'Rotterdamse Ajacied': Wat moet een fan van Ajax nou met een Feyenoord-shirt?

'Rotterdamse Ajacied': "Wat moet een fan van Ajax nou met een Feyenoord-shirt?"

woensdag 14 februari 2018 om 10:31

Noa Lang staat voor zijn doorbraak bij Ajax, maar speelde in het verleden nog in de jeugdopleiding van Feyenoord. Daar was hij lang niet de enige Ajax-fan, zo onthult hij in gesprek met ELF Voetbal.

"Toen ik als kleine jongen bij Feyenoord ging spelen waarschuwde mijn moeder de trainers: 'Hij is wel voor Ajax hoor, is dat een probleem?' De trainers moesten lachen en zeiden dat ze dat er wel uit zouden krijgen", zegt de achttienjarige Lang. "Dat is ze nooit gelukt. Ik ben een Rotterdamse Ajacied."

En Lang was zeker niet de enige in de Feyenoord-academie. "Maar anderen durfden daar niet openlijk voor uit de komen. Dat begrijp ik wel, maar dat is niet hoe ik ben", aldus de middenvelder, die aan het einde van het seizoen zijn Feyenoord-spullen mocht houden, maar daarvoor bedankte. "Wat moet een fan van Ajax nou met een Feyenoord-shirt? Daarom gaf ik het altijd meteen weg aan mijn buren of kinderen uit de buurt."

Plaats een reactie

feye88 +1934
woensdag 14 februari 2018 om 10:36
Ik zie t probleem niet echt. Laat hem lekker voor Ajax zijn. Maar waarom is dat een nieuwsartikel waard? Zeker sinds het rond zijn overgang ook al meerdere malen is gepubliceerd lijkt dit me niet heel relevant. Enfin, veel succes bij Ajax Noa.
Vind ik leuk
Leeuw +4355
woensdag 14 februari 2018 om 10:40
Alles wat gebruikt kan worden om een discussie uit te lokken krijgt een podium bij VP. Wat dit jochie wil en doet vind ik ook niet interessant genoeg, maar de redactie van VP blijkbaar wel.
Vind ik leuk
RtdDub +7010
woensdag 14 februari 2018 om 10:46
Zou mooi zijn als beide kampen dit soort topics eens volledig gingen negeren.
Vind ik leuk
woensdag 14 februari 2018 om 11:04
Als jij dan zelf eerst begint met je goed bedoelde advies....
Vind ik leuk
RtdDub +7010
woensdag 14 februari 2018 om 11:05
Leer jij nou maar eerst eens spellen. In de titel staat hoe het wel moet.
Vind ik leuk
woensdag 14 februari 2018 om 11:11
Heyyy ga jij nu weer spellingbitch nr 412 uithangen? Stakker
Vind ik leuk
RtdDub +7010
woensdag 14 februari 2018 om 11:16
Ja, want als je weet hoe je woordjes goed typt ben je een stakker.

https://i.gyazo.com/7902888be8bbe88f1b206e2fba543190.png

Vind ik leuk
woensdag 14 februari 2018 om 11:18
Nee als je geen argumenten hebt en spelling als argument wil gebruiken dan ben je idd een stakker :-)
Vind ik leuk
RtdDub +7010
woensdag 14 februari 2018 om 11:54
Nee, analfabeet, ondanks dat ik wel in dit topic reageer, deed ik dat niet op de manier waarop men hoopt dat dat gebeurt, oftewel door middel van een sneer naar Ajax of Ajacieden (zonder x) toe
Als dat van beide kampen zou gebeuren, zijn dit soort topics niet meer interessant om te plaatsen.
Zou de boel redelijk opleuken hier naar mijn mening.

Vind ik leuk
woensdag 14 februari 2018 om 11:55
Reageer dan gewoon niet als je toch geen bijdrage kan leveren aan dit onderwerp? Nu zeg je iets om maar wat te zeggen? Zonde van je tijd spellingbitch ;-)
Vind ik leuk
Lucky Kes +2397
woensdag 14 februari 2018 om 12:15
Maar ik heb nooit geweten dat jij Noa Lang bent.......;-)
Vind ik leuk
woensdag 14 februari 2018 om 13:17
Jij weet wel meer niet jochie.
Vind ik leuk
Lucky Kes +2397
woensdag 14 februari 2018 om 14:07
Was ik maar nog een jochie...........waar is die tijd gebleven :-(
Vind ik leuk
woensdag 14 februari 2018 om 14:19
Echt he, tijd gaat zo snel...
Vind ik leuk
Cookee +8545
donderdag 15 februari 2018 om 20:37
Ik heb hem niet... iemand heeft hem... ga je mee zoeken? :))
Vind ik leuk
Cookee +8545
woensdag 14 februari 2018 om 13:09
Ben helemaal met je eens, men hoopt dat die Noa even 'nagekeken' wordt en dan krijgen Feijenoorders een slechte naam.
Snap alleen de voorkeur voor Ajax niet zo, Feijenoord heeft het legioen en tegenwoordig ook fijne spelers. Ooit speelde Ajax mooi voetbal, maar ik zie dat niet meer. En als Noa niet aan de bak komt bij Ajax dan moet ie toch ergens anders heen.
[Reactie gewijzigd op woensdag 14 februari 2018 om 13:10]
Vind ik leuk
RtdDub +7010
woensdag 14 februari 2018 om 13:18
Is zijn omgeving. Heel de familie Ajax-minded

Ik groeide op met een oud speler van Feyenoord aan de ene kant als buurman en een van de allergrootste Feyenoorders aller tijden aan de andere kant als buurman.
Mijn eerste live voetbalwedstrijd was tussen die 2 in op de eretribune in de Kuip. 0% kans op sympathieën voor welke andere club dan ook.
Vind ik leuk
Cookee +8545
woensdag 14 februari 2018 om 13:41
Precies, maar spelen in je eigen stad voor mensen uit jouw stad met je vrienden op de banken... denkt Noa iets mooiers in A'dam te vinden?
Maar ik gun hem al het goede, zoals je al zei, ieder laat zich leiden door eigen smaak, he?
Vind ik leuk
woensdag 14 februari 2018 om 14:08
Zielig man, dat je de denkwijzes van anderen, zonder na te denken, zo overneemt.
Vind ik leuk
RtdDub +7010
woensdag 14 februari 2018 om 14:15
Lekker rebels de stad van de aartsvijand van de club die je zegt te supporten in je gebruikernaam zetten is lekker volwassen en helemaal niet zielig.

En nou optieven, trol.

Vind ik leuk
woensdag 14 februari 2018 om 14:22
Hey hey wil jij even op je taalgebruik letten klein manneke?

Dit kan je niet maken man om zo te reageren. Dat jij niet het vermogen hebt om voor jezelf een keuze te maken omdat je een wedstrijdje tussen twee Feyenoorders heb bekeken...betekent niet dat je moet afgeven op anderen. Jij weet gewoon niet beter. Dan is iemand, zoals ik, die de feiten benoemt in jouw ogen een trol...zoals ik net al zei: stakker ben je ;-) Hup ga maar zoeken naar spelfoutjes op VP en bedankt voor je inzet vandaag :-)
Vind ik leuk
woensdag 14 februari 2018 om 12:35
Hee, Noa op Vp.
Mooi man.
Vind ik leuk
Spartan +4728
woensdag 14 februari 2018 om 11:30
Haha!
Maar mag je van een kind van 5 eigenlijk wel verlangen dat hij goed kan spellen? ;-)
Vind ik leuk
woensdag 14 februari 2018 om 20:29
Hier gaat het toch om, beetje rivaliteit? Anders blijft er helemaal niks meer over
Vind ik leuk
woensdag 14 februari 2018 om 10:59
Ik vind het wel interessant om te lezen dat er toch nog slimme Rotterdammers zijn ;-)

Goede keuze om van Feyenoord naar Ajax te gaan namelijk
Vind ik leuk
woensdag 14 februari 2018 om 11:04
Er zijn nog meerdere die verstand van voetbal hebben in Rdam hoor

Hahaaaa
Vind ik leuk
woensdag 14 februari 2018 om 11:11
Haha ik zat al te wachten op jou ;) ik ouwehoer maar wat ouwe :p
Vind ik leuk
woensdag 14 februari 2018 om 11:13
Hahaha ja dit topic is wel aan mij besteed moet ik zeggen...;-)
[Reactie gewijzigd op woensdag 14 februari 2018 om 11:13]
Vind ik leuk
woensdag 14 februari 2018 om 11:15
Jij hoort daar niet bij in ieder geval.
Vind ik leuk
woensdag 14 februari 2018 om 11:17
Hahaaa hebben we de grootste billenlikker van het legioen weer.
Vind ik leuk
frhoi +512
woensdag 14 februari 2018 om 11:54
ben jij die capo van ajax die uit Rotterdam komt :') ?
Vind ik leuk
woensdag 14 februari 2018 om 11:56
Dat ben jij toch tjappie
Vind ik leuk
frhoi +512
woensdag 14 februari 2018 om 13:42
nee ik kijk naar voetbal.. voor trommel en zangles ga ik niet naar een stadion droeftoetertje.. :')
Vind ik leuk
woensdag 14 februari 2018 om 13:50
Uhh ok......

Ik ben niet de persoon die je voor ogen hebt iig. Moet je helaas teleurstellen tjappie
Vind ik leuk
frhoi +512
woensdag 14 februari 2018 om 14:34
ok.
Vind ik leuk
woensdag 14 februari 2018 om 11:25
Zal een afgekeurde Rotterdammer zijn de meeste hebben wel alles op een rijtje in de bovenkamer
Vind ik leuk
Simon1989 +3209
woensdag 14 februari 2018 om 11:31
Hoe vaak moeten we het nog zeggen twinnie, leer eens leestekens te gebruiken.
Vind ik leuk
woensdag 14 februari 2018 om 11:46
Sorry te dom voor
Vind ik leuk
Simon1989 +3209
woensdag 14 februari 2018 om 12:02
Jouw reacties de afgelopen dagen inderdaad.
Vind ik leuk
woensdag 14 februari 2018 om 12:20
Sorry sm meester
Vind ik leuk
Simon1989 +3209
woensdag 14 februari 2018 om 13:22
Denk je dat mij zo'n kinderachtige opmerking echt iets doet?;)
Vind ik leuk
woensdag 14 februari 2018 om 13:37
Met zo'n dikke plank voor je waterhoofd niet
Vind ik leuk
Simon1989 +3209
woensdag 14 februari 2018 om 14:08
Hahahaha lekker man. Lekker blijven proberen kwetsende opmerkingen te maken. Misschien dat het je een keer lukt over een jaar of 5 wanneer je volwassen bent.
Vind ik leuk
woensdag 14 februari 2018 om 14:17
Zal jij nooit worden pias
Vind ik leuk
Simon1989 +3209
woensdag 14 februari 2018 om 14:25
Aah schattig, koetsjie koetsjie koe.
Vind ik leuk
woensdag 14 februari 2018 om 11:50
Sorry meneer Simon, maar ik heb jou nog nooit op iets zinvols betrapt hier. Leuk dat je de schoolmeester aan het uithangen bent trouwens. ;)
Vind ik leuk
woensdag 14 februari 2018 om 11:54
Ghalid je bedoeld sm meester toch
Vind ik leuk
Simon1989 +3209
woensdag 14 februari 2018 om 12:03
Zegt degene die hier constant racistische teksten neerzet. Slaap lekker verder pikkie.
Vind ik leuk
woensdag 14 februari 2018 om 12:06
Meen je dat nou sylvana Simons ??
Vind ik leuk
Simon1989 +3209
woensdag 14 februari 2018 om 13:21
Laat staan je opmerkingen over mensen opknopen... Simpel figuur.
Vind ik leuk
woensdag 14 februari 2018 om 13:26
Nu moet je me even helpen maatje :)
Vind ik leuk
Simon1989 +3209
woensdag 14 februari 2018 om 13:31
Je bent het alweer vergeten? Blijkbaar is dat kansloze gedrag van je dus dagelijkse kost ;)
Vind ik leuk
woensdag 14 februari 2018 om 13:33
T zal pausje Simon
Vind ik leuk
woensdag 14 februari 2018 om 11:55
Simon ghalid bedoeld sm meester
Vind ik leuk
woensdag 14 februari 2018 om 12:18
Heet de vader van Noa toevallig Hoe?
Vind ik leuk
woensdag 14 februari 2018 om 13:27
Nee hij heet Te
Vind ik leuk
JustH +8894
woensdag 14 februari 2018 om 23:07
Ze gaan 2 kanten op, en daar is niks mis mee.
Vind ik leuk
woensdag 14 februari 2018 om 12:08
Klopt. Een beetje irritant is het wel.
Vind ik leuk
woensdag 14 februari 2018 om 12:29
haha echte Feyenoorders bestaan niet zijn allemaal stiekem Ajaxcied
Vind ik leuk
woensdag 14 februari 2018 om 14:10
Klopt! Ze houden zich meer bezig met Ajax
Vind ik leuk
woensdag 14 februari 2018 om 10:43
Had beter bij Feyenoord kunnen blijven, dan win je nog eens wat.
Vind ik leuk
woensdag 14 februari 2018 om 11:05
Tuurlijk 1x in de 18 jaar ;-)
Vind ik leuk
woensdag 14 februari 2018 om 11:06
Beter dan niks in de komende 18 jaar voor Ajax.
Vind ik leuk
woensdag 14 februari 2018 om 11:11
Hahaha vergelijk een topploeg niet met een middenmoter he ;-)
Vind ik leuk
woensdag 14 februari 2018 om 13:34
Wie is de topploeg in deze waardeloze reactie haha?
Vind ik leuk
woensdag 14 februari 2018 om 13:49
Mag jij raden jonge.
Vind ik leuk
frhoi +512
woensdag 14 februari 2018 om 11:55
hahahaha grappig. 3 prijzen in 2 jaar, en de 4e in 3 jaar komt er aan. de beker is ook een prijs
Vind ik leuk
woensdag 14 februari 2018 om 11:57
Hahahaha knulletje toch
Vind ik leuk
frhoi +512
woensdag 14 februari 2018 om 12:15
knulletje? leer jij eens lekker ajacied spellen droeftoeter
Vind ik leuk
woensdag 14 februari 2018 om 11:26
Inderdaad moet je niet bij Ajax zijn die doen alles voor plek twee hun geluk getal
Vind ik leuk
Sil95 +8450
woensdag 14 februari 2018 om 10:48
Eens als Ajacied zijnde. Onnodig uitlokken van provocatie. Totaal geen enkele nieuwswaarde.
Vind ik leuk
Paul1982 +9341
woensdag 14 februari 2018 om 11:08
Het is een nieuwsartikel waard, omdat alles over Justin Kluivert vandaag al wel gezegd is.
Vind ik leuk
woensdag 14 februari 2018 om 11:23
Kijk zo kan je als Feijenoorder ook reageren.... netjes
Vind ik leuk
donderdag 15 februari 2018 om 11:19
om dat het over AJAX gaat!
Vind ik leuk
alffie +1483
woensdag 14 februari 2018 om 10:37
Hij snapt het ;)
Vind ik leuk
woensdag 14 februari 2018 om 11:03
Snapppieeee
Vind ik leuk
woensdag 14 februari 2018 om 10:37
Hetzelfde als met een PSV shirt!

Je dikke reet afvegen en weggooien
Vind ik leuk
Leeuw +4355
woensdag 14 februari 2018 om 10:41
Ziek.
Vind ik leuk
woensdag 14 februari 2018 om 11:26
Je kan ook overdrijven peter jan Balkenende
Vind ik leuk
Patrickj3 +1955
woensdag 14 februari 2018 om 10:48
Openhaard mee aandoen deurmat
Vind ik leuk
woensdag 14 februari 2018 om 11:27
Tja heb ze een keer naar Afrika gestuurd.. die Afrikanen stuurde die shirtjes terug haha
Vind ik leuk
woensdag 14 februari 2018 om 12:32
Zegt een nep holander
Vind ik leuk
woensdag 14 februari 2018 om 10:39
is indd niet zo raar half NL is gewoon voor ajax ,,, wel mooi dat hij er voor uitkomt
Vind ik leuk
woensdag 14 februari 2018 om 10:42
Harde cijfers graag.
Vind ik leuk
Blindsy +6441
woensdag 14 februari 2018 om 10:46
Er zit meer vast aan dit verhaal... Noa komt uit Capelle a/d IJssel, een stap naar Feyenoord was als talentvol jochie de meest voor de hand liggende stap... echter is Noa's gehele familie voor Ajax. Uiteindelijk hebben zijn ouders toen hij een j13 was, toestemming aan Feyenoord gevraagd of hij mocht overstappen naar Ajax. Nu is er een herenakkoord tussen beide verenigingen om geen spelers van elkaar over te nemen, maar bij Feyenoord wist men hoe Ajax-minded zijn gehele familie was (incl Noa uiteraard). Men heeft toen besloten om hem toestemming te geven naar Ajax over te stappen.
Grote klasse dus van Feyenoord om hier medewerking aan te geven.
[Reactie gewijzigd op woensdag 14 februari 2018 om 10:48]
Vind ik leuk
woensdag 14 februari 2018 om 10:52
Feyenoord is zowiezo een mooie club! En dat zeg ik als aanhanger van Ajax!

Psv zou zoiets nooit doen, die denken enkel en alleen aan zichzelf!
Vind ik leuk
woensdag 14 februari 2018 om 10:59
Sowieso* :)
Vind ik leuk
woensdag 14 februari 2018 om 12:33
Lsndverade9
Vind ik leuk
woensdag 14 februari 2018 om 10:54
Dat zal wel echt zo gegaan zijn ja.. Feyenoord laat een groot talent lopen omdat een 13 jarig mannetje fan is van een andere club. Voetbal is business geen make a wish foundation.
Vind ik leuk
woensdag 14 februari 2018 om 11:07
Feyenoord heeft geen verstand van business joh! Een middelmatige subtopper, niet meer misschien wel minder
Vind ik leuk
woensdag 14 februari 2018 om 11:15
Verander jij je naam nou eerst maar eens naar Ajacied. Daarna mag je over verstand praten.
Vind ik leuk
woensdag 14 februari 2018 om 11:17
Prachtig ;)
Vind ik leuk
woensdag 14 februari 2018 om 11:17
Spellingbitch nr 414
Vind ik leuk
woensdag 14 februari 2018 om 11:16
Ben jij daarom voor ajax geworden?
Vind ik leuk
woensdag 14 februari 2018 om 11:20
Nee ik zag jouw billenlikkie doen bij het legioen toen dacht ik van noh man...das niet voor mij weggelegd.
Vind ik leuk
woensdag 14 februari 2018 om 11:21
Hoe kunnen mensen zo worden.

Sterkte!
Vind ik leuk
woensdag 14 februari 2018 om 11:22
Ga verder likken.
Vind ik leuk
woensdag 14 februari 2018 om 21:57
Jij moet vooral zo voortdoen met je intimidaties. Ze gaan je nog wel eens vinden Rotterdamse Ajacied.
Vind ik leuk
woensdag 14 februari 2018 om 22:17
Dat wil jij wel he? Ouwe sensatiezoeker
Vind ik leuk
woensdag 14 februari 2018 om 12:34
Midden noord laat die landverader toch lullen
Vind ik leuk
Blindsy +6441
woensdag 14 februari 2018 om 11:29
Zo is het in ieder geval destijds naar buiten gebracht.
Vind ik leuk
woensdag 14 februari 2018 om 11:30
Haha @jeroenAarts Wat had je dan willen doen? deze jongen dat verbieden? Ze hebben op die leeftijden nog geen contracten hoor.. fam Lang heeft helemaal geen toestemming nodig hoor van Feijenoord, maar probeert netjes uit te leggen wat de situatie is, btw als Ajacied zou ik andersom ook net zo goed reageren. heb zelf bij FC Twente en Heracles gespeeld maar was als jongetje van 12 al voor Ajax... Dat was nog in 1974... de Gouden Tijden... Blaim me?
Vind ik leuk
woensdag 14 februari 2018 om 11:32
En nu speelt Chucky bij PSV, wat kan het toch raar lopen allemaal.
Vind ik leuk
woensdag 14 februari 2018 om 14:05
jammer voor jou mannetje, maar deze Chucky is van 1962 toen "jouw" Chucky nog in de schrootbuks zat van zijn Mexicaanse vader
Vind ik leuk
woensdag 14 februari 2018 om 14:11
Hahahahaha!!!!!
Vind ik leuk
Blindsy +6441
woensdag 14 februari 2018 om 11:40
Moet altijd weer denken aan beroemde jeugdfoto van Huntelaar, dat ie als jeugdspeler van PSV bij een pleeggezin woont, en een interview voor een PSV-blaadje geeft.
Er moet een foto bij, die nemen ze in zijn slaapkamer. Vlak voordat de foto's worden genomen, verwijdert hij snel zijn Ajax-fanmateriaal. Dat ie dus als Ajax-fan in de jeugd van PSV rondliep, werd volgens mij pas bekend toen hij al bij Ajax voetbalde. Lachen toch?
[Reactie gewijzigd op woensdag 14 februari 2018 om 11:42]
Vind ik leuk
woensdag 14 februari 2018 om 12:37
Daarom waren we ook blij dat die hazebek vertrok veraders lopen alleen bij jullie
Vind ik leuk
Blindsy +6441
woensdag 14 februari 2018 om 16:40
Laten we afspreken dat, zodra je wél eens wat zinnigs te melden hebt, je het best nog eens mag proberen. Zolang je huiswerk maar af is, ey?
Vind ik leuk
woensdag 14 februari 2018 om 16:42
Iemand met zo'n naam heb ik totaal niets te melden
Vind ik leuk
Blindsy +6441
woensdag 14 februari 2018 om 16:47
Als dat nou eens bewijst door te stoppen met je flauwekul-reacties, gráág! En over de PSV-geschiedenis (de hele Eredivisie leegkopen) zullen we het dan inderdaad maar niet hebben, doe jij maar stoer mbt Huntelaar.
Vind ik leuk
woensdag 14 februari 2018 om 16:50
Kijk naar jou profiel dat zegt genoeg toch
Vind ik leuk
Blindsy +6441
woensdag 14 februari 2018 om 17:56
Als je bedoelt 'ik had destijds een pleurishekel aan deze Teletubbie van een bondscoach?' dan heb je helemaal gelijk. Maar zo zal je het vast niet gesnapt hebben...
Wil je nog een keer reageren? Dat mag. Hier is het. Ik geef het jou. Het Laatste Woord. Doe nog maar wat zeggen, jochie. Ik beloof plechtig niet meer te reageren. Sterker, ik ga het niet eens lezen .
Vind ik leuk
woensdag 14 februari 2018 om 17:57
Amen
Vind ik leuk
woensdag 14 februari 2018 om 12:43
Blame *
Vind ik leuk
Blindsy +6441
woensdag 14 februari 2018 om 11:37
Ja, het is destijds zo gegaan. Misschien is het in werkelijkheid wel met enige frictie gegaan, maar het verhaal ging dat het joch en vooral zijn familie ongelukkig waren met de situatie. En dat Feyenoord destijds gezegd heeft; ga maar praten met Ajax, we gaan hier niet voor liggen.
Google eens, misschien is er van die berichtjes van Feyenoord.nl nog wat terug te vinden...
Vind ik leuk
ihvmmdk +5645
woensdag 14 februari 2018 om 10:58
Lijkt me sterk: jongens op die leeftijd hebben geen contract dus mogen ze gaan en staan waar ze willen.
Vind ik leuk
Blindsy +6441
woensdag 14 februari 2018 om 11:33
Gentlemens agreement... herenakkoord.. wat inhoudt: NOOIT spelers van elkaar benaderen, zonder toestemming van de andere club.In dit geval is het initiatief destijds van het jochie en zijn familie uitgegaan. En heeft Feyenoord destijds meteen laten weten om hem geen strobreed in de weg te leggen. En dat Ajax het dus verder mocht regelen met de familie Lang.
Vind ik leuk
woensdag 14 februari 2018 om 10:47
Alleen als er succes is hoor...dus er zullen er weinig over zijn!!
Vind ik leuk
woensdag 14 februari 2018 om 10:40
In principe maakt het niet uit allemaal.
Maar toch niet handig om zo'n interview te geven. Stel dat hij ooit bij Feyenoord kan gaan voetballen...dan wordt hij achtervolgd door dit interview.
Vind ik leuk
woensdag 14 februari 2018 om 11:07
Ga toch weg man! Hij komt er eerlijk voor uit, net als ik. Gewoon ballen hebben en fock the system :-)
Vind ik leuk
woensdag 14 februari 2018 om 12:38
Jij bent gewoon een loser
Vind ik leuk
woensdag 14 februari 2018 om 13:19
En jij een toffe peer
Vind ik leuk
woensdag 14 februari 2018 om 10:40
Hahaha VP zoekt echt alles voor de Ajaxcieden. Wat een onzin bericht dit. Sjaak Swart is eigenlijk voor Feyenoord. So what???
Vind ik leuk
woensdag 14 februari 2018 om 10:43
Zelfs na al die Ajax berichten kan je Ajacied nog steeds niet goed spellen?
Vind ik leuk
woensdag 14 februari 2018 om 11:15
Spellingbitch nr 413
Vind ik leuk
woensdag 14 februari 2018 om 10:47
En Bergkamp ook. Is dit dan inderdaad een artikel waard. En ook nog zo arrogant aangeboden kleding afwijzen omdat dit zogenaamd niet kan omdat je voor Ajax bent.
Vind ik leuk
woensdag 14 februari 2018 om 10:54
Ja. Andersom zijn er ook zat Ajax spelers die voor een andere club zijn.
Vind ik leuk
woensdag 14 februari 2018 om 11:08
Doorverkopen jonguhhh :-)
Vind ik leuk
Shenzen +314
woensdag 14 februari 2018 om 10:41
Clickbait berichten....
Vind ik leuk
Barry10 +1250
woensdag 14 februari 2018 om 10:42
Boeiend artikel man van iemand die zijn eerste minuten in ajax 1 nog moet maken.
Vind ik leuk
Butsbal +10683
woensdag 14 februari 2018 om 10:43
Ronald Koeman heeft wel een idee
Vind ik leuk
woensdag 14 februari 2018 om 10:45
Grote nieuwswaarde dit bericht over ene Noa Lang. Tommie vindt Ieniminie ook lekkerder dan Pino.
[Reactie gewijzigd op woensdag 14 februari 2018 om 10:48]
Vind ik leuk
Dorzon +3684
woensdag 14 februari 2018 om 10:50
hahahaha ja precies en gisteren at ik ook geen bloemkool. Dat is een even nuttig nieuwsfeit dan dit hele artikel
Vind ik leuk
woensdag 14 februari 2018 om 11:15
Niveautje VP op woensdagmorgen: wat is het verschil tussen een appel en een peer? Een appel kun je eten......en een peer wel.
Vind ik leuk
mchollie +3260
woensdag 14 februari 2018 om 10:46
Grote loser dus, past wel bij Ajax.
Vind ik leuk
woensdag 14 februari 2018 om 11:02
Hahahaha haterrrrrr
Vind ik leuk
woensdag 14 februari 2018 om 11:18
Jij profileert jezelf hier ook als Feyenoord hater

Overduidelijk!
Vind ik leuk
woensdag 14 februari 2018 om 11:19
Nee hoor. Ik heb zelfs vroeger in de Kuip gewerkt.

Jij bent een billenlikker van het legioen. Maar dat zijn ze allemaal bij ADO. Die hebben bewezen angst voor het legioen, altijd al gehad.
Vind ik leuk
woensdag 14 februari 2018 om 12:45
Vgm zijn de neusjes er voor weggerend , en dat met veel meer mensen haha
Vind ik leuk
woensdag 14 februari 2018 om 16:45
Jullie hebben de grootste muil maar rennen het hards met dat kindervak 410
[Reactie gewijzigd op woensdag 14 februari 2018 om 16:46]
Vind ik leuk
woensdag 14 februari 2018 om 16:47
Gedraag jij je is ff joh
Vind ik leuk
woensdag 14 februari 2018 om 16:55
Moet jij zeggen alles wat met feijenoord te maken heeft maak jij belachelijk stoere boy geef je adres maar even
Vind ik leuk
woensdag 14 februari 2018 om 22:09
Hahaaaa toetsenbordhoolie.

Zielige boykie ben je ook
Vind ik leuk
woensdag 14 februari 2018 om 22:19
Stoere laffe boy net thuis gebracht met busje
Vind ik leuk
woensdag 14 februari 2018 om 22:23
Is goed twinkieboyy
Vind ik leuk
woensdag 14 februari 2018 om 22:25
Lafaard
Vind ik leuk
woensdag 14 februari 2018 om 22:28
Jij noemt mij lafaard en wilt mijn adres? Waarom geef je je eigen adres niet dan als je zo stoere knul bent?
Vind ik leuk
woensdag 14 februari 2018 om 22:31
Laffe herder
Vind ik leuk
woensdag 14 februari 2018 om 22:33
Hahaaa kneusje qwerty-terrorist
Vind ik leuk
woensdag 14 februari 2018 om 22:37
Zoon van de melkboer
Vind ik leuk
woensdag 14 februari 2018 om 22:51
Je bent bang
Vind ik leuk
woensdag 14 februari 2018 om 22:38
Of was het de schilleboer
Vind ik leuk
Dorzon +3684
woensdag 14 februari 2018 om 10:50
who the fuck is noa lang? Zijn er geen andere artikelen over ajax te verzinnen?
Vind ik leuk
woensdag 14 februari 2018 om 11:08
Alles over Ajax is hot news man, snap je dat nog niet?
Vind ik leuk
JoeyC +722
woensdag 14 februari 2018 om 10:53
Wat meer respect naar de club die je een kans heeft gegeven en heeft opgeleid mag ook wel. Toch wel een probleem tegenwoordig. Niet alleen in het voetbal, maar de hele maatschappij. Weinig respect aan anderen wordt er nog getoond.
Vind ik leuk
woensdag 14 februari 2018 om 11:09
Ah joh hij is gwn eerlijk. Ik snap em wel
Vind ik leuk
JoeyC +722
woensdag 14 februari 2018 om 11:26
Eerlijk zijn mag ook, maar ik vind de opmerking dat hij zijn Feyenoord shirtjes weggaf, getuigen van weinig respect en dankbaarheid. Dat is mijn eerlijke mening. Ikzelf zou het shirtje van de profclub die het in mij zag zitten wel bewaren. Daarnaast ook een mooi stukje persoonlijke geschiedenis.
Vind ik leuk
woensdag 14 februari 2018 om 11:28
Als Ajacied zijnde stelt een Feyenoord shirt echt niks voor, zelfs als je er hebt gespeeld of voor hebt gewerkt (net als ik). Geloof me ;-)

Alle onzin die ik destijds kreeg, gaf ik ook weg of die verkocht ik gewoon.
Vind ik leuk
JoeyC +722
woensdag 14 februari 2018 om 11:42
Ach ja, verschil van cultuur / opvoeding lijkt het me dan. Ik verkoop zelf bijvoorbeeld ook niet iets wat ikzelf gratis heb gekregen. Er zullen ook genoeg Ajacieden zijn die wel respect weten te tonen. Ook al is Feyenoord van oudsher de grote rivaal.
Vind ik leuk
woensdag 14 februari 2018 om 11:48
Ja hoor, verschil van cultuur en opvoeding dat zal het zijn. Als ik alle spullen moest bewaren die ik gratis heb gekregen in mijn leven, heb ik een loods nodig.

Lul toch niet zo stom man.
Vind ik leuk
JoeyC +722
woensdag 14 februari 2018 om 11:57
Het gaat me er meer om dat je spullen verkoopt die je gratis hebt gekregen. Zou ik nooit doen. Is me aangeleerd door mijn ouders. Jij hebt / had andere ouders. Kan jij ook niets aan doen. Ik neem je het ook niet kwalijk, ik wou gewoon even eerlijk zeggen wat ik ervan dacht. Net zoals dat ik denk dat jij niet tekenend bent voor alle Rotterdamse Ajacieden.
Vind ik leuk
woensdag 14 februari 2018 om 12:03
Het is een kwestie van rente, ruimte en risico. Dat is zeker niet aangeleerd door jouw ouders he?

Vind ik leuk
Blindsy +6441
woensdag 14 februari 2018 om 11:50
Een echte neus, dus,. gratis spullen verkopen :-)
Vind ik leuk
woensdag 14 februari 2018 om 11:53
Hahaaa

Ik zie het anders, maar prima joh.
Vind ik leuk
Blindsy +6441
woensdag 14 februari 2018 om 16:42
Hij was te leuk om te laten liggen. Maar verder is het leven en laten leven. Iemand die zelfs bij 010 heeft gewerkt om qua beleving toch voor 020 te kiezen, kan ik geen meeloper noemen. Moet er zelfs wel een beetje om lachen. 'Ach, tis maar je werk', dat moet jij toch vrij vaak gedacht hebben, haha.
[Reactie gewijzigd op woensdag 14 februari 2018 om 16:43]
Vind ik leuk
woensdag 14 februari 2018 om 22:05
Was een leuke tijd hoor.
Vind ik leuk
Blindsy +6441
vrijdag 16 februari 2018 om 09:06
Goed om te horen. Wat waren jouw werkzaamheden precies? En uit pure interesse; wat doe je tegenwoordig?
Vind ik leuk
vrijdag 16 februari 2018 om 10:01
Was een bijbaantje hoor. Zette het eten klaar in de Skyboxen voor de wedstrijd. Tijdens de wedstrijd in een lege skybox zitten om de wedstrijd te bekijken en na de wedstrijd afruimen. Ideaal!!

Nu werk ik in the world of finance ;-) Wat doe jij?
Vind ik leuk
Blindsy +6441
vrijdag 16 februari 2018 om 10:12
Ik werkte 17 jaar voor b2b-uitgeverijen, was teammanager/hoofdredacteur van een data/contentredactie van 16-20 man.
Heb veel reorganisaties/verkopen overleefd, maar eind 2016, bij weer een verkoop en een geplande halvering van mijn redactie besloten om op zoek te gaan naar iet anders. Vond niet dat ik nog geloofwaardig was als teammanager, wetende dat we zoveel kwaliteit/kwantiteit gingen inleveren.

Helaas is mijn 1e avontuur in een andere branche (pharmacie) mij slecht bevallen. We gaan uit elkaar omdat mijn manager en ik duidelijk een verschillende mening hadden over de situatie rondom mijn teams en de wijze waarop we stappen konden maken. Ik ben een 100% people manager, en heb een groot geloof in het gegeven dat je alleen prima functionerende afdelingen kunt hebben, als je alle hobbels, alle hindernissen van jouw teams, weghaalt. De onvrede en wantrouwen richtte zich helaas, vooral op hun recente verhuizing naar deze voor hen nieuwe omgeving, en de wijze waarop de manager met hun om ging.
Heb de onvrede gebundeld en aan de manager voorgelegd. Antwoord manager: men moest niet zeuren maar werken. En anders maar vertrekken. En dat in een tijd dat we het over spiritueel leiderschap, mindfulness en verbinding zoeken hebben. :-)
Tja. Na 3 weken wist ik dus al: dit gaat niet goed komen. Bleek de goede man ook nog eens een enorme control freak te zijn, wilde elke dag met zijn 3 teammanagers, 45 min overleggen om zo 8 u werk van elkaar door te nemen. Da's wat overdreven. Verder werd er geen enkele afspraak over wat dan ook, gemaakt zonder zijn toestemming. Ik had net 17 jaar volledig zelfstandig een organisatie geleid, moest ik al die vrijheden dus inleveren, bleek.
Heb het nog ruim een half jaar geprobeerd, maar uiteindelijk gezamenlijk besloten dat het beter is om uit elkaar te gaan. Kan hij op zoek naar een ja-knikker, en ik op zoek naar een baan waar ik met een hoop vrijheid, en op zeer enthousiaste wijze, aan kwaliteit mag bouwen, en de lol weer terugkrijg op de werkvloer.
Ik vertrek er met opgeheven hoofd, ik maakte al stappen met de teams, er was vertrouwen en er stond een mooi Jaarplan in de steigers om blijvend aan een betere samenwerking, multifunctionaliteit, en procesverbeteringen te werken. En nu ben ik weg, en ligt alles stil. Het is niet anders. Wanneer je weet dat je totaal verschillende inzichten hebt, is het beter om uit elkaar te gaan.

Eea houdt wel in dat deze 51-jarige kerel, miv maandag as officieel weer klant bij het UWV is.
Ben op dit moment ook enorm aan het nadenken over mijn evt. volgende stap. Heb in ieder geval besloten om actief te zoeken naar functies waar woorden als content, data, datebeheer etc in staan vermeld. Omdat dát nu eenmaal is wat ik 17jr heb gedaan. Heb geen echte voorkeur voor een branche; ik heb ook in de finance gewerkt, in de ICT, uitzendbranche en bij diverse uitgeverijen.
Mijn credo: tevreden klanten krijg je via tevreden medewerkers. Dat heb ik voor mijzelf al ruim 25jr in leidinggevende functies bewezen.
Ik vind de uitdaging (succesvol bouwen aan een prima presterende afdeling, zorgen voor betere samenwerking, mensen individueel zien verbeteren, etc) belangrijker dan het type branche.
Wel zal ik bij een evt. keuze nog beter letten of de sfeer binnen de organisatie, de gewenste stijl van leidinggeven, bij mij past. En of ik ruimte kan krijgen om op zelfstandige wijze mijn afdeling(en) te mogen runnen.
En sowieso maar eens zorgen om uitgenodigd te worden!
Maar goed, oude werk is afgerond, van iedereen afscheid genomen, en ruim 1,5 week even uitgerust. Vanaf dit weekend echt actief op zoek, heb daar overigens wel zin in!

Lang verhaal, maar werkgevers houden ook van voetbal, je weet dus maar nooit wie dit leest :-)
Overigens ken ik genoeg mensen in de finance wiens baan/loopbaan op de tocht staat, ik wens je dan ook graag veel succes toe!
[Reactie gewijzigd op vrijdag 16 februari 2018 om 10:44]
Vind ik leuk
vrijdag 16 februari 2018 om 10:31
Ik word gek van al die hippe termen, nieuwe werkwijzes en management theorieën. Omdat je er in de praktijk maar bar weinig van terug ziet en er ontiegelijk veel geld in wordt gepompt. Ik vind het naar voor je dat een verschil van inzicht heeft geresulteerd dat je op zoek moet naar een andere baan. Ik denk dat het niet lang zal duren voordat je wat anders vindt met de ervaring en skills die je hierboven beschrijft ;-)
Vind ik leuk
Blindsy +6441
vrijdag 16 februari 2018 om 10:54
Het ging er nog gekker aan toe; in december een positieve beoordeling, wat voor mij aanleiding was om er echt de schouders onder te zetten en een Jaarplan vol gewenste verbeteringen op te gaan leveren 4 Weken later kreeg ik te horen dat het toch beter was om uit elkaar te gaan, want de wijzigingen gingen niet snel genoeg. Wat dus in december prima was, was dat in januari niet meer? Flauwekul.
Ik had max 85% van de bezetting tot mijn beschikking (langdurig zieken) en een pak vol doelstellingen. Alles afgekregen en dan toch weggestuurd worden omdat er blijkbaar nog meer gedaan had moeten worden. Zal het niet te inhoudelijk maken maar het ging om dingen waar we nog niks over hádden afgesproken. Maar wel zaken betrof die ik vanaf januari zou gaan uitvoeren, als we alle eerdere doelstellingen hadden behaald, en de langdurig zieken weer zouden instromen. Dat was in december prima, maar in januari ineens niet.
Ach, belangrijkste kritiek die mijn medewerkers op hem hadden, was dat hij te weinig zicht had op hun werk, en de werkvoorraden nogal onderschatte. Tja, dan roep je, zonder dat je dit op kennis baseert, inderdaad vrij makkelijk dat we nog wel meer kunnen doen. Mensen heb ik dus helaas gelijk moeten geven, hij heeft inderdaad geen idee, en onderschat het werk en de werkstress inderdaad behoorlijk.

Overigens ben ik ook niet zo van al die moderne termen .Maar ik bedoel; in een periode waarin we weer overal roepen dat de mens centraal staat, en dat people management, elkaar met elkaar verbinden, essentieel is, moet ik weer een manager treffen die niet tegengesproken wil worden, precies wil dat alles gaat zoals hij het al 20 jaar doet, en mensen vooral als een middel ziet om doelen te bereiken. Tja.
Overigens, op een groep van 3 teammanagers ben ik al weer nr 4 die om welke reden dan ook, voortijdig opstapt. Dat geeft je te denken.

En nu gaan we het weer over voetbal hebben. Fijn weekend alvast, hopelijk komen er nog een paar leuke wedstrijden langs.
[Reactie gewijzigd op vrijdag 16 februari 2018 om 11:02]
Vind ik leuk
Dorzon +3684
woensdag 14 februari 2018 om 11:35
dat marokaantje bij ajax op het middenveld vind het gebrek aan respect inderdaad ook een probleem ;-)
Vind ik leuk
JoeyC +722
woensdag 14 februari 2018 om 11:59
Respect moet natuurlijk ook wederzijds zijn.
Vind ik leuk
Blindsy +6441
woensdag 14 februari 2018 om 11:46
Is allemaal buhnepraat, omgekeerd roepen Feyenoord-spelers ook dingen die het goed doen bij het Legioen, zeker als het over Ajax gaat.
Dit zijn de opmerkingen waar Kale en Kokkie van gaan kwijlen joh, laat lekker gaan. Jochie heeft tot de C-tjes bij Feyenoord rondgelopen, hij zal er echt niet aan zijn haren naartoe gesleurd zijn, maar net als elk ander jochie, apetrots zijn geweest.
Vind ik leuk
ihvmmdk +5645
woensdag 14 februari 2018 om 10:56
hahaha nou en! Ik weet zeker dat er in de Ajax opleiding jongens zijn die en Feyenoord hart hebben.
Vind ik leuk
woensdag 14 februari 2018 om 10:58
Eerlijke gozer
Vind ik leuk
woensdag 14 februari 2018 om 11:02
HAHAHAHAHAHAHAHAHahahaha

EN AL DIE FEYENOORDERS HIER ZEGGEN DAT IK NIET SPOOR EN DE ENIGE BEN IN RDAM DIE VOOR AJAX IS

BAMMMMM IN YOUR FACE!!!!!!
Vind ik leuk
Grijs +1176
woensdag 14 februari 2018 om 11:10
Maar je wil nog wel even bewijzen dat je niet spoort?
Vind ik leuk
woensdag 14 februari 2018 om 11:12
Nee ff mn gelijk halen na alle verwensingen, bedreigingen en etc ;-)
Vind ik leuk
Grijs +1176
woensdag 14 februari 2018 om 11:22
Ik weet niet welke issues je hebt, maar dit heeft je dan blijkbaar erg hoog gezeten. Mijn tip voor de volgende keer: laat je niet zo opnaaien door wat anonieme mensen.
Vind ik leuk
woensdag 14 februari 2018 om 11:23
Ja ik zat er hartstikke mee. Kon er niet van slapen...:-(
Vind ik leuk
WTSGD +1158
woensdag 14 februari 2018 om 11:14
Je bent zeker niet de enige. Jullie IQ loze holbewoner van een capo van 410 woont ook in Rdam.
Vind ik leuk
woensdag 14 februari 2018 om 11:16
Leg dat die 'hoogbegaafde' Feyenoorders dat eens uit ;-)

Hahaaaaaaaaa
Vind ik leuk
woensdag 14 februari 2018 om 11:19
Jij bent echt compleet de weg kwijtgeraakt. Waar is het met jou misgegaan?
Vind ik leuk
woensdag 14 februari 2018 om 11:21
Hey liever als Rotterdammer voor Ajax zijn dan een adoboy die de billen likt van het legioen.
Vind ik leuk
Rood&wit +2708
woensdag 14 februari 2018 om 13:06
Uit de kinderwagen gevallen waarschijnlijk ;-)
Vind ik leuk
woensdag 14 februari 2018 om 13:38
Op z'n minst........de klap is hard aangekomen in ieder geval.
Vind ik leuk
woensdag 14 februari 2018 om 14:16
Zegt een billenlikker..
Vind ik leuk
woensdag 14 februari 2018 om 16:48
Grote held achter de voordeur en als je naar buiten loopt hoofd naar beneden grootmuil
Vind ik leuk
woensdag 14 februari 2018 om 22:13
Haha voor jou zeker?? Hahaha ik lach me dood om zulke stoere mannetjes zoals jij.
Vind ik leuk
Rodajc +8078
woensdag 14 februari 2018 om 11:06
Nou echt stoer hoor.
Vind ik leuk
pos +7290
woensdag 14 februari 2018 om 11:12
Pffff gaan we weer met zo'n topic. Ajax kan je vergelijken met het Nederlands elftal. Iedereen wil erbij horen als het goed gaat. Dat is als club nu niet bepaald iets om trots op te zijn.
Vind ik leuk
Dtc0314 +621
woensdag 14 februari 2018 om 11:20
En toch heb je in het feyenoord shirt gespeeld.. en maar praten wat moet een ajax fan met een feyenoord shirt. Als je echt zo echte fan was was je geeneens bij feyenoord gaan spelen. Zal ik tenminste niet doen. Dan had ik sparta wel opgebeld of ze ook interesse hadden
Vind ik leuk
Blindsy +6441
woensdag 14 februari 2018 om 11:49
Joh hij heeft waarschijnlijk nog zijn hele kast volhangen met al zijn oude wedstrijdshirtjes. Is toch totaal niet serieus te nemen, een joch wat 4-5-6jr wekelijks een Feyenoordshirt droeg, hoeft het ineens niet meer? Lekker supporters pleasen, niks meer, niks minder.
Vind ik leuk
woensdag 14 februari 2018 om 11:27
Totall loserrrr.
Vind ik leuk
stratumseind +127799
woensdag 14 februari 2018 om 11:39
Doe anders nog een topic over een puber die nog geen enkel keer een eredivisie seizoen in zijn benen heeft . Deze jongen kennen we nu wel na 6 topics
Vind ik leuk
woensdag 14 februari 2018 om 11:42
Ik heb er ook een paar. Niets mis mee.
Vind ik leuk
soplul +1872
woensdag 14 februari 2018 om 12:02
Mijn god wie heeft die Rotterdamse ajaXCied hier losgelaten zeg??

Wat een droevig figuur.
Ben je mooi klaar mee als echte Ajacied als zo'n schreeuwpuber je clubje hier vertegenwoordigt.
Vind ik leuk
woensdag 14 februari 2018 om 13:39
Raar figuur ja!
Vind ik leuk
woensdag 14 februari 2018 om 14:15
Hahaha je mening kan me niet schelen meneer...

Hahaha mooi dit!
Vind ik leuk
soplul +1872
woensdag 14 februari 2018 om 15:10
En jouw kinderachtig geschreeuw kan echt niemand hier iets schelen.
Maar zet jezelf gerust voor lul.
Vind ik leuk
woensdag 14 februari 2018 om 15:25
Doe jezelf al soplul.
Vind ik leuk
allround +1444
woensdag 14 februari 2018 om 12:11
Dat hij een Ajax fan is en voor Feyenoord speelde, is ook het probleem niet. Maar zo ondankbaar doen naar de club die hem de kans en mogelijkheid heeft gegeven om zich verder te ontwikkelen is totaal respectloos.
Vind ik leuk
woensdag 14 februari 2018 om 12:19
hoezo haat reacties willen uitlokken !
Vind ik leuk
HansVites +4114
woensdag 14 februari 2018 om 12:29
Een Rotterdammer die Ajax fan is zijn daar geen medicijnen voor?
Of is het ook gewoon een teletekst supporter?
Vind ik leuk
woensdag 14 februari 2018 om 14:18
Nog zo een hersenloze...jochie toch. Denk toch niet alleen in dogma's
Vind ik leuk
donderdag 15 februari 2018 om 19:35
Moet jij nodig zeggen als fan van die plasticclub, waar het vaak nog voor geen kwart vol zit in die met afstand lelijkste stadion van Nederland.
Vind ik leuk
Teo Smith +19324
woensdag 14 februari 2018 om 12:33
Dus? Maak er een mooie carriere van.
Vind ik leuk
Johan.l +4284
woensdag 14 februari 2018 om 12:34
Het grooste voorbeeld Dikkie Kuijt
Vind ik leuk
woensdag 14 februari 2018 om 13:16
Die had als jochie maar één droom, voor Ajax spelen.
Vind ik leuk
woensdag 14 februari 2018 om 12:36
Probeert VP hier een beetje haat uit te lokken tussen Feyenoord en ajax? Dit geeft echt geen meerwaarde.
Vind ik leuk
woensdag 14 februari 2018 om 12:48
dus een echte ajax fan
Vind ik leuk
Rood&wit +2708
woensdag 14 februari 2018 om 13:03
Het is gewoon een gebrek in de opvoeding van deze jongen.
Vind ik leuk
woensdag 14 februari 2018 om 13:15
Ach Dirk Kuijt was in z'n hart ook een Ajacied.
Vind ik leuk
woensdag 14 februari 2018 om 13:18
:-)
Vind ik leuk
woensdag 14 februari 2018 om 13:26
Toch mooi dat hij het weggeeft, er zijn er genoeg die er iets anders mee zouden hebben gedaan.
Vind ik leuk
woensdag 14 februari 2018 om 14:56
Juist ja
Vind ik leuk
Blac-ca +209
woensdag 14 februari 2018 om 15:57
Moet kunnen toch.
Vind ik leuk
woensdag 14 februari 2018 om 19:30
Een mannetje recht voor de raap, mooi. Natuurlijk fantastisch dat je ALTIJD AJACIED bent gebleven.
Eenmaal Ajacied, altijd Ajacied.
Vind ik leuk
woensdag 14 februari 2018 om 21:46
Er zijn zoveel Amsterdammers zoals ik die Feyenoord een superclub vinden en Ajax gewoon een handelshuis. De club van het volk werd kampioen en dit werd door geheel Nederland gevierd.Zonder het grote geld van dat handelshuis toch even kampioen worden.Ze zijn er nog ziek van in Amsterdam.En dit jaar word het PSV,en geen Ajax.
Vind ik leuk
donderdag 15 februari 2018 om 19:36
Haha tuurlijk ben jij zogenaamd Amsterdammer, en ik ben de Paus.
Vind ik leuk
donderdag 15 februari 2018 om 00:13
Een Ajacied met een Feyenoord shirt, zal gebruikt worden om zijn kont af te vegen en retour afzender gestuurd worden
Vind ik leuk
donderdag 15 februari 2018 om 01:20
allemaal haatreacties weer, terwijl als het andersom zou zijn dit stukje verfilmd zou worden en het clubliefde is wat je nergens in Nederland kan vinden anders dan in Rotterdam-Zuid!
Vind ik leuk
donderdag 15 februari 2018 om 01:20
allemaal haatreacties weer, terwijl als het andersom zou zijn dit stukje verfilmd zou worden en het clubliefde is wat je nergens in Nederland kan vinden anders dan in Rotterdam-Zuid!
Vind ik leuk
donderdag 15 februari 2018 om 19:35
Tja, dat zijn die calimero's nou eenmaal.
Vind ik leuk
yuuup +8029
donderdag 15 februari 2018 om 04:31
Geweldig verhaal zeg!
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

'Rotterdamse Ajacied': "Wat moet een fan van Ajax nou met een Feyenoord-shirt?"