Gullit: 'Als ik hem was, dan zou ik nu al rondkijken naar een nieuwe baan'

    Gullit: 'Als ik hem was, dan zou ik nu al rondkijken naar een nieuwe baan'

    Gepubliceerd: dinsdag 13 februari 2018 om 16:03di 13-02-2018 om 16:03

    Chelsea-manager Antonio Conte doet er verstandig aan om alvast op zoek te gaan naar een nieuwe baan. Dat advies krijgt de Italiaanse coach van Ruud Gullit. Het botert niet echt tussen Conte en de leiding van de regerend kampioen van Engeland. 

    Er duiken al weken geruchten op over een mogelijk ontslag van de voormalig bondscoach van Italië. "Niemand van de club zegt: nee, dat is niet waar. Dan moet er iets aan de hand zijn", concludeert Gullit in gesprek met The Sun. 

    "Als ik Conte was, dan zou ik nu al aan het rondkijken zijn naar iets anders. Als er een alternatief opduikt, zou ik gelijk geïnteresseerd zijn. Het is natuurlijk geen garantie dat hij blijft als ze hem openlijk steunen. Ze kunnen ook hardop zeggen: we vertrouwen hem. Dan moet hij zich misschien nog meer zorgen maken..."

    Chelsea verloor afgelopen week van zowel Bournemouth (0-3) als Watford (4-1). Maandagavond bouwde Conte weer wat krediet op door met The Blues te winnen van West Bromwich Albion. Op Stamford Bridge werd het 3-0. 

    Poll

    Haalt Conte het einde van het seizoen?

    (437 stemmen)

    Plaats een reactie

    dinsdag 13 februari 2018 om 16:11
    Chelsea anti voetbalclub. Alles is daar waardeloos
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 februari 2018 om 17:12
    Wel een club die prijzen pakt
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 februari 2018 om 17:14
    Mag ook wel als je zoveel geld uitgeeft
    Vind ik leuk
    Eimersweide +7740
    dinsdag 13 februari 2018 om 19:45
    Arsenal, ManU en Liverpool geven ook zoveel uit en winnen de laatste jaren niks. Maar nee, het betreft Chelsea dus ff lekker zeiken.
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 februari 2018 om 19:48
    Klopt helemaal
    Fuck Chelsea, lekker zeiken idd
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 februari 2018 om 21:49
    Arsenal en Liverpool staan inderdaad een tijdje droog
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 februari 2018 om 16:13
    Met de spelers die Chelsea heeft zou daar een trainer als Klopp moeten staan die lekker aanvallend voetbal wilt spelen.

    Pedro, Willian, Fabregas, Hazzard etc... zijn toch heerlijke spelers
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 13 februari 2018 om 16:14]
    Vind ik leuk
    M.J. +195
    dinsdag 13 februari 2018 om 17:08
    Misschien wil Wenger wel?
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +90968
    dinsdag 13 februari 2018 om 16:13
    Ruud als waarnemend adviseur. Gaat snel met de carrière van ome Ruud.
    Vind ik leuk
    Kramertje +887
    dinsdag 13 februari 2018 om 16:31
    wat ga jij doen Ruudje ? heb jij al een nieuwe club
    Vind ik leuk
    Gid010 +669
    dinsdag 13 februari 2018 om 16:36
    Dat het niet zo boterde tussen Abramovitz en Conte, was al bekend. Hij zou ook zomaar de nieuwe trainer van Real Madrid worden. Gezien het feit dat het erop lijkt dat Real geen prjis gaat pakken dit jaar. Als ze thuis tegen PSG gelijkspelen of verliezen, zijn ze de lul. Dan zal Perez Zidane eruit schoppen, die voorzitter is niet te vertrouwen als je als trainer zijnde geen prijs pakt. Wie weet neemt hij Eden Hazard wel mee naar Madrid.
    Vind ik leuk
    Haka Zieyech +1466
    dinsdag 13 februari 2018 om 16:47
    Gullit. Hij praat linksom en rechtsom in ditzelfde stukje. Of ze Conte nu steunen of juist helemaal niks zeggen..#Conteout zegt Gullit.

    Zo kan ik ook wel een mening geven.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws