Kluivert: Als er een mooi aanbod komt, weet je het nooit. Engeland trekt me erg

Kluivert: "Als er een mooi aanbod komt, weet je het nooit. Engeland trekt me erg"

dinsdag 13 februari 2018 om 07:43

Een snel vertrek bij Ajax is op dit moment niet aan de orde, maar mócht er een fantastisch aanbod uit het buitenland komen, dan staat Justin Kluivert daar in principe voor open. De achttienjarige aanvaller vertelt dat in een interview met magazine Helden. 

"Ik doe wat het beste is voor mijn carrière. Mijn zaakwaarnemer Mino Raiola zegt altijd: hier is een bord met eten. Jij mag kiezen wat je pakt. Zo hoort het ook, denk ik. Een zaakwaarnemer biedt je de mogelijkheden, maar ík ben degene die de keuzes maakt", legt Kluivert uit. "Daar bemoeit mijn vader zich ook niet mee, hij weet dat ik dat niet wil."

Het contract van de tiener loopt af in 2019. Buitenlandse media speculeren volop over een transfer. Hij 'hoeft niet weg', verzekert Kluivert. "Maar als er een mooi aanbod komt, weet je het nooit. Engeland trekt me erg. Arsenal, Tottenham, Chelsea of Manchester United vind ik mooie clubs waar ik mezelf over een paar jaar wel zie spelen."

Spanje trekt, ook vanwege de carrière van zijn vader. "Uiteindelijk wil ik heel graag bij Barcelona of Real Madrid terechtkomen. Barcelona zit in mijn hart, maar wie ben ik om nee te zeggen tegen Real Madrid?"

Poll

Gaat Kluivert dit jaar debuteren in Oranje?

(3422 stemmen)

Plaats een reactie

dinsdag 13 februari 2018 om 07:46
En die zaakwaarnemer zorgt maar voor 1 ding. Zijn eigen portemonnee. Jouw carriere zal ratiola een worst zijn.
Vind ik leuk
dinsdag 13 februari 2018 om 07:46
Voor een beetje de bank warm te houden :)
Vind ik leuk
Noudyo. +14900
dinsdag 13 februari 2018 om 10:31
Kluivert moet lekker in Amsterdam blijven. Nu een stap omhoog maken en je bent de sjaak
Vind ik leuk
035 +2684
dinsdag 13 februari 2018 om 11:12
Sjaak was een rechtsbuiten. :-)
Vind ik leuk
dinsdag 13 februari 2018 om 20:13
Dit ja, maar Kluivert is al ver heen. Die zit onder de smuk van Raiola. Daarnaast denkt hij dat hij beter is dan werkelijk zo is.
Vind ik leuk
dinsdag 13 februari 2018 om 07:51
Kluivert na de wedstrijd : Misschien waren we nog een beetje moe ... ??
Misschien een hele stomme vraag hoor. Maar waarvan dan? Ga dan in hemelsnaam niet naar het buitenland.
Vind ik leuk
dinsdag 13 februari 2018 om 08:23
Tja, die absurde salarissen trekken spelers vaak over de streep..
Vind ik leuk
dinsdag 13 februari 2018 om 08:27
Ze krijgen teveel schouderklopjes. En nooit commentaar. Dan ga je nog geloven ook dat je goed bent.

Hij zal toch wel eens een wedstrijd terug zien? Als trainer zou ik met een speler een wedstrijd terug kijken. En steeds wijzen op zijn fouten.
Vind ik leuk
dinsdag 13 februari 2018 om 08:34
Imgaan met kritiek is een dingetje dezer dagen. Met name jongere spelers kijken niet in de spiegel. Behalve om hun haar te doen ;-)
Vind ik leuk
dinsdag 13 februari 2018 om 20:14
Dit ja.
Vind ik leuk
dinsdag 13 februari 2018 om 08:41
Onder ten Hag moeten ze tot bijna 5 uur blijven waar ze bij Keijzer half twee al klaar waren. Vandaar dat ze moe zijn de trainingen zijn langer en zwaarder net zoals het hoort
Vind ik leuk
Degraaf +13977
dinsdag 13 februari 2018 om 10:04
Hij is ook nog helemaal niet klaar voor de PL ;-)
Vind ik leuk
3Bier +4982
dinsdag 13 februari 2018 om 11:26
Was een sneertje naar Ten Hag. Spelers klagen over de vele trainingsuren. Dat zijn de heertjes niet gewend.
Vind ik leuk
Jarinr10 +4094
dinsdag 13 februari 2018 om 07:54
Wees verstandig jongen.blijf nog minimaal 2 jaar.Als je nu naar Engeland vertrekt kom je op de bank.
Vind ik leuk
stock3 +696
dinsdag 13 februari 2018 om 10:16
Het lijkt wel op werken!!!
Vind ik leuk
Marco S +3532
dinsdag 13 februari 2018 om 08:01
Je hebt ook wel een goede zaakwaarnemer!
Vind ik leuk
Vak-DD +10702
dinsdag 13 februari 2018 om 08:05
In Engeland lopen ze hem de grond in, kan beter ergens anders heen gaan.
Vind ik leuk
Morris +18672
dinsdag 13 februari 2018 om 08:06
Misschien eerst nog 2 seizoenen constant goed spelen.
Als hij nu gaat is zijn carrière over. Bank zitten, incidenteel invallen.
Vind ik leuk
2cents +45698
dinsdag 13 februari 2018 om 08:22
Dat die dikke Italiaan ook zonder scrupules de referentie maakt aan eten. Je verwacht het niet.

Kluivert pakt het vette Engelse eten via een gratis vertrek.
Vind ik leuk
dinsdag 13 februari 2018 om 08:29
Ja joch. Volgend seizoen een halve wedstrijd in het eerste van Barcelona en dan banken en dan net als Klaassen Houdoe en Bedankt.
Vind ik leuk
dinsdag 13 februari 2018 om 08:25
Wat denkt hij in hemelsnaam over zich zelf, speelt net 1 jaar eredivisie, en heeft het nu al over Premier Leauge en Barca en Madrid of het niets is.. Wat een arrogantie.. Presteer maar eens een jaar uitmuntend en zullen we zien of je het waard bent.. Die gasten hebben echt totaal geen zelfreflectie, in wat voor een wereld leven deze mannetjes.?
[Reactie gewijzigd op dinsdag 13 februari 2018 om 08:26]
Vind ik leuk
dinsdag 13 februari 2018 om 08:59
Een schijnwereld, vind het wel vermakelijk eigenlijk. Wanneer hun carrière niet loopt zoals ze willen geven ze een ander de schuld (niet dat dit het geval is bij Kluivert daarvoor is het nog te vroeg). Toch wel mooi dat zulke figuren bestaan, geeft ons een reden om te zeiken en te lachen.
Vind ik leuk
Garinsha +3883
dinsdag 13 februari 2018 om 09:37
Misschien gaat hij wel omdat dom gelul hier in Nederland.. zomaar iets wat in me hoofd komt.. jonge spelers moeten dit jonge spelers moeten dat... Wie zijn jullie om te bepalen voor jonge jongens.. zij zijn volwassen genoeg anders stonden zij niet in Ajax Psv of Feyenoord 1.

Als ze niet goed genoeg zijn moet de trainer hen niet opstellen heel simpel.

Altijd deze negatieve bullSh*t vind je het gek dat spelers snel weg willen uit Nederland. Altijd hun woordje klaar maar ooit zelf behoorlijk een balletje getrapt.. Ho maar.
[Reactie gewijzigd op dinsdag 13 februari 2018 om 09:38]
Vind ik leuk
dinsdag 13 februari 2018 om 09:57
Onzin.. 99% van alle spelers die op deze leeftijd weggaan, komt niet aan spelen toe, in het buitenland.. Dan is het gewoon elke keer een dome beslissing om wel te gaan... We zijn toch niet allemaal achterlijk in Nederland, we zien het toch gebeuren?

Alsof die spelers dit lezen, en als ze het al lezen alsof ze zich daar ook maar 1 moment iets van aantrekken.. Die zijn meer bezig, welke auto of rolex ze gaan kopen..

Ze zijn voor de NL competitie goed genoeg, maar die stelt dan ook helemaal niks meer voor..

Het zijn ook oud voetballers die dit schrijven of zeggen.. bv een van Hanegem, toch niet de minste in zijn tijd..
Vind ik leuk
Garinsha +3883
dinsdag 13 februari 2018 om 11:39
kijk dit bedoel ik...

wie zegt dat hij gaat?
waar lees jij dat?
maar er word niet gekeken naar het stuk,

'' Hij 'hoeft niet weg', verzekert Kluivert''

maar er word alleen gelet op als er een mooi aanbod komt wie weet...

en dan is het meteen wat denkt die snotaap wel niet bla bla bla..

Er staat nog niets vast. Pak even je rust voor je die jongen met de grond gelijk wilt maken. typisch Nederland.
Vind ik leuk
Noudyo. +14900
dinsdag 13 februari 2018 om 10:38
Haha. Jij denkt dat het ergens anders anders is? Vind het altijd zo'n dom gelul, ''oh, hier in Nederland zijn we zo negatief'', ''oh, hier in Nederland zijn de voetbalfans zo gewelddadig'', oh dit, oh dat.

In andere landen is de situatie gewoon (bijna) exact hetzelfde. Als jonge spelers niet tegen de kritiek kunnen, geeft dat gelijk wat over hun mentaliteit aan in mijn ogen. Te lui om echt te willen presteren, en de kritiek ontwijken.
Vind ik leuk
Garinsha +3883
dinsdag 13 februari 2018 om 11:52
hoor jij mij dat zeggen.

wat ik wel weet is dat dit land echt een zeikland aan het worden is.of het zelf al is.
jonge spelers kunnen niet tegen kritiek... bla bla



Het probleem die de meeste hebben bij Kluivert is dat hij de naam draagt.. het heeft niets met de persoon te maken.. kan er niets van, een keer een leuke actie... dan denk ik 1 keer?????? dat heeft niets meer met normale kritiek leveren te maken dat is bijna haat... die jongen doet zijn best is er nog lang niet maar laat hem fouten maken om beter te worden hij komt net kijken


Arrogant.. dat is hij totaal niet. hij heeft een grote mond. nou en.maar komt daar toch ook op terug van hey dat kunnen we beter niet doen. maar DAT word dan weer niet gezien. men is zo geil om het negatieve naar boven te halen en het positieve niet te zien.

Vind ik leuk
Noudyo. +14900
dinsdag 13 februari 2018 om 12:05
''Arrogant.. dat is hij totaal niet''

Ik ben het met Marc eens. Simpel. Dat jochie begint nu al over Engeland, Barcelona etc., terwijl hij pas net komt kijken. Hij speelt heel af en toe een goed potje, en hij kijkt nu al naar zulke clubs. Dat noem jij niet arrogant?
Vind ik leuk
Garinsha +3883
dinsdag 13 februari 2018 om 12:08
mag dat niet.. mag hij zijn ambities niet uitspreken...

schei uit met je onzin man het moeten robots zijn vind jij dus..
de ene is wat uitgesproken dan een ander.. mag dat?
Vind ik leuk
Noudyo. +14900
dinsdag 13 februari 2018 om 12:23
Oh, hij mag zijn ambities wel uitspreken volgens jou, maar wij mogen geen kritiek uiten?
Vind ik leuk
Garinsha +3883
dinsdag 13 februari 2018 om 12:25
maar waarom wil je kritiek hebben op iemand die zijn ambities uitspreek???????

daar is totaal niets mis mee.
Vind ik leuk
Noudyo. +14900
dinsdag 13 februari 2018 om 12:31
In mijn ogen is er wel iets mis mee. Hij zegt zelf ''dat ie zichzelf over een paar jaar wel ziet spelen bij een ploeg als Arsenal of Manchester United''. Heeft nog geen kut gepresteerd in Nederland. Als ie nou van het niveau Memphis was in 2014/15, had ik het begrepen. Maar vind jij hem ook maar enigszins een cruciale speler voor Ajax? Ik niet.
Vind ik leuk
Garinsha +3883
dinsdag 13 februari 2018 om 12:43
nogmaals mag dat niet?
is dat verbode?

op dit moment is het toch wel een van de aanvallers die wat teweeg brengt in de aanval.

ik zeg niet dat hij cruciaal is maar als je 18 bent gaat het met vallen en opstaan.

Memphis was toen al veel verder dan dat kluivert nu is.


Vind ik leuk
dinsdag 13 februari 2018 om 14:18
In het buitenland werkt het echt anders hoor. Degenen die als eerste lopen te zeiken zijn de Nederlanders. Je moet in Italië eens 7 wedstrijden achter elkaar verliezen. Dan kun je thuis je koffertje inpakken en blijf je gewoon een week op de club. In Nederland zeiken ze als ze anders te laat bij de kapper komen. Ik maak het van dichtbij mee. Heb al veel conflicten met die gasten gehad. Soms erger ik me kapot aan dat slappe karakter. Die gasten hebben een luizenleven.
Vind ik leuk
Grijs +1175
dinsdag 13 februari 2018 om 11:39
"zij zijn volwassen genoeg anders stonden zij niet in Ajax Psv of Feyenoord 1."

Dus die ventjes die hun hele leven zijn gepamperd en nog nooit voor zichzelf hebben gezorgd, een salaris krijgen waarmee ze al hun problemen kunnen oplossen, hun grootste dilemma het kiezen van de clubauto is en hun meest traumatische ervaring het verliezen van een potje Fifa is, vind je dus volwassen omdat ze goed tegen een balletje kunnen trappen?

Goed argument. Zeker!
Vind ik leuk
Garinsha +3883
dinsdag 13 februari 2018 om 12:06
hmmmmmmm...

misschien had ik moeten zeggen mans genoeg.

maar ik haalde eigenlijk het woord volwassen erbij omdat men bepaald wanneer iemand volwassen genoeg is. als iemand van 18 een grote mond heeft is het nog maar een snotaap die zijn mond moet houden en niet denken dat hij eral is.

maar een speler van 18 die fouten maakt mag niet bekritiseerd worden omdat hij nog maar 18 is.

beetje krom vind je ook niet....
Vind ik leuk
3Bier +4982
dinsdag 13 februari 2018 om 11:31
Heb je gelijk in hoor maar het hoort ook wel een beetje bij de leeftijd. Dromen mag toch? Toen ik 18 was dacht ik ook dat ik elke chick in de kroeg zou kunnen pakken. Uiteindelijk eindigde ik vaak genoeg met mijn rechthandje in mijn eigen bedje. Die gasten moeten een paar keer flink op hun bek gaan voordat ze realistisch worden. Wijsheid komt met de jaren.
Vind ik leuk
JustH +8804
dinsdag 13 februari 2018 om 11:39
Dat zegt hij niet, hij zegt als hij de kans krijgt.
En dan doet hij hetzelfde als wat jij zou doen.
En of dat arrogant is, jij zegt het.
Vind ik leuk
dinsdag 13 februari 2018 om 22:04
In een luchtbel. Totaal los van énige realiteit.
Vind ik leuk
dinsdag 13 februari 2018 om 08:30
Oh die gaat weg, dat is duidelijk met al dat gezever over contract verlenging. Jammer Kluivertje, nog lang niet toe aan PL, maar bedenk dat als je nu al gaat je carrière waarschijnlijk is afgelopen. Misschien kan je nog een jaartje op je naam teren maar daarna.......
Vind ik leuk
Romario9 +8396
dinsdag 13 februari 2018 om 08:37
Kishna en El Ghazi achterna
Vind ik leuk
dinsdag 13 februari 2018 om 14:22
Kishna heeft de pech een kwetsbare knie te hebben. Die kan goed voetballen hoor. Wereldgozer ook trouwens.
Vind ik leuk
Kopsterk +6953
dinsdag 13 februari 2018 om 08:46
Te klein menneke voor Engeland. zelfde verhaal als Ziyech, lekker naar Spanje en anders geld binnenharken in Qatar of USA
Vind ik leuk
dinsdag 13 februari 2018 om 09:02
Gewoon naar subtop gaan in Spanje, om je zelf te ontwikkelen als speler.
Vind ik leuk
Kopsterk +6953
dinsdag 13 februari 2018 om 09:12
Inderdaad, een Valencia ofzo, maar eerst nog 2 a 3 jaar Ajax en goed spelen en assistjes geven anders heeft Spanje ook geen zin en wordthet echt een el Ghazi/ Kishna
Vind ik leuk
dinsdag 13 februari 2018 om 10:57
Yep, Als hij niet op past gaat het ook die kant op.
Vind ik leuk
dinsdag 13 februari 2018 om 14:24
Ach, die verdienen 10 jaar lang 1,5 miljoen per jaar. Ik weet niet of de term mislukt dan het juiste woord is.
Vind ik leuk
dinsdag 13 februari 2018 om 08:54
Mino, Maar spelers kunnen zelf ook na denken dat hun carrière niet goed gaat komen. 1 ding weet ik zeker hoe het komt
dat justin mino heeft gekozen zijn vader wou dat niet, maar zijn moeder wel om meer geld te krijgen, Omdat zijn moeder uit criminele circuit komt dit weet ik bekende bronnen.
[Reactie gewijzigd op dinsdag 13 februari 2018 om 09:01]
Vind ik leuk
JustH +8804
dinsdag 13 februari 2018 om 11:42
Leuk om dat te benoemen.
Lekker belangrijk ook.
Vind ik leuk
Alain2708 +8739
dinsdag 13 februari 2018 om 08:59
Mourinho biedt hem 2 miljoen per jaar en hij is pleite..
Vind ik leuk
dinsdag 13 februari 2018 om 09:02
Als Kluivert aan het eind van dit seizoen naar een Engelse topclub vertrekt zit hij daar 100% op de bank.. Hij kan het conditioneel niet bijhouden, heeft nog te weinig ervaring en wisselt goede wedstrijden met wedstrijden waarin hij compleet onzichtbaar is..

Dit klinkt weer echt een beetje als het werk van Raiola...
Vind ik leuk
Mari +4695
dinsdag 13 februari 2018 om 09:10
Eerlijk. Zo hoort het ook. Succes
Vind ik leuk
dinsdag 13 februari 2018 om 09:37
Onder het mom van..,Kijk mij eens positief wezen..
Wees gewoon realistisch Mari, heft niks met eerlijk te maken, als die eerlijk is zegt die dat hij z'n zakken wil vullen in Engeland, en dat het hem niks uit maakt of die bankzitter wordt.
En Barca en Madrid kan die helemaal vergeten.. Denk je nou echt dat ze bij die clubs niet zelf dit niveau speler kunnen opleiden..
Hij denkt op z'n naam te kunnen teren, hetzelfde als toen Jordy Cruijff bij Barca , die hoorde daar ook helemaal niet te spelen..
Vind ik leuk
Mari +4695
dinsdag 13 februari 2018 om 10:14
Marc
Ik ben het niet met je eens dat hij bij lange na nu nog niet goed genoeg is voor de sub!top in het buitenland. Dat zal je pas zijn als je je club hier kampioen maakt. Dan steek je er met kop en schouders boven uit. Is dat niet het geval dan wordt het niks Voorbeelden zat..
Hij is eerlijk dat hij graag in het buitenland speelt. En als je nog geen 20 bent dan denk je dat je de wereld de baas bent. Dat je alles kan. Zo ook hij. Bovendien heeft bijna iedere voetballer liever € 10 mln dan € 1mln.Zo ook hij.
Waarom zou een makelaar aan de belangen van zijn cliënt denken.
Die denken: hij redt het wel, bovendien mooi bedrag voor ons beiden.

Hij zegt: het buitenland trekt mij. Hij is eerlijk. Hij heeft geen motieven genoemd noch ontkend (geld, status enz)
Vind ik leuk
dinsdag 13 februari 2018 om 10:28
Hij zegt zelf dat z'n vader er zich niet mee mag bemoeien, hij zou op deze leeftijd wel naar z'n vader moeten luisteren, zeker als die de klappen van de zweep kent..
Vroeger mijmerde jonge spelers ook wel eens over die grote clubs.. Maar hij is er zeker van, dat hij dat niveau gewoon aankan.. En zijn zaakwaarnemer gaat hem daar ook nog stallen, wetende dat hij daar helemaal niet gaat slagen, want zo goed is hij niet en hij heft ook niet het talent om dat niveau ooit aan te kunnen.. Het is puur geld waar het om draait..
Bij PSV hebben we er ook zo 1 gehad, die dacht dat hij het wel ff ging maken bij ManU, ook over hem zei ik toen al, voordat hij daar 1 bal had geraakt, dat hij dat niveau niet had..
[Reactie gewijzigd op dinsdag 13 februari 2018 om 10:29]
Vind ik leuk
Mari +4695
dinsdag 13 februari 2018 om 10:44
Of hij het ooit gaat redden, weten we niet zeker. Ik hoop het voor hem, maar gelet op waar hij nu staat in zijn ontwikkeling denk ik het niet. Subtop buitenland zou best ooit eens kunnen. Misschien over 2 of 3 jaar.
Niet willen luisteren naar ouderen (ook ouders) is geen verrassing. Waarom gebruik willen maken van de ervaring van je ouders.
Nergens voor nodig.
Laat me toch, ik ga zelf het wiel uitvinden; ik kan alles aan.
Voor mij zegt dat genoeg





Vind ik leuk
dinsdag 13 februari 2018 om 09:11
Wat is dit ?? Jongen komt niet eens mee bij Ajax joh
Vind ik leuk
dinsdag 13 februari 2018 om 09:16
Transfer naar Engeland kan zo maar doorgaan. Met een harde Brexit, en wellicht ook met een minder harde, zullen ook EU-burgers weer werkvergunningen moeten krijgen. De komende twee transferperiodes zien we waarschijnlijk flink wat anticiperende transfers vanuit de rest van de EU naar Engeland. Wie weet is Kluivert van de zomer conditioneel beter voorbereid dan sommige van zijn voorgangers....
Vind ik leuk
Stoep +1865
dinsdag 13 februari 2018 om 09:21
30-40 milj naar Bristol City en dat is zijn top, iets hoger betekend bankzitter
Vind ik leuk
pico323 +5054
dinsdag 13 februari 2018 om 09:21
zou hij nu werkelijk denken dat hij in de top van Engeland kan spelen!!!Dan heb je er een paar los. Geld is zijn drijfveer niet meer of minder. wees eerlijk en zeg dat gewoon. niet zo hypocriet doen verwend blaag. Op de training eens goed ter grazen nemen.
Vind ik leuk
Zultkop +2573
dinsdag 13 februari 2018 om 10:07
Ik denk dat als hij nu al naar Engeland gaat hij volledig onder de zoden getrapt wordt. Te klein, te jong en nog niet goed genoeg. (En een wat te grote mond). Na iedere training en wedstrijd wordt dat dus huilen voor Justin.
Vind ik leuk
dinsdag 13 februari 2018 om 20:17
Reken maar idd. Godsamme, wat denkt dat zoontje van Patrick wel? Echt hilarisch.
Vind ik leuk
Maxx Jw +980
dinsdag 13 februari 2018 om 09:28
Zie hem ver komen maar het nu nog veel te vroeg....
Vind ik leuk
elmoo +587
dinsdag 13 februari 2018 om 09:32
Tja arrogantie ten top. Zit in de familie.
Vind ik leuk
dinsdag 13 februari 2018 om 20:17
Ja, maar zijn vader mocht arrogant zijn. Hij was echt van een totaal ander niveau dan Justin.
Vind ik leuk
elmoo +587
woensdag 14 februari 2018 om 17:43
Justin dan met zijn reactie vorig jaar zolang il bij Ajax speel verliezen wij niet meer van Feyenoord en PSV. Hoe noem je dat dan?
Vind ik leuk
woensdag 14 februari 2018 om 17:50
Te belachelijk voor woorden noem ik het.
Vind ik leuk
zwollie +6086
dinsdag 13 februari 2018 om 09:34
Zorg dat je bij een club terecht komt, die een verwarmde dugout heeft. Daar zul je nl veel vertoeven.
Vind ik leuk
peinke +1670
dinsdag 13 februari 2018 om 09:47
De Kluivertjes-Propaganda-machine staat op ON! Is er niemand bij Ajax die dat gebral van deze nog niets gepresteerde babbelkous enigszins kan temperen?
Het nieuwe ,,Amsterdamse'' fluitconcert is reeds in de maak!

Alle hoop op Koeman om deze gast nooit te selecteren voor het NL elftal. Die zal aan het nieuw te vormen team nooit wat toevoegen.
[Reactie gewijzigd op dinsdag 13 februari 2018 om 09:52]
Vind ik leuk
JustH +8804
dinsdag 13 februari 2018 om 11:46
Peinke, En dat allemaal, omdat hij graag naar een grote club wil?
Je draaft door.
Vind ik leuk
dinsdag 13 februari 2018 om 09:54
Yoh ventje blijf nou maar gewoon met beide bene op de grond staan.
Wees blij en trots dat je in het 1ste van Ajax elke week mag spelen.
Blijf sowieso nog 1 jaar en blijf je lekker ontwikkelen op die manier.
Je gaat er echt wel komen maar ga niet de fout maken om nu al te denken dat als je naar bijvoorbeeld Man.Utd gaat dat je ook daadwerkelijk gaat spelen want dat is niet het geval.

Ventje idd want als je nu al zo praat dan wordt het tijd dat iemand tegen je zegt : Je Bent Nog Niet Goed Genoeg Voor Die Stap.

Je kan eigenwijs zijn en alsnog denken "ik weet het wel beter" dan ga je merken dat Karma een Bitch is.

Je hebt het in dat verhaal wel over "jaren" maar dat lieg je.

Maargoed zo iemand zoals jou kan je toch niet tegenhouden dus ik wens je het allerbeste.
Vind ik leuk
dinsdag 13 februari 2018 om 09:55
Iedereen praat wel over Lozano 75 miljoen bla bla bla! Topclub hier, topclub daar! Beste man eredivisie en nog veel meer! Ondanks dat kluivertje een grote waffel heeft vindt ik hem echt niet minder! Technisch misschien wel beter zelfs!
Vind ik leuk
rinirat +1486
dinsdag 13 februari 2018 om 09:57
Je moet eerst maar eens leren 2 goede wedstrijden te spelen.
Ik zie het nog niet,maar weet dat je aardig kan voetballen.
Vind ik leuk
cheeks +2564
dinsdag 13 februari 2018 om 10:04
Oranje... Zolang Memphis niet geblesseerd is hoeft hij niet te hopen op Oranje.
Vind ik leuk
dinsdag 13 februari 2018 om 10:05
Weet niet zo goed wat ik van hem moet denken. Soms komt ie netjes en verstandig over maar zou hij nou echt zo'n plaat voor zn kop hebben dat hij denkt dat hij ook maar een klein kansje maakt bij united? Zo dom kun je toch niet zijn ?
Vind ik leuk
dinsdag 13 februari 2018 om 10:13
Het is een zeer groot talent , zeker mee eens.
Ben ervan overtuigd dat hij het helemaal kan gaan maken.
Hij moet alleen niet te snel willen , stapje voor stapje.
En vooral realistisch blijven hoe daar te komen.

Raiola is een slimme man en niet voor niks de grootste zaakwaarnemer.
Het voorbeeld wat je geeft dat hij "jou" de keuze geeft tussen welk bord met eten je wilt kiezen zegt genoeg.

Helaas ben je nog te naief om in te zien hoe je op die manier bespeelt wordt.
Vind ik leuk
JanTa48 +2542
dinsdag 13 februari 2018 om 10:50
Toe zg, je bent er nog helemaal niet en zeker niet voor een club uit de PL. Gewoon doorgroeien bij Ajax waar je alle gelegenheid voor krijgt en dan pas kijken naar een eventuele volgende stap maar laat je niet gek maken door Raiola. Te veel talenten van Ajax zijn op zijn advies te vroeg vertrokken en zitten nu op huurbasis bij een middenmoter in de eredivisie.
Vind ik leuk
dinsdag 13 februari 2018 om 10:55
Met dergelijke uitspraken rest Ajax maar een ding, dit seizoen verkopen omdat hij volgend seizoen gratis de deur uitloopt waardoor Raiola een hogere onkosten vergoeding kan eisen.
Vind ik leuk
dinsdag 13 februari 2018 om 13:23
Elke keer dezelfde inhoudloze praat: "Ik ga niet weg, maar als....".
Hoeft volgens mij ook niet iedere keer op dit forum te worden geplaatst, is werkelijk niks nieuws aan en, laten we wel wezen: we weten best dat Kluivert weg gaat. Hij blijft er omheen draaien, misschien ook wel om te voorkomen dat'ie op de bank terecht komt. Andere spelers die niet wilden bijtekenen werden niet meer opgesteld. Bij Kluivert werkt dat kennelijk niet zo.
Vind ik leuk
dinsdag 13 februari 2018 om 15:24
Het bord bestaat uit:

Arsenal,
Tottenham,
Chelsea
Manchester United
Barcelona
Real Madrid

Vind ik leuk
dinsdag 13 februari 2018 om 16:52
Justin, open je ogen en je gezonde mind. Hoeveel spelers carrières heeft die ex-pizzabakker uit Haarlem al om zeep geholpen???
De enige die een juiste carrière kan uitstippelen ben JIJ zelf. Het hele grote geld komt over een a twee jaar echt nog wel. Zorg dat je eerst een hele grote meneer bij Ajax word, dan kijken ze in het buitenland net ff anders tegen je aan.
Vind ik leuk
dinsdag 13 februari 2018 om 20:02
Spelen Ze daar ook 7 Tegen 7 Op een half veld?
Vind ik leuk
dinsdag 13 februari 2018 om 20:10
Kluivert is wel weg. Prima.
Vind ik leuk
woensdag 14 februari 2018 om 00:42
Hij begint al gek te.worden dat blaag. Straks lekker op schoot bij die eikel van Manchester.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

Kluivert: "Als er een mooi aanbod komt, weet je het nooit. Engeland trekt me erg"