Update: Feyenoord komt met goed en slecht nieuws: één terug, één afwezig

Update: Feyenoord komt met goed en slecht nieuws: één terug, één afwezig

Gepubliceerd: donderdag 15 februari 2018 om 11:35do 15-02-2018 om 11:35

Feyenoord heeft maandag een blessure-update gegeven over drie spelers. Sam Larsson staat nog weken buitenspel, terwijl de Rotterdamse club nog geen uitsluitsel kan geven over Jerry St. Juste en Ridgeciano Haps.

Larsson viel donderdag in de uitwedstrijd tegen FC Groningen (3-0 winst) uit met een hamstringblessure en drie dagen later was het de beurt aan Haps en St. Juste, uit tegen Vitesse (3-1). Feyenoord verwacht Larsson lang te moeten missen. De prognose is dat de Zweedse aanvaller nog vier tot zes weken uit de roulatie is.

Haps moest zondag tegen Vitesse al vroeg het veld verlaten na een trap in het gezicht. Hij moest per brancard van het veld, omdat hij niet meer goed kon zien door een bloeding onder zijn ooglid. Later deze week moet blijken wanneer hij weer inzetbaar is voor Feyenoord. St. Juste kon na één helft niet verder, omdat zijn schouder uit de kom was geschoten. Ook bij hem wordt later deze week duidelijk wanneer hij weer gaat spelen.

Update 15/2 11.35: Jerry St. Juste heeft de training hervat bij Feyenoord. De Rotterdamse club communiceert donderdag via de officiële kanalen dat de verdediger, die zondag tegen Vitesse uitviel met een schouderblessure, zich weer heeft laten zien op het trainingsveld. Hij ging wel eerder naar binnen. Ridgeciano Haps is nog afwezig. Hij kampt met de naweeën van een oogblessure.

Plaats een reactie

BassieN +11295
maandag 12 februari 2018 om 15:16
De grote update is dat er later meer nieuws volgt, diepgaand.
Vind ik leuk
Pino61 +12397
maandag 12 februari 2018 om 19:16
Volgens mij zijn ze allemaal ziek daar.
Vind ik leuk
RtdDub +13423
maandag 12 februari 2018 om 15:16
Benieuwd wie er tegen Heracles voor de rust geblesseerd afgaat.
Is echt niet normaal al die gedwongen wissels.
Vind ik leuk
maandag 12 februari 2018 om 15:17
Als ze met de bekerwedstrijden maar fit zijn.De rest vd wedstrijden boeit niet.
En tegen psv mag je gewoon de punten weggeven.
Vind ik leuk
maandag 12 februari 2018 om 15:18
Hahahahaha echte topsport dit!!!! Hoop dat dat clubje keihard weggevaagd wordt, elke week weer!
Vind ik leuk
RtdDub +13423
maandag 12 februari 2018 om 15:25
En dat soort reacties van jou maakt nou dat er inderdaad zoals fnoordlegioen doet, gedacht gaat worden.

Pleurt lekker op met je "clubje"
Vind ik leuk
maandag 12 februari 2018 om 15:32
Geniet nu maar van je kampioenschap. Want het gaat weer heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel lang duren!!!!

Vind ik leuk
COYG +7774
maandag 12 februari 2018 om 15:51
Precies volgend jaar weer een kans.
Vind ik leuk
fr1963 +4065
maandag 12 februari 2018 om 22:48
4 jaar 0 prijzen....
Vette pech, vette bankrekening, "wij zijn de vetste" wordt de nieuwe slogan voor 020....
Vind ik leuk
maandag 12 februari 2018 om 15:29
De rest van het Land zal dat hartelijk toejuichen..... Hopelijk bied Feyenoord ons hulp!
[Reactie gewijzigd op maandag 12 februari 2018 om 15:29]
Vind ik leuk
maandag 12 februari 2018 om 15:33
Die hebben jullie zeker nodig!!! Als ik kijk naar de laatste wedstrijden... Gaat niet lang meer goed.
Vind ik leuk
Groteghalid +1004
maandag 12 februari 2018 om 16:09
4 jaartjes alweer , super kut he :)
Vind ik leuk
035 +7216
maandag 12 februari 2018 om 16:08
Heb je zo weinig vertrouwen in PSV dat ze het niet redden op eigen kracht Bien?
Vind ik leuk
maandag 12 februari 2018 om 16:09
Nee hoor maar eerder kampioen zou ik wel leuk vinden.
[Reactie gewijzigd op maandag 12 februari 2018 om 16:09]
Vind ik leuk
035 +7216
maandag 12 februari 2018 om 16:16
Is een duimpie waard. :-)
Vind ik leuk
Sytz +4081
donderdag 15 februari 2018 om 12:24
En hoezo als ik vragen mag?
Vind ik leuk
Patrickj3 +3849
maandag 12 februari 2018 om 15:18
Het word hoog tijd voor weer een Ajax topic,veel leuker om te lezen
Vind ik leuk
maandag 12 februari 2018 om 15:26
Haha niet alles draait om Ajax.
Vind ik leuk
ronnieb +639
maandag 12 februari 2018 om 15:40
Ja is er niks over Youness :-) ?
Vind ik leuk
maandag 12 februari 2018 om 15:25
Ik vraag mijn eigen af waarom je Van Persie haalt als je hem toch niet veel laat spelen.
Vind ik leuk
Bep Slatter +11514
maandag 12 februari 2018 om 15:47
Van Persie is voor de beker gehaald en wordt klaargestoomd voor die '2' wedstrijd(en). De competitie helpt om hem in het goede ritme te krijgen.
Vanochtend van een echte kenner geleerd.
Vind ik leuk
alffie +1923
maandag 12 februari 2018 om 15:58
En dan in de beker eruit gaan tegen WII ;)
Vind ik leuk
Bep Slatter +11514
maandag 12 februari 2018 om 17:05
Ja dat zou een behoorlijke domper zijn dan. Als ik had mogen kiezen was van Persie er na een uur ingekomen.
Vind ik leuk
meloen87 +798
maandag 12 februari 2018 om 15:52
Nu moet Boëtius opdraven, en die is al heel het seizoen dramatisch. Kan er ook nog wel bij. Wie er op de LB positie straks staat is mij echt een raadsel. Zal Haps op tijd hersteld zijn, ik bedoel, wellicht heeft hij een lichte hersenschudding overgehouden? Wellicht Diks, of V.D.Heijden doorschuiven, ik weet niet of hij daar al eens eerder heeft gespeeld? Zo kan Botteghin weer in de basis staan, Nieuwkoop op de RB.
[Reactie gewijzigd op maandag 12 februari 2018 om 15:53]
Vind ik leuk
Smithsonian +41535
maandag 12 februari 2018 om 15:54
Het is weer zo'n seizoen helaas.
Vind ik leuk
maandag 12 februari 2018 om 15:57
Verhelderend.. ;)
Vind ik leuk
Setovitch +1421
maandag 12 februari 2018 om 15:59
dit is wel heel zuur nu op dit moment dit erbij krijgen denk dat gio er hoofdpijn van krijgt...
Vind ik leuk
maandag 12 februari 2018 om 16:08
"Larsson viel donderdag in de uitwedstrijd tegen FC Groningen (0-4) "

Feyenoord speelde thuis toch.....
Vind ik leuk
035 +7216
maandag 12 februari 2018 om 16:11
Heeft Groningen gewonnen dan?
Vind ik leuk
donderdag 15 februari 2018 om 12:55
Moet ik hier serieus op reageren??
Vind ik leuk
035 +7216
donderdag 15 februari 2018 om 12:59
Het is maar een dolletje....
Als Feijenoord thuis speelt tegen Groningen en de stand is 0-4 ......
Vandaar de ironische vraag. :-))
Vind ik leuk
Feye1908 +8933
donderdag 15 februari 2018 om 11:54
En dat terwijl het 3-0 werd
Vind ik leuk
Gid010 +710
maandag 12 februari 2018 om 16:28
Huh wat een update staat letterlijk

Larsson viel donderdag in de uitwedstrijd tegen FC Groningen (0-4) uit

in het begin van artikel


Donderdag speelde Feyenoord thuis, niet uit, en won met 3-0 inplaats van 0-4. Die berichtgever zag groningen zeker aan voor Manchester City :)

Wat een pannekoek van een berichtgever..
[Reactie gewijzigd op maandag 12 februari 2018 om 16:29]
Vind ik leuk
maandag 12 februari 2018 om 16:32
Normaal moet dat geen probleem zijn toch alleen valt het nu zwaarder omdat Feyenoord totaal niets te vertellen heeft, op dit moment zijn ze zoooo slecht bezig dat het niet uitmaakt wie er speelt.
Vind ik leuk
Meneer Smith +3315
maandag 12 februari 2018 om 19:02
Ik als Ajax supporter mis gasten als van gobbel , Blinker, kiprich enz bij Feyenoord
Vind ik leuk
J Kiprich +18779
donderdag 15 februari 2018 om 12:15
Het is een keer klaar hoor ;-)
Vind ik leuk
Meneer Smith +3315
donderdag 15 februari 2018 om 13:55
Nog even dan!
Vind ik leuk
maandag 12 februari 2018 om 20:20
Het is echt een bizar jaar! zoveel blessures is gewoon niet normaal en dan ook nog die blindheid bij Gio! het houdt niet op bij ons.
Vind ik leuk
donderdag 15 februari 2018 om 11:46
Ik hoop dat beide spelers op tijd klaar zijn tegen PSV. Want alleen Fey. kan de titelrace nog spannend maken.
Vind ik leuk
14forever +8995
donderdag 15 februari 2018 om 12:01
Het zit ze niet echt mee dit seizoen, maar ja dan realiseer ik me weer, dat dat me totaal niet uitmaakt.
Vind ik leuk
blokker +14
donderdag 15 februari 2018 om 15:41
Schouder uit de kom - staat 6 weken voor
Vind ik leuk
meloen87 +798
donderdag 15 februari 2018 om 19:49
Fijn dat St. Juste terug is, maar Feyenoord heeft toch echt een LB nodig. Het goede nieuws is dat Feyenoord thuis speelt tegen Heracles, dus een overwinning zit er wel in. Ik ben benieuwd hoe Van Bronckhorst dat gaat oplossen, als Haps niet op tijd hersteld is. Het zal wel Diks worden, die heeft overal nu al gespeeld in de verdediging. Zal wel niet gebeuren, of misschien de hele opstelling overhoop gooien en misschien 3-4-3 spelen, of zelfs 3-5-2, met Van Persie en Jorgensen als spitsen. Wellicht in FIFA18 kan dit mogelijk zijn, maar in realiteit denk ik dat dit never nooit gaat gebeuren.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws