Totale chaos bij hekkensluiter van Premier League: voorzitter én directeur weg

Totale chaos bij hekkensluiter van Premier League: voorzitter én directeur weg

dinsdag 13 februari 2018 om 14:25

De chaos is compleet bij West Bromwich Albion, hekkensluiter van de Premier League. De voorzitter én de algemeen directeur van The Baggies zijn dinsdag op straat gezet. 

West Bromwich meldt dat in een statement op de website. De reden achter het vertrek van preses John Williams en directeur Martin Goodmanis is het dramatische seizoen dat WBA draait. Met nog elf competitieduels te gaan staat de club op de laatste plaats, zeven punten onder de rode streep.

'Er moet heel veel gebeuren, maar op dit moment moet de focus louter en alleen op de resterende competitieduels liggen', laat een woordvoerder weten. 

Maandagavond ging West Bromwich met 3-0 onderuit bij het kwakkelende Chelsea. Eerder dit seizoen werd manager Tony Pulis op straat gezet. Alan Pardew heeft de taak om de club voor degradatie te behoeden. In de komende weken treft WBA achtereenvolgend Huddersfield Town, Watford, Leicester City en Burnley. 

Plaats een reactie

14forever +7810
dinsdag 13 februari 2018 om 14:27
Goede kop VP, mag ook wel eens gezegd worden
Vind ik leuk
Lurton +2109
dinsdag 13 februari 2018 om 17:19
100% eens! Een verademing zo’n kop t.o.v. de waanzin die hier veelal wordt “gekopt”
Vind ik leuk
dinsdag 13 februari 2018 om 14:27
Ze moeten niet zo brome,!!!
[Reactie gewijzigd op dinsdag 13 februari 2018 om 14:28]
Vind ik leuk
dinsdag 13 februari 2018 om 16:10
Dat doen ze straks wel :p alleen dan in de championship.
Vind ik leuk
dinsdag 13 februari 2018 om 14:28
De paniek slaat toe. Te laat WBA gaat het niet meer halen.
Vind ik leuk
dinsdag 13 februari 2018 om 14:42
Bij vele voetbalclubs heerst paniek. Ook in NL. Alleen Cocu is een goede trainer. Nu ... morgen misschien niet meer.
Vind ik leuk
dinsdag 13 februari 2018 om 14:53
Dan heeft John Williams weer meer tijd over om met zijn harses op tv te komen.
Vind ik leuk
dinsdag 13 februari 2018 om 15:24
Ik mag aan nemen dat er meer is gebeurd dan het tegenvallende resultaat! ‘Normaal’ stuur je alleen de trainer weg!
Vind ik leuk
dinsdag 13 februari 2018 om 15:30
Die John Williams is ook overal bij betrokken he.
Vind ik leuk
Obl93 +1451
dinsdag 13 februari 2018 om 16:52
Help, mijn man is voorzitter van een voetbalclub.
Vind ik leuk
Teo Smith +19152
dinsdag 13 februari 2018 om 16:15
Lekker naar de championship. Zonde van rondon.
Vind ik leuk
RtdDub +6900
dinsdag 13 februari 2018 om 16:30
Ja, ach, met eerst die smeerpijp van een Pardew aan het roer en die dan vervangen door spray-tan Tony vraag je er ook wel een beetje om.
Vind ik leuk
Rodajc +7932
dinsdag 13 februari 2018 om 21:30
Deze club zou ik nou niet echt missen als ze zouden degraderen.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

Totale chaos bij hekkensluiter van Premier League: voorzitter én directeur weg