Zidane ziet aanvallende wissels beloond worden: Real Madrid verslaat PSG

    Zidane ziet aanvallende wissels beloond worden: Real Madrid verslaat PSG

    woensdag 14 februari 2018 om 22:36

    Real Madrid heeft na woensdagavond de beste papieren om de kwartfinale te halen in de Champions League. In eigen huis werd Paris Saint-Germain met 3-1 verslagen, mede door twee goals van Cristiano Ronaldo.

    De hele wereld keek woensdagavond, op Valentijnsdag, naar het Estadio Santiago Bernabeú, waar Real Madrid en Paris Saint-Germain dé kraker in de achtste finales van de Champions League speelden. Het duel stelde niet teleur. Real en PSG speelden in de hoogste versnelling en maakten er een aantrekkelijke wedstrijd van.

    De openingstreffer kwam op naam van Adrien Rabiot. De middenvelder uit de eigen opleiding kreeg de bal na 33 minuten voor zijn voeten en drukte af: 0-1. Met de belangrijke uitgoal op zak kon PSG achterover leunen. Daar maakte Real op zijn beurt weer gebruik van.

    Nog voor rust kwam de ploeg van trainer Zinedine Zidane op gelijke hoogte via Cristiano Ronaldo, die zijn honderdste Champions League-goal voor Real Madrid maakte. Hij faalde niet vanaf de stip na een overtreding van Giovanni Lo Celso op Toni Kroos. Diezelfde Kroos schreeuwde in de beginfase ook om een penalty, maar zijn schwalbe werd niet 'beloond'.

    In de tweede helft waren de meeste kansen voor PSG. Kylian Mbappé werd echter gestuit door Keylor Navas, een schot van Rabiot werd geblokt door Sergio Ramos en Dani Alves kwam een teenlengte tekort om een voorzet van Yuri Berchiche binnen te glijden. In de slotfase werd het verschil alsnog gemaakt - en Real Madrid was de gelukkigste.

    Marco Asensio speelde daarbij een hoofdrol. De invaller leidde eerste de 1-2 van Ronaldo in en was even later ook de aangever voor de 3-1, gemaakt door Marcelo. Zidane werd daarmee beloond voor zijn aanvallende wissels. Paris Saint-Germain moet een 3-1 nederlaag wegpoetsen in de return. Die is over drie weken in Parijs.

    Poll

    Gaat Real Madrid de kwartfinale halen ten koste van PSG?

    (702 stemmen)

    Plaats een reactie

    woensdag 14 februari 2018 om 22:37
    Zeg maar dag tegen je baantje emery, dit word gewoon de 3e champions league op rij voor ons real.. Goede wedstrijd, top invalbeurt van assensio.
    Vind ik leuk
    elmagico070 +17967
    woensdag 14 februari 2018 om 22:40
    Leuke wedstrijd gezien met een terechte winnaar!

    Hala Madrid!
    Vind ik leuk
    woensdag 14 februari 2018 om 22:43
    Zeker man, een echte topaffiche..
    Genoten van de wedstrijd en bij vlagen van ons real.
    We hadden het een dikke 20 min na rust moeilijk maar na de wissels kregen we waar we recht op hadden.

    Hala madrid
    Vind ik leuk
    elmagico070 +17967
    woensdag 14 februari 2018 om 22:47
    Hoop dat ze dit voortzetten en het spel was bij vlagen erg goed. In de return slim spelen en de trekker overhalen en de kwartfinale is een feit.

    Vind ik leuk
    woensdag 14 februari 2018 om 22:49
    Had er al vertrouwen in maar nu helemaal.
    We gaan voor de 3 op rij
    Vind ik leuk
    elmagico070 +17967
    woensdag 14 februari 2018 om 22:53
    De vorm lijkt net op tijd terug te komen. Een 3e CL pakken zou echt een topprestatie zijn wat denk ik nooit meer een club gaat verbreken.
    Vind ik leuk
    woensdag 14 februari 2018 om 22:58
    Dat denk ik ook niet man, gewoon een prestatie van formaat.

    Het heilige vuur lijkt weer even terug, vooral bij Marcello, kroos en modric.

    Dan is het nog steeds genieten.
    Vind ik leuk
    elmagico070 +17967
    woensdag 14 februari 2018 om 23:00
    Wat een geweldenaar is die Marcelo toch, kan zo genieten van zijn spel niet normaal meer.
    Vind ik leuk
    woensdag 14 februari 2018 om 23:01
    Ja idd, en echt een hele goede wedstrijd van zijn kant. Modric en kroos ook
    Vind ik leuk
    elmagico070 +17967
    woensdag 14 februari 2018 om 23:03
    Laten we het houden op uitstekende teamprestatie.
    Vind ik leuk
    donderdag 15 februari 2018 om 00:00
    Die mag wel over 2 jaar afbouwen bij Den haag ;)
    Vind ik leuk
    Maan88 +2702
    woensdag 14 februari 2018 om 23:16
    Zo fan zijn van Real dat je zelfs in de we/wij vorm praat. Maar toch namen als Marcello (Marcelo) en Assensio (Asensio) verkeerd schrijven. Hoe serieus wil je dan overkomen?
    Vind ik leuk
    13 +10539
    donderdag 15 februari 2018 om 05:15
    Ik denk niet dat je wilt beweren dat Jan Boskamp geen echte Feyenoorder is, maar ondertussen spreekt hij voortdurend namen van Feyenoorders verkeerd uit...
    Vind ik leuk
    donderdag 15 februari 2018 om 05:57
    Boskamp heeft moeite met alle namen haha. Laat hem lekker zeiken, vast een Psg fan die zijn frustratie op deze manier uit
    Vind ik leuk
    donderdag 15 februari 2018 om 05:55
    Wat een hatelijke reactie zeg, waar let je in godsnaam op. Nouja mijn stemming word er niet minder om ofzo. Dus je haat maar een end weg
    Vind ik leuk
    Rodajc +12681
    woensdag 14 februari 2018 om 22:43
    Hoop het toch eindelijk eens niet, krijg er de schijt van. Een Engelse club lijkt me wel weer eens mooi.
    Vind ik leuk
    woensdag 14 februari 2018 om 22:45
    Ik kan hier niet objectief op reageren gozer. Real Madrid is mijn club over de grens, maar als het dan een Engelse club word dan hoop ik Liverpool
    Vind ik leuk
    power +5005
    woensdag 14 februari 2018 om 22:52
    Niet zo hard roepen
    Vind ik leuk
    FSCeara +8046
    woensdag 14 februari 2018 om 22:55
    Ik heb gezegd als we deze winnen spelen we de finale.nu eerst even nog vol erop in Parijs!
    Vind ik leuk
    woensdag 14 februari 2018 om 23:00
    Dat vind ik nog iets te voorbarig, city, Liverpool, Tottenham en barca zie ik ook als geduchte tegenstanders.
    De parijse hel, gaat ook niet makkelijk worden.

    Neymar was toch constant dreigend
    Vind ik leuk
    elmagico070 +17967
    woensdag 14 februari 2018 om 22:37
    Mooie uitslag om mee naar Parijs te vliegen! Ronaldo doet het toch weer ff en de overwinning is wel terecht.
    Vind ik leuk
    Rodajc +12681
    woensdag 14 februari 2018 om 22:44
    Qua scoren nog altijd een topper, voetballend wordt het steeds minder helaas.
    Vind ik leuk
    elmagico070 +17967
    woensdag 14 februari 2018 om 22:49
    Zolang die blijft scoren is en blijft het een gigant!
    Vind ik leuk
    Setovitch +1462
    woensdag 14 februari 2018 om 22:44
    indd veel kraken hem af maar mooiste van hem vindt ik hoe meer ze zeiken hoe beter die wordt is al zijn hele carriere zo :p
    Vind ik leuk
    Hyena +27525
    woensdag 14 februari 2018 om 22:37
    Geen onterechte overwinning van Madrid, maar ik ben wel helemaal klaar met die ploeg. Het constante gerol en vragen naar kaarten komt echt mijn neus uit. Jammer dat zo'n scheidsrechter daar dan weer in meegaat en voortdurend met kaarten wappert. Asensio viel nog wel even fantastisch in, hoort altijd te spelen.

    PSG had overigens ook nog wel een pingel moeten krijgen (zeker na de eenvoudig gegeven strafschop aan Madrid) en net voor de 2-1 had Mbappé nog richting keeper kunnen gaan. Maar die werd nog even onterecht afgevlagd. Toch weer op behoorlijk cruciale momenten in de wedstrijd.

    Het zit Spaanse ploegen wel heel erg vaak behoorlijk mee in de Champions League. Maar neemt niet weg dat die vandaag wel beter waren.
    Vind ik leuk
    Filip_FCU +11391
    woensdag 14 februari 2018 om 22:39
    Niet erg vaak, altijd. Blijf me elke keer weer verbazen. En dat wijven gedrag moeten we inderdaad al te lang aan zien. Word er misselijk van, maar ja ze waren ook wel de betere voetballende ploeg.
    Vind ik leuk
    Hyena +27525
    woensdag 14 februari 2018 om 22:43
    De defensie van PSG is niet goed genoeg. Vreemd dat een trainer dan een spits eraf haalt en zijn ploeg nog meer achteruit stuurt. Dan neemt de druk op die verdediging alleen maar toe..

    De aanval is de beste verdediging en zeker met zo'n voorhoede. Tactisch slippertje van Emery als je het mij vraagt.
    Vind ik leuk
    woensdag 14 februari 2018 om 22:42
    Er was er maar één die letterlijk heel de wedstrijd opzichtig aan het duiken was. En dat was Neymar. Kijk alle voetballers laten zich makelijk vallen tegenwoordig, maar dat neppe grijpen naar het scheenbeen is echt super onsympathiek...
    Vind ik leuk
    Nummer Diez +2825
    woensdag 14 februari 2018 om 22:45
    Kroos kent daar anders ook iets van hoor Real Rotterdam!
    Vind ik leuk
    Seizoenkaart +8808
    woensdag 14 februari 2018 om 23:21
    Jij moet echt je muil houden met je dat psg real Madrid even zou oprollen.
    Autist
    Vind ik leuk
    Hyena +27525
    woensdag 14 februari 2018 om 22:46
    Neymar is inderdaad net zo erg en past dan ook prima bij Real Madrid. Die komt dan ook uit de Spaanse competitie, daar schijnt het heel normaal te zijn.

    Modric, Kroos en Isco zijn heerlijke voetballers, maar die schwalbes vandaag waren om te kotsen. En dat geschreeuw van Marcelo, doe even normaal. Leek wel alsof hij geraakt werd door een verdwaalde kogel.
    Vind ik leuk
    woensdag 14 februari 2018 om 22:55
    In Spanje is dat idd normaal. Zelfs bij de amateurs. Neemt niet weg dat het veevelend is (en Neymar heeft die onzin helemaal niet nodig)

    Vond de bovengenoemde drie niet zo opzichtig vallen als Neymar. Penalty was heel licht, maar gewoon een logische duik. Onervarenheid van Lo Celso.

    Wat er met Marcelo aan de hand is weet ik niet. Maar het leek me dat ie echt pijn had omdat ie voor de val al z'n arm verkrampt hield, echt heel hard schreeuwde en de plek niet per se logisch was voor een schwalbe

    Vind ik leuk
    Mrunterwijst +5148
    woensdag 14 februari 2018 om 22:56
    Neymar en de 11 Madrilenen waren allemaal aan het duiken
    Vind ik leuk
    Nummer Diez +2825
    woensdag 14 februari 2018 om 22:43
    waar ik mijn bedenkingen bij heb dat zo'n topmatch wordt gefloten door een debutant die naar mij mening lichtjes floot in het voordeel van Real.
    Ramos in de 16 had ook op de stip gemoeten , maar terechte goal van Marcelo .
    PSG heeft mij in de 2 time teleurgesteld , en Mbappé is in mijn ogen geen 180 miljoen waard.
    Vind ik leuk
    rinirat +1779
    woensdag 14 februari 2018 om 22:49
    Ik ben het volledig met je eens.... toch ook een zware handsbal van Ramos.
    Vind ik leuk
    woensdag 14 februari 2018 om 22:57
    Op papier was het natuurlijk hands. Maar echt heel zwaar vond ik het zelf niet. Hij probeert z'n arm duidelijk nog weg te trekken en krijgt ehm vervolgens keihard tegen zn bovenarm geschoten. Vlak bij de borst
    Vind ik leuk
    FSCeara +8046
    woensdag 14 februari 2018 om 22:57
    Ik hoor je niet over de duikelaars van PSG ? Ben niet kapot van dat vallen bij geen enkel team ook niet bij mijn eigen club. Als er eens wat meer kaarten werden getrokken voor dat soort ongein was je er binnen een paar maanden van af.
    Vind ik leuk
    rinirat +1779
    donderdag 15 februari 2018 om 11:59
    Ben ik ook eens hoor,die Neymar liep ook maar te duiken.
    Maar de manier waarom RM de vrije trappen krijgt is werkelijk schandalig.
    Vind ik leuk
    Noudyo. +14608
    woensdag 14 februari 2018 om 22:37
    `Die laatste tien minuten waren echt top. Continu aanvallen. Kan ik echt van genieten.

    Dan wordt PSG in een paar minuten toch wel te kijk gezet. Lang leek het er naar uit dat PSG er met een goeie uitgangspositie uit kwam, maar in één keer, paf, 3-1. Knap. Die verdediging van PSG is wel echt verschrikkelijk matig, vooral wanneer je Europees succes wil boeken.

    Real moet dit kunnen afmaken.
    Vind ik leuk
    Filip_FCU +11391
    woensdag 14 februari 2018 om 22:38
    Leuk hoor Ronaldo 2 goals maar man man man voetballend is hij zò hard afgezakt. Jammer!
    Vind ik leuk
    woensdag 14 februari 2018 om 22:38
    Zidane mag lof krijgen gouden wissels siiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii Hala Madrid! asi asi asi gana Madrid
    [Reactie gewijzigd op woensdag 14 februari 2018 om 22:38]
    Vind ik leuk
    woensdag 14 februari 2018 om 22:39
    Lekker he, gefeliciteerd pik. Ik zei toch een beetje vertrouwen. Assensio geweldige invalbeurt. Maar dik verdiend
    Vind ik leuk
    woensdag 14 februari 2018 om 22:41
    Ben blij dat je gelijk hebt gekregen.
    Vind ik leuk
    woensdag 14 februari 2018 om 22:44
    Soms heeft een ajacied wel eens gelijk ;)
    Je weet het he, over de grens zijn we vrienden haha
    Vind ik leuk
    woensdag 14 februari 2018 om 22:45
    Sowieso :p
    Vind ik leuk
    woensdag 14 februari 2018 om 22:46
    Haha :p morgen niet meer :(
    Vind ik leuk
    woensdag 14 februari 2018 om 22:47
    Dat klopt!
    Vind ik leuk
    woensdag 14 februari 2018 om 22:48
    Haha lekker bien wij begrijpen elkaar
    Vind ik leuk
    woensdag 14 februari 2018 om 22:51
    Bij deze dan...
    Vind ik leuk
    Antikunstgras +11998
    donderdag 15 februari 2018 om 06:36
    Dat je haar begrijpt zegt wel wat. Er zijn er namelijk niet veel die in die categorie vallen.
    Vind ik leuk
    Filip_FCU +11391
    woensdag 14 februari 2018 om 22:40
    Ronnie weer de beste bien?
    Vind ik leuk
    Nummer Diez +2825
    woensdag 14 februari 2018 om 22:46
    Met dank aan de scheids Lozano een debutant voor zo een topmatch?
    Vind ik leuk
    woensdag 14 februari 2018 om 22:47
    Haha ga hard janken in een hoekje. Tissues nodig?
    Vind ik leuk
    Nummer Diez +2825
    woensdag 14 februari 2018 om 22:52
    Neen helemaal niet nodig maar wees eerlijk er zijn kaarten gegeven die veel te licht waren , daar moet je eerlijk in zijn .
    Penalty had ook gemogen hands Ramos in de 16 of niet soms?

    Maar mooie goal Marcelo , PSG stelde 2 de time teleur
    Vind ik leuk
    woensdag 14 februari 2018 om 22:53
    De zoekdoekjes zullen straks wel op zijn van de tranen.
    Vind ik leuk
    Nummer Diez +2825
    woensdag 14 februari 2018 om 22:59
    Onozelaar geef toe dat real weerom hulp heeft gehad van de scheids , en ik ben niet alleen hier die dit zegt hoor maar huilen voor Real jongen toch dan ken jij mij niet hoor ,
    Hopelijk in Parijs een scheids met meer ervaring .
    Vind ik leuk
    Seizoenkaart +8808
    woensdag 14 februari 2018 om 23:23
    Je mi moet je Barcelona bijbel je graf in mee nemen .
    Iedere keer Madrid afkraken. Ben ik zat Door jouw.
    Vind ik leuk
    FSCeara +8046
    woensdag 14 februari 2018 om 23:02
    Ik had niet anders verwacht ouwe zeurdoos. Heb je wedstrijd gekeken ? En is niet verdiend ?
    Succes volgende week !
    Vind ik leuk
    FSCeara +8046
    woensdag 14 februari 2018 om 23:00
    Ik heb je vorge week nog gezegd dat Zidane niet slecht is.het draait in de conpetitie even een jaar niet maar mensen vergeten wat hij tot nu toe heeft betekend voor onze club !
    Vind ik leuk
    woensdag 14 februari 2018 om 22:39
    Godzijdank voor het voetbal wint Real. Ronaldo niet heel scherp, maar wel veel arbeid wat zich weer uitbetaald.
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +84728
    woensdag 14 februari 2018 om 22:39
    De wissel Cavani heeft PSG genekt.
    Vind ik leuk
    Filip_FCU +11391
    woensdag 14 februari 2018 om 22:40
    Leg uit?
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +84728
    woensdag 14 februari 2018 om 22:43
    Je haalt een aanvaller eraf en dus je speelt om de 1-1 vast te houden door een verdediger in te brengen. Die wissel was nog te vroeg, doe je het aan het einde dan snap ik dat.
    Vind ik leuk
    woensdag 14 februari 2018 om 22:42
    Ja echt he wie haalt er nou zn spits uit voor een verdediger. Gaat ie met dani alves op rechtsbuiten spelen en mbappe in de spits wat minder werkt.
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +84728
    woensdag 14 februari 2018 om 22:44
    Ja precies, de trainer trekt zelf de angel uit het lijf.
    Vind ik leuk
    woensdag 14 februari 2018 om 22:50
    Wanhopige trainer ook. Snap nog steeds niet waarom ze Blanc ontslagen hebben en wat ik al helemaal niet snap is waarom psg deze man heeft gehaald.
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +84728
    woensdag 14 februari 2018 om 22:53
    Nee eigenlijk snap ik dat ook niet Muhammed. Blanc was nog niet zo slecht.
    Vind ik leuk
    woensdag 14 februari 2018 om 23:06
    Sterker nog hij was best prima.
    Vind ik leuk
    JG +255
    woensdag 14 februari 2018 om 22:43
    De ego's hebben PSG genekt, als ze voorin wat minder voor eigen succes waren gegaan en wat meer de bal zouden afgegeven aan elkaar had het in de eerste helft 0-3 kunnen geweest zijn.
    [Reactie gewijzigd op woensdag 14 februari 2018 om 22:44]
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +84728
    woensdag 14 februari 2018 om 22:45
    Hierboven staat wat ik ervan denk.
    Vind ik leuk
    goedemorgen +3024
    woensdag 14 februari 2018 om 22:44
    Nee, de wissel Asensio.
    [Reactie gewijzigd op woensdag 14 februari 2018 om 22:44]
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +84728
    woensdag 14 februari 2018 om 22:46
    Weet jij wel dat de wissel Cavani eerder was? Daardoor is de wedstrijd veranderd.
    Vind ik leuk
    goedemorgen +3024
    woensdag 14 februari 2018 om 22:48
    Toen Asensio erin kwam werd het veel gevaarlijker, we hebben toch dezelfde wedstrijd gezien?
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +84728
    woensdag 14 februari 2018 om 22:51
    Toen was Cavani er al lang uit en heeft de trainer zijn elftal omgezet. Je haalt je gevaar en scoringskans uit je ploeg door een verdediger in te brengen.
    Vind ik leuk
    goedemorgen +3024
    woensdag 14 februari 2018 om 22:55
    Maakt me niet uit, 3-1 :-)
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +84728
    woensdag 14 februari 2018 om 23:00
    Dat is een ander verhaal ;)

    Real is een mooie club hoor maar vanavond heb ik gekeken als liefhebber.
    Vind ik leuk
    goedemorgen +3024
    woensdag 14 februari 2018 om 23:04
    En we werden niet teleurgesteld, toch?
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +84728
    woensdag 14 februari 2018 om 23:10
    Zeker niet, leuke wedstrijd gezien.
    Vind ik leuk
    FSCeara +8046
    woensdag 14 februari 2018 om 23:04
    Toen Cavani eraf ging had PSG even het beste van het spel tot er door zidane werd gewisseld en de wedstrijd de winnaar kreeg die het verdiende.Real was gewoon beter of heb jij andere wedstrijd gezien op de balkan ?
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +84728
    woensdag 14 februari 2018 om 23:09
    Zidane heeft er goed op geanticipeerd ja. Dat klopt, PSG aanvaller eraf en Real er 1 bij. Er is te vroeg verdedigend gewisseld door PSG. Dus nee ik heb hetzelfde als gezien als jij in Brazilië ;)
    Vind ik leuk
    woensdag 14 februari 2018 om 22:46
    Wat was die Asensio goed zeg absurd hoe hij eroverheen denderde ..
    Vind ik leuk
    elmagico070 +17967
    woensdag 14 februari 2018 om 22:57
    Dat heb je goed gezien maat! Zonder Cavani is het voorin toch minder en het was duidelijk zichtbaar.
    Vind ik leuk
    stratumseind +147313
    woensdag 14 februari 2018 om 22:42
    Emery is schuldig aan deze nederlaag met zijn absurde wissel een back voor een spits.
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +84728
    woensdag 14 februari 2018 om 22:46
    Precies Straat!
    Vind ik leuk
    Hyena +27525
    woensdag 14 februari 2018 om 22:49
    Eens, echt een volslagen idiote wissel.
    Vind ik leuk
    woensdag 14 februari 2018 om 22:49
    Marcelo en Asensio konden eroverheen denderen. Echt geholpen heeft het niet.
    [Reactie gewijzigd op woensdag 14 februari 2018 om 22:51]
    Vind ik leuk
    woensdag 14 februari 2018 om 22:51
    Helemaal niet zelfs.
    Vind ik leuk
    woensdag 14 februari 2018 om 22:52
    Daarom zei ik niet echt geholpen.
    Vind ik leuk
    woensdag 14 februari 2018 om 23:06
    Ik vul je ook alleen maar aan.
    Vind ik leuk
    woensdag 14 februari 2018 om 23:07
    Geen probleem, haha.
    Vind ik leuk
    Setovitch +1462
    woensdag 14 februari 2018 om 22:43
    ik zei het toch
    Vind ik leuk
    Ajacied_8 +15642
    woensdag 14 februari 2018 om 22:44
    Verplichte kost voor Erik Ten Hag. Aanvallend wisselen wordt beloond.
    Vind ik leuk
    riGGY-AFCA +18137
    woensdag 14 februari 2018 om 22:45
    Gooooooood, lekker voor Assensio!
    Vind ik leuk
    riGGY-AFCA +18137
    woensdag 14 februari 2018 om 22:45
    Asensio
    Vind ik leuk
    Liwwadder +3934
    woensdag 14 februari 2018 om 22:46
    Voor deze keer mag Real winnen. PSG sjeikclub out!!
    Vind ik leuk
    rinirat +1779
    woensdag 14 februari 2018 om 22:47
    Je kan beter zeggen PSG geeft het weg,en zonder partijdig te zijn....
    De scheidsrechter was wel erg op de hand van... Ramos maakt gewoon zuiver hands.
    Paar vrije trappen voor Real zonder overtreding,en dat op dit niveau.
    Jammer..Domme wissels van de trainer van PSG en onervarenheid(blunders)
    Nekken ze hier.
    Vind ik leuk
    woensdag 14 februari 2018 om 22:49
    Asensio wat een topper. Ze hebben toch geen hazard nodig

    2 helft was Psg veel sterker
    Vind ik leuk
    Haagsekoerd +1313
    woensdag 14 februari 2018 om 23:11
    Wat vindt je van Nacho?
    Vind ik leuk
    woensdag 14 februari 2018 om 23:20
    Ook niks niet real waardig
    Carvagal veel beter
    Vind ik leuk
    Haagsekoerd +1313
    woensdag 14 februari 2018 om 23:41
    Heb liever Hakimi dan Nacho.
    Vind ik leuk
    woensdag 14 februari 2018 om 23:53
    Klopt maar ik denk nog onervaren.
    [Reactie gewijzigd op woensdag 14 februari 2018 om 23:54]
    Vind ik leuk
    Haagsekoerd +1313
    donderdag 15 februari 2018 om 00:32
    Heeft een tijdje geleden bij afwezigheid van Carvajal uitstekend opgevangen. Dat is echt een groot talent die speelt alsof die er al jaren loopt.
    Vind ik leuk
    donderdag 15 februari 2018 om 08:00
    Zeker groot talent. En is international.
    Vind ik leuk
    Haagsekoerd +1313
    donderdag 15 februari 2018 om 17:09
    Klopt ben je toevallig Marokkaans?
    Vind ik leuk
    Haagsekoerd +1313
    donderdag 15 februari 2018 om 17:57
    Moet ik een duimpje als een ja zien?
    Vind ik leuk
    donderdag 15 februari 2018 om 18:55
    Nee ik ben geen Marokkaan
    Vind ik leuk
    Haagsekoerd +1313
    donderdag 15 februari 2018 om 19:28
    Zeg dat dan gelijk ook-:)
    Vind ik leuk
    Argento8523 +6426
    woensdag 14 februari 2018 om 22:51
    Emery wordt er uitgegooid
    Vind ik leuk
    woensdag 14 februari 2018 om 22:54
    Genoten van de wedstrijd ronaldo laat weer zien waarom hij de beste is mensen gaan natuurlijk weer zeiken van penalty en rebound maar wel weer +2 en mede dankzij hem psg over die knie gelegd asencio viel erg goed in 2 assist en die marcelo blijft ook een geweldenaar die drang van hem naar de goal is indrukwekkend ramos is ook echt een fantastische verdediger en die modric kan ook zo geweldig voetballen kortom

    HALA MADRDID
    Vind ik leuk
    woensdag 14 februari 2018 om 22:55
    Hala Madrid!
    Vind ik leuk
    Setovitch +1462
    woensdag 14 februari 2018 om 23:01
    Jij slaat soms wel een beetje door met je reacties of vindt je zelf van niet ? Je kan mij niet vertellen dat jij objectief naar voetbal kijkt xD
    Vind ik leuk
    Setovitch +1462
    woensdag 14 februari 2018 om 23:00
    Die zal wel lekker slapen denk ik
    Vind ik leuk
    woensdag 14 februari 2018 om 23:01
    Psg was 2 helft beter. Pingel was wel licht hij raakte hem wel licht.
    Van Ramos was het geen hands. Al hou ik niet van zijn spel.
    Psg had meer uit kunnen halen.

    En wat is Asensio goed. Echt een wereld topper.
    Vind ik leuk
    Milanoo020 +312
    woensdag 14 februari 2018 om 23:18
    Titel kan beter zijn arbitrage helpt real langs psg
    Vind ik leuk
    woensdag 14 februari 2018 om 23:23
    Heerlijk nagenieten

    https://www.youtube.com/watch?v=XMfGX2cjSR4
    Vind ik leuk
    Verratti +1836
    woensdag 14 februari 2018 om 23:38
    Goede partij met alles wat je kunt verwachten. Topspelers, snelheid, techniek. De uitslag had ook andersom kunnen uitvallen, maar uiteindelijk heeft Real terecht gewonnen. En dit keer omdat PSG te hautain speelde (vorig jaar waren ze te nerveus tegen Barcelona; die slag hebben ze dit jaar gelukkig verwerkt). Mbappe één goede aktie, Cavani nauwelijks in beeld. Neymar, na z'n onnozele gele kaart, weer goed. Het doorschuiven van Alves naar voren was tactisch goed. Maar ze misten teveel kansen. Daarnaast nogal wat scheidsrechterlijke dwalingen, maar ja, als die in het voetbal wegvallen, blijven er weinig fans over.

    Uiteindelijk heb ik als PSG fan genoten en zie ik het somber in om de volgende ronde te halen. Hoeft ook niet, als het over twee weken maar entertainment geeft, dat is voor mij het meest essentiële van een wedstrijd.

    Nou ja, wat technische veranderingen en volgend jaar opnieuw proberen (nieuwe coach etc.).

    Vind ik leuk
    Nummer Diez +2825
    donderdag 15 februari 2018 om 11:43
    Absoluut mee eens nogal veel scheidsrechterlijke dwalingen me dunkt!
    Vind ik leuk
    mba4u2c +2790
    woensdag 14 februari 2018 om 23:40
    Die Neymar was wel de beste voetballer op het veld. Wat kan die gozer ballen, zeg...
    Vind ik leuk
    donderdag 15 februari 2018 om 02:25
    Het is een rare voetbalwereld als we al blij zijn dat Real Madrid wint en niet het grote geld.
    Vind ik leuk
    Smithsonian +26708
    donderdag 15 februari 2018 om 06:29
    Kon liverpool de CL maar winnen...
    Vind ik leuk