'Vitesse hoeft niet mijn plafond te zijn, met mijn rendement ben ik aantrekkelijk'

    'Vitesse hoeft niet mijn plafond te zijn, met mijn rendement ben ik aantrekkelijk'

    woensdag 14 februari 2018 om 08:15

    Bryan Linssen is de meest waardevolle speler van Vitesse en maakte ook afgelopen zondag tegen Feyenoord het verschil. De 27-jarige linksbuiten denkt dat hij nog een stapje hogerop kan.

    "Tijdens de Europese wedstrijden dit seizoen heb ik gemerkt dat ik een trapje hoger ook aankan", zegt Linssen tegen Voetbal International. "Ik vond het geweldig mezelf op dat podium te laten zien, scoorde in beide wedstrijden tegen Lazio. Vitesse is voor mij weer een perfecte volgende stap."

    Linssen ziet nog voldoende verbeterpunten. "Ik moet nadrukkelijker aanwezig zijn, nog effectiever worden. Stabieler ook. Voor wat ik dit seizoen heb laten zien, geef ik mezelf net een voldoende. Maar Vitesse hoeft niet mijn plafond te zijn. Met mijn rendement (dit seizoen elf goals en vier assists, red.), wat best hoog is voor een buitenspeler, en mijn drive ben ik voor veel clubs aantrekkelijk."

    "De Nederlandse topclubs investeren tegenwoordig vooral in jonge talenten uit het buitenland, dus daar staar ik me niet blind op", vervolgt Linssen. "Sowieso ben ik pas net bezig in Arnhem. Maar ooit hoop ik nog eens in het buitenland te spelen. Het liefst in een groot voetballand als Engeland of Spanje."

    Lees meer over:EredivisieVitesse

    Poll

    Kan Linssen na dit seizoen een stap omhoog zetten?

    (744 stemmen)

    Plaats een reactie

    Smithsonian +26708
    woensdag 14 februari 2018 om 08:20
    Vitesse is toch echt je plafond.
    Vind ik leuk
    Come on Utreg +23916
    woensdag 14 februari 2018 om 08:23
    Beter dan Boetius.. Feyenoord zou masr wat graag ruilen!
    Vind ik leuk
    LinkeLoutje +6188
    woensdag 14 februari 2018 om 09:38
    In ieder geval beter dan Bassie. Maar roep al jaren dat het een goede speler is.
    Vind ik leuk
    woensdag 14 februari 2018 om 08:21
    Een prima speler voor Vitesse maar ik denk niet dat de top 3 op hem zit te wachten eerlijk gezegd dus dan word het het buitenland
    [Reactie gewijzigd op woensdag 14 februari 2018 om 08:21]
    Vind ik leuk
    Scv10 +2
    woensdag 14 februari 2018 om 08:32
    Haha scoort 2x tegen Feyenoord en hij denkt meteen dat hij het mannetje is, zit me het hele seizoen al te ergeren aan deze speler die alleen bezig is met het optrekken van zijn broekje.
    Bij Voetbal Inside waren ze ook zo lovend over hem, snap niet waar ze het op baseren want als je het hele seizoen al Vitesse kijkt is Linssen echt niet zo goed als gezegd wordt. ( De EL wedstrijden op Lazio na heeft niemand bij Vitesse laten zien dat hij meekon, dus Linssen al helemaal niet! )
    [Reactie gewijzigd op woensdag 14 februari 2018 om 08:37]
    Vind ik leuk
    Eddy T67 +1400
    woensdag 14 februari 2018 om 08:41
    Zijn cijfers spreken natuurlijk in zijn voordeel. Hij scoort veel voor een buitenspeler. Maar er zijn nog teveel wedstrijden waarin hij niet of te weinig aanwezig is. Hij zal zoals hij zelf aangeeft stabieler moeten worden om een volgende stap succesvol te kunnen zetten. Maar als VItesse supporter ben ik over het algemeen blij met Brian hoor :)
    Vind ik leuk
    Vak-DD +11684
    woensdag 14 februari 2018 om 09:05
    Goede aankoop, niks mis mee. Moet alleen nog wat constanter worden.
    Vind ik leuk
    Spiegel +8841
    woensdag 14 februari 2018 om 08:47
    Dus omdat heel Vitesse in Europa niet mee kon, heeft specifiek Linssen aangetoond niet mee te kunnen?
    Vind ik leuk
    Stoep +1786
    woensdag 14 februari 2018 om 08:39
    Niet minder dan Kluivertje of Larsson
    Vind ik leuk
    Spiegel +8841
    woensdag 14 februari 2018 om 08:47
    Wel minder dan Kluivert.
    Vind ik leuk
    Stoep +1786
    woensdag 14 februari 2018 om 09:16
    Nee hoor, Kluivert heeft in totaal nog geen 2 goede wedstrijden gespeeld en Linssen is bijna iedere week de meest constante aanvaller van Vitesse
    Vind ik leuk
    Spiegel +8841
    woensdag 14 februari 2018 om 09:20
    Nee hoor, jij vindt Kluivert gewoon niet goed omdat ie voor Ajax speelt.

    Kluivert is een groot talent waar Ajax en het nl elftal genoeg plezier aan gaat beleven.

    Linssen zit nagenoeg aan zijn plafond en zal voor de top 3 niet meer dan een breedteversterking zijn. Dat geeft niks want hij heeft een mooie carrière tot nu toe.
    Vind ik leuk
    Stoep +1786
    woensdag 14 februari 2018 om 09:29
    Ik hoop dat we elkaar over 5 jaar nog eens spreken. Ik zeg dat Kluivert niet hoger komt dan middenmoot Spanje of Engeland.
    Vind ik leuk
    woensdag 14 februari 2018 om 20:52
    Zou kunnen, maar ben je écht van mening dat Lynssen verder dan Kluivert kan komen?
    Vind ik leuk
    Stoep +1786
    woensdag 14 februari 2018 om 21:39
    Ja want Als het hard waait valt Kluivert om. Niet sterk genoeg denk ik
    Vind ik leuk
    woensdag 14 februari 2018 om 21:41
    Tsja, heppie een punt. Maar Kluivert zal echt nog wel een stuk meer body kweken.
    Zoals hij nu is, is het vrijwel onmogelijk om in Engeland te slagen.
    Vind ik leuk
    Stoep +1786
    woensdag 14 februari 2018 om 21:42
    Precies
    Vind ik leuk
    JustH +13065
    woensdag 14 februari 2018 om 22:40
    Als hij maar hoger als de Stoep komt
    Vind ik leuk
    JustH +13065
    woensdag 14 februari 2018 om 14:04
    Met Stoep moet je geen enkele discussie aan gaan, als het woord Ajax er in voor komt. Die gaat dood aan haat!
    Vind ik leuk
    Stoep +1786
    woensdag 14 februari 2018 om 21:43
    7 pt mafketel
    Vind ik leuk
    JustH +13065
    woensdag 14 februari 2018 om 21:49
    Je ouwe vaar
    Vind ik leuk
    Stoep +1786
    woensdag 14 februari 2018 om 22:51
    7 pt
    Vind ik leuk
    JustH +13065
    woensdag 14 februari 2018 om 22:53
    Gaat het daar over, of weet je het niet meer?
    Vind ik leuk
    Stoep +1786
    woensdag 14 februari 2018 om 22:55
    Meer pt dan??
    Vind ik leuk
    Eddy T67 +1400
    woensdag 14 februari 2018 om 10:09
    Qua rendement niet
    Vind ik leuk
    RtdDub +10621
    woensdag 14 februari 2018 om 09:31
    Wel veel ouder.
    Vind ik leuk
    woensdag 14 februari 2018 om 13:30
    Kluivert en Larsson zijn beide een stuk beter...
    Vind ik leuk
    pico323 +5266
    woensdag 14 februari 2018 om 08:49
    ambitie mag hij hebben, is niets mis mee. Maar de top twee lijkt me nog iets te ver weg.
    Vind ik leuk
    Dexterinho +1247
    woensdag 14 februari 2018 om 08:57
    Misschien een keertje transfervrij zoals Ajax met Schone gedaan heeft. Alleen dan zie ik hem bij de top3 terecht komen.
    Vind ik leuk
    Dicky +18731
    woensdag 14 februari 2018 om 09:53
    Goede speler voor Vitesse. Of hij een stapje hoger kan weet ik niet. In Nederland misschien Feyenoord, maar de top 2 is totaal niet realistisch. Buitenland denk ik ook niet. Althans geen grote competitie.
    Vind ik leuk
    Eddy T67 +1400
    woensdag 14 februari 2018 om 10:11
    Ach, is Bergwijn zoveel beter? Heeft nu een keer een goede wedstrijd gespeeld. Maar dat was vooralsnog een incident. Kluivert laat het ook maar af en toe zien. Denk dat Linssen ook bij Ajax en PSV zijn goals en assists mee zal pakken.
    Vind ik leuk
    Dicky +18731
    woensdag 14 februari 2018 om 10:38
    Dat laatste denk ik ook wel. Kluivert vind ik een fantastisch talent, Bergwijn weet ik niet. Maar het is onwaarschijnlijk dat 020 of PSV een 28 jarige linksbuiten bij Vitesse op halen. Bovendien als het bij Linssen lekker loopt is het een genot om naar hem te kijken. Maar hij is ook wel eens hele wedstrijden afwezig. Het is totaal geen interessante speler voor de top 2 dat genoeg geld heeft om een jongere/betere linksbuiten te halen. Feyenoord heeft wat minder centjes en mogelijkheden dus dat zou misschien nog kunnen.
    Vind ik leuk
    Jordtt +1033
    woensdag 14 februari 2018 om 09:54
    toch zouden zulke jongens op het juiste moment een paar jaar meekunnen in de top, denk aan Schöne, Toornstra, Immers.. Allemaal typische Eredivisie spelers die toch een poosje van waarde zijn (geweest). punt is wel dat je er geen vedette zult zijn, en er geen club veel voor je gaat betalen...
    Vind ik leuk
    Wilhelmus +446
    woensdag 14 februari 2018 om 10:33
    Als v/d La Parra al wekelijks kan ballen @ Huddelsfield dan kan Linssen ook dat niveau aan.. Beetje onderin de Premier League en met geluk heb je een paar top jaren.
    Vind ik leuk
    Rodajc +12681
    woensdag 14 februari 2018 om 11:41
    Misschien (onderin) de middenmoot in Duitsland, maar meer zal het niet worden vrees ik.
    Vind ik leuk
    flipper +1480
    woensdag 14 februari 2018 om 11:50
    Je bent goed op weg.
    Vind ik leuk
    Dagenburg +181
    woensdag 14 februari 2018 om 11:56
    Nu Vitesse zwarte cijfers schrijft wordt het wel een top 3/4 club!
    Vind ik leuk
    woensdag 14 februari 2018 om 12:02
    Pfoe, riskante uitspraak. Dat denk ik niet helaas....
    Vind ik leuk
    De Belsj +931
    woensdag 14 februari 2018 om 16:28
    Als Vitesse je plafond is, dan zul je nooit uit je dak kunnen gaan :)
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    'Vitesse hoeft niet mijn plafond te zijn, met mijn rendement ben ik aantrekkelijk'