand a la moreno naast m plaatsen en dan zit het wel goed


en het middenveld? Het middenveld heeft 3 versterkingen nodig wetende dat vGinkel gaat en van mij mag mauro er een van zijn
[Reactie gewijzigd op zondag 11 februari 2018 om 00:04]
Vind ik leuk
Noudyo. +14816
zondag 11 februari 2018 om 00:13
Destijds hadden we Moreno en Bruma, vele malen betrouwbaarder dan Isimat en Schwaab. Die opstellen tegen dezelfde ploegen en je vraagt gewoon om een vernedering. Het middenveld heeft inderdaad drie versterkingen nodig. Het is gewoon kwalitatief niet goed genoeg om mee te doen in Europa.

De reden waarom we in 15/16 het zo goed deden was vooral omdat de verdediging enorm betrouwbaar was. Grote, sterke centrale verdedigers met een doelman die aan het einde van de rit zelfs in het elftal van het jaar zat. De verdediging kreeg veel te verduren, maar loste het allemaal wel op. Daarbij hadden we Guardado, een geweldige spelmaker wanneer het aankomt in de omschakeling
Vind ik leuk
zondag 11 februari 2018 om 00:18
Ook toen kregen we veel tegengoals
Vind ik leuk
Noudyo. +14816
zondag 11 februari 2018 om 00:20
PSV speelde toen ook wel anders hoor. Toen drukte het door nadat het een doelpunt maakte, nu parkeren we de bus zodra we op voorsprong komen tegen de hekkensluiter.
Vind ik leuk
zondag 11 februari 2018 om 00:29
Ja, vind het beide eigenlijk wel logisch gezien het materiaal.
Vind ik leuk
FSCeara +7260
zondag 11 februari 2018 om 01:55
Je mag 2 keer verliezen en zoveel vetere teams zijn er niet dus waar heb je het over ?
Vind ik leuk
Noudyo. +14816
zondag 11 februari 2018 om 11:10
Europees voetbal. Nu, tegen Sparta en Excelsior lukt het nog wel, maar volgend seizoen tegen Ludogorets, Basel, en daarna Real Madrid, Borussia Dortmund etc.? Dan gaan we af.
Vind ik leuk
FACT +1929
zondag 11 februari 2018 om 00:01
Alaaf Jeroen!

Laat ze maar lullen, jochie!
Vind ik leuk
zondag 11 februari 2018 om 00:10
al die psv'ers lopen vanavond t doodlopende steegje Stratumseind in. blijkt er niks te doen te zijn. net zoals bij hun wedstrijden.
[Reactie gewijzigd op zondag 11 februari 2018 om 00:14]
Vind ik leuk
FACT +1929
zondag 11 februari 2018 om 00:15
Als jij daar ooit durft te komen, word je geNECt.....

Haha
Vind ik leuk
zondag 11 februari 2018 om 00:18
?
Vind ik leuk
FACT +1929
zondag 11 februari 2018 om 00:22
Je bent bij dezen uitgenodigd.........

Kun je meteen zien dat 't geen doodlopend steegje is......
[Reactie gewijzigd op zondag 11 februari 2018 om 00:25]
Vind ik leuk
zondag 11 februari 2018 om 00:23
Hahaha, voor de golden shower Patries :D
Vind ik leuk
zondag 11 februari 2018 om 00:33
haha ja joh stelletje zeikerds
Vind ik leuk
zondag 11 februari 2018 om 00:35
Hahaha, mooie humor heb je iig.

Na een bericht over de golden shower komen met zeikerds :D
Vind ik leuk
FACT +1929
zondag 11 februari 2018 om 00:47
ditbennick
Vind ik leuk
FACT +1929
zondag 11 februari 2018 om 00:42
ditbennick

zeikerd

haha

;-)

[Reactie gewijzigd op zondag 11 februari 2018 om 00:42]
Vind ik leuk
zondag 11 februari 2018 om 00:45
haha ok wat bedoel je nou calimero?
Vind ik leuk
FACT +1929
zondag 11 februari 2018 om 00:34
Kom maar!
Vind ik leuk
zondag 11 februari 2018 om 00:36
Hahaha, nemen we het op? :p
Vind ik leuk
FACT +1929
zondag 11 februari 2018 om 00:37
HD deze keer......
Vind ik leuk
zondag 11 februari 2018 om 00:32
doodlopend heeft meerdere betekenissen. letterlijk, figuurlijk, overdrachtelijk
Vind ik leuk
stratumseind +127802
zondag 11 februari 2018 om 00:24
haha als je een account aan maakt en je durft niet eens in je profiel je echte clubvoorkeur te plaatsen denk jij dan wel dat ie zijn neus ooit op stratum durft te laten zien?

laat gaan joh dat ding is aanhanger van AFC Joop Zoetemelk uit amsterdam
[Reactie gewijzigd op zondag 11 februari 2018 om 00:24]
Vind ik leuk
zondag 11 februari 2018 om 00:34
psv zal in de voetbalwereld nooit de status halen die Joop Zoetemelk heeft bereikt in het wielrennen
Vind ik leuk
FACT +1929
zondag 11 februari 2018 om 00:54
En NEC nooit de status van PSV.......

;-)
Vind ik leuk
zondag 11 februari 2018 om 09:14
Maar ajax zijn we allang voorbij gestreefd.
Je moet ergens beginnen.
[Reactie gewijzigd op zondag 11 februari 2018 om 09:14]
Vind ik leuk
zondag 11 februari 2018 om 00:47
en jij bent alfred jodocus kwak maar verschuilt je achter een straatnaam. en in plaats van alfred wil je graag frieda heten. Klopt he. jaja, ik heb je door
Vind ik leuk
zondag 11 februari 2018 om 09:53
Wie liep er gisteren weg hier toen PSV op 1-2 kwam en had daarvoor zo’n grote mond met zijn onzinnige voorbarige reacties. Weglopen, dat doet men wel vaker bij Ajax (dubbelzinnig hè)! En in die Amsterdamse bluf van jullie prikt iedereen door heen.
Vind ik leuk
zondag 11 februari 2018 om 00:52
he fact, heb jij nog een account?
Vind ik leuk
FACT +1929
zondag 11 februari 2018 om 00:55
100%!

Sorry, stond ff in een steegje..........
Vind ik leuk
zondag 11 februari 2018 om 07:33
Wie staat er bovenaan mafkees?
Vind ik leuk
stratumseind +127802
zondag 11 februari 2018 om 00:12
had weer een rustig avondje.....
Vind ik leuk
zondag 11 februari 2018 om 00:13
precies, in stratumseind en eindhoven gebeurt nooit iets
Vind ik leuk
zondag 11 februari 2018 om 00:16
was wel duidelijk bij de eerste goal. hij stond als een bezopen clown te duikelen en te zwabberen op zijn voeten. zeker te lang op stratumseind geweest gisteren
Vind ik leuk
FACT +1929
zondag 11 februari 2018 om 00:49
hij stond.... te duikelen........
Vind ik leuk
zondag 11 februari 2018 om 00:53
zeg stratummakur, hoeveel accounts heb jij eigenlijk?
Vind ik leuk
FACT +1929
zondag 11 februari 2018 om 00:56
+230
Vind ik leuk
zondag 11 februari 2018 om 00:58
volgens mij ben je een vieze engerd
Vind ik leuk
FACT +1929
zondag 11 februari 2018 om 00:59
Aangenaam!
Vind ik leuk
Setovitch +1421
zondag 11 februari 2018 om 01:21
Mooi man carnaval voor die strenge vrouwelijke agenten
Vind ik leuk
zondag 11 februari 2018 om 04:02
Hallo Brabanders. Met 3 punten op zak is een feestje achteraf natuurlijk erg lekker.
Veel plezier en party hard.
Vind ik leuk
zondag 11 februari 2018 om 07:31
Nog even een potje matten op Stratumseind Zoetje?
Vind ik leuk
zondag 11 februari 2018 om 10:38
Het was een groot feest gister in Eindhovuh ! Over 3 uurkes gaan we weer ! Alaaaaaaaaaaf
Vind ik leuk