'Vitesse hoeft niet mijn plafond te zijn, met mijn rendement ben ik aantrekkelijk'

'Vitesse hoeft niet mijn plafond te zijn, met mijn rendement ben ik aantrekkelijk'

Gepubliceerd: woensdag 14 februari 2018 om 08:15wo 14-02-2018 om 08:15

Bryan Linssen is de meest waardevolle speler van Vitesse en maakte ook afgelopen zondag tegen Feyenoord het verschil. De 27-jarige linksbuiten denkt dat hij nog een stapje hogerop kan.

"Tijdens de Europese wedstrijden dit seizoen heb ik gemerkt dat ik een trapje hoger ook aankan", zegt Linssen tegen Voetbal International. "Ik vond het geweldig mezelf op dat podium te laten zien, scoorde in beide wedstrijden tegen Lazio. Vitesse is voor mij weer een perfecte volgende stap."

Linssen ziet nog voldoende verbeterpunten. "Ik moet nadrukkelijker aanwezig zijn, nog effectiever worden. Stabieler ook. Voor wat ik dit seizoen heb laten zien, geef ik mezelf net een voldoende. Maar Vitesse hoeft niet mijn plafond te zijn. Met mijn rendement (dit seizoen elf goals en vier assists, red.), wat best hoog is voor een buitenspeler, en mijn drive ben ik voor veel clubs aantrekkelijk."

"De Nederlandse topclubs investeren tegenwoordig vooral in jonge talenten uit het buitenland, dus daar staar ik me niet blind op", vervolgt Linssen. "Sowieso ben ik pas net bezig in Arnhem. Maar ooit hoop ik nog eens in het buitenland te spelen. Het liefst in een groot voetballand als Engeland of Spanje."

Lees meer over:EredivisieVitesse

Poll

Kan Linssen na dit seizoen een stap omhoog zetten?

(744 stemmen)

Plaats een reactie

Smithsonian +41526
woensdag 14 februari 2018 om 08:20
Vitesse is toch echt je plafond.
Vind ik leuk
Come on Utreg +29109
woensdag 14 februari 2018 om 08:23
Beter dan Boetius.. Feyenoord zou masr wat graag ruilen!
Vind ik leuk
LinkeLoutje +6842
woensdag 14 februari 2018 om 09:38
In ieder geval beter dan Bassie. Maar roep al jaren dat het een goede speler is.
Vind ik leuk
woensdag 14 februari 2018 om 08:21
Een prima speler voor Vitesse maar ik denk niet dat de top 3 op hem zit te wachten eerlijk gezegd dus dan word het het buitenland
[Reactie gewijzigd op woensdag 14 februari 2018 om 08:21]
Vind ik leuk
Scv10 +2
woensdag 14 februari 2018 om 08:32
Haha scoort 2x tegen Feyenoord en hij denkt meteen dat hij het mannetje is, zit me het hele seizoen al te ergeren aan deze speler die alleen bezig is met het optrekken van zijn broekje.
Bij Voetbal Inside waren ze ook zo lovend over hem, snap niet waar ze het op baseren want als je het hele seizoen al Vitesse kijkt is Linssen echt niet zo goed als gezegd wordt. ( De EL wedstrijden op Lazio na heeft niemand bij Vitesse laten zien dat hij meekon, dus Linssen al helemaal niet! )
[Reactie gewijzigd op woensdag 14 februari 2018 om 08:37]
Vind ik leuk
Eddy T67 +2232
woensdag 14 februari 2018 om 08:41
Zijn cijfers spreken natuurlijk in zijn voordeel. Hij scoort veel voor een buitenspeler. Maar er zijn nog teveel wedstrijden waarin hij niet of te weinig aanwezig is. Hij zal zoals hij zelf aangeeft stabieler moeten worden om een volgende stap succesvol te kunnen zetten. Maar als VItesse supporter ben ik over het algemeen blij met Brian hoor :)
Vind ik leuk
Vak-DD +12048
woensdag 14 februari 2018 om 09:05
Goede aankoop, niks mis mee. Moet alleen nog wat constanter worden.
Vind ik leuk
Spiegel +10868
woensdag 14 februari 2018 om 08:47
Dus omdat heel Vitesse in Europa niet mee kon, heeft specifiek Linssen aangetoond niet mee te kunnen?
Vind ik leuk
pico323 +7312
woensdag 14 februari 2018 om 08:49
ambitie mag hij hebben, is niets mis mee. Maar de top twee lijkt me nog iets te ver weg.
Vind ik leuk
Dexterinho +1319
woensdag 14 februari 2018 om 08:57
Misschien een keertje transfervrij zoals Ajax met Schone gedaan heeft. Alleen dan zie ik hem bij de top3 terecht komen.
Vind ik leuk
Jordtt +1430
woensdag 14 februari 2018 om 09:54
toch zouden zulke jongens op het juiste moment een paar jaar meekunnen in de top, denk aan Schöne, Toornstra, Immers.. Allemaal typische Eredivisie spelers die toch een poosje van waarde zijn (geweest). punt is wel dat je er geen vedette zult zijn, en er geen club veel voor je gaat betalen...
Vind ik leuk
Wilhelmus +514
woensdag 14 februari 2018 om 10:33
Als v/d La Parra al wekelijks kan ballen @ Huddelsfield dan kan Linssen ook dat niveau aan.. Beetje onderin de Premier League en met geluk heb je een paar top jaren.
Vind ik leuk
Rodajc +18148
woensdag 14 februari 2018 om 11:41
Misschien (onderin) de middenmoot in Duitsland, maar meer zal het niet worden vrees ik.
Vind ik leuk
woensdag 14 februari 2018 om 11:50
Je bent goed op weg.
Vind ik leuk
Dagenburg +175
woensdag 14 februari 2018 om 11:56
Nu Vitesse zwarte cijfers schrijft wordt het wel een top 3/4 club!
Vind ik leuk
woensdag 14 februari 2018 om 12:02
Pfoe, riskante uitspraak. Dat denk ik niet helaas....
Vind ik leuk
De Belsj +907
woensdag 14 februari 2018 om 16:28
Als Vitesse je plafond is, dan zul je nooit uit je dak kunnen gaan :)
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws