VP's Elftal van de Week: Vitesse en Utrecht hofleverancier, ook Ajacied en PSV'er

VP's Elftal van de Week: Vitesse en Utrecht hofleverancier, ook Ajacied en PSV'er

maandag 12 februari 2018 om 10:00

In speelronde 23 van de Eredivisie won Vitesse verrassend van Feyenoord en was FC Utrecht te sterk voor PEC Zwolle. De twee clubs zijn met elk twee spelers hofleverancier in VP's Elftal van de Week.

Lars Unnerstall (VVV-Venlo)
Niet voor het eerst dit seizoen wist Unnerstall zich te onderscheiden onder de Venlose lat. De Duitser, die bij Schalke 04 ervaring opdeed in de Champions League, zou absoluut niet misstaan bij een betere club.

Matthijs de Ligt (Ajax)
De beste Ajacied tegen FC Twente. Was fel en zat overal tussen. De Ligt, nog altijd pas achttien jaar oud, keerde terug van een schorsing en stond uitstekend zijn mannetje.

Guram Kashia (Vitesse)
In wedstrijden tegen topclubs komt er altijd iets los bij Kashia. De Vitesse-aanvoerder was in bloedvorm tegen Feyenoord en tekende in de eerste helft voor de verdiende gelijkmaker.

Willem Janssen (FC Utrecht)
De kapitein van FC Utrecht is bezig aan een uitstekend seizoen in het centrum van de verdediging. Na het vertrek van Ten Hag is Janssen nóg belangrijker geworden als verlengstuk van trainer Jean-Paul de Jong.

Mason Mount (Vitesse)
Niet meer weg te denken uit de basiself van Vitesse. Mount is geweldig in vorm en liet dat ook weer zien tegen Feyenoord. Met een (onbedoelde) assist was hij bovendien ook op papier goud waard.

Sander van de Streek (FC Utrecht)
Eindelijk mocht hij weer een keer in de basis beginnen bij FC Utrecht en Van de Streek beschaamde dat vertrouwen niet. Hij gaf een assist op doelpuntenmaker Gyrano Kerk.

Zakaria Labyad (FC Utrecht)
Het blijft een genot om naar Labyad te kijken. Met de Marokkaanse bondscoach Herve Renard op de tribune was de Utrecht-uitblinker lekker op dreef en beloonde hij zichzelf met een doelpunt.

Martin Odegaard (sc Heerenveen)
Een heerlijke voetbeweging door de benen van Roda JC-back Jannes Vansteenkiste zegt genoeg: Odegaard loopt over van de kwaliteiten. De fans van Heerenveen mogen nog een paar maanden genieten van de talentvolle Noor.

Bryan Linssen (Vitesse)
In het carnavalsweekend steeg de geboren Limburger naar grote hoogten voor Vitesse. Loste maar liefst tien schoten op het Feyenoord-doel, maar was trefzeker met twee kopballen.

Steven Bergwijn (PSV)
Bergwijn bezorgde de PSV-supporters een nog mooiere carnaval. Met twee treffers, allebei van grote schoonheid, was de vleugelaanvaller van onschatbare waarde voor de ploeg van Cocu.

Vincent Vermeij (Heracles Almelo)
Natuurlijk kun je een hoop aanmerken op het spel van Vermeij, maar als targetman is hij goud waard voor Heracles. Scoorde de enige en dus winnende treffer tegen Willem II.

Poll

Wie was dit weekend de beste?

(860 stemmen)

Plaats een reactie

maandag 12 februari 2018 om 10:07
Moeilijk moeilijk moeilijk, maar ga toch voor de ligt!
Vind ik leuk
Senn +4242
maandag 12 februari 2018 om 12:43
Vond je niet dat hij verkeerd stond bij de tegengoal?
Vind ik leuk
maandag 12 februari 2018 om 10:18
Als Ajacied moet ik toch Bergwijn zeggen.Hij maakte 2 geweldige goals en had constant dreiging
Vind ik leuk
Noudyo. +12416
maandag 12 februari 2018 om 12:14
Jammer dat ie dit niet vaker kan laten zien. Zal toch constanter moeten zien te presteren
Vind ik leuk
maandag 12 februari 2018 om 12:41
Dat is zeker waar, maar deze wedstrijd speelde hij goed
Vind ik leuk
Kopsterk +4746
maandag 12 februari 2018 om 10:20
Linssen in Oranje, en dat meen ik, heeeeerlijke speler, PSV haal hem ffkes als Lozano vertrekt aub!
Vind ik leuk
riGGY-AFCA +13651
maandag 12 februari 2018 om 12:35
Ja, goede speler en volgens mij ook een toffe gast!
Vind ik leuk
maandag 12 februari 2018 om 15:21
Ja kijk de aflevering met hem van 'Bij Andy in de auto' maar terug... Mooie kerel
Vind ik leuk
Vak-DD +8945
maandag 12 februari 2018 om 14:31
Linssen was zeker goed gisteren, maar ik helaas ook wisselvallig vooral tegen mindere clubs.
Vind ik leuk
Kopsterk +4746
maandag 12 februari 2018 om 14:33
~Klopt, maar laat wel dingen zien die weinig andere spelers laten zien, daarnaast enorme drive en inzet, dus ik zie hem graag naar Eindhoven komen en als ie zo door gaat een kansje in Oranje, waarom niet?
Vind ik leuk
Vak-DD +8945
maandag 12 februari 2018 om 14:42
Oranje zou je moeten proberen, en voor de rest lekker bij ons laten natuurlijk.
Vind ik leuk
Mo +10216
maandag 12 februari 2018 om 10:22
Man van de week is natuurlijj Linssen of Bergwijn
Vind ik leuk
MojoRisin +4100
maandag 12 februari 2018 om 10:36
Voetbaltechnisch gezien een vrij matig voetbalweekend..
De 2 goals van Bergwijn waren wel mooi en doorslaggevend, dus hij was de beste imo..
Vind ik leuk
Dedan002 +1383
maandag 12 februari 2018 om 10:43
Drie spelers van FC Utrecht VP. En terecht, ik vond met name Janssen en van de Streek een uitstekende wedstrijd spelen. Hopelijk gaan we tegen Roda en Twente ook de volle punten pakken!
Vind ik leuk
Aarebei +140
maandag 12 februari 2018 om 10:46
David Jensen op de goal!!!
Vind ik leuk
maandag 12 februari 2018 om 10:56
Bergwijn de beste, maar dat Vermeij hier tussenzit is nogal heel verrassend.
Vind ik leuk
Dicky +9094
maandag 12 februari 2018 om 11:01
Iedereen die niet voor Linssen kiest kijkt of te gekleurd of heeft er geen verstand van. Met afstand de beste dit weekend.
Vind ik leuk
Kopsterk +4746
maandag 12 februari 2018 om 11:19
Weergaloze wedstrijd speelde hij, hoop dat Koeman hem een kansje geeft.
Vind ik leuk
Dedan002 +1383
maandag 12 februari 2018 om 11:31
Heerlijke speler die Linssen. In zijn tijd bij VVV Venlo hoopte ik altijd dat hij naar Utrecht zou komen als vervanger van Dries Mertens. Nooit gebeurd helaas. Belangrijke speler voor Vitesse!
Vind ik leuk
maandag 12 februari 2018 om 11:26
Linssen die moet je echt 90 minuten in de gaten houden
Vind ik leuk
maandag 12 februari 2018 om 11:46
Linssen. Als hij zo speelt is hij zo lastig voor elke tegenstander. Heerlijk fel, overal tussen. Klasse.
Vind ik leuk
HansVites +2420
maandag 12 februari 2018 om 11:53
De twee clubs zijn met elk twee spelers hofleverancier in VP's Elftal van de Week.

Ik tel er toch echt 3 van Vitesse Mount, Linsen en Kashia
Ook van Utrecht tel ik er 3 jullie kunnen bij VP toch wel tot 3 tellen?
[Reactie gewijzigd op maandag 12 februari 2018 om 11:55]
Vind ik leuk
Gu3rilla +14883
maandag 12 februari 2018 om 12:25
Angelino???
Vind ik leuk
maandag 12 februari 2018 om 13:08
Bergwijn schiet er twee binnen maar was verder waardeloos...
Vind ik leuk
maandag 12 februari 2018 om 18:01
Terecht. Ben een groot fan van Mason Mount!
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

VP's Elftal van de Week: Vitesse en Utrecht hofleverancier, ook Ajacied en PSV'er