Eerlijk gezegd hoop ik niet dat dit mijn laatste jaar bij PSV is

"Eerlijk gezegd hoop ik niet dat dit mijn laatste jaar bij PSV is"

dinsdag 13 februari 2018 om 21:44

Nicolas Isimat-Mirin is vol lof over zijn trainer Phillip Cocu. De Franse verdediger van PSV hoopt daarom ook na dit seizoen nog bij de Eindhovense club te spelen. Dat zegt hij in een interview met De PSV Supporter. 

Al sinds zijn komst naar PSV in 2014 traint hij onder Cocu. "Ik weet dat dat in het voetbal niet vaak gebeurt", doelt Isimat-Mirin op het feit dat Cocu lang standhoudt in Eindhoven. "Ik ben heel blij om iedere dag met hem te werken. Hij pusht me om iedere dag het beste uit mezelf te halen, dat waardeer ik aan hem. Hij probeert me te prikkelen, dus ik kan niet in slaap vallen en moet scherp blijven."

Isimat-Mirin zit al jaren bij PSV maar voelt nog niet de behoefte om te vertrekken. "Eerlijk gezegd hoop ik niet dat dit mijn laatste jaar bij PSV is. Ik zal altijd goed voor de club zijn en respect voor de fans tonen. Ik ben dankbaar over wat PSV voor me heeft gedaan en dat zal ik altijd uitdragen, of ik nou blijf of niet", aldus de mandekker die een contract tot 2020 heeft bij de koploper van de Eredivisie.  

Poll

Moet PSV Isimat-Mirin de komende jaren behouden?

(1230 stemmen)

Plaats een reactie

dinsdag 13 februari 2018 om 21:46
Ontwikkelt zich de laatste tijd puur verdedigend gezien erg goed
Vind ik leuk
woensdag 14 februari 2018 om 15:29
wa is het toch ok un werreme klup. De jongus wille nie meer weg.
Vind ik leuk
Dezeun +1877
dinsdag 13 februari 2018 om 21:46
Houden voor de breedte
Vind ik leuk
dinsdag 13 februari 2018 om 21:52
Onze Isimat is volgens mij ook een belangrijke kracht voor de teamgeest.
Vind ik leuk
dinsdag 13 februari 2018 om 22:00
Come on peesjevee
Vind ik leuk
dinsdag 13 februari 2018 om 21:46
Doet het erg goed veel belangrijke ingrepen doet hij.
Vind ik leuk
Hugo59 +1360
dinsdag 13 februari 2018 om 21:48
???????
Vind ik leuk
dinsdag 13 februari 2018 om 21:50
Hij spreekt duidelijk in niet mis te verstane Taal Nederlands. Wat snap je er niet aan?
[Reactie gewijzigd op dinsdag 13 februari 2018 om 21:51]
Vind ik leuk
dinsdag 13 februari 2018 om 21:51
Jij hebt liever veltman
Vind ik leuk
dinsdag 13 februari 2018 om 21:52
Je hebt het weliswaar niet tegen mij, maar toch. Ik als Ajacied heb liever gisteren dan vandaag dat Veltman verkocht wordt. Erger me kapot aan die gozer.
Vind ik leuk
dinsdag 13 februari 2018 om 22:00
Kan ik me goed voorstellen
Vind ik leuk
MeAgain +4869
dinsdag 13 februari 2018 om 22:10
Heb het idee dat Veltman de laatste wedstrijden het niet zo slecht doet. Hij heeft wel zijn streken nodig maar pakt goed uit.
Vind ik leuk
dinsdag 13 februari 2018 om 22:12
Nou, ik ben het hier niet mee eens. Hij is degene die Ajax verdediging telkens weer onzeker maakt. En dit is dan de aanvoerder. Ongelofelijk.
Vind ik leuk
Hugo59 +1360
dinsdag 13 februari 2018 om 22:22
Alleen afgelopen zondag onzeker door onnodige wissel
Vind ik leuk
Nouwske +1599
dinsdag 13 februari 2018 om 23:00
Wat een bullshit. Vorig seizoen Ja, dit seizoen is hij enorm sterk
Vind ik leuk
woensdag 14 februari 2018 om 17:54
Jij mag het er niet mee eens zijn, maar waarom gelijk zo’n aanvallend lijkende reactie?
Je beseft dat mensen een andere mening dan jou kunnen hebben?
Zo niet, verzoek ik je vriendelijk om geen gebruik meer van Voetbal Primeur te maken.
Vind ik leuk
Hugo59 +1360
dinsdag 13 februari 2018 om 22:20
Zowiezo al is het maar om het bloed onder de nagels van alle haters
Vind ik leuk
woensdag 14 februari 2018 om 17:57
Iemand mag ivm Veltman geen andere mening hebben dan jou en de mensen die Veltman wel een goede voetballer vindt? Ik vrees dat je niet hebt begrepen dat het is toegelaten om op een website als Voetbal Primeur een andere mening te hebben dan iemand anders. Als je daar niet mee kunt dealen is het het beste om geen gebruik te maken van Voetbal Primeur.
In plaats daarvan zet je iedereen die Veltman niet goed vindt af als ‘een hater’.
Ik krijg BIJNA medelijden met jou.
[Reactie gewijzigd op woensdag 14 februari 2018 om 17:58]
Vind ik leuk
Hugo59 +1360
woensdag 14 februari 2018 om 18:30
Ahhhh teentjes getrapt??
Vind ik leuk
woensdag 14 februari 2018 om 19:26
Ik verwacht van jou geen normale bijdrage, dus ik ben niet teleurgesteld.
Vind ik leuk
woensdag 14 februari 2018 om 08:24
Nou Veltman mag van mij heel heel snel weg, kan niks en staat vaak voor joker
Vind ik leuk
woensdag 14 februari 2018 om 08:41
Nou zo denk ik over isimat meschien samen weg doen zijn we er mooi vanaf
Vind ik leuk
woensdag 14 februari 2018 om 09:00
Feyenoord kan alles gebruiken momenteel
Vind ik leuk
Hugo59 +1360
woensdag 14 februari 2018 om 19:28
Of wegdoen??
Vind ik leuk
040-077 +774
dinsdag 13 februari 2018 om 21:49
Al is ‘t maar voor de interviews! Ik hoop dat hij nog even blijft.
Verdedigend gaat het ook steeds beter.
Vind ik leuk
dinsdag 13 februari 2018 om 21:49
Blijft een topper
Vind ik leuk
dinsdag 13 februari 2018 om 22:42
Goed verhaal, lekker kort.
Vind ik leuk
MojoRisin +8346
dinsdag 13 februari 2018 om 21:50
'Isss warm hier heh'..
Haha, grappige kerel..
Vind ik leuk
dinsdag 13 februari 2018 om 21:51
Isimat wordt steeds beter. Kan me eigenlijk niet voorstellen dat ie na dit jaar nog bij PSV speelt. Moet lekker naar Engeland of een Franse subtopper gaan.
Vind ik leuk
jaja_PSV +33311
dinsdag 13 februari 2018 om 21:53
Je kan toch lezen?
Hij wil graag bij PSV blijven :)

Hadden we maar meer van dit soort spelers die geduld hebben en hun gevoel volgen ipv geld...dat geld komt wel (zie wijnaldum).
[Reactie gewijzigd op dinsdag 13 februari 2018 om 21:55]
Vind ik leuk
dinsdag 13 februari 2018 om 22:08
Iedereen wil bij zn club blijven. Tot er een zak met geld langs komt namens een grote club. PSV blij, Isimat blij. Isimat is echt niet anders. 1 goed seizoen in de eredivisie (en hij speelt momenteel erg goed!!) en hij is weg.

Vind ik leuk
dinsdag 13 februari 2018 om 22:18
Zak met geld moet dan wel een mooie club zijn, want hij is heel duidelijk;
"Eerlijk gezegd hoop ik niet dat dit mijn laatste jaar bij PSV is."
[Reactie gewijzigd op dinsdag 13 februari 2018 om 22:18]
Vind ik leuk
dinsdag 13 februari 2018 om 22:24
Dat horen we altijd, bij iedere club, van iedere goede voetballer. Ajax, PSV, Feyenoord; maakt geen verschil. Dat weet je hopelijk zelf ook wel.
Vind ik leuk
dinsdag 13 februari 2018 om 22:28
Zijn er genoeg die uitspreken een stap hoger te willen maken hoor.
Vind ik leuk
R2 +4821
woensdag 14 februari 2018 om 00:24
Iedereen behalve Ziyech op dit moment.
Vind ik leuk
woensdag 14 februari 2018 om 08:46
HAha ja.
Vind ik leuk
dinsdag 13 februari 2018 om 21:52
Mafklapper
Vind ik leuk
Noudyo. +14898
dinsdag 13 februari 2018 om 21:54
Mafklapper die ons wel drie puntjes bezorgde in Zwolle. Vind ik niet erg hoor, zo'n mafklapper
Vind ik leuk
woensdag 14 februari 2018 om 08:28
Kun je zeggen, maar zolang hij van vrouwen en kleine kinderen afblijft mag hij zo gek doen als hij wil.........Hij is een speler en mij maakt het niet uit voor de rest, Vind het juist wel grappig dat gepikeerde doet me altijd aan een ongesteld wordende vrouw denken
[Reactie gewijzigd op woensdag 14 februari 2018 om 08:28]
Vind ik leuk
Rodajc +8022
dinsdag 13 februari 2018 om 21:53
"Moet PSV Isimat-Mirin de komende jaren behouden?"
"Mwah"

Lekker VP.
Vind ik leuk
Noudyo. +14898
dinsdag 13 februari 2018 om 21:56
Vind het zelf wel een leuk antwoord
Vind ik leuk
SimonSays +2777
dinsdag 13 februari 2018 om 22:01
Ik heb ook Mwah gestemd omdat die er tussen staat..
Vind ik leuk
dinsdag 13 februari 2018 om 22:07
Ik dacht dat Mwah een international van Ivoorkust was.
Vind ik leuk
SimonSays +2777
dinsdag 13 februari 2018 om 22:08
Is hij goed?
Vind ik leuk
Rodajc +8022
dinsdag 13 februari 2018 om 22:02
Haha zeker het beste antwoord.
Vind ik leuk
Bizzy +14774
dinsdag 13 februari 2018 om 21:54
Cult held !
Vind ik leuk
dinsdag 13 februari 2018 om 21:59
Geef obispo maar een kans Flipke
Vind ik leuk
dinsdag 13 februari 2018 om 22:00
We hebben een centrale verdediger met een goede paas van 40meter op maat nodig. Dan is psv niet meer te stoppen.
Nou is het altijd balletje breed of eerst naar een middenvelder.
Maar als iemand hem af en toe gelijk kan geven aan de snelle voorhoede spelers loopt je tegenstander zich binnen no time kapot. Dat houdt niemand vol.
Het moet veel sneller dat opbouwen.
Tegenstanders hebben tijd zat om weer in te zakken.
Vind ik leuk
dinsdag 13 februari 2018 om 23:57
Wel ja joh. Ruil het countervoetbal maar in voor Kick and Rush voetbal.
Vind ik leuk
woensdag 14 februari 2018 om 10:24
Helemaal niets in amsterdam.

Wij verfijnen het prachtige duitse voetbal.
Want het is bewezen dat dat resultaat geeft.
Alleen de prijzen tellen en kom je mee de boeken in.
Mooi voetbal is geen must winnen wel.
Vind ik leuk
Hugo59 +1360
woensdag 14 februari 2018 om 19:50
Kots
Vind ik leuk
dinsdag 13 februari 2018 om 22:09
Easy Matti for President!
Vind ik leuk
Bongo +1457
dinsdag 13 februari 2018 om 22:09
Vind hem persoonlijk de leukste speler van PSV.
Zeurt nooit
En ik denk dat PSV zn plafond zal zijn
Vind ik leuk
dinsdag 13 februari 2018 om 22:20
PSV moet toch inzetten op een betere CV dan Isimat. Je kunt hem er wel bijhouden als wisselspeler. Zelfde geldt voor zijn compaan Schwaab.
Vind ik leuk
Patrickj3 +1951
dinsdag 13 februari 2018 om 23:03
Hij is verdediger,dus houd van verdedigend voetballen
Vind ik leuk
VLUUPIK +102
dinsdag 13 februari 2018 om 23:09
Dan blijf je toch lekker, als je goed op je plaats bent. En het ook nog naar mijn mening goed bij PSV doet.

Helaas kan het raar gaan in de voetbalwereld als er grote bedragen komen zijn ze snel van die mening af.
Maar op sportief gebied zou ik als ik ik zijn schoenen stond nog een jaar zeker bij PSV blijven.
Vind ik leuk
SvL +105
dinsdag 13 februari 2018 om 23:58
Ik heb nog nooit zo'n vrolijke voetballer gezien naast Ronaldinho die zo blij is dat hij profvoetballer is hahahaa
Vind ik leuk
woensdag 14 februari 2018 om 08:05
Rutjes!!
Vind ik leuk
woensdag 14 februari 2018 om 08:31
Die jongens uit dat land worden in een hutje geboren of een kartonnen doos dus ja die zijn heel heel blij
Vind ik leuk
JoeyC +722
woensdag 14 februari 2018 om 02:00
Van mij mag hij. Voor in de eredivisie geen verkeerde speler. Alleen opbouwend moet het echt een stuk beter.
Vind ik leuk
13 +9627
woensdag 14 februari 2018 om 03:41
Geweldig! Eindelijk iets tussen ja en nee in!
Vind ik leuk
woensdag 14 februari 2018 om 06:14
psv
Vind ik leuk
woensdag 14 februari 2018 om 06:14
psv
Vind ik leuk
woensdag 14 februari 2018 om 08:05
inderdaad
Vind ik leuk
Teo Smith +19307
woensdag 14 februari 2018 om 07:15
Ik ook niet haha. Lekker blijven met schwaabje.
Vind ik leuk
woensdag 14 februari 2018 om 11:14
Begint idd wel sterker te worden
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

"Eerlijk gezegd hoop ik niet dat dit mijn laatste jaar bij PSV is"