'Manchester City wil meer dan alleen Sandler: driedubbele deal hangt in de lucht'

'Manchester City wil meer dan alleen Sandler: driedubbele deal hangt in de lucht'

Gepubliceerd: maandag 12 februari 2018 om 13:08ma 12-02-2018 om 13:08

Manchester City heeft de transfer van Philippe Sandler nog niet afgerond, maar lijkt wel van plan om dat zo snel mogelijk te doen. Volgens diverse Britse media moet de verdediger van PEC Zwolle onderdeel worden van een driedubbele transferslag.

Onder meer kwaliteitskrant The Times meldt dat de Premier League-koploper ook jacht maakt op twee middenvelders. Het gaat om de Braziliaan Fred, momenteel onder contract bij Shakhtar Donetsk, en het Franse talent Claudio Gomes, die actief is in de jeugd van Paris Saint-Germain en de stap naar het eerste elftal nog niet heeft gemaakt.

Fred is verreweg de duurste speler van het drietal. De 24-jarige controleur wordt gezien als de ideale opvolger van zijn landgenoot Fernandinho en moet naar verluidt 56 miljoen euro kosten. The Citizens lijken er alle vertrouwen in te hebben dat het drietal na de zomer daadwerkelijk in het lichtblauw zal spelen.

Plaats een reactie

"Mimi" +23964
maandag 12 februari 2018 om 13:10
Ik begon door de titel even te denken dat ze nog wilden shoppen bij PEC
dacht al wtf
Vind ik leuk
Paul1982 +11961
maandag 12 februari 2018 om 13:12
Diederik Boer en Dirk Marcellis ;-)
[Reactie gewijzigd op maandag 12 februari 2018 om 13:13]
Vind ik leuk
Haagsekoerd +1305
maandag 12 februari 2018 om 13:55
Doe dan gelijk ook Bram van Polen er bij-;)
Vind ik leuk
Mojo +40
maandag 12 februari 2018 om 17:18
Als ballenjongens
Vind ik leuk
maandag 12 februari 2018 om 14:43
Je bent niet de enigste ;) ik zag Van Polen al in een City shirt hahaha
Vind ik leuk
Kopsterk +7088
maandag 12 februari 2018 om 13:11
Die Sandler is bij lange na nog niet klaar voor een stap omhoog, dat zagen we tegen Utrecht bijvoorbeeld, ik zeg het al langer, maar Man City moet het zelf weten...
Vind ik leuk
Zjor +401
maandag 12 februari 2018 om 14:12
Van 't Schip houd Sandler in de ploeg door hem aan City te verkopen. Van 'T Schip heeft succes gehad bij Melbourne City, wat onderdeel is van de CityGroup dus zal Man. City hem gewoon in NL blijven stallen. Sandler gaat Manchester voorlopig nog niet bezoeken hoor, maak je maar niet druk
Vind ik leuk
Ryanaz +2787
maandag 12 februari 2018 om 13:12
Ik ben achteraf blij dat Sandler niet is gekomen. Man wat maakt hij toch een zeer matige en arrogante indruk. Van kijk mij is naar City gaan en hoe durven jullie mij aan te raken.
Vind ik leuk
Kopsterk +7088
maandag 12 februari 2018 om 13:14
Eens! Zeer lakse en nonchalante verdediger. Bij die goals van Utrecht ook, hij maakt niet eens een sliding om die bal in de korte hoek nog te tegen te houden, een slap beentje naar voren thats it, ik had hem eruit gehaald en nooit meer opgesteld totdat hij alles geeft.
Vind ik leuk
Paul1982 +11961
maandag 12 februari 2018 om 13:15
Als het nog niet rond is mag meneer wel eens gaan oppassen. Sinds dit bekend is geworden is hij heel matig aan het ballen.
Vind ik leuk
Rodajc +18173
dinsdag 13 februari 2018 om 01:09
Hij heeft misschien 5 écht goede wedstrijden gespeeld, misschien is hij gewoon niet zo geweldig? Hij heeft nog niet eens 20 eredivisiebasisplaatsen gehad...
Vind ik leuk
maandag 12 februari 2018 om 13:34
Iedereen weet dat Sandler nooit het complex van City zal bewonderen...hij staat daar straks op de loonlijst ..dat is wat anders dan speler van City zijn.

Sandler komt niet verder dan League One of Two als huurling van City en dan hopen dat er ooit een clubje toehapt voor een miljoen of 7 om hem over te nemen
Vind ik leuk
HanV +5137
maandag 12 februari 2018 om 14:55
Die Thomas durfden ze wel onbehoorlijk te raken.
Vind ik leuk
Paul1982 +11961
maandag 12 februari 2018 om 13:13
Hoe kun je als Sandler zijnde denken dat je ooit een minuut in het eerste van Man City gaat spelen...
Vind ik leuk
maandag 12 februari 2018 om 13:20
Denk dat hij ook meer naar de getalletjes heeft gekeken dan naar zijn kansen op het veld
Vind ik leuk
Gu3rilla +15963
maandag 12 februari 2018 om 13:38
Zinchenko werd voor iets van 3 miljoen gehaald speelt nu ook in het eerste
Vind ik leuk
"Mimi" +23964
maandag 12 februari 2018 om 13:42
Zinny kostte toch 10-15 mil??
Vind ik leuk
Gu3rilla +15963
maandag 12 februari 2018 om 13:52
Nee.
Vind ik leuk
Paul1982 +11961
maandag 12 februari 2018 om 13:42
Als ze voor Sandler 60 miljoen zouden betalen zou hij nog niet gaan spelen. Hij is gewoon niet goed genoeg.
Vind ik leuk
TheRedMen +3504
maandag 12 februari 2018 om 13:44
Roberts werd voor ongeveer 10 miljoen gehaald geloof ik en die heeft volgens mij nog geen officiële minuut gemaakt voor City.
[Reactie gewijzigd op maandag 12 februari 2018 om 13:45]
Vind ik leuk
Gu3rilla +15963
maandag 12 februari 2018 om 13:51
Roberts was ook 2 a 3m met variabelen tot 12m (in pond). Spreekt voor zich dat die variabelen niet gehaald gaan worden.
Vind ik leuk
TheRedMen +3504
maandag 12 februari 2018 om 14:05
Oh.. de BBC meldde namelijk dat hij 12 miljoen pond kostte. Vind het altijd wel jammer van zo'n talent. Was een speler met veel potentie was gewoon beter geweest als hij in het championship was gebleven. Nu speelt hij in de schotse league waar het hem veel te makkelijk af gaat.
Vind ik leuk
Gu3rilla +15963
maandag 12 februari 2018 om 15:02
Dat is het probleem met hem. City wou hem absoluut niet nog eens naar Celtic laten gaan omdat hij daar te goed voor is. Hij wou zelf koste wat het kost terug omdat het comfortabel is daar
Vind ik leuk
RtdDub +13423
maandag 12 februari 2018 om 15:20
Ja als linksback.... en waarom speelt ie?
Verschil tussen het zelf afdwingen en spelen omdat er 3 linksbacks niet beschikbaar zijn.
Zou Sandler ook kunnen gebeuren natuurlijk maar iets zegt me dat ie bijzonder weinig keren het City shirt zal dragen in de PL
Vind ik leuk
HanV +5137
maandag 12 februari 2018 om 15:32
Hij heeft in ieder geval meer ervaring dan de andere twee Nederlanders die bij City zitten. Rodney Kongolo en Javairo Dilrosun en die zitten er al 3,5 jaar. Maar wat een onzin om dit als een driedubbele deal te zien.
Vind ik leuk
Paul1982 +11961
maandag 12 februari 2018 om 15:34
Die gaan het ook nooit halen. En de titel is natuurlijk weer onzin, maar dat komt nogal eens voor op VP
Vind ik leuk
pos +9393
maandag 12 februari 2018 om 13:31
Vooralsnog ben ik er nog niet rouwig om dat AZ niet is rondgekomen met Zwolle. Beetje kort door de bocht dat weet ik ook wel. Maar puur verdedigend valt hij niet mee momenteel.
Vind ik leuk
ruud wubbers +21405
maandag 12 februari 2018 om 17:34
Door de deal met City en het ontbreken van Van Polen heeft hij weer even een terugval. Vrij normaal voor een speler van zijn leeftijd.
Vind ik leuk
Gu3rilla +15963
maandag 12 februari 2018 om 13:39
Fred vervangt Fernandinho bij Shaktar; Fred vervangt Fernandinho op termijn bij City
[Reactie gewijzigd op maandag 12 februari 2018 om 13:39]
Vind ik leuk
pico323 +7315
maandag 12 februari 2018 om 14:27
Al die Nederlandse spelers denken dat ze Europese top zijn. Terwijl ze nog niets hebben gepresteerd. Euro’s status is hun ding. Voetballen is bijzaak voor de meeste. Geld meiden auot’s En tattoos is hun ding.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws